quote:Op maandag 15 december 2008 01:32 schreef swarmahoer het volgende:
daarom heb ik dus ook die 2e die ik erbij ga halen voor t geval jij ooit blijft slapen
hej wist ik niks vanquote:
your point beingquote:Op maandag 15 december 2008 01:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie te ordi!
quote:Op maandag 15 december 2008 01:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk zouden we onze eigen foknijmegenawards moeten hebben.
Swarmi is dan iig genomineerd in de categegorien: helder licht, spuit 11, spamkoning en grootste dyslecticus
Die voor de beste badgay!quote:Op maandag 15 december 2008 01:35 schreef HostiMeister het volgende:
welke award krijg ik dan?
De alcoholistische nerd-award.quote:
Jij hebt duidelijk mijn badass motherfucker gemillimeterde kop niet gezien toen ik die net hadquote:Op maandag 15 december 2008 01:38 schreef swarmahoer het volgende:
en mikkie de leukste knuffelbeeraward
Standje 2 plus een week.quote:Op maandag 15 december 2008 01:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfg ja dat was ik helemaal vergeten. Je haar.. Hoe lang is het nu dan?
Ik heb m'n post even verduidelijkt, het ging om die irritante zieltjeswinnende straatverkopers.quote:Op maandag 15 december 2008 01:42 schreef swarmahoer het volgende:
hahahawaarom wilden ze je aanspreken? had je die met aluminium geprepareerde tas bij je
Dat heb ik ook al eens gezegd ja. En dan die kop zienquote:Op maandag 15 december 2008 01:44 schreef swarmahoer het volgende:
owja
mag ik je iets vragen ?
ik ben nog geen 18
En is die van D_K er al?quote:Op maandag 15 december 2008 01:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja om die award te verdienen moet iedereen even foto maken en pmendan kan ik het tenminste eerlijk vergelijken
Van de zomervakantie (ik heb m'n baard laten staan):quote:Op maandag 15 december 2008 01:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil eigenlijk nog steeds een foto mik
Hmm Pm me toch maar even je adresquote:Op maandag 15 december 2008 01:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van de zomervakantie (ik heb m'n baard laten staan):
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk hebben alle vrouwelijke fokkers die toch al?quote:
Jij mag die van jou ook gewoon in het topic plaatsen, hebben we allemaal wat te lachenquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 01:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij mag die van jou ook gewoon in het topic plaatsen, hebben we allemaal wat te lachen.
lr ?quote:Op maandag 15 december 2008 01:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wacht nog steeds.
Ow bij deze, ik doe niet mee aan de mooiste/grootste boobies award.. Ik denk op moblo na niemand van ons dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |