quote:Op maandag 15 december 2008 01:32 schreef swarmahoer het volgende:
daarom heb ik dus ook die 2e die ik erbij ga halen voor t geval jij ooit blijft slapen
hej wist ik niks vanquote:
your point beingquote:Op maandag 15 december 2008 01:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie te ordi!
quote:Op maandag 15 december 2008 01:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk zouden we onze eigen foknijmegenawards moeten hebben.
Swarmi is dan iig genomineerd in de categegorien: helder licht, spuit 11, spamkoning en grootste dyslecticus
Die voor de beste badgay!quote:Op maandag 15 december 2008 01:35 schreef HostiMeister het volgende:
welke award krijg ik dan?
De alcoholistische nerd-award.quote:
Jij hebt duidelijk mijn badass motherfucker gemillimeterde kop niet gezien toen ik die net hadquote:Op maandag 15 december 2008 01:38 schreef swarmahoer het volgende:
en mikkie de leukste knuffelbeeraward
Standje 2 plus een week.quote:Op maandag 15 december 2008 01:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfg ja dat was ik helemaal vergeten. Je haar.. Hoe lang is het nu dan?
Ik heb m'n post even verduidelijkt, het ging om die irritante zieltjeswinnende straatverkopers.quote:Op maandag 15 december 2008 01:42 schreef swarmahoer het volgende:
hahahawaarom wilden ze je aanspreken? had je die met aluminium geprepareerde tas bij je
Dat heb ik ook al eens gezegd ja. En dan die kop zienquote:Op maandag 15 december 2008 01:44 schreef swarmahoer het volgende:
owja
mag ik je iets vragen ?
ik ben nog geen 18
En is die van D_K er al?quote:Op maandag 15 december 2008 01:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja om die award te verdienen moet iedereen even foto maken en pmendan kan ik het tenminste eerlijk vergelijken
Van de zomervakantie (ik heb m'n baard laten staan):quote:Op maandag 15 december 2008 01:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil eigenlijk nog steeds een foto mik
Hmm Pm me toch maar even je adresquote:Op maandag 15 december 2008 01:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van de zomervakantie (ik heb m'n baard laten staan):
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk hebben alle vrouwelijke fokkers die toch al?quote:
Jij mag die van jou ook gewoon in het topic plaatsen, hebben we allemaal wat te lachenquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 01:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij mag die van jou ook gewoon in het topic plaatsen, hebben we allemaal wat te lachen.
lr ?quote:Op maandag 15 december 2008 01:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wacht nog steeds.
Ow bij deze, ik doe niet mee aan de mooiste/grootste boobies award.. Ik denk op moblo na niemand van ons dus
quote:Op maandag 15 december 2008 01:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow bij deze, ik doe niet mee aan de mooiste/grootste boobies award.. Ik denk op moblo na niemand van ons dus
Ik denk dat de meeste vrouwelijke fokkers hier alleen mijn hyves foto gezien hebben? Misschien dat Janiesbrownies er nog een paar meer heeftquote:Op maandag 15 december 2008 01:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben alle vrouwelijke fokkers die toch al?
Waar danquote:Op maandag 15 december 2008 02:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja fail @ jou dan he.
Geniaal hèquote:
ik had m nog nooit gezien dus wees een vent en post al dat soort dingen ff, dan kan ik niet meer achterlopenquote:Op maandag 15 december 2008 02:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geniaal hèHelaas wel al een tijdje oud maar ach, we zijn van jou gewend dat je achter loopt. Zo is het met je mentale ontwikkeling ook al, dus we kunnen je dit niet echt kwalijk nemen natuurlijk. [ afbeelding ]
Ik krijg altijdquote:Op maandag 15 december 2008 02:04 schreef HostiMeister het volgende:
Leukste-blokker-anekdote-award voor Yash
Scherpst/Lompst-uit-de-hoek-komen voor Mik
Bedoening, Hosti, bedoening.quote:Op maandag 15 december 2008 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
Sowieso een beetje een trieste bedoeling daar die KLB SC
Toch prettig dat Yashi de emo krijgt, en ik de normale smiliequote:Op maandag 15 december 2008 02:04 schreef HostiMeister het volgende:
Leukste-blokker-anekdote-award voor Yash
Scherpst/Lompst-uit-de-hoek-komen voor Mik
Gelukkig trek je zelf wel volle zalen met je verhalen over chickies, stappen en medicatie.quote:Op maandag 15 december 2008 02:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik krijg altijdvan die tyfus blokker verhalen! Als ik wil weten wat er allemaal gaande is in de blokker dan ga ik daar zelf wel heen!
Hee die ken ik nogquote:Op maandag 15 december 2008 02:12 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vond zojuist nog een oud user icoon van me tegen
[ afbeelding ]
Check de edit, bitch, t is laatquote:Op maandag 15 december 2008 02:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee die ken ik nog. Alleen ook jij moet aan je Nederlands gaan werken
.
Ja, dat wel. Maar het valt me de laatste tijd op dat zó fucking irritant veel mensen 'bedoeling' zeggen ipv 'bedoening'...irritant is het gewoon. Normaal gesproken ben ik geen spellingsnazi naar anderen toe (hooguit swarmiquote:Op maandag 15 december 2008 02:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
/care
You got the message, right?
Niet in mijn quotequote:Op maandag 15 december 2008 02:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Check de edit, bitch, t is laat
Dat zou wel eens kunnen samenhangen met je dyslexie-award.quote:Op maandag 15 december 2008 02:16 schreef swarmahoer het volgende:
waarom ken ik t woord bedoening nu weer niet
Yep. Jaar 2009 is nu ook al redelijk volgeboekt.quote:Op maandag 15 december 2008 02:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig trek je zelf wel volle zalen met je verhalen over chickies, stappen en medicatie..
quote:Op maandag 15 december 2008 02:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen samenhangen met je dyslexie-award.
quote:Op maandag 15 december 2008 02:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ach ik doe het ook wel eens hoor mikkie
Alleen ik heb zo mijn momenten
Tien redenen waarom een baard awesome is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
was ik daar al voor genomineerdquote:Op maandag 15 december 2008 02:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen samenhangen met je dyslexie-award.
Ik verstop mijn zwaard altijd in de schede van Yashaa!quote:Op maandag 15 december 2008 02:20 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wil ook een zwaard in mijn baard kunnen verstoppen
Da's geen zwaard man, da's een cocktailprikkertje.quote:Op maandag 15 december 2008 02:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verstop mijn zwaard altijd in de schede van Yashaa!
Je haalt de nicks door de war!quote:Op maandag 15 december 2008 02:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's geen zwaard man, da's een cocktailprikkertje..
je houd opties open voor anderenquote:Op maandag 15 december 2008 02:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
D_K en CP komen niet eens anywhere near mijn schede
Waarom denk je dat ik die PM heb gestuurdquote:Op maandag 15 december 2008 02:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je houd opties open voor anderen?
Nah, ik denk dat het voor CP ook van toepassing isquote:
Daar heb je gelijk in! Om je lans in een draak te duwen daar moet je een flinke ridder voor zijn en geen held op sokken zoals ik.quote:Op maandag 15 december 2008 02:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
D_K en CP komen niet eens anywhere near mijn schede
zijn wij dan de enige twee mannen hier met een echte vleeschhamer?quote:Op maandag 15 december 2008 02:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat het voor CP ook van toepassing is.
Je hebt de rest allemaal al een keertje opgemeten? Geen wonder dat je de kasthomo-award in je zak hebt!quote:Op maandag 15 december 2008 02:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zijn wij dan de enige twee mannen hier met een echte vleeschhamer?
Kast homo? Ik ben een parkeerplaats homo, dat weet je ook donders goedquote:Op maandag 15 december 2008 02:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt de rest allemaal al een keertje opgemeten? Geen wonder dat je de kasthomo-award in je zak hebt!
Logisch toch? Pak alle cliché's er maar bij en het klopt. Goed gereedschap onder een goed afdak, mannen met grote voeten, noem het maar op...quote:Op maandag 15 december 2008 02:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zijn wij dan de enige twee mannen hier met een echte vleeschhamer?
Dat was Mikkie toch? Daarmee heb ik wel eens op een parkeerplaats afgesproken!quote:Op maandag 15 december 2008 02:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kast homo? Ik ben een parkeerplaats homo, dat weet je ook donders goed
maar wel n klein dekbedquote:Op maandag 15 december 2008 02:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Logisch toch? Pak alle cliché's er maar bij en het klopt. Goed gereedschap onder een goed afdak, mannen met grote voeten, noem het maar op...
Ow sorry, dan was dat een ander iel mannetje die met een pik in zijn bek zat bij het NEC stadion, sorry, dacht echt dat jij dat was.quote:Op maandag 15 december 2008 02:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was Mikkie toch? Daarmee heb ik wel eens op een parkeerplaats afgesproken!
Ach ja ik hoor vaker dan mensen mij en IB door de war halenquote:Op maandag 15 december 2008 02:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow sorry, dan was dat een ander iel mannetje die met een pik in zijn bek zat bij het NEC stadion, sorry, dacht echt dat jij dat was.Mijn excuus
Oja! Toen heb ik mijn klemmen nog op jouw knoppen gezet... wat kreeg jij het toen ineens warm zeg!quote:Op maandag 15 december 2008 02:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was Mikkie toch? Daarmee heb ik wel eens op een parkeerplaats afgesproken!
Ja even aanzwengelen en de hele boel kwam op gang hè!quote:Op maandag 15 december 2008 02:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja! Toen heb ik mijn klemmen nog op jouw knoppen gezet... wat kreeg jij het toen ineens warm zeg!
Man, je moest met stroom aan de gang geholpen worden! Maar vervolgens loopt het dan ook wel. Niet altijd van harte, maar ja, die leeftijd dan ook hèquote:Op maandag 15 december 2008 02:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja even aanzwengelen en de hele boel kwam op gang hè!
Maar als ie eenmaal gaat dan gaat ie ook wel soepeltjes! Niet meer zoals tien jaar geleden, maar toch!quote:Op maandag 15 december 2008 02:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Man, je moest met stroom aan de gang geholpen worden! Maar vervolgens loopt het dan ook wel. Niet altijd van harte, maar ja, die leeftijd dan ook hè.
Tien jaar geleden... *zwijmel*quote:Op maandag 15 december 2008 02:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar als ie eenmaal gaat dan gaat ie ook wel soepeltjes! Niet meer zoals tien jaar geleden, maar toch!
Dude, get a lifequote:
Mijn camera heeft geen 40x zoom!quote:
Haal dat 'genomineerd' maar weg hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
beste topic killer is nielez genomineerd
Your point being?quote:Op maandag 15 december 2008 09:32 schreef Fogel het volgende:
Jullie hadden vast niet gedacht dat ik hier zou posten
Aha, een ouwe lul in het buitenland, hoiquote:Op maandag 15 december 2008 10:22 schreef Fogel het volgende:
Ik ben iemand die in de buurt van Nijmegen woonde en gestudeerd heeft toen jullie nog met my little pony speelden. Woon tegenwoordig een kilometer of 1400 verder naar het noorden.
Het zijn mijn kinderenquote:Op maandag 15 december 2008 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe ken je IB & molbo dan?
Death Match, zo leren ze computersystemen ontwerpen enzoquote:Op maandag 15 december 2008 10:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
DM
Ja in die categorie krijgen we volgend semester onder andere TDM, Search & Destroy en Capture the Flagquote:Op maandag 15 december 2008 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Death Match, zo leren ze computersystemen ontwerpen enzo
quote:Op maandag 15 december 2008 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
mikkie als niet-subtiel-toch-ermee-wegkomen
quote:Op maandag 15 december 2008 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je jezelf nu subtiel te verdedigen?
Nee hoorquote:Op maandag 15 december 2008 10:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]Nee, ik snap het 'ermee wegkomen'-gedeelte niet helemaal, maar dat zal dan wel aan mij liggen
Was 't lekker?quote:Op maandag 15 december 2008 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen
Ja Dafan ik ben nu pas wakker, jouw schuld
ramptoerist-awardquote:Op maandag 15 december 2008 10:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow mooiwaar gaat dit heen, even teruglezen
Triootje? Waar?quote:Op maandag 15 december 2008 10:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ieuw, nu kan dat triootje ook niet doorgaan dan
Ik snapte je bedoeling wel. Mooi voorbeeld ookquote:Op maandag 15 december 2008 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
De bedoeling was ludiek, maar natuurlijk zit er wel een kern van waarheid achter. Jouw grens van wat kan en niet kan ligt net wat verder dan de mijne, en als ik dan dat soort dingen lees denk ik wtf![]()
. Niemand die ervan opkijkt
.
Piet! Voorbeeld!
Nou, zomaar uit 't niets de zus van swarma een kutwijf noemen. Iedereen op aard zal snappen dat 't niet serieus bedoelt is maar ik zou 't zelf nooit doen.
Ik wilde net gaan posten dat het hier ijskoud is en ik dus mijn bed niet uitdurfquote:
Veel plezier, dat bijhouden en tellen en lijstjes is me veel te veel werkquote:Op maandag 15 december 2008 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, die gaat toch naar Swarmi, die fietst altijd naar the place to be om foto's e.d. te gaan maken..
Maar we moeten gewoon even een serieus lijstje gaan makenmet icoontjes erbij enzo
Ik trek het echt niet meer, dit is de laatste week van m'n project en ik heb de neiging om te stoppen, dan maar een half jaar vertragingquote:
Je bed niet uit durven?quote:Op maandag 15 december 2008 10:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan posten dat het hier ijskoud is en ik dus mijn bed niet uitdurfIs het in de hel wel een beetje warm?
Succes met doorbikkelen aan je project
quote:Op maandag 15 december 2008 11:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik trek het echt niet meer, dit is de laatste week van m'n project en ik heb de neiging om te stoppen, dan maar een half jaar vertraging![]()
Nee natuurlijk doe ik dat niet maar ik heb een godsgruwelijke kutweek
Wat heb je vannacht gedaan dan... tv kijken enzo? Slaap lekker dadelijkquote:Op maandag 15 december 2008 11:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo nog niet geslapen! Om zes uur dacht ik te duf om nog naar college te gaan en nu zit ik hier nog steeds! Tijd om maar weer eens over dag te pitten!
Nee tis ook nog fucking koud.. maar heb de verwarming net aangezet, hopelijk werkt ie ook.quote:Op maandag 15 december 2008 10:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan posten dat het hier ijskoud is en ik dus mijn bed niet uitdurfIs het in de hel wel een beetje warm?
Ah meis!quote:Op maandag 15 december 2008 11:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik trek het echt niet meer, dit is de laatste week van m'n project en ik heb de neiging om te stoppen, dan maar een half jaar vertraging![]()
Nee natuurlijk doe ik dat niet maar ik heb een godsgruwelijke kutweek
En als je er dan onder keek, ging 'ie natuurlijk net aan de achterkant van je bed omhoog om even aan de bovenkant te gaan zittenquote:Op maandag 15 december 2008 11:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vroeger durfde ik ook niet uit bed, er lag vast een spook onder.
Bij jou zat dezelfdequote:Op maandag 15 december 2008 11:05 schreef Mikkie het volgende:
En als je er dan onder keek, ging 'ie natuurlijk net aan de achterkant van je bed omhoog om even aan de bovenkant te gaan zitten.
Jullie waren elkaars spookquote:
quote:
Mja, ik vraag het niet voor niks hèquote:Op maandag 15 december 2008 11:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En Mik lang verhaal, zal jullie er niet mee vervelen
Nog lang een gesprek gehad tot diep in de ochtend via msn! Daarna was ik over mijn slaap heen en nu eigenlijk nog steeds dus ik ga zo maar eens een poging wagen te gaan slapen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heb je vannacht gedaan dan... tv kijken enzo? Slaap lekker dadelijk.
Ik was ook van plan om naar college te gaan, maar toch maar geskipt. Ga straks op de uni wel zelf werken.
Is een heel vriendelijk mailtje met, euhm, en al nieuws? geen optie?quote:Op maandag 15 december 2008 11:12 schreef Slarioux het volgende:
Crap. Eigenlijk moet ik achter mijn afstudeerstage aanbellen maar dan moet ik zoiets zeggen als "nou? duurt lang allemaal!" en dat durf ik niet goed
Dat is ook wel een idee idd. Dan kan ik daar morgen evt. weer achteraan bellen. Heb laatst ookalweer gebeld namelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is een heel vriendelijk mailtje met, euhm, en al nieuws? geen optie?
What does it meanquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 10:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ieuw, nu kan dat triootje ook niet doorgaan dan
Srsly, dat moet echt wel heel erg zijn hè, dat je er iedere keer over post. Kun je dat mokkel niet vragen te schijten als je klaar bent?quote:Op maandag 15 december 2008 11:59 schreef Mikkie het volgende:
Dat die ranzige kuthuisgenote een pijnlijke dood sterft, liever gisteren dan vandaag. Dat wijf gaat 's ochtends altijd uitgebreid lopen kakken, en vaak nog vlak voordat ik wil douchen.
Ik heb nu ook zat aangetrouwde zussen, zegt nietsquote:
ik moest lachenquote:Op maandag 15 december 2008 02:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daarom, de spuit 11 award is voor swarmi.
Ik zou je haast willen uitnodigen een keer langs te komen als zij op de pot zit. Die geur is niet te harden. Het lijkt Hiroshima wel: deuren trekken krom, al je spieren trekken samen en je neus doet krampachtig moeite zo min mogelijk lucht naar binnen te laten. Die ruft is bijna net zo erg als een met maden bedekte uitgescheurde verkrachte bunzing die al een week lang ligt te rotten in een laagje pis.quote:Op maandag 15 december 2008 12:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Srsly, dat moet echt wel heel erg zijn hè, dat je er iedere keer over post. Kun je dat mokkel niet vragen te schijten als je klaar bent?
Maak een schijtrooster
Ga doorquote:Op maandag 15 december 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou je haast willen uitnodigen een keer langs te komen als zij op de pot zit. Die geur is niet te harden. Het lijkt Hiroshima wel: deuren trekken krom, al je spieren trekken samen en je neus doet krampachtig moeite zo min mogelijk lucht naar binnen te laten. Die ruft is bijna net zo erg als een uitgescheurde verkrachte bunzing die al een week lang ligt te rotten in een laagje pis.
Stop itquote:Op maandag 15 december 2008 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou je haast willen uitnodigen een keer langs te komen als zij op de pot zit. Die geur is niet te harden. Het lijkt Hiroshima wel: deuren trekken krom, al je spieren trekken samen en je neus doet krampachtig moeite zo min mogelijk lucht naar binnen te laten. Die ruft is bijna net zo erg als een met maden bedekte uitgescheurde verkrachte bunzing die al een week lang ligt te rotten in een laagje pis.
Is het zo'n hard gelag?quote:Op maandag 15 december 2008 12:10 schreef Nielez het volgende:
[..]
Stop itMensen hebben last van gelach tijdens college
Tyquote:Op maandag 15 december 2008 10:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nielez krijgt de award voor ik-gebruik-afkortingen-zodat-ik -intelligent-lijk.
Oh wacht, dan ben je zelf net zo erg. Failquote:Op maandag 15 december 2008 12:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
klacht: Kutnerds die zich beter voelen dan MBO-HBO volk, maar HBO nog wel studeren noemen
had Perry toch gelijk toen hij vroeg of we niet toevallig broer en zus warenquote:Op maandag 15 december 2008 12:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb nu ook zat aangetrouwde zussen, zegt niets
Oh, en voor het gepost wordt, nee, die heb ik natuurlijk niet gebatst!
HBOquote:Op maandag 15 december 2008 12:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Owja dat ging ik nog posten...![]()
kakkers in de bus, klagen over het simpele ICA van de HAN, stonden in de bus netjes in pak, jeweeet![]()
1tje wist niet waar hij er nou uit moest, zegt die ander "ja waar iedereen uit stapt" " oooooowja want dat zijn allemaal studenten......." "nee er zit ook aan de andere kant een MBO-school, maar de meesten zijn HBO'ers"
klacht: Kutnerds die zich beter voelen dan MBO-HBO volk, maar HBO nog wel studeren noemen
quote:Op maandag 15 december 2008 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had Perry toch gelijk toen hij vroeg of we niet toevallig broer en zus waren![]()
Precies. Als we allemaal WO zouden doen zou het niet goed zijn: domme HBO'ers en lager moeten we ook hebben. Wie moeten er anders voor ons werken, het huisvuil ophalen, friet bakken en IQ-verlagende arbeid in de fabriek verrichten?quote:De Kardinaal schreef:
Ach er is niet mis met HBO/MBO leuk toch dat de niet zo slimme kindjes onder ons toch ook een vak mogen leren beoefenen. De een is goed met zijn handjes en de ander beter met zijn breintje!
dan de verandermanager miss niet, maar al dat soort uit de lucht gegrepen functies zullen wel het eerst eraan gaan voordat er in de core buisiness gesneden wordquote:Op maandag 15 december 2008 12:51 schreef Mikkie het volgende:
En jij denkt dat in tijden van crisis er geen verandermanagers nodig zijn? Het regent dan juist reorganisaties ivm kostenbesparingen enzo.
quote:Op maandag 15 december 2008 12:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gewoon, omdat het kan![]()
Eten is op dus nu echt weg![]()
Als een rechtenstudent(e) dat zegt moet ik altijd hardop lachenquote:
Daarom is dat er ook één van de drie studies die ik volg of al afgerond heb.quote:
De meester-titel behaal ik wel een keertje tussen door, maar dat telt niet echt als studie! Ik bedoel je zet ook geen cursus teleac op je cv.quote:Op maandag 15 december 2008 13:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ziehet vergt zoveel tijd en inspanning dat je met gemak andere studies erbij kan volgen
quote:Op maandag 15 december 2008 13:20 schreef HostiMeister het volgende:
sommige alpha studies op het WO halen het niet kwa niveau halen bij bepaalde beta studies op het HBO
Daar ben ik het wel mee eens HLO (hbo) > Rechten (uni)quote:Op maandag 15 december 2008 13:20 schreef HostiMeister het volgende:
Pff... kindertjes man![]()
"Mijn studie is zooo veel moeilijker"
"Nee de mijne"
Als ik jullie zeg dat sommige alpha studies op het WO kwa niveau het soms niet eens halen bij bepaalde beta studies op het HBO het ik het helemaal gedaan zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lis kent wel mijn ex-huisgenootquote:Op maandag 15 december 2008 13:30 schreef HostiMeister het volgende:
Eej Yashi, ken jij een Lis die ook rechten doet??
Odessa vanavond?quote:
wie?quote:Op maandag 15 december 2008 13:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Lis kent wel mijn ex-huisgenoot
Andere plannen dan? P. brengt wat vrienden van hem mee meen ik.quote:
mousaquote:
Andere plannen. Morgen tentamen om 8.30quote:Op maandag 15 december 2008 13:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Andere plannen dan? P. brengt wat vrienden van hem mee meen ik.
Wat voor stats zijn dat? Ik sta eindelijk in een lijstjequote:Op maandag 15 december 2008 14:06 schreef swarmahoer het volgende:
011. 129 Houniet
022. 096 swarmahoer
023. 095 motorbloempje
041. 067 Yashaaaaa
054. 059 HostiMeister
080. 048 Mikkie
086. 046 IrishBastard
pietje ontbreekt voor het eerst sinds tijden volgends mij
Jep, Ovumquote:Op maandag 15 december 2008 14:24 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik die
Grote jongen?
je spamsessie met mobloquote:Op maandag 15 december 2008 14:20 schreef IrishBastard het volgende:
Dan heb ik wel veel gepost, zeker aangezien ik eigenlijk alleen hier post
Zal straks eens even kijken.quote:Op maandag 15 december 2008 14:15 schreef swarmahoer het volgende:
yas is het nominatielijstje al af met de cathegorieen?
Gewoon de gewone fok awards overgenomen en ietwat aangepast + toegevoegd.quote:De leukste/ gezelligste poster:
De all-round interessantste user om te volgen op FOK!:
De origineelste topicopener:
Wie is de grootste 'dorpsgek' van het Nijmegen topic!?:
Waardevolste aanwinst voor het Nijmegen topic!:
Minst waardevolle aanwinst voor het Nijmegen topic!:
Grootste baggeraar van het Nijmegen topic!:
Grootste Huillie:
Leukste relschopper:
Minst leukste relschopper:
User met de meeste kwaliteitsposts:
Meest behulpzame user:
De populairste user:
Creatiefste user:
Meest humorvolle user:
Meest serieuze user:
Liefste user:
Beste discussievoerder in het Nijmegentopic!:
De intelligentste user:
De geloofwaardigste user:
Beste nieuwkomer 2008:
Kut nieuwkomer 2008:
Meest irritante user:
Meest aandachtsgeile user:
De meest trouwe user:
Fanatiekste nachtbraker in het Nijmegen topic!:
Meest ondergewaardeerde user:
Meest overgewaardeerde user:
Meestbelovende user voor het komend jaar:
Grootste Nijmegen!Slet ( man /vrouw) 2008:
Grootste Dyslecticus:
Moraalridder van het jaar 2008:
Grootste Spuit 11:
Spamkoning/koningin 2008:
Helder licht:
Ergste Topickiller:
Beste tietenfipoplaatser:
Aanpassen? Inkorten was beter geweest! Wat een lijst zeg!quote:Op maandag 15 december 2008 14:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gewoon de gewone fok awards overgenomen en ietwat aangepast + toegevoegd.
quote:Op maandag 15 december 2008 14:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gewoon de gewone fok awards overgenomen en ietwat aangepast + toegevoegd.
Dan kunnen we nooit alles vol krijgen?quote:Op maandag 15 december 2008 15:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah bij de fok awards gelden regels dat je dus maar een persoon maximaal 5 keer mag nomineren.
Doe je alleen de positieve dingenquote:Op maandag 15 december 2008 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
Dus ik mag niet eens overal mijn eigen naam invullen?
is ook zo oneerlijkquote:Op maandag 15 december 2008 15:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe je alleen de positieve dingen
ja maar onderhand iedereen kan je ook de beste tietenfipoplaatser nomineren, want ze zijn allemaal slechtquote:Op maandag 15 december 2008 15:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Leuk voor je inspanning CPmaar dat lijstje heeft een aantal categorien die sowieso gewonnen worden of nergens op slaan, want onderhand iedereen is bijv nieuw in 2008
We hebben wel een duidelijke winnaar voor slechtste tietenfipoplaatserquote:Op maandag 15 december 2008 15:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja maar onderhand iedereen kan je ook de beste tietenfipoplaatser nomineren, want ze zijn allemaal slecht
quote:Op maandag 15 december 2008 15:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja maar onderhand iedereen kan je ook de beste tietenfipoplaatser nomineren, want ze zijn allemaal slecht
Mijn creativiteitsnominatie, wat doe jequote:Op maandag 15 december 2008 15:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
1. Wie is de grootste 'dorpsgek' van het Nijmegen topic!?:
2. Waardevolste aanwinst voor het Nijmegen topic!:
3. Minst waardevolle aanwinst voor het Nijmegen topic!:
4. Leukste relschopper:
5. Minst leukste relschopper:
6. Meest humorvolle user:
7. Minst humorvolle user:
8. Beste discussievoerder in het Nijmegentopic!:
9. Meest irritante user:
10. geloofwaardigste user:
11. Meest ondergewaardeerde user:
12. Meest overgewaardeerde user: