Haha, mooi. Ik ga ook wel kijken straks.
Heb zelf twee keer meegedaan aan Dagstrijd, een tv-quiz wat een paar jaar geleden live werd uitgezonden rond 11.00u op RTL4 en waar vooral studenten en huisvrouwen aan meededen. De eerste keer won ik 600 euro, maar de tweede keer werd...een fiasco..
We deden met z'n vieren mee, kwamen daar rond 9u aan bij de studio's in Aalsmeer, en moesten daar onze studies en hobbys invullen. We vonden onszelf toen echt ontzettend hilarisch, dus we studeerden zogenaamd 'fiscale antropologie' (

) etc. en onze hobbys waren dan dingen als sjoelen en fierljeppen.
Wij zaten onszelf al heerlijk te verkneukelen, iedereen smsjes sturen in de trant van 'kijken zo, dit wordt lachen!'. Enfin, stonden we daar, live uitzending, begint die miep ons te introduceren, HEEL IETS ANDERS. Echt nog veel gênanter dan wat wij in eerste instantie opgeschreven hadden.
Zo studeerde ik ineens Chinese letterkunde, had ik ineens vijf jaar verkering met ene Angela (leg dat maar eens uit aan je vrouwelijke kennissen die keken) en hield ik heel erg van 'driewielen'.
Mn maat studeerde dan weer 'theologie', een ander had geen verkering maar wilde ook ab-so-luut geen vriendin, echt allemaal van die kutdingen. En wij keken zo, op chronologische volgorde:

....

....
En m'n drie maten kwamen vervolgens ook nog in Kopspijkers (ik niet want ik lag er na de eerste ronde uit

) omdat een vraag het niet deed en ze al hun punten kwijtraakten.
Ja, dat was me het dagje wel destijds.