abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44223663
Ik ga vanavond naar de selectieronde voor That's the Question Had me min of meer half voor de grap, half serieus opgegeven en ben dus uitgenodigd en nu ga ik ook (kan toch 1000 euro winnen). Is er iemand die hier aan mee heeft gedaan? Weet je wat de criteria zijn om door te mogen naar de echte opnamen? Of moet je gewoon niet héél dom zijn, is dat al genoeg...
pi_44223747
Geen idee, maar succes
pi_44223771
Bestaat dat programma nog?
Met het lezen van bovenstaande post ga je akkoord met het regelement van de nare users-commissie.
Vraag, klacht of een geheime liefde voor me?
pi_44223772
Niet te veel vloeken tijdens de opnamen.
pi_44223832
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:47 schreef Kickmaster het volgende:
Geen idee, maar succes
Thanx! ben benieuwd, zal hier nog even laten weten hoe het gegaan is

En puzzelaar, ik zal op mn woorden letten!
  donderdag 7 december 2006 @ 14:52:48 #6
157234 Jonnyboy
Niet geschoten altijd mis
pi_44223947
Mja, ik wilde me een keer gaan opgeven, maar je moet er 18 voor zijn dusja, komt nog wel een keer.
A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
'Arrr, it's driving me nuts!'
  donderdag 7 december 2006 @ 15:02:55 #7
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_44224252
Je moet ook weer niet te slim zijn. Anders is het programma weer saai, als je alles weet enzo .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_44224278
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef hele_nare_user het volgende:
Bestaat dat programma nog?
Inderdaad
pi_44224312
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:02 schreef Falco het volgende:
Je moet ook weer niet te slim zijn. Anders is het programma weer saai, als je alles weet enzo .
Het is nog verrekkes tricky zo'n selectietest!

pi_44224323
Aardige producer werkt daar! :-)

Veel plezier en succes!!
pi_44224365
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:05 schreef BalLon het volgende:

Veel plezier en succes!!
jij?

thanx! ga mn best doen
  donderdag 7 december 2006 @ 15:09:10 #12
2506 Trevor
louder louder marching powder
pi_44224440
Ik heb meegedaan. Het is in oktober uitgezonden, jammergenoeg verloren maar was erg leuk.

Je moet op de selectiedag enkele tests invullen. Deze zijn vergelijkbaar met de vragen die je in het programma krijgt. Per test krijg je x minuten. Je moet een bepaalde score halen om door te gaan. Meer dan de helft van de kandidaten valt na deze tests af. Met de mensen die door zijn wordt het spel nagespeeld om te beoordelen of iemand geschikt genoeg is om op tv te komen.

Al met al waren de tests en de opnames erg leuk. Leuk productieteam, lekker snel tempo tijdens de opnames. Op een dag worden meerdere afleveringen opgenomen, als je het leuk vind kan je bij andere opnames kijken.

Ow, om je uit een droom te helpen: als je wint krijg je geen 1000 euro, maar 710. Er gaat 29 procent belasting af.

Veel succes straks!
pi_44224465
1000 euro = excl belasting.. gaat er van af.. houd je 750 over.. gehoord van iemand die er geweest is en gewonnen had

succes
  donderdag 7 december 2006 @ 15:09:55 #14
2506 Trevor
pi_44224478
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:05 schreef BalLon het volgende:

Veel plezier en succes!!
Producer bleek een oud schoolgenootje te zijn van mij
pi_44224526
haha, nee, ik niet. Kennis van me. Rode krullen heeft ie. Doe 'm maar de groeten van Lonneke als je 'm ziet.
Hoewel.. dan moet je weer helemaal uitleggen waar je mij van 'kent'. Wordt het zo'n warrige boel van.

Laat ff weten hoe het ging!
pi_44224558
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:09 schreef Trevor het volgende:
Ik heb meegedaan. Het is in oktober uitgezonden, jammergenoeg verloren maar was erg leuk.

Je moet op de selectiedag enkele tests invullen. Deze zijn vergelijkbaar met de vragen die je in het programma krijgt. Per test krijg je x minuten. Je moet een bepaalde score halen om door te gaan. Meer dan de helft van de kandidaten valt na deze tests af. Met de mensen die door zijn wordt het spel nagespeeld om te beoordelen of iemand geschikt genoeg is om op tv te komen.

Al met al waren de tests en de opnames erg leuk. Leuk productieteam, lekker snel tempo tijdens de opnames. Op een dag worden meerdere afleveringen opgenomen, als je het leuk vind kan je bij andere opnames kijken.

Ow, om je uit een droom te helpen: als je wint krijg je geen 1000 euro, maar 710. Er gaat 29 procent belasting af.

Veel succes straks!
Ja, die belasting had ik al rekening mee gehouden! Maar van die 750 kan ik nog precies mn vakantie betalen, mócht ik zover komen..

Maar meer dan de helft die afvalt.. das wel veel! Is het echt moeilijk of zitten er zogezegd mensen tussen die gewoon echt niet zo slim zijn?

En mocht je naar de echte opnames publiek meenemen?
pi_44224579
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:09 schreef Trevor het volgende:

[..]

Producer bleek een oud schoolgenootje te zijn van mij
hahaha, van mij ook! Wat betekent dat wij ..... euhm...?
pi_44224602
intelligente mensen kijken naar 2 voor 12
pi_44224643
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:12 schreef pmensink het volgende:
intelligente mensen kijken naar 2 voor 12
Maar daar valt moeilijk snel geld te verdienen...
pi_44224679
Ja precies! Maar als je het thuis kijkt is TTQ echt héél makkelijk, weet ongeveer 90% van de vragen die langskomen denk ik. Maar ja doe het maar eens als je daar staat! Lijkt me wel veel lastiger!
pi_44224697
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:12 schreef BalLon het volgende:

[..]

Hoewel, hoeft niet, er zijn wel meer producers daar...
  donderdag 7 december 2006 @ 15:19:14 #22
2506 Trevor
pi_44224845
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:11 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja, die belasting had ik al rekening mee gehouden! Maar van die 750 kan ik nog precies mn vakantie betalen, mócht ik zover komen..

Maar meer dan de helft die afvalt.. das wel veel! Is het echt moeilijk of zitten er zogezegd mensen tussen die gewoon echt niet zo slim zijn?

En mocht je naar de echte opnames publiek meenemen?
Reken er wel op dat als je wint, de 710 euro pas binnen acht weken na uitzending worden overgemaakt. Ons (en jou straks ook) werd verteld dat de testen niet bedoeld zijn om te kijken of iemand slim is.. hoewel dat natuurlijk betrekkelijk is. Je moet denk ik wel onder tijdsdruk genoeg goede antwoorden kunnen geven. Het is natuurlijk ook een kwestie van geluk, en het is handig als je wat triviale dingetjes weet... Maar er komt vanalles af op zo'n selectiedag, je zult het zelf wel zien straks. De begeleiding is prima, maak je vooral geen zorgen.

En publiek.. nee, men gebruikt de lachband. Maar je mag best iemand meenemen als je dat wil (en het niet anders kan).

Laat even weten hoe je het vond en of je door bent!
  donderdag 7 december 2006 @ 15:20:04 #23
2506 Trevor
pi_44224872
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:12 schreef BalLon het volgende:

[..]

... beiden oud-schoolgenootjes zijn van Hidde!
pi_44224927
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:19 schreef Trevor het volgende:

[..]

Reken er wel op dat als je wint, de 710 euro pas binnen acht weken na uitzending worden overgemaakt. Ons (en jou straks ook) werd verteld dat de testen niet bedoeld zijn om te kijken of iemand slim is.. hoewel dat natuurlijk betrekkelijk is. Je moet denk ik wel onder tijdsdruk genoeg goede antwoorden kunnen geven. Het is natuurlijk ook een kwestie van geluk, en het is handig als je wat triviale dingetjes weet... Maar er komt vanalles af op zo'n selectiedag, je zult het zelf wel zien straks. De begeleiding is prima, maak je vooral geen zorgen.

En publiek.. nee, men gebruikt de lachband. Maar je mag best iemand meenemen als je dat wil (en het niet anders kan).

Laat even weten hoe je het vond en of je door bent!
Doe ik! en dankjewel voor de tips en informatie!

en mn vakantie is pas eind juli dus mocht ik er door zijn én winnen, lukt dat wel
pi_44224947
Succes!
Xbox Live Gamertag: Harmen84
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')