huhquote:
Meestal staat er ook niets nuttigs inquote:Op zondag 14 december 2008 16:52 schreef DR34M3R het volgende:
Ik lees meestal niet verder dan "[KSC"
hooguit iets over mannen in rokjes en zo...quote:Op zondag 14 december 2008 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meestal staat er ook niets nuttigs in
quote:
Lekker samen drankje genomenquote:Op zondag 14 december 2008 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gezellig samen beschuitjes gegeten vanochtend?
Jaquote:
Hij was naar Maastricht gekomenquote:Op zondag 14 december 2008 17:28 schreef MPG het volgende:
[..].
Was Fles in het zuiden? Of ben jij daarheen gegaan?
Jullie zijn dus samen de kerstmarkt over geweestquote:
Gezelligquote:Op zondag 14 december 2008 17:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekker samen drankje genomen![]()
[..]
Ja
[..]
Hij was naar Maastricht gekomen
nee. we waren zo gezellig aant kletsen dat ik daar geen tijd meer voor hadquote:Op zondag 14 december 2008 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jullie zijn dus samen de kerstmarkt over geweest
Echt welquote:
Wie/wat/waar?quote:Op zondag 14 december 2008 17:44 schreef Pheno het volgende:
He, Fles heeft iemand uit zijn kelder gelaten?
fles heeft een kelderquote:Op zondag 14 december 2008 17:44 schreef Pheno het volgende:
He, Fles heeft iemand uit zijn kelder gelaten?
Ja, die met al die fietsenquote:
Ow, heten het tegenwoordig "fietsen"quote:
quote:
WMz.quote:
Hoi Leannequote:
Dank uquote:
December, dus tijd voor oom agent om zijn kerstbonus veilig te stellenquote:Op zondag 14 december 2008 18:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoer!
Politie is goed bezig met bijverdienen.
hoi MPGquote:Op zondag 14 december 2008 18:59 schreef MPG het volgende:
[..]
December, dus tijd voor oom agent om zijn kerstbonus veilig te stellen![]()
.
Het zal je beroep maar zijn?quote:Op zondag 14 december 2008 18:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoer!
Politie is goed bezig met bijverdienen.
Hoi marcb1974quote:Op zondag 14 december 2008 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zal je beroep maar zijn?
Hoi, wat doe je voor werk?
Ik ben lokhoer
Heb net hardgelopen in de kou, maar hier krijg ik het weer helemaal warm vanquote:
Hey DaMartquote:
nouja, het gaatquote:
hihiquote:Op zondag 14 december 2008 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb net hardgelopen in de kou, maar hier krijg ik het weer helemaal warm van![]()
Nog steeds hoesterig, maar dat gaat wel weer over.... hoop ik.quote:
quote:nouja, het gaatik ben gisteren aangereden en heb me pols gekneusd
flinke val gemaakt en alles doet zeer
![]()
Je bent zwaar gewond!quote:Op zondag 14 december 2008 19:22 schreef Leanne het volgende:
nouja, het gaatik ben gisteren aangereden en heb me pols gekneusd
flinke val gemaakt en alles doet zeer
![]()
met jou?
[..]
hihizou ook weer gaan hardlopen dit weekend, maar kan niet
PrdV is meestal wel de moeite vind ikquote:Op zondag 14 december 2008 19:46 schreef DR34M3R het volgende:
Komt er nog iets moois op tv vanavond?
zit net te tellen... heb 25 kaarsjes aan hierbinnen nu
Goeiesaves... PRdV.. nah, die vond ik vroeger nog wel ok, maar ik vind hem nogal mediageil tegenwoordig.quote:Op zondag 14 december 2008 19:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
PrdV is meestal wel de moeite vind ik
Maar ligt natuurlijk aan je smaak. Goede avond iig
Weet ik niet. Kom jij op TV?quote:Op zondag 14 december 2008 19:46 schreef DR34M3R het volgende:
Komt er nog iets moois op tv vanavond?
Nog 5quote:
zit net te tellen... heb 25 kaarsjes aan hierbinnen nu
Not without my Daughter is zeker de moeite waard. zeer goede filmquote:Op zondag 14 december 2008 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goeiesaves... PRdV.. nah, die vond ik vroeger nog wel ok, maar ik vind hem nogal mediageil tegenwoordig.
ik zag al dat "not without my daughter" zometeen komt.. die lijkt me dan wel weer wat. Ik heb het boek gelezen (al valt bij een boek de flim achteraf meestal in het niet..), en die was erg mooi. Ik denk dus dat ik daarvoor ga. Eerst nog maar ff vlug wat koken voor morgen.
awww thankyouquote:Op zondag 14 december 2008 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog steeds hoesterig, maar dat gaat wel weer over.... hoop ik.
[..]. Hoe is dat zo gekomen dan?
Maar goed, gewonde mensen moeten worden verzorgd, dus alsjeblieft: koffie!
[ afbeelding ]
nog 5?quote:Op zondag 14 december 2008 19:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Weet ik niet. Kom jij op TV?![]()
[..]
Nog 5
Kaarsjes, en dan zit je op 30quote:
Daar ben je mooi klaar mee dan. Maar gelukkig valt de schade aan jou relatief gezien nog mee.quote:Op zondag 14 december 2008 20:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
awww thankyou![]()
ik was aan het werk, ik werk bij TNT Post en was op de brommer...ik zag een auto te laat toen ik vanuit een uitrit kwammaargoed..kan gebeuren
quote:Op zondag 14 december 2008 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
MPG, waar was jij afgelopen nacht?
http://www.hln.be/hln/nl/(...)gesloten-kroeg.dhtml
Is MPG 56 ja?quote:Op zondag 14 december 2008 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
MPG, waar was jij afgelopen nacht?
http://www.hln.be/hln/nl/(...)gesloten-kroeg.dhtml
Dat is gewoon een dekmantel van de politie, om jouw identiteit geheim te houden!quote:Op zondag 14 december 2008 20:28 schreef MPG het volgende:
[..].
Niet in de kroeg.
En ik ben ook nog geen 56.
Wat een heldenactie, morgen ef de krant in de gaten houden.
Ga fietsen!quote:Op zondag 14 december 2008 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is gewoon een dekmantel van de politie, om jouw identiteit geheim te houden!
Belgische site he, dus de leeftijd kan er wat naast zittenquote:Op zondag 14 december 2008 20:28 schreef MPG het volgende:
[..].
Niet in de kroeg.
En ik ben ook nog geen 56.
Wat een heldenactie, morgen ef de krant in de gaten houden.
Zeer terecht.quote:
Weet je wel wat hier allemaal gebeurt johquote:Op zondag 14 december 2008 22:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zeer terecht.
Je mocht dit boeiende topic eens kwijtraken.
tssssquote:Op zondag 14 december 2008 22:04 schreef MPG het volgende:
Man (56) ontwaakt op toilet van gesloten kroeg
Silence!quote:Op zondag 14 december 2008 22:27 schreef Ladylike het volgende:
Jeff Dunham
Extra special Christmas special
Die valt tegenquote:Op zondag 14 december 2008 22:27 schreef Ladylike het volgende:
Jeff Dunham
Extra special Christmas special
Beetje mijn link jattenquote:Op zondag 14 december 2008 22:17 schreef MPG het volgende:
Jajaja, ik merk het alweer, mijn schrijfwerk wordt niet gewaardeerd.
Walter is lekker humeurig over de kerstquote:
quote:
Ik was even wat nostalgische liedjes aan het luisteren, dus kwam dat liedje in mijn hoofdquote:
Ik wil nogeens in een VIRMpje voor 1 april de stickers "SILENCE - STILTE" in de stiltecoupé vervangen door stickers met "SILENCE - I KILL YOU"quote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Walter is lekker humeurig over de kerst
Dat zou geniaal zijnquote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil nogeens in een VIRMpje voor 1 april de stickers "SILENCE - STILTE" in de stiltecoupé vervangen door stickers met "SILENCE - I KILL YOU"
Moet je wel geen VIRM-4 is. Daar zit die band namelijk niet binnen op de ruit, maar in de ruit of buitenquote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil nogeens in een VIRMpje voor 1 april de stickers "SILENCE - STILTE" in de stiltecoupé vervangen door stickers met "SILENCE - I KILL YOU"
Gewoon uittrekken.quote:
Zei mn vent ook alquote:
zalig, gisteravond hadden we het bed gedeelte er ook bij getrokken, en toen een film gekeken, echt big pimpin style, vandaag komen ze het nieuwe bed brengen, alleen is de slaapkamer nog niet klaarquote:
Ik heb geen dagen meer.quote:Op maandag 15 december 2008 08:13 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen. Het begin van mijn laatste werkweek van dit jaar.
oeh, leven in luxury!quote:Op maandag 15 december 2008 08:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
zalig, gisteravond hadden we het bed gedeelte er ook bij getrokken, en toen een film gekeken, echt big pimpin style, vandaag komen ze het nieuwe bed brengen, alleen is de slaapkamer nog niet klaar
Dat doe je helemaal goed dan!quote:Op maandag 15 december 2008 08:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh, leven in luxury!![]()
En hier ook mijn laatste werkweek van het jaar, en wel een werkweek van maar drie dagen
Wie doet dat nou, je kan er toch maar 1 tegelijkertijd bekijken.quote:Op maandag 15 december 2008 09:05 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja, programma's die vast lopen als je er 51 bestanden tegelijk in opent
Ik dus, moet een aantal kleine wijzingen maken. En zo weet ik zeker dat ik ze allemaal gehad hebquote:Op maandag 15 december 2008 09:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Wie doet dat nou, je kan er toch maar 1 tegelijkertijd bekijken.
Moet je eens in notepad twee files tegelijkertijd proberen te openen in hetzelfde venster ... is me ook nog nooit gelukt.quote:Op maandag 15 december 2008 09:05 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja, programma's die vast lopen als je er 51 bestanden tegelijk in opent
Notepad gebruik ik weer niet danquote:Op maandag 15 december 2008 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moet je eens in notepad twee files tegelijkertijd proberen te openen in hetzelfde venster ... is me ook nog nooit gelukt. [ afbeelding ]
Indahquote:
Trustenquote:
Frutsquote:
Gewoon naar huis gaanquote:Op maandag 15 december 2008 10:11 schreef Aarti het volgende:
pfffff same here.
op mijn eerste vakantiedag alsnog op kantoor zitten
Kut en nat hoort wel bij elkaar zeggen zequote:Op maandag 15 december 2008 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
kutweer...een uur regen, half uur droog.. en dat al twee dagen lang
we sliepen tot nu toe op een bed van 1.40 breed, het nieuwe bed is 1,80 breed, heb verdomme een tomtom nodig om uit bed te komen straksquote:Op maandag 15 december 2008 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het was een Bailout Size bed?
WJzquote:
Is een optie en anders gewoon wat harder doorduwen toch?quote:Op maandag 15 december 2008 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kut en nat hoort wel bij elkaar zeggen ze
Jij blij dat je een Tomtom gratis krijgt bij aankoop van een pakje boter tegenwoordig.quote:Op maandag 15 december 2008 10:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
we sliepen tot nu toe op een bed van 1.40 breed, het nieuwe bed is 1,80 breed, heb verdomme een tomtom nodig om uit bed te komen straks
Het pakje boter om vervolgens die Tomtom te claimen kun je verkrijgen bij de balie van de winkel waar je je bed gekocht hebt.quote:Op maandag 15 december 2008 10:34 schreef Klonk het volgende:
ik kreeg alleen maar twee brabo´s die het bed in elkaar zetten...
is het al eens zover gekomen of vergrijp je je elke avond aan je opblaaspop en teddyberenquote:
Caliquote:Op maandag 15 december 2008 10:45 schreef Californium het volgende:
dus....
Morgen
KiltserviceStiekem wil ik er wel 1 voor mezelf kopen binnenkort
alleen niet zo'n mannelijke....
Ik las eerst klitservice![]()
![]()
![]()
dadelijk vergaderenen dan wegwezen
die van mij is speciaal gemaaktquote:
Of ze zeiden er voor de verandering eens niets overquote:Op maandag 15 december 2008 10:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het gisteren nog met MPG over de mogelijkheid om de TT verkeerd te lezen. Alleen de mensen die we daarvoor op het oog hadden, deden dat niet![]()
.
Als het niet rekt scheurt het wel tochquote:Op maandag 15 december 2008 10:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is een optie en anders gewoon wat harder doorduwen toch?
Pijnlijke stilte van Jort ineens.quote:Op maandag 15 december 2008 10:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
is het al eens zover gekomen of vergrijp je je elke avond aan je opblaaspop en teddyberen
Wie zwijgt, stemt toequote:Op maandag 15 december 2008 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Pijnlijke stilte van Jort ineens.
quote:Op maandag 15 december 2008 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
de vuilnisman aan de deur.. had al 6 maanden niet betaald
Bij deze maar ineens voldaan.. weer 8 euro armer
En zo krijgen de nederlanders dus een slechte naam daarquote:Op maandag 15 december 2008 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:de vuilnisman aan de deur.. had al 6 maanden niet betaald
8 euroquote:Op maandag 15 december 2008 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
de vuilnisman aan de deur.. had al 6 maanden niet betaald
als je niet weet dat het de vuilnisman is, dan zou het zo een deurwaarder kunnen zijnquote:Op maandag 15 december 2008 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier krijg je meteen de deurwaarder aan je deur
Daarom heb ik ook direct de volledige openstaande rekening voldaanquote:Op maandag 15 december 2008 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zo krijgen de nederlanders dus een slechte naam daar
Dat zijn wel drie personal sized pizza's met vier soorten kaas, thuisbezorgd dan wel.quote:
Moet ook gebeuren he.. dan kan het maar beter lekker zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 11:34 schreef JortK het volgende:
Zo ik heb net me een partij lekker gescheten
Geen groene thee?quote:
Die S paste toch niet n z'n geheel in je keel?quote:
Nope, na een week proberen heb ik de banketletter toch maar aangesnedenquote:Op maandag 15 december 2008 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die S paste toch niet n z'n geheel in je keel?
Ik zou gewoon een I geven dan.quote:Op maandag 15 december 2008 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die S paste toch niet n z'n geheel in je keel?
En dan te bedenken dat we jou niet eens tot die kandidaten rekenden!quote:Op maandag 15 december 2008 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of ze zeiden er voor de verandering eens niets over![]()
![]()
Het kokend water welquote:
quote:
Hadden het toch aan die enorme kroonluchter kunnen hangen?quote:Op maandag 15 december 2008 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Plafond was te hoog gek
En ik ga je niet lopen krikken bovenop een gammele bouwsteiger van 8 meter hoog
Ach, heel slecht vond ik het ook niet. Ze waren alleen wat lastig aanspreekbaarquote:Op maandag 15 december 2008 12:15 schreef Ladylike het volgende:
BTW: dat we eigenlijk die mutsen fooi gaven was stom... bediening was slecht en toch geven wij fooi
Hey ze mogen blij zijn met die 65 centquote:Op maandag 15 december 2008 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, heel slecht vond ik het ook niet. Ze waren alleen wat lastig aanspreekbaarMaar er is niks mis gegaan met bestellingen, het kwam vrij vlot meestal en de rekeningen klopten ook allemaal (ja ja, hoe moeilijk kan het zijn, een biertje en een glas wijn
Ik weettt)
En trouwens, alles bij elkaar hebben we 65 cent gegeven. Over ruim 3 uur![]()
BOEIEND
Je zou niet vertellen dat ik hier alles verzin en mn profiel en fobo nep zijnquote:Op maandag 15 december 2008 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is vast omdat je lelijk bent
Maar goed dat je thuis bent geblevenquote:Op maandag 15 december 2008 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
*TRIIIIINGGGG
De postbode
Een pakje
Voor mij![]()
![]()
M'n nieuwe foon!![]()
Dank u Vodaklaasje
Eens kijken wat vandaag op het menu staatquote:
Oh ja. Sorryquote:Op maandag 15 december 2008 12:30 schreef Ladylike het volgende:
Je zou niet vertellen dat ik hier alles verzin en mn profiel en fobo nep zijn
Wat nou weer te jankenquote:
Hou ons op de hoogtequote:Op maandag 15 december 2008 12:32 schreef Ladylike het volgende:
Eens kijken wat vandaag op het menu staat
Begin nu ook honger te krijgen
quote:Het menu van Maandag
15 december 2008
D A G S C H O T E L
Stamppot zuurkool 147 Kcal ¤ 2.95
met rookworst en jus 325 Kcal
Vismedaillons gevuld met Hollandaisesaus 434 Kcal ¤ 2.95
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Worteltjes met dille 58 Kcal ¤ 0.76
Gekookte peterselieaardappelen 168 Kcal ¤ 0.76
S O E P
Vissoep 142 Kcal ¤ 0,39
Heldere aspergesoep 44 Kcal ¤ 0,39
VEGETARISCHE GERECHTEN
Pizza gondola 450 Kcal ¤ 1.74
Vegetarische bamischijf 300 Kcal ¤ 0.60
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Tomaten-tonijnsalade 454 Kcal ¤ 2.06
GEZOND BROODJE VAN DE WEEK
Diverse vers belegde broodjes 450 Kcal ¤ 2,06
S N A C K S
Kroket 233 Kcal ¤ 0.60
Pannenkoek met appel 240 Kcal ¤ 1.52
Chili con carne 479 Kcal ¤ 1.74
Denk dat ik dat ook ga etenquote:Op maandag 15 december 2008 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Doe me dan die zuurkoolstamp maar. Met worst uiteraard
Lekkere zachte smeuiige flapjes met wat ziltig heet vochtig spul ertussenquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:38 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 11 december 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
16. 110 Houniet
25. 091 JortK
47. 073 boem-dikkie
98. 048 Dr_Flash
quote:
Zondag volgt nog, Stomme_Eend slaapt nogquote:Op zondag 14 december 2008 00:54 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zaterdag 13 december 2008
21. 092 eer-ik
65. 052 marcb1974
76. 047 Papierversnipperaar
93. 043 Pheno
Kutbedrijf.quote:Op maandag 15 december 2008 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou weer te janken
En gebruik je eigen PI
Stop een schaap in je kut en hou je BEK. Ongestelde bermstengelhoer.quote:Op maandag 15 december 2008 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Kutbedrijf.
PUNT.
EN zeik niet over mijn PI-gebruik ja.
Durf je ook daadwerkelijk iets te zeggen?quote:Op maandag 15 december 2008 12:55 schreef Californium het volgende:
dus.... vandaag dus christmas lunch heen ik heb vanmorgen een (beetje) me best gedaan.... vond wel dat ik er een beetje netjes uit moest zien dus: een strakke spijkerbroek met een blousje...oorbellen
Niet heel erg speciaal....draag het wel vaker...maar toch wel iets nets
En een bepaald pesoon hier heeft ook zijn best gedaanmet een blous en een stropdas
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu ben ik helemaal
![]()
![]()
![]()
Heb je hem uitgebreid gecomplimenteerd met zijn kledingkeuze?quote:Op maandag 15 december 2008 12:55 schreef Californium het volgende:
dus.... vandaag dus christmas lunch heen ik heb vanmorgen een (beetje) me best gedaan.... vond wel dat ik er een beetje netjes uit moest zien dus: een strakke spijkerbroek met een blousje...oorbellen
En een bepaald pesoon hier heeft ook zijn best gedaanmet een blous en een stropdas
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu ben ik helemaal
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan ik vast vooruitspoelen naar de bruidsreportage Cali?
nopequote:Op maandag 15 december 2008 13:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Durf je ook daadwerkelijk iets te zeggen?
Weet ik veelquote:
dat ga ik nog wel doen straks....quote:Op maandag 15 december 2008 13:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je hem uitgebreid gecomplimenteerd met zijn kledingkeuze?
zie post boven jequote:Op maandag 15 december 2008 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veelIk hoor nou al zo lang dat hij er zo goed uitziet en alles, maar echt concrete progressie is ongeveer -0,0 dus vandaar
Whehehequote:
ik heb geen moeite met het voeren van conversatie...nooit gehad.... Sterker nog ik lul normaal de oren van de kop bij mensen....quote:Op maandag 15 december 2008 13:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe
Daar had ik minder moeite mee bij een collega
heeft me ook nog wat opgeleverd![]()
Doorbijten en idd, met een borrel op praat het altijd makkelijkerquote:Op maandag 15 december 2008 13:09 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb geen moeite met het voeren van conversatie...nooit gehad.... Sterker nog ik lul normaal de oren van de kop bij mensen....![]()
Maar alleen bij hem kan ik nog geen fatsoenlijk woord uitsprekenik wordt zenuwachtig.....
ga dan stotteren
.... Ik ken mezelf gewoon niet meer terug als ik met hem 'praat'
ben zelfs al zenuwachtig als ik goedemorgen moet zeggen
dat lukte de vorige keer ook nietquote:Op maandag 15 december 2008 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doorbijten en idd, met een borrel op praat het altijd makkelijker
Goede waarneming voor vakantievierende OAquote:Op maandag 15 december 2008 12:44 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zondag volgt nog, Stomme_Eend slaapt nog.
Even voor de duidelijkheid, ik hoef de 30e geen stropdas om, toch?quote:Op maandag 15 december 2008 12:55 schreef Californium het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu ben ik helemaal
![]()
![]()
![]()
Oh wacht, je bent ECHT verliefdquote:Op maandag 15 december 2008 13:09 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb geen moeite met het voeren van conversatie...nooit gehad.... Sterker nog ik lul normaal de oren van de kop bij mensen....![]()
Maar alleen bij hem kan ik nog geen fatsoenlijk woord uitsprekenik wordt zenuwachtig.....
ga dan stotteren
.... Ik ken mezelf gewoon niet meer terug als ik met hem 'praat'
ben zelfs al zenuwachtig als ik goedemorgen moet zeggen
nee hoorquote:Op maandag 15 december 2008 13:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik hoef de 30e geen stropdas om, toch?![]()
Ik zou het niet wetenquote:
Dat vind ik nou een goed antwoord... al waren mijn collega's laatst op een feestje wel even hun woorden kwijt toen ik, tegen alle verwachtingen en in, met stropdas verscheenquote:
Het is dus gewoon pure lust die door jouw aderen stroomt!quote:Op maandag 15 december 2008 13:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetennormaal word ik niet zomaar verliefd op iemand die ik TOTAAAAAL niet ken
aangezien ik niet met m durf te praten
Misschien ben iik gewoon onder de indruk van hem.... Inteligentie en uiterlijk waardoor ik hem boven mij plaats.... wat mij zenuwachtig maakt
Draag jij die prehistorische versie van een strop ook al nietquote:Op maandag 15 december 2008 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een goed antwoord... al waren mijn collega's laatst op een feestje wel even hun woorden kwijt toen ik, tegen alle verwachtingen en in, met stropdas verscheen.
ef heel serieus: toen ik zag dat hij een blouse met een stropdas aanhad...kreeg ik serieus zin om dat van zijn lijf te rukkenquote:Op maandag 15 december 2008 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dus gewoon pure lust die door jouw aderen stroomt!
quote:Op maandag 15 december 2008 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een goed antwoord... al waren mijn collega's laatst op een feestje wel even hun woorden kwijt toen ik, tegen alle verwachtingen en in, met stropdas verscheen.
Alleen bij gelegenheden waar je echt niet zonder kan. Verder vind ik het ondingen waarvan ik het nut niet inzie.quote:Op maandag 15 december 2008 13:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Draag jij die prehistorische versie van een strop ook al niet
Niet te hard aan die stropdas trekken dan, straks stikt hij nogquote:Op maandag 15 december 2008 13:37 schreef Californium het volgende:
[..]
ef heel serieus: toen ik zag dat hij een blouse met een stropdas aanhad...kreeg ik serieus zin om dat van zijn lijf te rukken
Ik denk dat het wel lust kan zijn jah![]()
De laatste keer dat ik er 1 aanhad was toen ik hier kwam solliciteren. En dat is 8 jaar terugquote:Op maandag 15 december 2008 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen bij gelegenheden waar je echt niet zonder kan. Verder vind ik het ondingen waarvan ik het nut niet inzie.
ik begin met het blousjequote:Op maandag 15 december 2008 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet te hard aan die stropdas trekken dan, straks stikt hij nog.
Bij sollicitaties gaat hij inderdaad wel om. Al valt het me op dat bij veel bedrijven, zelfs als er een formele sfeer geldt, de stropdas vaak achterwege wordt gelaten. het wordt een soort achterhaald modeverschijnsel, zo heb ik de indruk.quote:Op maandag 15 december 2008 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er 1 aanhad was toen ik hier kwam solliciteren. En dat is 8 jaar terug
Binnenkort zal ik weer moeten
Heeft die arme jongen een hele nieuwe blouse gekocht, speciaal voor dit feestje. Heeft hij dat ding één keer aan, sloop jij hem meteen. Ik weet niet of dat nou wel zo'n goede indruk maakt hoor...quote:Op maandag 15 december 2008 13:42 schreef Californium het volgende:
[..]
ik begin met het blousje![]()
die stropdas mag omblijven zolang hij wil
Ik zou dit anders geen overhemd willen noemen hoorquote:Op maandag 15 december 2008 13:44 schreef MPG het volgende:
Mannen dragen geen blouses.
Mannen dragen overhemden.
Of de conclusie is natuurlijk dat dat geen man is in dat carnavalskostuumquote:Op maandag 15 december 2008 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou dit anders geen overhemd willen noemen hoor.
[ afbeelding ]
als ik m mag slopen....geeft dat blijk van een goede indrukquote:Op maandag 15 december 2008 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft die arme jongen een hele nieuwe blouse gekocht, speciaal voor dit feestje. Heeft hij dat ding één keer aan, sloop jij hem meteen. Ik weet niet of dat nou wel zo'n goede indruk maakt hoor...
Mwah, bij banen waar een leaseauto bij zit is voor mij een stropdas wel verplicht. Net als een pak (wat ik ook helemaal niet hebquote:Op maandag 15 december 2008 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij sollicitaties gaat hij inderdaad wel om. Al valt het me op dat bij veel bedrijven, zelfs als er een formele sfeer geldt, de stropdas vaak achterwege wordt gelaten. het wordt een soort achterhaald modeverschijnsel, zo heb ik de indruk.
Dat is waar. Dus wel even lief vragen eerst he!quote:Op maandag 15 december 2008 13:47 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik m mag slopen....geeft dat blijk van een goede indruk
als ik maar genoeg opheb...dan zal ik m wel vragen...heeeeeeel lief vragen, of ik zijn overhemd van zijn lijf mag scheurenquote:Op maandag 15 december 2008 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar. Dus wel even lief vragen eerst he!
Dat durft ze niet.quote:Op maandag 15 december 2008 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar. Dus wel even lief vragen eerst he!
Dat is een hawaii-shirt. Prima outfit voor vastelaovend.quote:Op maandag 15 december 2008 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit wat in. Ik heb wel een pakquote:Op maandag 15 december 2008 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, bij banen waar een leaseauto bij zit is voor mij een stropdas wel verplicht. Net als een pak (wat ik ook helemaal niet heb)
"Hee vogel, heb je nog wat GHB voor me? Ik heb zin, maar ik durf het niet te vragenquote:Op maandag 15 december 2008 13:50 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik maar genoeg opheb...dan zal ik m wel vragen...heeeeeeel lief vragen, of ik zijn overhemd van zijn lijf mag scheuren
lees mijn post boven jequote:
quote:Op maandag 15 december 2008 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hee vogel, heb je nog wat GHB voor me? Ik heb zin, maar ik durf het niet te vragen"
Waarom moet ik bij dat plaatje spontaan de volgende zinnen zeggen:quote:Op maandag 15 december 2008 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben eruit gegroeidquote:Op maandag 15 december 2008 13:50 schreef MPG het volgende:
Zit wat in. Ik heb wel een pak. Nu nog een baan met lease-auto
.
Bij het lezen van die post schoot de uitdrukking 'praatjes vullen geen gaatjes' door mijn hoofd. En eigenlijk is die best letterlijk van toepassing nuquote:Op maandag 15 december 2008 13:50 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik maar genoeg opheb...dan zal ik m wel vragen...heeeeeeel lief vragen, of ik zijn overhemd van zijn lijf mag scheuren
Ik heb zelfs 2 pakken. Alleen hangen die 360 dagen per jaar netjes in de kastquote:Op maandag 15 december 2008 13:50 schreef MPG het volgende:
Zit wat in. Ik heb wel een pak. Nu nog een baan met lease-auto
.
Nodig Cali's collega uit, of werkt dat juist averechts?quote:Op maandag 15 december 2008 14:00 schreef Ladylike het volgende:
Wie weet iets waardoor ik weer zin om te werken krijg?
Denk dat het averechts werktquote:Op maandag 15 december 2008 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nodig Cali's collega uit, of werkt dat juist averechts?
quote:Op maandag 15 december 2008 14:00 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zondag 14 december 2008
003. 167 eer-ik
011. 129 Houniet
042. 066 DaMart
092. 045 Papierversnipperaar
Je hebt jaarlijks zo'n 5 begrafenissenquote:Op maandag 15 december 2008 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 pakken. Alleen hangen die 360 dagen per jaar netjes in de kast.
Dankjequote:
Alstuquote:
Juist... die vermelding zag ik aankomen...quote:
Nee, ik draag ze niet alleen bij begrafenissen, ook soms bij een afspraak voor werk... maar doorgaans dan wel zonder stropdas.quote:Op maandag 15 december 2008 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt jaarlijks zo'n 5 begrafenissen?
Nog van harte gefhaliciteerd met je fhajaardag!quote:Op maandag 15 december 2008 14:29 schreef Fha het volgende:
[..]
AlstuIk was jarig zaterdag, er is nog over
Gefeliciteerd nogquote:Op maandag 15 december 2008 14:29 schreef Fha het volgende:
[..]
AlstuIk was jarig zaterdag, er is nog over
quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 14:39 schreef DaMart het volgende:
Nog van harte gefhaliciteerd met je fhajaardag!
quote:
Bedankt allemaalquote:
Behoorlijk!!quote:
Mja en Bettie Page ookquote:
Hoe komen ze erbijquote:Op maandag 15 december 2008 16:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Behoorlijk!!
Bij de sportschool gaan ze ook een "leuke" fitness avond organiseren op kerstmuziek. Nou laat maar dus.
Mjah, hij was 85, helemaal onverwacht is het dan ook weer niet meer.quote:Op maandag 15 december 2008 17:03 schreef Klonk het volgende:
Horst Tappert is dood
Ja weet ik ook nietquote:
Waar is die sportschool zei jequote:Op maandag 15 december 2008 17:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja weet ik ook nietik vraag me af of ze dan ook allemaal in leuke kerstpakjes gaan rond hopsen
Deventer, bij Boreelquote:
Vast bedacht door hetzelfde heldere lichtquote:Op maandag 15 december 2008 17:22 schreef Klonk het volgende:
toffe naam, in de buurt van Venray heet een buurtschap Lull
Dus in het bordeel van Deventer dansen ze in kerstpakjesquote:
Geen idee, ik zou niet weten waar hier een bordeel zitquote:Op maandag 15 december 2008 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus in het bordeel van Deventer dansen ze in kerstpakjes
Dat gaan ze net bouwen, vlak achter het stationquote:Op maandag 15 december 2008 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou niet weten waar hier een bordeel zit
En over een jaar is het klaar?quote:Op maandag 15 december 2008 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaan ze net bouwen, vlak achter het station
quote:Op maandag 15 december 2008 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou niet weten waar hier een bordeel zit
Fles dus welquote:Op maandag 15 december 2008 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaan ze net bouwen, vlak achter het station
Ik denk dat hij opdrachtgever isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |