En daarop kwamen de volgende suggesties:quote:Op zondag 14 december 2008 15:25 schreef Noli. het volgende:
Whelp!
Gooien jullie eens wat leuke namen in de groep die bij Wilyan en Hanne passen..
Nou hebben we wel 1 meisjesnaamwaar we het over eens zijn maar verder dus nog niet. We willen er nog wel een meisjesnaam bij (en nee ik maak het lastig want die eerste naam zeg ik lekker niet).
Jongensnamen heb ik al in mijn hoofd maar die krijg ik er nog niet helemaal door bij manlief.
(al kan dat ook weer een kwestie van wennen zijn net als de jongensnaam bij Hanne toen, die vond ie eerst ook niks en later mocht die in geen mogelijkheid veranderd worden..)
Ja, ik was dus ook al aan het tellenquote:Op zondag 14 december 2008 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat Alexander er ook... oh nee toch niet...![]()
Nou ja ehm, daarom dus!![]()
![]()
Ik was ook al aan het tellen geslagen.. dacht al dat ik iets fout deedquote:Op zondag 14 december 2008 19:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik was dus ook al aan het tellen![]()
nou nou nouquote:Op zondag 14 december 2008 21:55 schreef Rabsadani het volgende:
Hmmm goed punt, was alweer helemaal gewend aan Rabsadani
Ben je toevallig op zoek naar een russische naam, omdat de naam Sasha ook russisch is?quote:Op zondag 14 december 2008 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat Alexander er ook... oh nee toch niet...![]()
Nou ja ehm, daarom dus!![]()
![]()
Maar de roepnaam die we nu in gedachten hebben heeft 2 lettergrepen en dan lijkt het mij mooier als daar ook een wat langere naam achter staat.
Hoewel dat voor de meisjesnaam eigenlijk helemaal niet zo is.Maar die 2e naam heeft weer een hele andere achtergrond, dat is echt een vernoeming.
leuk zijn dat soort achternamen iddquote:Op zondag 14 december 2008 21:42 schreef Rabsadani het volgende:
Buitenwereld weet het BEEn we hebben meer dan iets, we hebben volgens mij wel vijftig suggesties, die het allemaal net niet zijn
Maar d'r is tijd zat, zo spreek ik mijzelf vermanend toe wanneer ik weer eens op hol sla
![]()
We hebben wel leuk zitten geinenLief z'n achternaam lijkt nogal op "Sprong" (niet precies), dus zaten we al te geinen dat we een meisje dan Eva Inez zouden noemen (E.I.Sprong) en een jongetje Olivier Otto Richard (O.O.R.Sprong)
![]()
zijn overigens totaal geen namen die ook echt op ons lijstje staan
Ik gok Ketelquote:Op zondag 14 december 2008 23:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
leuk zijn dat soort achternamen idd![]()
mijn vriend zegt al jaren dat hij zijn kinderen Christiaan Victor (C.V, of andere namen beginnend met c en v) of namen beginnend met H en R gaat noemen ivm zijn achternaam.
Nou we wilden mijn ouders vernoemen op onze manier. De letters van hun namen gehusseld en toen kwamen we op Jeroen. Vinden we ook een leuke naam, maar we kennen nogal wat Jeroens. Dus als voornaam is het hem niet geworden.quote:Op zondag 14 december 2008 23:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe kom je zo bij die combi, Ingrid?
Ik vind Tyler een leuke naam, hoor! Maar Jeroen was ook meer dan OK geweest
Hihi! Je hebt goede smaak.quote:Op maandag 15 december 2008 12:00 schreef bixister het volgende:
ik? werkelijk?!wat grappig, daar herinnerde ik me niks van.
maar inderdaad, ik heb even teruggezocht (in KN #46) en ik heb 'm inderdaad genoemd (en je zei toen ook al dat je 'm leuk vond, dus ik had beter kunnen weten
) leuk!
Die bloemist waar Ruth iets mee had? Maar dat was toch maar zo kort..quote:Op maandag 15 december 2008 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Krijtlijk, nee, een russiche naam per se.
Ik vind Nicolai niet zo heel leuk, komt door een character uit de serie 'six feet under'![]()
Dus als 2e naam gaat het hem niet worden.
![]()
DIe idd ja!quote:Op maandag 15 december 2008 14:06 schreef Noli. het volgende:
[..]
Die bloemist waar Ruth iets mee had? Maar dat was toch maar zo kort..
Joannaquote:Op maandag 15 december 2008 14:16 schreef Fuente het volgende:
Mag Merel Joanna Elisabeth ook in het lijstje?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:37 schreef owlet het volgende:
Och, het kan altijd erger dan Filip. Wat dacht je van de familie met drie kindjes:
JoyceLynn Aryan Nation, Honszlynn Hinler Jeannie en Adolf Hitler
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:37 schreef owlet het volgende:
Och, het kan altijd erger dan Filip. Wat dacht je van de familie met drie kindjes:
Waar anders dan in Amerika natuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:37 schreef owlet het volgende:
Ik ken via-via een Jiska.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ken juist een 60-jarige Jitse en vind daar echt niks geks aan hoor.
Nicht van mij heet Jeskaquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:53 schreef Vlindur het volgende:
De oom van mn vriend heet Jitze.
Jiska is(Voegt toe aan namen lijstje)
Tjitske Jansen, schrijft gedichten o.a. (Het moest maar eens gaan sneeuwen, heel mooi boekjequote:
Knutquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:08 schreef _Bar_ het volgende:
volgensdenkt hij dat er een tweeling in mijn huisvest
![]()
![]()
Noem eens een aantal leuke jongens namen, wij komen er niet zo 1 2 3 uit,
kort krachting en mag engels zijn
Ik ken een Troy.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:08 schreef _Bar_ het volgende:
volgensdenkt hij dat er een tweeling in mijn huisvest
![]()
![]()
Noem eens een aantal leuke jongens namen, wij komen er niet zo 1 2 3 uit,
kort krachting en mag engels zijn
Nope, ik heet Olav en mijn zoon Owen. Maar dat hoeft niet in de lijst hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:33 schreef bixister het volgende:
O! (popolo)nno?
Mijn zoon heet ook Owenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Nope, ik heet Olav en mijn zoon Owen. Maar dat hoeft niet in de lijst hoor.
We noemen hem niet zo hoor.quote:
Meer opties zijn altijd welkom! Jonathan vind ik ook mooi, maar veel jongetjes in mijn omgeving heten zo. Daarbij past het niet zo mooi bij het metrum van de achternaam (Jónathan Áchternaam, zeg maar). Om die reden valt een naam alsquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:46 schreef livelink het volgende:
David vind ik een mooie naam en Jonathan bijvoorbeeld ook, hoewel hij niet in je lijstje staat.
Ik heb een boek dat David en Jonathan heet, dus die 2 namen horen bij mij altijd bij elkaar
Moet het er echt 1 van dit lijstje worden of staan jullie nog open voor meer opties?
Je hebt ze toch niet allebei tegelijk nodig? Of zijn jullie nu al aan een volgend kind aan het denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |