zalig, gisteravond hadden we het bed gedeelte er ook bij getrokken, en toen een film gekeken, echt big pimpin style, vandaag komen ze het nieuwe bed brengen, alleen is de slaapkamer nog niet klaarquote:
Ik heb geen dagen meer.quote:Op maandag 15 december 2008 08:13 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen. Het begin van mijn laatste werkweek van dit jaar.
oeh, leven in luxury!quote:Op maandag 15 december 2008 08:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
zalig, gisteravond hadden we het bed gedeelte er ook bij getrokken, en toen een film gekeken, echt big pimpin style, vandaag komen ze het nieuwe bed brengen, alleen is de slaapkamer nog niet klaar
Dat doe je helemaal goed dan!quote:Op maandag 15 december 2008 08:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh, leven in luxury!![]()
En hier ook mijn laatste werkweek van het jaar, en wel een werkweek van maar drie dagen
Wie doet dat nou, je kan er toch maar 1 tegelijkertijd bekijken.quote:Op maandag 15 december 2008 09:05 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja, programma's die vast lopen als je er 51 bestanden tegelijk in opent
Ik dus, moet een aantal kleine wijzingen maken. En zo weet ik zeker dat ik ze allemaal gehad hebquote:Op maandag 15 december 2008 09:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Wie doet dat nou, je kan er toch maar 1 tegelijkertijd bekijken.
Moet je eens in notepad twee files tegelijkertijd proberen te openen in hetzelfde venster ... is me ook nog nooit gelukt.quote:Op maandag 15 december 2008 09:05 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja, programma's die vast lopen als je er 51 bestanden tegelijk in opent
Notepad gebruik ik weer niet danquote:Op maandag 15 december 2008 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moet je eens in notepad twee files tegelijkertijd proberen te openen in hetzelfde venster ... is me ook nog nooit gelukt. [ afbeelding ]
Indahquote:
Trustenquote:
Frutsquote:
Gewoon naar huis gaanquote:Op maandag 15 december 2008 10:11 schreef Aarti het volgende:
pfffff same here.
op mijn eerste vakantiedag alsnog op kantoor zitten
Kut en nat hoort wel bij elkaar zeggen zequote:Op maandag 15 december 2008 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
kutweer...een uur regen, half uur droog.. en dat al twee dagen lang
we sliepen tot nu toe op een bed van 1.40 breed, het nieuwe bed is 1,80 breed, heb verdomme een tomtom nodig om uit bed te komen straksquote:Op maandag 15 december 2008 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het was een Bailout Size bed?
WJzquote:
Is een optie en anders gewoon wat harder doorduwen toch?quote:Op maandag 15 december 2008 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kut en nat hoort wel bij elkaar zeggen ze
Jij blij dat je een Tomtom gratis krijgt bij aankoop van een pakje boter tegenwoordig.quote:Op maandag 15 december 2008 10:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
we sliepen tot nu toe op een bed van 1.40 breed, het nieuwe bed is 1,80 breed, heb verdomme een tomtom nodig om uit bed te komen straks
Het pakje boter om vervolgens die Tomtom te claimen kun je verkrijgen bij de balie van de winkel waar je je bed gekocht hebt.quote:Op maandag 15 december 2008 10:34 schreef Klonk het volgende:
ik kreeg alleen maar twee brabo´s die het bed in elkaar zetten...
is het al eens zover gekomen of vergrijp je je elke avond aan je opblaaspop en teddyberenquote:
Caliquote:Op maandag 15 december 2008 10:45 schreef Californium het volgende:
dus....
Morgen
KiltserviceStiekem wil ik er wel 1 voor mezelf kopen binnenkort
alleen niet zo'n mannelijke....
Ik las eerst klitservice![]()
![]()
![]()
dadelijk vergaderenen dan wegwezen
die van mij is speciaal gemaaktquote:
Of ze zeiden er voor de verandering eens niets overquote:Op maandag 15 december 2008 10:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het gisteren nog met MPG over de mogelijkheid om de TT verkeerd te lezen. Alleen de mensen die we daarvoor op het oog hadden, deden dat niet![]()
.
Als het niet rekt scheurt het wel tochquote:Op maandag 15 december 2008 10:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is een optie en anders gewoon wat harder doorduwen toch?
Pijnlijke stilte van Jort ineens.quote:Op maandag 15 december 2008 10:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
is het al eens zover gekomen of vergrijp je je elke avond aan je opblaaspop en teddyberen
Wie zwijgt, stemt toequote:Op maandag 15 december 2008 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Pijnlijke stilte van Jort ineens.
quote:Op maandag 15 december 2008 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
de vuilnisman aan de deur.. had al 6 maanden niet betaald
Bij deze maar ineens voldaan.. weer 8 euro armer
En zo krijgen de nederlanders dus een slechte naam daarquote:Op maandag 15 december 2008 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:de vuilnisman aan de deur.. had al 6 maanden niet betaald
8 euroquote:Op maandag 15 december 2008 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
de vuilnisman aan de deur.. had al 6 maanden niet betaald
als je niet weet dat het de vuilnisman is, dan zou het zo een deurwaarder kunnen zijnquote:Op maandag 15 december 2008 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier krijg je meteen de deurwaarder aan je deur
Daarom heb ik ook direct de volledige openstaande rekening voldaanquote:Op maandag 15 december 2008 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zo krijgen de nederlanders dus een slechte naam daar
Dat zijn wel drie personal sized pizza's met vier soorten kaas, thuisbezorgd dan wel.quote:
Moet ook gebeuren he.. dan kan het maar beter lekker zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 11:34 schreef JortK het volgende:
Zo ik heb net me een partij lekker gescheten
Geen groene thee?quote:
Die S paste toch niet n z'n geheel in je keel?quote:
Nope, na een week proberen heb ik de banketletter toch maar aangesnedenquote:Op maandag 15 december 2008 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die S paste toch niet n z'n geheel in je keel?
Ik zou gewoon een I geven dan.quote:Op maandag 15 december 2008 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die S paste toch niet n z'n geheel in je keel?
En dan te bedenken dat we jou niet eens tot die kandidaten rekenden!quote:Op maandag 15 december 2008 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of ze zeiden er voor de verandering eens niets over![]()
![]()
Het kokend water welquote:
quote:
Hadden het toch aan die enorme kroonluchter kunnen hangen?quote:Op maandag 15 december 2008 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Plafond was te hoog gek
En ik ga je niet lopen krikken bovenop een gammele bouwsteiger van 8 meter hoog
Ach, heel slecht vond ik het ook niet. Ze waren alleen wat lastig aanspreekbaarquote:Op maandag 15 december 2008 12:15 schreef Ladylike het volgende:
BTW: dat we eigenlijk die mutsen fooi gaven was stom... bediening was slecht en toch geven wij fooi
Hey ze mogen blij zijn met die 65 centquote:Op maandag 15 december 2008 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, heel slecht vond ik het ook niet. Ze waren alleen wat lastig aanspreekbaarMaar er is niks mis gegaan met bestellingen, het kwam vrij vlot meestal en de rekeningen klopten ook allemaal (ja ja, hoe moeilijk kan het zijn, een biertje en een glas wijn
Ik weettt)
En trouwens, alles bij elkaar hebben we 65 cent gegeven. Over ruim 3 uur![]()
BOEIEND
Je zou niet vertellen dat ik hier alles verzin en mn profiel en fobo nep zijnquote:Op maandag 15 december 2008 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is vast omdat je lelijk bent
Maar goed dat je thuis bent geblevenquote:Op maandag 15 december 2008 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
*TRIIIIINGGGG
De postbode
Een pakje
Voor mij![]()
![]()
M'n nieuwe foon!![]()
Dank u Vodaklaasje
Eens kijken wat vandaag op het menu staatquote:
Oh ja. Sorryquote:Op maandag 15 december 2008 12:30 schreef Ladylike het volgende:
Je zou niet vertellen dat ik hier alles verzin en mn profiel en fobo nep zijn
Wat nou weer te jankenquote:
Hou ons op de hoogtequote:Op maandag 15 december 2008 12:32 schreef Ladylike het volgende:
Eens kijken wat vandaag op het menu staat
Begin nu ook honger te krijgen
quote:Het menu van Maandag
15 december 2008
D A G S C H O T E L
Stamppot zuurkool 147 Kcal ¤ 2.95
met rookworst en jus 325 Kcal
Vismedaillons gevuld met Hollandaisesaus 434 Kcal ¤ 2.95
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Worteltjes met dille 58 Kcal ¤ 0.76
Gekookte peterselieaardappelen 168 Kcal ¤ 0.76
S O E P