quote:Op zondag 22 februari 2009 18:31 schreef BVO het volgende:
Wat een beetje Lingo, Dumpert en DWDD al niet kan doen, trouwens. Herkenning op straat en in het vliegtuig, verschillende mailtjes van onbekenden, enz.
Absoluut, vooral omdat dat al een tijdje niet meer wordt gemaakt.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:35 schreef BVO het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een volgende quiz.
RTL is lastiger, zeker een Lotto Weekend Miljonairs bijv.
...en dt is dus zeker geen quiz. Is Lingo ook niet, trouwens. [/quote]quote:Deal or No Deal schijnt helemaal een klus te zijn.
Heb ik op de zondagavond eindelijk iets te bekijken.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:42 schreef Tabloid het volgende:
Eén tegen 100 komt ook terug binnenkort.
Misschien moeten we toch contact met elkaar opnemen. Ik heb nog een paar ideeën liggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Van alles wat... Lucky Letters, Webstrijd, Weekend Miljonairs, het verschrikkelijke Splits! met Beertjevan Beers
, Het Syndicaat en net een paar jaar Per Seconde Wijzer en Twee voor Twaalf achter de rug. Verder nog bij een paar format-ontwikkelaars af en toe bijgesprongen met de quiz-expertise.
V.
Tja, dat krijg je ook niet vaak van iemand.....wat ga je ermee doen? Uh ik bedoel wanneer is het feest en hoe laat moeten we er zijn? (kun je aan de deur staan en tegen iedereen zeggen 'ga der maar in'),,,,,quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |