Dan heb je dus geen enkele verassing meer? je weet al wat het wordt en dat vertel je dus al aan iedereen en de naam geef je ook alvast weg?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:42 schreef 2h2h het volgende:
wij gelukkig wel en ik vertel het nu al jah wij houden niet zo van het gehiem houden en ik hoef nog maar 7 weekjes .
Mja, wij zien de meerwaarde van de verrassing ook niet zo, ik vind het niet raar. Ik denk dat wij, als wij eruit zijn, ook al de naam 'bekend maken'. Zo zien wij het dan niet, als bekendmaken, maar we zien het meer als ons kindje al opnemen in ons gezin, onze familie, ons leven met zijn/haar eigen naam, ipv krampachtig zorgen dat niemand die al te weten komtquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen enkele verassing meer? je weet al wat het wordt en dat vertel je dus al aan iedereen en de naam geef je ook alvast weg?
![]()
Wij willen ook graag weten wat het zou worden maar de naam geven we echt niet eerder prijs dan dat het kindje er is!
Ik vind veeeel meer kindernamen hier vreselijk. Het idd eigen mening.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:16 schreef miss_sly het volgende:
Hebben je kinderen dan ook een Afrikaanse vader, Janena?
Ik vind Devano trouwens ook niet zo, maar dat maakt natuurlijk niet uit. Smaken verschillen, om er maar weer een cliche tegenaan te gooien
Hij komt uit Senegal, dat ligt inderdaad in Afrika.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:16 schreef miss_sly het volgende:
Hebben je kinderen dan ook een Afrikaanse vader, Janena?
Oh ja, ik snap ook heel goed waarom de meeste mensen het niet zeggen hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:47 schreef huuphuup het volgende:
Wij hebben de namen ook al maar die houden we wel geheim. Wat oh-oh schrijft over dat het iets heel speciaals had enzo dat vinden wij juist leuk om dat "speciale" nog even tussen ons tweetjes te houden zeg maar. Snap je wat ik bedoel? Dat het nog even alleen lief en ik zijn die er vanaf weten. Niet per se omdat we de familie willen verrassen ofzo.
Maar van de andere kant kan ik me ook heel goed indenken dat je zo'n verrassing niet zo nodig vindt en dat je het gewoon verteld, waarom ook niet. Wij wisten van mn neefje en nichtje ook hoe ze gingen heten zodra ze eruit waren qua namen. Is persoonlijk denk k.
Grijs...
Ach, het sofinummer is hier toch belangrijker dan je naam. Die krijg je wél meteen na de geboorte.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zo gek is dat idd.
Een noorse collega van mij had dat dus. Die kwamen er maar niet uit en dat kindje heette dus idd ook Baby de eerste 2 maanden.
Heel gebruikelijk daar, maar daar kan ik me toch niks bij voorstellen hier.
Gruwelijk. "MiGuel" is wel leuk.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:23 schreef panda1980 het volgende:
Nohemi
Interpunctie is your friend.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:42 schreef 2h2h het volgende:
wij gelukkig wel en ik vertel het nu al jah wij houden niet zo van het gehiem houden en ik hoef nog maar 7 weekjes .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |