quote:Op zondag 14 december 2008 15:25 schreef BVO het volgende:
Semi-offtopic (Lingo):
5000 euro gewonnen![]()
![]()
.
Wat was ik goed![]()
![]()
.
En ik ga De Wereld Draait Door halen. Lucille was alleen niet gecharmeerd
.
Heel flauw, maar het floepte er op een Geer&Goor-achtige manier gewoon uitquote:Op zondag 14 december 2008 15:27 schreef BVO het volgende:
Ik mocht voor het eerst grabbelen.
Zij zegt: "Bob, ga er maar in."
Waarop ik in een impuls héél droog zei: "Zo, dat zeg je ook niet elke dag tegen me." (of iets dergelijks)
Cameraploeg en publiek lag dubbel, chagrijnig dat ze keek. Later toen ik het woord "netjes" spelde kwam ze er nog op terug: "Nou, dan ben jij in ieder geval niet
".
Nee die had geen wens voor mijquote:Op donderdag 18 december 2008 17:50 schreef BVO het volgende:
Misschien heeft je man wel stiekem een wens voor je ingestuurd.
He bah, vanmiddag had ze de opnames, ze verloor nipt. Maar wel meer dan 110 punten, dus dan doe je het gewoon goed. Ze kenden me nog daar van de productie, of het een goed of slecht teken is.........quote:Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef BVO het volgende:
M'n Lingo-partner mag nu ook naar de TTQ-opnames, ze is geselecteerd. Tof.
Morgen dusquote:Op maandag 22 december 2008 12:31 schreef Ambrosius het volgende:
TVP om die uitzending niet te missen.
19.00 Ned. 1.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:08 schreef Kidney_Bean het volgende:
tvp, hoe laat wordt Lingo uitgezonden?
quote:Op zondag 14 december 2008 21:38 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
Heel flauw, maar het floepte er op een Geer&Goor-achtige manier gewoon uit![]()
.
ik heb gehoord van een bekende die ook ooit kandidaat is geweest dat je JP wel kan zien (mag ook op de foto) maar hij wil niet herkend worden.. Ook die foto mocht niemand zien, of bewerkt zodat hij onherkenbaar wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stoer hoor!
Heb je JP ook nog gezien?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:46 schreef Svensational het volgende:
Toch best knap, in je eentje die hele quiz winnen!
Ik heb ingestuurdquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef BVO het volgende:
Monique is echt een schat. Priceless, I love her.
Ze zat net al met het schaamrood haar wijn te drinken.
Normaal is ze KEIgoed. Maar vandaag sloeg ze dicht.
Maar oke. Wat ik sindsdien al teen haar zeg: "Ten eerste pakte jij 2 keer lingo, ten tweede heb jij ook 1800 euro. Dus lekker boeiend!"
STUURT IEDEREEN DIT EVEN NAAR DE WERELD DRAAIT DOOR???????
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef BVO het volgende:
Maar oke. Wat ik sindsdien al teen haar zeg: "Ten eerste pakte jij 2 keer lingo, ten tweede heb jij ook 1800 euro. Dus lekker boeiend!"
quote:Bedankt voor de tip!
Bedankt voor het inzenden van de TV tip.
Tuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef BVO het volgende:
quote:Geachte mevrouw/meneer,
Hartelijk dank voor uw tv-tip. Het door u opgemerkte fragment wordt door de beeldredactie bekeken en zal misschien terug te zien zijn in de rubriek De TV Draait Door. Gezien de grote hoeveelheid mail die bij ons binnenkomt, zijn we helaas niet in staat iedereen persoonlijk te antwoorden. Onze excuses hiervoor.
quote:Geachte mevrouw/meneer,
Hartelijk dank voor uw tv-tip. Het door u opgemerkte fragment wordt door de beeldredactie bekeken en zal misschien terug te zien zijn in de rubriek De TV Draait Door. Gezien de grote hoeveelheid mail die bij ons binnenkomt, zijn we helaas niet in staat iedereen persoonlijk te antwoorden. Onze excuses hiervoor.
Ik zag dat ook voor het eerstquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:29 schreef seetjai het volgende:
Wat was dat zoemer opeens, toen Bob opeens dat woordje 'uitval' ging spellen
Sinds wanneer bestaat dat..
Schrok me net kapot
Bob, leuk weer om te zien in Dumpertquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:48 schreef BVO het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)8/ga_er_maar_in.html!!!
Wat erg dit.
Je hele klas kijkt stelselmatig naar Lingo?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef HocBarr het volgende:
Iedereen had het erover op school vandaag![]()
Eh, in welke zin?!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef HocBarr het volgende:
Iedereen had het erover op school vandaag![]()
Nee, het opvullen van 1040 uur kan door middel van het vermaken van jezelf in een computerlokaal. Toen ik erover begon, bleek dat een aantal het 'heel toevallig' hadden gezien. De andere - misschien minder sneue - mensen, die keken het even via uitzending gemist.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hele klas kijkt stelselmatig naar Lingo?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Eh, in welke zin?!.
@Honeymooner, klopt wel hoor.. off-screen is ze niet zo gezellig.
Lees het nog eens, maar dan goedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:18 schreef Honeymooner het volgende:
Leuke uitzending!
Ik heb ergens vorig jaar meegedaan en vond Lucille walgelijk, ze is zo mega-arrogant zodra de camera uit is.. Helaas hadden we maar 75 euro p.p. gewonnen, de reiskostenvergoeding was bijna meer..
Iemand anders zei dat je JP niet te zien kreeg ofzo? Nou die deed de hele voorscreening en was ook gewoon te zien bij de opnames..
Ik? Want in dat geval.. ja, volkomenquote:
hoe kan het dan dat die meid naast je al lacht als lucille zegt; ga er maar in?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik? Want in dat geval.. ja, volkomen.
Heb je soms teveel gewonnen of ga je ze allemaal af?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:15 schreef Verbal het volgende:
Ik mag aan een heleboel quizzen niet meedoen
V.
Nee, zoals al gezegd eerder in dit topic was er een maandterugblik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:45 schreef Tabloid het volgende:
Kwam het fragment bij de wereld draait door?
Wie weet misschien maandag wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:45 schreef Tabloid het volgende:
Kwam het fragment bij de wereld draait door?
Geen van beide... ik heb diverse quizzen gemaakt, en dat betekent in mijn geval dat ik er als kandidaat niet meer aan te pas kom...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je soms teveel gewonnen of ga je ze allemaal af?
Welke allemaal als ik vragen mag? Ik besteed namelijk hele dagen aan het bekijken van quizzen.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geen van beide... ik heb diverse quizzen gemaakt, en dat betekent in mijn geval dat ik er als kandidaat niet meer aan te pas kom...
V.
Heb ik niet gezien ..wij kijken journaalquote:
Van alles wat... Lucky Letters, Webstrijd, Weekend Miljonairs, het verschrikkelijke Splits! met Beertjequote:Op maandag 2 februari 2009 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welke allemaal als ik vragen mag? Ik besteed namelijk hele dagen aan het bekijken van quizzen.
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:31 schreef BVO het volgende:
Wat een beetje Lingo, Dumpert en DWDD al niet kan doen, trouwens. Herkenning op straat en in het vliegtuig, verschillende mailtjes van onbekenden, enz.
Absoluut, vooral omdat dat al een tijdje niet meer wordt gemaakt.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:35 schreef BVO het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een volgende quiz.
RTL is lastiger, zeker een Lotto Weekend Miljonairs bijv.
...en dt is dus zeker geen quiz. Is Lingo ook niet, trouwens. [/quote]quote:Deal or No Deal schijnt helemaal een klus te zijn.
Heb ik op de zondagavond eindelijk iets te bekijken.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:42 schreef Tabloid het volgende:
Eén tegen 100 komt ook terug binnenkort.
Misschien moeten we toch contact met elkaar opnemen. Ik heb nog een paar ideeën liggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Van alles wat... Lucky Letters, Webstrijd, Weekend Miljonairs, het verschrikkelijke Splits! met Beertjevan Beers
, Het Syndicaat en net een paar jaar Per Seconde Wijzer en Twee voor Twaalf achter de rug. Verder nog bij een paar format-ontwikkelaars af en toe bijgesprongen met de quiz-expertise.
V.
Tja, dat krijg je ook niet vaak van iemand.....wat ga je ermee doen? Uh ik bedoel wanneer is het feest en hoe laat moeten we er zijn? (kun je aan de deur staan en tegen iedereen zeggen 'ga der maar in'),,,,,quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |