Ik zou het niet wetenquote:
Dat vind ik nou een goed antwoord... al waren mijn collega's laatst op een feestje wel even hun woorden kwijt toen ik, tegen alle verwachtingen en in, met stropdas verscheenquote:
Het is dus gewoon pure lust die door jouw aderen stroomt!quote:Op maandag 15 december 2008 13:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetennormaal word ik niet zomaar verliefd op iemand die ik TOTAAAAAL niet ken
aangezien ik niet met m durf te praten
Misschien ben iik gewoon onder de indruk van hem.... Inteligentie en uiterlijk waardoor ik hem boven mij plaats.... wat mij zenuwachtig maakt
Draag jij die prehistorische versie van een strop ook al nietquote:Op maandag 15 december 2008 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een goed antwoord... al waren mijn collega's laatst op een feestje wel even hun woorden kwijt toen ik, tegen alle verwachtingen en in, met stropdas verscheen.
ef heel serieus: toen ik zag dat hij een blouse met een stropdas aanhad...kreeg ik serieus zin om dat van zijn lijf te rukkenquote:Op maandag 15 december 2008 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dus gewoon pure lust die door jouw aderen stroomt!
quote:Op maandag 15 december 2008 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een goed antwoord... al waren mijn collega's laatst op een feestje wel even hun woorden kwijt toen ik, tegen alle verwachtingen en in, met stropdas verscheen.
Alleen bij gelegenheden waar je echt niet zonder kan. Verder vind ik het ondingen waarvan ik het nut niet inzie.quote:Op maandag 15 december 2008 13:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Draag jij die prehistorische versie van een strop ook al niet
Niet te hard aan die stropdas trekken dan, straks stikt hij nogquote:Op maandag 15 december 2008 13:37 schreef Californium het volgende:
[..]
ef heel serieus: toen ik zag dat hij een blouse met een stropdas aanhad...kreeg ik serieus zin om dat van zijn lijf te rukken
Ik denk dat het wel lust kan zijn jah![]()
De laatste keer dat ik er 1 aanhad was toen ik hier kwam solliciteren. En dat is 8 jaar terugquote:Op maandag 15 december 2008 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen bij gelegenheden waar je echt niet zonder kan. Verder vind ik het ondingen waarvan ik het nut niet inzie.
ik begin met het blousjequote:Op maandag 15 december 2008 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet te hard aan die stropdas trekken dan, straks stikt hij nog.
Bij sollicitaties gaat hij inderdaad wel om. Al valt het me op dat bij veel bedrijven, zelfs als er een formele sfeer geldt, de stropdas vaak achterwege wordt gelaten. het wordt een soort achterhaald modeverschijnsel, zo heb ik de indruk.quote:Op maandag 15 december 2008 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er 1 aanhad was toen ik hier kwam solliciteren. En dat is 8 jaar terug
Binnenkort zal ik weer moeten
Heeft die arme jongen een hele nieuwe blouse gekocht, speciaal voor dit feestje. Heeft hij dat ding één keer aan, sloop jij hem meteen. Ik weet niet of dat nou wel zo'n goede indruk maakt hoor...quote:Op maandag 15 december 2008 13:42 schreef Californium het volgende:
[..]
ik begin met het blousje![]()
die stropdas mag omblijven zolang hij wil
Ik zou dit anders geen overhemd willen noemen hoorquote:Op maandag 15 december 2008 13:44 schreef MPG het volgende:
Mannen dragen geen blouses.
Mannen dragen overhemden.
Of de conclusie is natuurlijk dat dat geen man is in dat carnavalskostuumquote:Op maandag 15 december 2008 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou dit anders geen overhemd willen noemen hoor.
[ afbeelding ]
als ik m mag slopen....geeft dat blijk van een goede indrukquote:Op maandag 15 december 2008 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft die arme jongen een hele nieuwe blouse gekocht, speciaal voor dit feestje. Heeft hij dat ding één keer aan, sloop jij hem meteen. Ik weet niet of dat nou wel zo'n goede indruk maakt hoor...
Mwah, bij banen waar een leaseauto bij zit is voor mij een stropdas wel verplicht. Net als een pak (wat ik ook helemaal niet hebquote:Op maandag 15 december 2008 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij sollicitaties gaat hij inderdaad wel om. Al valt het me op dat bij veel bedrijven, zelfs als er een formele sfeer geldt, de stropdas vaak achterwege wordt gelaten. het wordt een soort achterhaald modeverschijnsel, zo heb ik de indruk.
Dat is waar. Dus wel even lief vragen eerst he!quote:Op maandag 15 december 2008 13:47 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik m mag slopen....geeft dat blijk van een goede indruk
als ik maar genoeg opheb...dan zal ik m wel vragen...heeeeeeel lief vragen, of ik zijn overhemd van zijn lijf mag scheurenquote:Op maandag 15 december 2008 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar. Dus wel even lief vragen eerst he!
Dat durft ze niet.quote:Op maandag 15 december 2008 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar. Dus wel even lief vragen eerst he!
Dat is een hawaii-shirt. Prima outfit voor vastelaovend.quote:Op maandag 15 december 2008 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit wat in. Ik heb wel een pakquote:Op maandag 15 december 2008 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, bij banen waar een leaseauto bij zit is voor mij een stropdas wel verplicht. Net als een pak (wat ik ook helemaal niet heb)
"Hee vogel, heb je nog wat GHB voor me? Ik heb zin, maar ik durf het niet te vragenquote:Op maandag 15 december 2008 13:50 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik maar genoeg opheb...dan zal ik m wel vragen...heeeeeeel lief vragen, of ik zijn overhemd van zijn lijf mag scheuren
lees mijn post boven jequote:
quote:Op maandag 15 december 2008 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hee vogel, heb je nog wat GHB voor me? Ik heb zin, maar ik durf het niet te vragen"
Waarom moet ik bij dat plaatje spontaan de volgende zinnen zeggen:quote:Op maandag 15 december 2008 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |