quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Of Morris, maar dat is wel stukken minder leuk![]()
Het klinkt mij te veel als tarrel.. Zacht, dat dan weer welquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:26 schreef _Bar_ het volgende:
ik zit ondertussen ook te kijken voor latijnse namen en daar viel mijn oog op Terril klinkt opzich ook wel De betekenis van de naam is `zacht, genadig`.
Bij de meisjes is dat bij ons ook het geval (jaja, ook katholiek!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:18 schreef Saffier het volgende:
Wat leuk Reinhilde! Hier is het gebruikelijk om in elk geval 'Maria' mee te geven in de namen, Katholieke achtergrond nl. En Tobias' 2e naam is Johannes naar mijn overleden opa. De roepnaam wilden we ook graag een naam die nog niet voorkwam in de familie, achteraf zijn we daar nog in geslaagd ook, zonder dat we het wistenen we hebben de stamboom tot 1600 ofzo terug, dus dat was geen simpele opdracht
Het is de naam die ik al langer mooi vind als 2de naam (Luna) maar de roepnaam is anders maar wel net zo leuk en mooi. althans dat vinden wij.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:26 schreef Saffier het volgende:
Bar, zijn jullie al wel helemaal uit een meisjesnaam? Of is dat de naam die je al langer mooi vindt?
En dat meldt je nu al?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:28 schreef 2h2h het volgende:
wij zijn eruit we krijgen een zoontje en hij gaat heten DEVANO
Je hebt nog tijd om je te bedenken...quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:28 schreef 2h2h het volgende:
wij zijn eruit we krijgen een zoontje en hij gaat heten DEVANO
Ik vind het nogal stom. Maar goed, mijn meningquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:38 schreef bixister het volgende:
blijkbaar wel he.![]()
't schijnt ook wel typisch nederlands te zijn om dat zo lang geheim te houden, heb ik wel eens gehoord.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:39 schreef Grijs het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd om je te bedenken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |