quote:Op maandag 15 december 2008 01:32 schreef swarmahoer het volgende:
daarom heb ik dus ook die 2e die ik erbij ga halen voor t geval jij ooit blijft slapen
hej wist ik niks vanquote:
your point beingquote:Op maandag 15 december 2008 01:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie te ordi!
quote:Op maandag 15 december 2008 01:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk zouden we onze eigen foknijmegenawards moeten hebben.
Swarmi is dan iig genomineerd in de categegorien: helder licht, spuit 11, spamkoning en grootste dyslecticus
Die voor de beste badgay!quote:Op maandag 15 december 2008 01:35 schreef HostiMeister het volgende:
welke award krijg ik dan?
De alcoholistische nerd-award.quote:
Jij hebt duidelijk mijn badass motherfucker gemillimeterde kop niet gezien toen ik die net hadquote:Op maandag 15 december 2008 01:38 schreef swarmahoer het volgende:
en mikkie de leukste knuffelbeeraward
Standje 2 plus een week.quote:Op maandag 15 december 2008 01:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfg ja dat was ik helemaal vergeten. Je haar.. Hoe lang is het nu dan?
Ik heb m'n post even verduidelijkt, het ging om die irritante zieltjeswinnende straatverkopers.quote:Op maandag 15 december 2008 01:42 schreef swarmahoer het volgende:
hahahawaarom wilden ze je aanspreken? had je die met aluminium geprepareerde tas bij je
Dat heb ik ook al eens gezegd ja. En dan die kop zienquote:Op maandag 15 december 2008 01:44 schreef swarmahoer het volgende:
owja
mag ik je iets vragen ?
ik ben nog geen 18
En is die van D_K er al?quote:Op maandag 15 december 2008 01:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja om die award te verdienen moet iedereen even foto maken en pmendan kan ik het tenminste eerlijk vergelijken
Van de zomervakantie (ik heb m'n baard laten staan):quote:Op maandag 15 december 2008 01:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil eigenlijk nog steeds een foto mik
Hmm Pm me toch maar even je adresquote:Op maandag 15 december 2008 01:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van de zomervakantie (ik heb m'n baard laten staan):
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk hebben alle vrouwelijke fokkers die toch al?quote:
Jij mag die van jou ook gewoon in het topic plaatsen, hebben we allemaal wat te lachenquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 01:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij mag die van jou ook gewoon in het topic plaatsen, hebben we allemaal wat te lachen.
lr ?quote:Op maandag 15 december 2008 01:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wacht nog steeds.
Ow bij deze, ik doe niet mee aan de mooiste/grootste boobies award.. Ik denk op moblo na niemand van ons dus
quote:Op maandag 15 december 2008 01:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow bij deze, ik doe niet mee aan de mooiste/grootste boobies award.. Ik denk op moblo na niemand van ons dus
Ik denk dat de meeste vrouwelijke fokkers hier alleen mijn hyves foto gezien hebben? Misschien dat Janiesbrownies er nog een paar meer heeftquote:Op maandag 15 december 2008 01:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben alle vrouwelijke fokkers die toch al?
Waar danquote:Op maandag 15 december 2008 02:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja fail @ jou dan he.
Geniaal hèquote:
ik had m nog nooit gezien dus wees een vent en post al dat soort dingen ff, dan kan ik niet meer achterlopenquote:Op maandag 15 december 2008 02:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geniaal hèHelaas wel al een tijdje oud maar ach, we zijn van jou gewend dat je achter loopt. Zo is het met je mentale ontwikkeling ook al, dus we kunnen je dit niet echt kwalijk nemen natuurlijk. [ afbeelding ]
Ik krijg altijdquote:Op maandag 15 december 2008 02:04 schreef HostiMeister het volgende:
Leukste-blokker-anekdote-award voor Yash
Scherpst/Lompst-uit-de-hoek-komen voor Mik
Bedoening, Hosti, bedoening.quote:Op maandag 15 december 2008 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
Sowieso een beetje een trieste bedoeling daar die KLB SC
Toch prettig dat Yashi de emo krijgt, en ik de normale smiliequote:Op maandag 15 december 2008 02:04 schreef HostiMeister het volgende:
Leukste-blokker-anekdote-award voor Yash
Scherpst/Lompst-uit-de-hoek-komen voor Mik
Gelukkig trek je zelf wel volle zalen met je verhalen over chickies, stappen en medicatie.quote:Op maandag 15 december 2008 02:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik krijg altijdvan die tyfus blokker verhalen! Als ik wil weten wat er allemaal gaande is in de blokker dan ga ik daar zelf wel heen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |