En daarop kwamen de volgende suggesties:quote:Op zondag 14 december 2008 15:25 schreef Noli. het volgende:
Whelp!
Gooien jullie eens wat leuke namen in de groep die bij Wilyan en Hanne passen..
Nou hebben we wel 1 meisjesnaamwaar we het over eens zijn maar verder dus nog niet. We willen er nog wel een meisjesnaam bij (en nee ik maak het lastig want die eerste naam zeg ik lekker niet).
Jongensnamen heb ik al in mijn hoofd maar die krijg ik er nog niet helemaal door bij manlief.
(al kan dat ook weer een kwestie van wennen zijn net als de jongensnaam bij Hanne toen, die vond ie eerst ook niks en later mocht die in geen mogelijkheid veranderd worden..)
Ja, ik was dus ook al aan het tellenquote:Op zondag 14 december 2008 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat Alexander er ook... oh nee toch niet...![]()
Nou ja ehm, daarom dus!![]()
![]()
Ik was ook al aan het tellen geslagen.. dacht al dat ik iets fout deedquote:Op zondag 14 december 2008 19:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik was dus ook al aan het tellen![]()
nou nou nouquote:Op zondag 14 december 2008 21:55 schreef Rabsadani het volgende:
Hmmm goed punt, was alweer helemaal gewend aan Rabsadani
Ben je toevallig op zoek naar een russische naam, omdat de naam Sasha ook russisch is?quote:Op zondag 14 december 2008 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat Alexander er ook... oh nee toch niet...![]()
Nou ja ehm, daarom dus!![]()
![]()
Maar de roepnaam die we nu in gedachten hebben heeft 2 lettergrepen en dan lijkt het mij mooier als daar ook een wat langere naam achter staat.
Hoewel dat voor de meisjesnaam eigenlijk helemaal niet zo is.Maar die 2e naam heeft weer een hele andere achtergrond, dat is echt een vernoeming.
leuk zijn dat soort achternamen iddquote:Op zondag 14 december 2008 21:42 schreef Rabsadani het volgende:
Buitenwereld weet het BEEn we hebben meer dan iets, we hebben volgens mij wel vijftig suggesties, die het allemaal net niet zijn
Maar d'r is tijd zat, zo spreek ik mijzelf vermanend toe wanneer ik weer eens op hol sla
![]()
We hebben wel leuk zitten geinenLief z'n achternaam lijkt nogal op "Sprong" (niet precies), dus zaten we al te geinen dat we een meisje dan Eva Inez zouden noemen (E.I.Sprong) en een jongetje Olivier Otto Richard (O.O.R.Sprong)
![]()
zijn overigens totaal geen namen die ook echt op ons lijstje staan
Ik gok Ketelquote:Op zondag 14 december 2008 23:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
leuk zijn dat soort achternamen idd![]()
mijn vriend zegt al jaren dat hij zijn kinderen Christiaan Victor (C.V, of andere namen beginnend met c en v) of namen beginnend met H en R gaat noemen ivm zijn achternaam.
Nou we wilden mijn ouders vernoemen op onze manier. De letters van hun namen gehusseld en toen kwamen we op Jeroen. Vinden we ook een leuke naam, maar we kennen nogal wat Jeroens. Dus als voornaam is het hem niet geworden.quote:Op zondag 14 december 2008 23:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe kom je zo bij die combi, Ingrid?
Ik vind Tyler een leuke naam, hoor! Maar Jeroen was ook meer dan OK geweest
Hihi! Je hebt goede smaak.quote:Op maandag 15 december 2008 12:00 schreef bixister het volgende:
ik? werkelijk?!wat grappig, daar herinnerde ik me niks van.
maar inderdaad, ik heb even teruggezocht (in KN #46) en ik heb 'm inderdaad genoemd (en je zei toen ook al dat je 'm leuk vond, dus ik had beter kunnen weten
) leuk!
Die bloemist waar Ruth iets mee had? Maar dat was toch maar zo kort..quote:Op maandag 15 december 2008 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Krijtlijk, nee, een russiche naam per se.
Ik vind Nicolai niet zo heel leuk, komt door een character uit de serie 'six feet under'![]()
Dus als 2e naam gaat het hem niet worden.
![]()
DIe idd ja!quote:Op maandag 15 december 2008 14:06 schreef Noli. het volgende:
[..]
Die bloemist waar Ruth iets mee had? Maar dat was toch maar zo kort..
Joannaquote:Op maandag 15 december 2008 14:16 schreef Fuente het volgende:
Mag Merel Joanna Elisabeth ook in het lijstje?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:37 schreef owlet het volgende:
Och, het kan altijd erger dan Filip. Wat dacht je van de familie met drie kindjes:
JoyceLynn Aryan Nation, Honszlynn Hinler Jeannie en Adolf Hitler
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:37 schreef owlet het volgende:
Och, het kan altijd erger dan Filip. Wat dacht je van de familie met drie kindjes:
Waar anders dan in Amerika natuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:37 schreef owlet het volgende:
Ik ken via-via een Jiska.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ken juist een 60-jarige Jitse en vind daar echt niks geks aan hoor.
Nicht van mij heet Jeskaquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:53 schreef Vlindur het volgende:
De oom van mn vriend heet Jitze.
Jiska is(Voegt toe aan namen lijstje)
Tjitske Jansen, schrijft gedichten o.a. (Het moest maar eens gaan sneeuwen, heel mooi boekjequote:
Knutquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:08 schreef _Bar_ het volgende:
volgensdenkt hij dat er een tweeling in mijn huisvest
![]()
![]()
Noem eens een aantal leuke jongens namen, wij komen er niet zo 1 2 3 uit,
kort krachting en mag engels zijn
Ik ken een Troy.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:08 schreef _Bar_ het volgende:
volgensdenkt hij dat er een tweeling in mijn huisvest
![]()
![]()
Noem eens een aantal leuke jongens namen, wij komen er niet zo 1 2 3 uit,
kort krachting en mag engels zijn
Nope, ik heet Olav en mijn zoon Owen. Maar dat hoeft niet in de lijst hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:33 schreef bixister het volgende:
O! (popolo)nno?
Mijn zoon heet ook Owenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Nope, ik heet Olav en mijn zoon Owen. Maar dat hoeft niet in de lijst hoor.
We noemen hem niet zo hoor.quote:
Meer opties zijn altijd welkom! Jonathan vind ik ook mooi, maar veel jongetjes in mijn omgeving heten zo. Daarbij past het niet zo mooi bij het metrum van de achternaam (Jónathan Áchternaam, zeg maar). Om die reden valt een naam alsquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:46 schreef livelink het volgende:
David vind ik een mooie naam en Jonathan bijvoorbeeld ook, hoewel hij niet in je lijstje staat.
Ik heb een boek dat David en Jonathan heet, dus die 2 namen horen bij mij altijd bij elkaar
Moet het er echt 1 van dit lijstje worden of staan jullie nog open voor meer opties?
Je hebt ze toch niet allebei tegelijk nodig? Of zijn jullie nu al aan een volgend kind aan het denkenquote:
Onno?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Of Morris, maar dat is wel stukken minder leuk![]()
Het klinkt mij te veel als tarrel.. Zacht, dat dan weer welquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:26 schreef _Bar_ het volgende:
ik zit ondertussen ook te kijken voor latijnse namen en daar viel mijn oog op Terril klinkt opzich ook wel De betekenis van de naam is `zacht, genadig`.
Bij de meisjes is dat bij ons ook het geval (jaja, ook katholiek!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:18 schreef Saffier het volgende:
Wat leuk Reinhilde! Hier is het gebruikelijk om in elk geval 'Maria' mee te geven in de namen, Katholieke achtergrond nl. En Tobias' 2e naam is Johannes naar mijn overleden opa. De roepnaam wilden we ook graag een naam die nog niet voorkwam in de familie, achteraf zijn we daar nog in geslaagd ook, zonder dat we het wistenen we hebben de stamboom tot 1600 ofzo terug, dus dat was geen simpele opdracht
Het is de naam die ik al langer mooi vind als 2de naam (Luna) maar de roepnaam is anders maar wel net zo leuk en mooi. althans dat vinden wij.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:26 schreef Saffier het volgende:
Bar, zijn jullie al wel helemaal uit een meisjesnaam? Of is dat de naam die je al langer mooi vindt?
En dat meldt je nu al?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:28 schreef 2h2h het volgende:
wij zijn eruit we krijgen een zoontje en hij gaat heten DEVANO
Je hebt nog tijd om je te bedenken...quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:28 schreef 2h2h het volgende:
wij zijn eruit we krijgen een zoontje en hij gaat heten DEVANO
Ik vind het nogal stom. Maar goed, mijn meningquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:38 schreef bixister het volgende:
blijkbaar wel he.![]()
't schijnt ook wel typisch nederlands te zijn om dat zo lang geheim te houden, heb ik wel eens gehoord.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:39 schreef Grijs het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd om je te bedenken...
Dan heb je dus geen enkele verassing meer? je weet al wat het wordt en dat vertel je dus al aan iedereen en de naam geef je ook alvast weg?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:42 schreef 2h2h het volgende:
wij gelukkig wel en ik vertel het nu al jah wij houden niet zo van het gehiem houden en ik hoef nog maar 7 weekjes .
Mja, wij zien de meerwaarde van de verrassing ook niet zo, ik vind het niet raar. Ik denk dat wij, als wij eruit zijn, ook al de naam 'bekend maken'. Zo zien wij het dan niet, als bekendmaken, maar we zien het meer als ons kindje al opnemen in ons gezin, onze familie, ons leven met zijn/haar eigen naam, ipv krampachtig zorgen dat niemand die al te weten komtquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen enkele verassing meer? je weet al wat het wordt en dat vertel je dus al aan iedereen en de naam geef je ook alvast weg?
![]()
Wij willen ook graag weten wat het zou worden maar de naam geven we echt niet eerder prijs dan dat het kindje er is!
Ik vind veeeel meer kindernamen hier vreselijk. Het idd eigen mening.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:16 schreef miss_sly het volgende:
Hebben je kinderen dan ook een Afrikaanse vader, Janena?
Ik vind Devano trouwens ook niet zo, maar dat maakt natuurlijk niet uit. Smaken verschillen, om er maar weer een cliche tegenaan te gooien
Hij komt uit Senegal, dat ligt inderdaad in Afrika.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:16 schreef miss_sly het volgende:
Oh ja, ik snap ook heel goed waarom de meeste mensen het niet zeggen hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:47 schreef huuphuup het volgende:
Wij hebben de namen ook al maar die houden we wel geheim. Wat oh-oh schrijft over dat het iets heel speciaals had enzo dat vinden wij juist leuk om dat "speciale" nog even tussen ons tweetjes te houden zeg maar. Snap je wat ik bedoel? Dat het nog even alleen lief en ik zijn die er vanaf weten. Niet per se omdat we de familie willen verrassen ofzo.
Maar van de andere kant kan ik me ook heel goed indenken dat je zo'n verrassing niet zo nodig vindt en dat je het gewoon verteld, waarom ook niet. Wij wisten van mn neefje en nichtje ook hoe ze gingen heten zodra ze eruit waren qua namen. Is persoonlijk denk k.
Grijs...
Ach, het sofinummer is hier toch belangrijker dan je naam. Die krijg je wél meteen na de geboorte.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zo gek is dat idd.
Een noorse collega van mij had dat dus. Die kwamen er maar niet uit en dat kindje heette dus idd ook Baby de eerste 2 maanden.
Heel gebruikelijk daar, maar daar kan ik me toch niks bij voorstellen hier.
Gruwelijk. "MiGuel" is wel leuk.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:23 schreef panda1980 het volgende:
Nohemi
Interpunctie is your friend.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:42 schreef 2h2h het volgende:
wij gelukkig wel en ik vertel het nu al jah wij houden niet zo van het gehiem houden en ik hoef nog maar 7 weekjes .
Ik denk dat je het uitspreekt als Dirk-Jan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:23 schreef huuphuup het volgende:
U'Dmi??
Serieus? Hoe moet ik dat zien?Uudeemie ofzo? (oedeem anyone?
) Of Uutmie?
Mja, als je docent bent dan ben je toch inderdaad bijna geneigd om dat soort mensen gewoon maar Joost te noemen ofzo... Soort van semi-stil protest...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik denk dat je het uitspreekt als Dirk-Jan.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik denk dat je het uitspreekt als Dirk-Jan.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef Igraine het volgende:
Yule is het heidense winterfeest. Mooie klank heeft het vind ik.
zo heet een klein familielid hier ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind Devano trouwens ook niet zo, maar dat maakt natuurlijk niet uit. Smaken verschillen, om er maar weer een cliche tegenaan te gooien
Dirkje-jans dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:28 schreef snoopy het volgende:
Krijg nou watIsidora is de achternaam van U'Dmi. Het is een meisje dus.
Ik vond Isidora ook al zo opvallend.
Gerbert de Grobbetrol gruwelquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gerbert vind ik wel leuk. Lekker Hollands! Rein en Jochem vind ik dan weer minder.
Oh ja, de kindjes van een van docente heten Kees en Jan, hoe de derde heet weet ik niet maar ik gok dat het ook iets in die richting is. Het past helemaal bij hen en het zijn zúlke schattige ventjes dat het ineens niet meer gek voelt om zo'n klein ventje Kees te noemen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik hou er wel van van als ouders namen als Kees, Gerrit, Henk, Geert en Jan kiezen. Helaas vindt vriendinlief ze niet mooi.....
Ik vind dat dus ook raar, van die ''grote mannennamen ''v een baby, maar misschien dat het inderdaad wel went als je het vaak hoort.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh ja, de kindjes van een van docente heten Kees en Jan, hoe de derde heet weet ik niet maar ik gok dat het ook iets in die richting is. Het past helemaal bij hen en het zijn zúlke schattige ventjes dat het ineens niet meer gek voelt om zo'n klein ventje Kees te noemen.
Je bent ook langer volwassen dan dat je baby bent......quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind dat dus ook raar, van die ''grote mannennamen ''v een baby, maar misschien dat het inderdaad wel went als je het vaak hoort.
Ja, dat wel, maar het staat gewoon stom. "ooh onze lieve kleine Gerard/Arie/Henk''quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je bent ook langer volwassen dan dat je baby bent......
Huupquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef huuphuup het volgende:
Mja, als je docent bent dan ben je toch inderdaad bijna geneigd om dat soort mensen gewoon maar Joost te noemen ofzo... Soort van semi-stil protest...
Ja, beter een pittige naam als baby of peuter, kinderjaren zijn zo voorbij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je bent ook langer volwassen dan dat je baby bent......
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:44 schreef Carmella het volgende:
[..]
Huup![]()
![]()
Over docenten gesproken... Ik heb collega's die soms echt stug namen anders uit blijven spreken, terwijl ze weten dat de klank anders ligt. (Uit een soort onvrede dat ze bepaalde namen niks vinden) Zo flauw vind ik dat.Een kind kiest niet zelf zijn of haar naam.
oh, erg he, maar dat weet ik niet meer. ze woont in Culemborg.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Bix, heette die vriendin van die vriendin toevallig Suus/Susanne?
Euj, Culemborg!quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:32 schreef bixister het volgende:
[..]
oh, erg he, maar dat weet ik niet meer. ze woont in Culemborg.
Weet ik, hij klonk ook zo droog, moest echt hardop lachenquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:38 schreef huuphuup het volgende:
haha nee dat was ook maar een grapje![]()
Neuh, dat is nog niet zo erg.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet aan Dirkje denken van de Vlaamse Pot, op zich niet zo erg toch?
Normaal als ik aan de naam Arie denk zie ik meteen een onverzorgd, dik, klein en onaantrekkelijk type voor me. Alle Arie's die ik gekend heb zagen er allemaal zo uit... Sinds ik die Arie Boomsma ken is dat dus verandertquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Maar door al dat ge-Arie moet nu opeens aan Arie Boomsma denken. En dat is wél erg....
Moehaha.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, de meisjesnaam staat al jaren vast miss_sly, daar gaat echt niks meer iets aan veranderen.
Ik vind Mischa erbij passen maar dan krijg je wel een beetje een Jut en Jul effect, vind ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil toch eigenlijk wel een namenboek gaan bekijken, gewoon om te zien of de naam die we nu hebben echt wel de aller-aller leukste is.
Maar er zijn er zoooooooooooooooooooo veel.
Welke moet ik echt doorkijken en welke absoluut niet.
En... wat vinden jullie bij Sasha passen aan jongensnamen? Kom maar op!
Sasha en Indyquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
VIev, met Mischa is het idd wat jut en jul, en helemaal met mijn eigen naam ook nog eens.
En Boris... tsja, kon het maar. Vanuit mij kan het niet, vind ik persoonlik, omdat dat echt DE naam was voor mij en mijn ex. En F. zijn hond heette Boris en nog steeds heet elke blonde golden retriever voor hem Boris, dus dat gaat ook niet echt.
jammer, want ik vind het echt wel een hele leuke naam, en idd ook bij Sasha.
Verder heb ik bij de nu genoemde namen nog niet iets gezien dat de naam die we nu in gedachten hebben overtreft.![]()
Dat laatste natuurlijk. Maar ik zeg niks hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Que? Wat weet jij dat ik niet weet?
Of bedoel jij dat je hem weet?
Kloris?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
VIev, met Mischa is het idd wat jut en jul, en helemaal met mijn eigen naam ook nog eens.
En Boris... tsja, kon het maar. Vanuit mij kan het niet, vind ik persoonlik, omdat dat echt DE naam was voor mij en mijn ex. En F. zijn hond heette Boris en nog steeds heet elke blonde golden retriever voor hem Boris, dus dat gaat ook niet echt.
jammer, want ik vind het echt wel een hele leuke naam, en idd ook bij Sasha.
Verder heb ik bij de nu genoemde namen nog niet iets gezien dat de naam die we nu in gedachten hebben overtreft.![]()
Olav is met een 'V'.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:33 schreef bixister het volgende:
en Olaf? of Bram?
Dat is Sasha zijn tweede naam (Alexander) .quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:54 schreef _aurum_ het volgende:
Aleks, als in een vlottere afkorting van Aleksander
Da's op zuh Amerikanos, snap dat danquote:
Kijk ik niet naar.quote:Op zondag 28 december 2008 14:56 schreef Dakota het volgende:
Ja, toevallig wel
ken je de televisieserie Heroes niet?
Daarbij snap ik niet wat er raar is aan een i die je uitspreekt als ai.
Aangezien daar erg veel namen van zijn.
Hihihihi.quote:Op zondag 28 december 2008 15:01 schreef Dakota het volgende:
Zeg hou daar eens mee op..de tweede naam van mijn aankomende spruit heeft ook een ai- geschreven-als-i ja
*stampvoet*
Ik denk wel dat het mee zal vallen, de laatste naam is schots en spreek je ook op zijn ' engels' uit dus dan spreekt men de tweede hoogstwaarschijnlijk goed uit.quote:Op zondag 28 december 2008 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi.
Laat je niet onzeker makenGelukkig is het de tweede naam, dat voorkomt veul verwarring
Een Schotse naam!quote:Op zondag 28 december 2008 15:09 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het mee zal vallen, de laatste naam is schots en spreek je ook op zijn ' engels' uit dus dan spreekt men de tweede hoogstwaarschijnlijk goed uit.
ja, 3 namen
En heeft dat een bepaalde reden (sorry, ik lees niet zo vaak in OUD dus ik krijg niet alles meequote:
ja maar THomas en Keetje is nou niet echt een combi waar je vrolijk van word, vind ik dan hequote:Op zondag 28 december 2008 16:53 schreef Webkim het volgende:
Ik begrijp nooit zo goed dat mensen de namen goed bij elkaar willen laten 'passen'.
Dat een Klaas en een Deviny niet zo goed samengaan snap ik nog wel, maar verder? Het zijn toch twee afzonderlijke mensen, geen zangduo ofzo.![]()
Uiteindelijk zou ik voor een evt. volgende gewoon een mooie eigen naam proberen te vinden en niet gaan zoeken naar een Thomas & ..........
Ik noem (en schrijf) de namen van mijn dochters nog wel eens in een adem, en het zou mij enorm ergeren als die namen niet bij elkaar zouden passen.quote:Op zondag 28 december 2008 16:53 schreef Webkim het volgende:
Ik begrijp nooit zo goed dat mensen de namen goed bij elkaar willen laten 'passen'.
Dat een Klaas en een Deviny niet zo goed samengaan snap ik nog wel, maar verder? Het zijn toch twee afzonderlijke mensen, geen zangduo ofzo.![]()
Uiteindelijk zou ik voor een evt. volgende gewoon een mooie eigen naam proberen te vinden en niet gaan zoeken naar een Thomas & ..........
Nee hoor we vonden de namen gewoon mooiquote:Op zondag 28 december 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En heeft dat een bepaalde reden (sorry, ik lees niet zo vaak in OUD dus ik krijg niet alles mee) of vonden jullie de namen gewoon mooi?
quote:Op zondag 28 december 2008 16:53 schreef Webkim het volgende:
Het zijn toch twee afzonderlijke mensen, geen zangduo ofzo.![]()
Ben het hier wel mee eens hoorquote:Op zondag 28 december 2008 16:53 schreef Webkim het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 11:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is Sasha zijn tweede naam (Alexander) .
quote:Op maandag 29 december 2008 06:02 schreef Smeej het volgende:
Ik denk daar dus ook altijd over na, kindernamen...
Ik heb zelf een naam (Esmáy-Myrthè en dan nog Dinthe Isée er achteraan) waar je u tegen zegt en zo lang wil ik me kids niet aandoen.
maar affijn... mijn mama heet Jolanda en die van mn vriend Linda: Jolyn ( en dan uitgesproken als Djoolin, maar jolijn is ook leuk) en oma heet elly (oma heeft mij opgevoed) en mama linda: Ellyn ( spreek uit als ellin). iemand andere suggesties met die 3 namem om er wat leuks van te brouwelen?
Joëlle?quote:Op maandag 29 december 2008 06:02 schreef Smeej het volgende:
Ik denk daar dus ook altijd over na, kindernamen...
Ik heb zelf een naam (Esmáy-Myrthè en dan nog Dinthe Isée er achteraan) waar je u tegen zegt en zo lang wil ik me kids niet aandoen.
maar affijn... mijn mama heet Jolanda en die van mn vriend Linda: Jolyn ( en dan uitgesproken als Djoolin, maar jolijn is ook leuk) en oma heet elly (oma heeft mij opgevoed) en mama linda: Ellyn ( spreek uit als ellin). iemand andere suggesties met die 3 namem om er wat leuks van te brouwelen?
Jolijnquote:Op maandag 29 december 2008 11:08 schreef bixister het volgende:
Esmáy-Myrthè Dinthe Isée... smeej, wat erg...! met ook nog eens al die vreemde accenten. sorry, maar hoe hebben je ouders 't kunnen bedenken?
Jolijn vind ik heel leuk!
quote:Op maandag 29 december 2008 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
Nope... het is het allemaal net niet geloof ik.
Voor mij hoort bij Sasha toch echt een .....![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, het staat zo raar als ik zeg dat ik ze stom vind.![]()
![]()
ik zou dan voor je Ilja gaan, de Ylja doet me teveel aan de verying denken, zoals bij Youri, Yara, Yana etcquote:Op maandag 29 december 2008 14:32 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik ken alleen een Ilja van 35 en een Ylja van 13. Hoezo hip.
ver-y-ingquote:Op maandag 29 december 2008 14:35 schreef bixister het volgende:
ik vind Ilja ook de mooiste spelwijze.
maar verying? wasdanou?
Ik moet dan denken aan de hond van mijn collega, die heet ook Jip....quote:Op maandag 29 december 2008 14:37 schreef Guuzewuus het volgende:
En mijn nichtje heet Jip, das pas hip
Nee, neiuw is het niet. Mijn nichtje is ook al 14 of 15quote:Op maandag 29 december 2008 14:55 schreef bixister het volgende:
ik vind jip wel leuk, vooral voor een meisje eigenlijk. (net als Jip Wijngaarden toch, die actrice - dus helemaal 'nieuw' is 't niet, guuzewuus).
Als wij ooit een kindje krijgen ga ik die ook vernoemen naar mijn overleden vaderquote:Op maandag 29 december 2008 15:06 schreef bixister het volgende:
ach, er zijn ook genoeg jongens met 'maria' als doopnaam.
wat is jullie meisjesnaam danquote:Op maandag 29 december 2008 15:47 schreef Jeetjejom het volgende:
Wat opvallend, dit is de allereerste keer dat ik onze meisjesnaam langs zie komen.... Nog nooit in een namenboek zien staan of waar dan ook en hier wordt ie gewoon tussen neus en lippen door even ertussen gegooid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |