Ik bedoelde het postief..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
[..]
Ssssht, ze heeft zelf ook in dit topic gereageerd
BVO, uit de tweede ronde wist jij de vragen veel..jammer dat zij net de laatste vraag wist en in de finale kwam. Je deed het prima.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:09 schreef BVO het volgende:
Als ik het antwoord uit het anagram al wist, was ik wel zichtbaar opgelucht, viel me zelf ook op. En ik stond erbij als een neuroot
.
Nee ik vind jou leuker dan die Winstonquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar Winston dan naar mij?
Ik dacht dat wij iets moois hadden, Truus!
BVO was niet vandaag hoor, de aflevering is doorgeschoven naar maandag.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
BVO, uit de tweede ronde wist jij de vragen veel..jammer dat zij net de laatste vraag wist en in de finale kwam. Je deed het prima.
Hallowa BVO en Sigrid waren wel vanavond. Dat heb ik toch gezien..wat jij daar mee bedoeld snap er geen bal van.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
BVO was niet vandaag hoor, de aflevering is doorgeschoven naar maandag.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
BVO, uit de tweede ronde wist jij de vragen veel..jammer dat zij net de laatste vraag wist en in de finale kwam. Je deed het prima.
Wil je geen hallowa tegen mij zeggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hallowa BVO en Sigrid waren wel vanavond. Dat heb ik toch gezien..wat jij daar mee bedoeld snap er geen bal van.
Ja je was fanatiek inderdaad.. en je drukte een keer hard aan de knop. Ja je baalde wel als je een vraag niet goed had.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:56 schreef BVO het volgende:
Ik was zowel op e dag van opname, als vandaag, heel erg zenuwachtig.
En zoals je zag was ik wel érg fanatiek. Ik stond na elk antwoord of slechte druk op de knop (weinig letters) te balen
. Maandagochtend kijk ik weer
en morgenochtend ga ik naar de kijkcijfers kijken
.
Je tegenkandidaat was er welquote:
En Bob wanneer nu weer?! wel leuk voor jou..quote:Op woensdag 5 november 2008 18:55 schreef BVO het volgende:
M'n debuut krijgt een vervolg: binnenkort met een vrouwelijke collega opnames voor LINGO!
Waarom geef je je niet een keer op voor Deal or no Deal ofzo.... Dat is makkelijk geld verdienen, Lingo is nog best moeilijk ookquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 15:27 schreef BVO het volgende:
Ik mocht voor het eerst grabbelen.
Zij zegt: "Bob, ga er maar in."
Waarop ik in een impuls héél droog zei: "Zo, dat zeg je ook niet elke dag tegen me." (of iets dergelijks)
Cameraploeg en publiek lag dubbel, chagrijnig dat ze keek. Later toen ik het woord "netjes" spelde kwam ze er nog op terug: "Nou, dan ben jij in ieder geval niet
".
Weg de verrassing Bob dat je dat verteld aan onsquote:Op zondag 14 december 2008 15:25 schreef BVO het volgende:
Semi-offtopic (Lingo):
5000 euro gewonnen![]()
![]()
.
Wat was ik goed![]()
![]()
.
En ik ga De Wereld Draait Door halen. Lucille was alleen niet gecharmeerd
.
Moet jij niet eens meedoen?quote:Op zondag 14 december 2008 18:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Weg de verrassing Bob dat je dat verteld aan onsGefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |