abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:25:04 #151
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64162332
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:23 schreef huuphuup het volgende:
U'Dmi??

Serieus? Hoe moet ik dat zien? Uudeemie ofzo? (oedeem anyone? ) Of Uutmie?
Ik denk dat je het uitspreekt als Dirk-Jan.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64162363
Yule is het heidense winterfeest. Mooie klank heeft het vind ik.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_64162387
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mja, als je docent bent dan ben je toch inderdaad bijna geneigd om dat soort mensen gewoon maar Joost te noemen ofzo... Soort van semi-stil protest...

Ik hoop maar dat het ventje afrikaans is en dit een familienaam is ofzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64162441
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik zag vandaag bij de gyn wel zo'n vreselijke naam op een geboortekaartje staan: Gerbert. En hij had wel minstens 11 of 12 broertjes en zusjes, ik kon het net niet goed lezen.
En oa een tweeling Rein en Jochem. Vre-se-lijk wat een boerenpummel namen daar allemaal hingen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64162466
Krijg nou wat Isidora is de achternaam van U'Dmi. Het is een meisje dus.
Ik vond Isidora ook al zo opvallend.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_64162563
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef Igraine het volgende:
Yule is het heidense winterfeest. Mooie klank heeft het vind ik.
Mooi!
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:16 schreef miss_sly het volgende:
Hebben je kinderen dan ook een Afrikaanse vader, Janena?

Ik vind Devano trouwens ook niet zo, maar dat maakt natuurlijk niet uit. Smaken verschillen, om er maar weer een cliche tegenaan te gooien
zo heet een klein familielid hier ook
Laat ik maar zo zeggen dat smaken gelukkig erg verschillen en ik nooit bang hoef te zijn dat wij kinderen dezelfde namen zouden geven
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64162566
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:28 schreef snoopy het volgende:
Krijg nou wat Isidora is de achternaam van U'Dmi. Het is een meisje dus.
Ik vond Isidora ook al zo opvallend.
Dirkje-jans dan? vind ik ook goed hoor!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64162761
Gerbert vind ik wel leuk. Lekker Hollands! Rein en Jochem vind ik dan weer minder.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_64162795
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gerbert vind ik wel leuk. Lekker Hollands! Rein en Jochem vind ik dan weer minder.
Gerbert de Grobbetrol gruwel
pi_64162968
Ik hou er wel van van als ouders namen als Kees, Gerrit, Henk, Geert en Jan kiezen. Helaas vindt vriendinlief ze niet mooi.....
pi_64163027
Kees Knuttson Mooi
Saartje
pi_64163115
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik hou er wel van van als ouders namen als Kees, Gerrit, Henk, Geert en Jan kiezen. Helaas vindt vriendinlief ze niet mooi.....
Oh ja, de kindjes van een van docente heten Kees en Jan, hoe de derde heet weet ik niet maar ik gok dat het ook iets in die richting is. Het past helemaal bij hen en het zijn zúlke schattige ventjes dat het ineens niet meer gek voelt om zo'n klein ventje Kees te noemen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64163192
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:45 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Oh ja, de kindjes van een van docente heten Kees en Jan, hoe de derde heet weet ik niet maar ik gok dat het ook iets in die richting is. Het past helemaal bij hen en het zijn zúlke schattige ventjes dat het ineens niet meer gek voelt om zo'n klein ventje Kees te noemen.
Ik vind dat dus ook raar, van die ''grote mannennamen ''v een baby, maar misschien dat het inderdaad wel went als je het vaak hoort.
Zo heeft een viavia kennis een dreumes van 1 jaar die Henk heet, HENK
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:48:04 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64163198
Ik vind Jochem eigenlijk best leuk.

Wij hebben hier een buurjongetje genaamd Gerko, dat vind ik pas een boerennaam.
Zijn pasgeboren broertje heet trouwens Arie.
pi_64163241
OMFG, ARIE..
dat is inderdaad pas echt erg!
pi_64163376
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:47 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik vind dat dus ook raar, van die ''grote mannennamen ''v een baby, maar misschien dat het inderdaad wel went als je het vaak hoort.

Je bent ook langer volwassen dan dat je baby bent......
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:53:11 #167
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64163402
Oh ik vind Arie echt zo leuk! Gerko vind ik idd een beetje een pummelnaam
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_64163416
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:52 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Je bent ook langer volwassen dan dat je baby bent......
Ja, dat wel, maar het staat gewoon stom. "ooh onze lieve kleine Gerard/Arie/Henk''

Mijn man zegt net dat hij een collega had die Gerko heet, en zn vrouw Kim en hun zoon hadden ze naar zichzelf vernoemd: Mirko
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:57:14 #169
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64163545
Henk is idd lastig in peuterformaat, maar Arie of Kees zie ik juist wel als een beetje een morsige peuter
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_64163579
met tuinbroek en rubberlaarsjes
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:59:52 #171
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64163639
Jah! en kuiltjes in hun elleboog.

Ja, nu wil ik een Arie
pi_64163719
En op een regenachtige middag gevallen herfstblaadjes harken en in z'n rode kruiwagentje laden....Ja...Arie is cool
pi_64163960
Nu ik erover nadenk zou het best wel eens kunnen dat de derde van die docente Arie heet. Maar ik weet het niet zeker. Past wel in het rijtje, Kees, Jan en Arie.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64168297
laatst waren we bij m'n broer. is er een vriendin van zijn vriendin op bezoek met haar zoontje: Klaas. het was de dag van de intocht, en wij zaten daar dus met een kleine Piet en een kleine Klaas, zo grappig. bovendien hadden ze allebei dezelfde 2e naam, en waren allebei naar beide opa's vernoemd. zo toevallig!
pi_64170393
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef huuphuup het volgende:

Mja, als je docent bent dan ben je toch inderdaad bijna geneigd om dat soort mensen gewoon maar Joost te noemen ofzo... Soort van semi-stil protest...
Huup
Over docenten gesproken... Ik heb collega's die soms echt stug namen anders uit blijven spreken, terwijl ze weten dat de klank anders ligt. (Uit een soort onvrede dat ze bepaalde namen niks vinden) Zo flauw vind ik dat. Een kind kiest niet zelf zijn of haar naam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')