Not without my Daughter is zeker de moeite waard. zeer goede filmquote:Op zondag 14 december 2008 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goeiesaves... PRdV.. nah, die vond ik vroeger nog wel ok, maar ik vind hem nogal mediageil tegenwoordig.
ik zag al dat "not without my daughter" zometeen komt.. die lijkt me dan wel weer wat. Ik heb het boek gelezen (al valt bij een boek de flim achteraf meestal in het niet..), en die was erg mooi. Ik denk dus dat ik daarvoor ga. Eerst nog maar ff vlug wat koken voor morgen.
awww thankyouquote:Op zondag 14 december 2008 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog steeds hoesterig, maar dat gaat wel weer over.... hoop ik.
[..]. Hoe is dat zo gekomen dan?
Maar goed, gewonde mensen moeten worden verzorgd, dus alsjeblieft: koffie!
[ afbeelding ]
nog 5?quote:Op zondag 14 december 2008 19:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Weet ik niet. Kom jij op TV?![]()
[..]
Nog 5
Kaarsjes, en dan zit je op 30quote:
Daar ben je mooi klaar mee dan. Maar gelukkig valt de schade aan jou relatief gezien nog mee.quote:Op zondag 14 december 2008 20:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
awww thankyou![]()
ik was aan het werk, ik werk bij TNT Post en was op de brommer...ik zag een auto te laat toen ik vanuit een uitrit kwammaargoed..kan gebeuren
quote:Op zondag 14 december 2008 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
MPG, waar was jij afgelopen nacht?
http://www.hln.be/hln/nl/(...)gesloten-kroeg.dhtml
Is MPG 56 ja?quote:Op zondag 14 december 2008 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
MPG, waar was jij afgelopen nacht?
http://www.hln.be/hln/nl/(...)gesloten-kroeg.dhtml
Dat is gewoon een dekmantel van de politie, om jouw identiteit geheim te houden!quote:Op zondag 14 december 2008 20:28 schreef MPG het volgende:
[..].
Niet in de kroeg.
En ik ben ook nog geen 56.
Wat een heldenactie, morgen ef de krant in de gaten houden.
Ga fietsen!quote:Op zondag 14 december 2008 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is gewoon een dekmantel van de politie, om jouw identiteit geheim te houden!
Belgische site he, dus de leeftijd kan er wat naast zittenquote:Op zondag 14 december 2008 20:28 schreef MPG het volgende:
[..].
Niet in de kroeg.
En ik ben ook nog geen 56.
Wat een heldenactie, morgen ef de krant in de gaten houden.
Zeer terecht.quote:
Weet je wel wat hier allemaal gebeurt johquote:Op zondag 14 december 2008 22:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zeer terecht.
Je mocht dit boeiende topic eens kwijtraken.
tssssquote:Op zondag 14 december 2008 22:04 schreef MPG het volgende:
Man (56) ontwaakt op toilet van gesloten kroeg
Silence!quote:Op zondag 14 december 2008 22:27 schreef Ladylike het volgende:
Jeff Dunham
Extra special Christmas special
Die valt tegenquote:Op zondag 14 december 2008 22:27 schreef Ladylike het volgende:
Jeff Dunham
Extra special Christmas special
Beetje mijn link jattenquote:Op zondag 14 december 2008 22:17 schreef MPG het volgende:
Jajaja, ik merk het alweer, mijn schrijfwerk wordt niet gewaardeerd.
Walter is lekker humeurig over de kerstquote:
quote:
Ik was even wat nostalgische liedjes aan het luisteren, dus kwam dat liedje in mijn hoofdquote:
Ik wil nogeens in een VIRMpje voor 1 april de stickers "SILENCE - STILTE" in de stiltecoupé vervangen door stickers met "SILENCE - I KILL YOU"quote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Walter is lekker humeurig over de kerst
Dat zou geniaal zijnquote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil nogeens in een VIRMpje voor 1 april de stickers "SILENCE - STILTE" in de stiltecoupé vervangen door stickers met "SILENCE - I KILL YOU"
Moet je wel geen VIRM-4 is. Daar zit die band namelijk niet binnen op de ruit, maar in de ruit of buitenquote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil nogeens in een VIRMpje voor 1 april de stickers "SILENCE - STILTE" in de stiltecoupé vervangen door stickers met "SILENCE - I KILL YOU"
Gewoon uittrekken.quote:
Zei mn vent ook alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |