Ik denk dat je het uitspreekt als Dirk-Jan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:23 schreef huuphuup het volgende:
U'Dmi??
Serieus? Hoe moet ik dat zien?Uudeemie ofzo? (oedeem anyone?
) Of Uutmie?
Mja, als je docent bent dan ben je toch inderdaad bijna geneigd om dat soort mensen gewoon maar Joost te noemen ofzo... Soort van semi-stil protest...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik denk dat je het uitspreekt als Dirk-Jan.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik denk dat je het uitspreekt als Dirk-Jan.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef Igraine het volgende:
Yule is het heidense winterfeest. Mooie klank heeft het vind ik.
zo heet een klein familielid hier ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:16 schreef miss_sly het volgende:
Hebben je kinderen dan ook een Afrikaanse vader, Janena?
Ik vind Devano trouwens ook niet zo, maar dat maakt natuurlijk niet uit. Smaken verschillen, om er maar weer een cliche tegenaan te gooien
Dirkje-jans dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:28 schreef snoopy het volgende:
Krijg nou watIsidora is de achternaam van U'Dmi. Het is een meisje dus.
Ik vond Isidora ook al zo opvallend.
Gerbert de Grobbetrol gruwelquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gerbert vind ik wel leuk. Lekker Hollands! Rein en Jochem vind ik dan weer minder.
Oh ja, de kindjes van een van docente heten Kees en Jan, hoe de derde heet weet ik niet maar ik gok dat het ook iets in die richting is. Het past helemaal bij hen en het zijn zúlke schattige ventjes dat het ineens niet meer gek voelt om zo'n klein ventje Kees te noemen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik hou er wel van van als ouders namen als Kees, Gerrit, Henk, Geert en Jan kiezen. Helaas vindt vriendinlief ze niet mooi.....
Ik vind dat dus ook raar, van die ''grote mannennamen ''v een baby, maar misschien dat het inderdaad wel went als je het vaak hoort.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh ja, de kindjes van een van docente heten Kees en Jan, hoe de derde heet weet ik niet maar ik gok dat het ook iets in die richting is. Het past helemaal bij hen en het zijn zúlke schattige ventjes dat het ineens niet meer gek voelt om zo'n klein ventje Kees te noemen.
Je bent ook langer volwassen dan dat je baby bent......quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind dat dus ook raar, van die ''grote mannennamen ''v een baby, maar misschien dat het inderdaad wel went als je het vaak hoort.
Ja, dat wel, maar het staat gewoon stom. "ooh onze lieve kleine Gerard/Arie/Henk''quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je bent ook langer volwassen dan dat je baby bent......
Huupquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef huuphuup het volgende:
Mja, als je docent bent dan ben je toch inderdaad bijna geneigd om dat soort mensen gewoon maar Joost te noemen ofzo... Soort van semi-stil protest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |