Ik zou het niet geven, veel kwaad kan het niet, maar je kunt zo een andere IP-adres aannemen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit meegemaakt op Ebay vroeg iemand om mijn IP omdat hij wilde zien of ik wel echt uit NL kwam
Ik heb het ook niet gedaan hoor!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou het niet geven, veel kwaad kan het niet, maat je kunt zo een andere IP-adres aannemen.
Ben je een complot op het spoor??quote:
De verhuiswagen is nauwelijks de straat uit of Rotterdam deugd niet meer, dat raakt kant nog walquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Que?
Dan zou het eerder andersom zijn.
Dus die opmerking slaat zoals gewoonlijk kant noch wal.
Ik heb het nooit op gehad met wat er in het centrum en in west woont.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
De verhuiswagen is nauwelijks de straat uit of Rotterdam deugd niet meer, dat raakt kant nog wal
Nee hoor maar heb al zo vaak iets gekocht via Ebay maar nog nooit die vraag gehad, ik werd er achterdochtig vanquote:
Wacht maar, over een half jaar wordt ie gek van verveling tussen die gristenenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
De verhuiswagen is nauwelijks de straat uit of Rotterdam deugd niet meer, dat raakt kant nog wal
Ja, bij mij nu ook. Het zal wel te lang geduurt hebbenquote:
Maar je woont toch in Duitsland?quote:
Sowieso:metro. Dan is er toch iets uit het jasje gegroeid hè, als je dat soort fratsen nodig hebt. In Apeldoorn spring je op de trekschuit van bolle Bertus, of rijd je een eindje meer op de mestkar van inteelt-Driesje. Betalen kan nog met ouderwetse duppies, maar meestal willen ze er niet eens iets voor hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alles beter dan Achmed en Pachmed die je van je bankpasjes ontdoen in de metro.
ik woon nog steeds in Nederlandquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar je woont toch in Duitsland?
Vergeet de fiets van Dries niet!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso:metro. Dan is er toch iets uit het jasje gegroeid hè, als je dat soort fratsen nodig hebt. In Apeldoorn spring je op de trekschuit van bolle Bertus, of rijd je een eindje meer op de mestkar van inteelt-Driesje. Betalen kan nog met ouderwetse duppies, maar meestal willen ze er niet eens iets voor hebben.
Lekker hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:57 schreef Coos het volgende:
Kippensoep
Lamsbiefstukjes met port/honing/tijm saus
komkommersalade
druiven
![]()
Apeldoorn![]()
http://www.politiemuseum.nl/text.php?t_ID=34
Daar ben ik echt dol op, kan het helaas zelf niet zo lekker maken dus koop ik altijd kant en klare.quote:
Sorry, dacht echt dat je inmiddels al in Duitsland woonde. Maar wat heeft een IP adres te maken met een aankoop op Ebay?quote:
ja dat vroeg ik me dus ook afquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, dacht echt dat je inmiddels al in Duitsland woonde. Maar wat heeft een IP adres te maken met een aankoop op Ebay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |