eredivisielive.nlquote:Op zondag 14 december 2008 13:16 schreef leolinedance het volgende:
Mooi! Waar kan ik trouwens PSV kijken? Dat TVants wil niet installeren
http://nl.justin.tv/thepriestquote:Op zondag 14 december 2008 13:16 schreef leolinedance het volgende:
Mooi! Waar kan ik trouwens PSV kijken? Dat TVants wil niet installeren
Mocro's bij PSVquote:Op zondag 14 december 2008 13:17 schreef Espabilado het volgende:
Amrabat meteen naar z'n mocrobuddy Afellay
Slecht reclame ooit, ofniet dan?quote:Op zondag 14 december 2008 13:18 schreef Sieps het volgende:
"HIJ PAKT DE KAART UIT DE HAND VAN DE SCHEIDSRECHTER!!`1!`11"
Linedancequote:
Ergens voor betalenquote:
Hoe kan je iemand als Jaap Stam níet waarderen?quote:Op zondag 14 december 2008 13:22 schreef leolinedance het volgende:
Haha, die Jaap fans hierWel leuk dat zelfs Ajacieden Jaap zo waarderen, de man die zijn gloriejaren in Eindhoven doorbracht
Hulde daarvoor
Jaap Stam was de laatste Nederlandse verdediger die tegenstanders angst in kon boezemen.quote:Op zondag 14 december 2008 13:22 schreef leolinedance het volgende:
Haha, die Jaap fans hierWel leuk dat zelfs Ajacieden Jaap zo waarderen, de man die zijn gloriejaren in Eindhoven doorbracht
Hulde daarvoor
quote:Op zondag 14 december 2008 13:22 schreef leolinedance het volgende:
Hulde daarvoor
quote:"Ajax is de mooiste club van Nederland."
Met die woorden nam Jaap Stam in de Amsterdam ArenA afscheid van de supporters van Ajax en van 15 jaar betaald voetbal. De Ajax-fans gaven de stoere verdediger een luid applaus en ontstaken vuurwerk. Stam stopte vorige maand met voetballen omdat hij de laatste tijd te vaak geblesseerd was.
Nee ik vond het gewoon grappig dat jij iemand, die 15 euro per maand kan betalen voor voetbal, rijk noemtquote:
We hebben het toch over voetbal?quote:Op zondag 14 december 2008 13:25 schreef RayMania het volgende:
Kap eens met dat stomme geleuter hier.
Het is nog altijd een voetbaltopic.
Waarom is hij een smerige clown?quote:Op zondag 14 december 2008 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Die smerige clown Reker is vanavond te gast in SV toch?
Hij is nog regelmatig bij de Arena te vinden hoor, zegt mij genoeg lijkt mequote:Op zondag 14 december 2008 13:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, je kunt moeilijk zeggen dat PSV je favoriete club is als je Ajax verlaat he
Niks tegen Rekerquote:Op zondag 14 december 2008 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Die smerige clown Reker is vanavond te gast in SV toch?
Daar is de rust toch voorquote:Op zondag 14 december 2008 13:25 schreef RayMania het volgende:
Kap eens met dat stomme geleuter hier.
Het is nog altijd een voetbaltopic.
quote:Op zondag 14 december 2008 13:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij is nog regelmatig bij de Arena te vinden hoor, zegt mij genoeg lijkt me
quote:Op zondag 14 december 2008 13:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Niks tegen Reker. Contract voor het leven die man.
Alsjeblieft niet, strik er om en opzouten!quote:Op zondag 14 december 2008 13:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Niks tegen Reker. Contract voor het leven die man.
Veel plezier.quote:Op zondag 14 december 2008 13:29 schreef Damzkieee het volgende:
HERACLES ALMELO OLEEEE
Ik ga richting stadion
Nee hij,quote:
De meeste mensen zien EL toch als overbodige luxe en het geld niet waard.quote:Op zondag 14 december 2008 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ik vond het gewoon grappig dat jij iemand, die 15 euro per maand kan betalen voor voetbal, rijk noemt
Winnen héquote:Op zondag 14 december 2008 13:29 schreef Damzkieee het volgende:
HERACLES ALMELO OLEEEE
Ik ga richting stadion
quote:
Kan ik ook niet begrijpen nee, ik vind hem totaal niet op Stam lijken..quote:Op zondag 14 december 2008 13:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden er zijn die denken dat ze met de echte Jaap Stam op de foto zijn geweest?
Op 1:20 met die shot van de voorkant zou ik er ook wel intrappen als ik 'm voorbij zag lopen, dus de reactie van die lutsers voor de Arena begrijp ik wel. Alleen die kerel is toch echt minstens 10 cm kleiner dan de echte Stam en z'n stem is anders, dus je bent wel goed achterlijk als je het zoals die groene gast nog steeds niet doorhebt terwijl je met 'm staat te praten.quote:Op zondag 14 december 2008 13:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kan ik ook niet begrijpen nee, ik vind hem totaal niet op Stam lijken..
Geef ze eens ongelijkquote:Op zondag 14 december 2008 13:44 schreef Zero2Nine het volgende:
Trieste Arnhemmers met witte zakdoekjes
-normaal doen-quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please...quote:Op zondag 14 december 2008 13:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
-normaal doen-
je kennis van computers is trouwens ook vrij kneuzig![]()
Haha Sjimzquote:Op zondag 14 december 2008 13:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
-normaal doen-
je kennis van computers is trouwens ook vrij kneuzig![]()
Hij zit in ieder geval op de bank, weet niet of hij weer helemaal 100% is.quote:Op zondag 14 december 2008 13:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is hij niet meer geblesseerd dan?
Het was ooit zo'n voortreffelijke coach.quote:Op zondag 14 december 2008 13:47 schreef venomsnake het volgende:
Westerhof zal er wel uitvliegen, want dit is echt niet om aan te zien.
Je usernamequote:Op zondag 14 december 2008 13:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Please...
ga dan zelf ook niet namecallen...
quote:Op zondag 14 december 2008 13:49 schreef Sieps het volgende:
Veel mensen verkouden daar in ArnhemSmileys in een spoiler zetten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah gossiequote:Op zondag 14 december 2008 13:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan word de niet buitenspel goal van PSV wel afgekeurd
Dat elke week zeggen begint ook te vervelen. Kom eens met iets origineels.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Inderdaad, die post kan je waarschijnlijk in elk live topic vindenquote:Op zondag 14 december 2008 13:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat elke week zeggen begint ook te vervelen. Kom eens met iets origineels.
quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 13:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
Net te voorbarig venomsake, dat Westerhof eruit vliegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Triest figuur ben jij zegquote:Op zondag 14 december 2008 13:52 schreef leolinedance het volgende:
-normaal doen-
en die witte zakdoekjes worden weer teruggedaan in de zak.quote:
Altijd maar naar de joden wijzenquote:Op zondag 14 december 2008 13:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha ajax huilies die altijd klagen maar nu stoer gaan lopen doen
Nee, en hoogstwaarschijnlijk ook nog buitenspel.quote:Op zondag 14 december 2008 13:55 schreef _Mike_ het volgende:
Was het trouwens een mooi doelpunt van Vitesse? Ik was even een broodje smeren
quote:Op zondag 14 december 2008 13:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ken je feiten voordat je gaat blaten.
Feyenoord staat in het linkerrijtjequote:Op zondag 14 december 2008 13:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En wéérquote:Op zondag 14 december 2008 13:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom? Nee, die Joden hier zijn van een hoog niveau zullen we zeggen...
Mooi, zo hoor je tegen PSV te scoren.quote:Op zondag 14 december 2008 13:56 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nee, en hoogstwaarschijnlijk ook nog buitenspel.
Welke speler valt echt tegen dit seizoen.quote:Op zondag 14 december 2008 13:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Dzjoedzjak valt echt tegen dit seizoen
Joden met een hoofdletterquote:Op zondag 14 december 2008 13:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen een psv supporter lieve schatquote:Op zondag 14 december 2008 13:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus omdat iemand niet voor PSV is, moet die maar onder een auto komen?quote:Op zondag 14 december 2008 13:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, even de ellende wegsmeren.quote:Op zondag 14 december 2008 13:55 schreef _Mike_ het volgende:
En de mensen die dat doen zijn ook altijd anoniemquote:Op zondag 14 december 2008 13:57 schreef RayMania het volgende:
Wat een kutsfeer de laatste tijd in dit topic,. Veel mensen doen echt stoer op internet, mijn god.
Doe er wat aan?quote:Op zondag 14 december 2008 13:57 schreef RayMania het volgende:
Wat een kutsfeer de laatste tijd in dit topic,. Veel mensen doen echt stoer op internet, mijn god.
Als je persoonlijke problemen met mij hebt doe je dat maar via de PM functie.quote:Op zondag 14 december 2008 13:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2008 13:57 schreef RayMania het volgende:
Misschien omdat het Devrim isquote:Op zondag 14 december 2008 13:58 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dus omdat iemand niet voor PSV is, moet die maar onder een auto komen?
Ik hoop hetquote:Op zondag 14 december 2008 13:57 schreef Silenus het volgende:
PSV wordt door het meegereisde supporterslegioen (150 man, het was dan ook een parkeercombi en ons mam had d'r verjaardag) vast wel naar de overwinning geschreeuwd.
Enige wat helpt is deze reeks sluiten, tja.quote:
Agree.quote:Op zondag 14 december 2008 13:57 schreef RayMania het volgende:
Wat een kutsfeer de laatste tijd in dit topic,. Veel Ajacieden doen echt stoer op internet, mijn god.
Wat is er met mijn username?quote:Op zondag 14 december 2008 13:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je usernameMaar wat bedoel je?
Mooi kut trouwens...
Pindakaasquote:Op zondag 14 december 2008 13:58 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, even de ellende wegsmeren.
Eerst zeg je dat ik je moet PMen, vervolgens plaats je eenquote:Op zondag 14 december 2008 13:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als je persoonlijke problemen met mij hebt doe je dat maar via de PM functie.
-Persoonlijke problemen hebben op het internet
-PM blok functie
-Sommige users hier
Aardige goal maar wel buitenspel. Scheidsrechters zijn echt een drama in NLquote:Op zondag 14 december 2008 13:55 schreef _Mike_ het volgende:
Kom op zeg.quote:Op zondag 14 december 2008 13:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat elke week zeggen begint ook te vervelen. Kom eens met iets origineels.
Ik snap sowieso niet dat er mensen zijn die zo gefrusteerd raken van internet reacties, Leolinedance bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 december 2008 14:01 schreef denthemen het volgende:
Ik snap uberhaupt niet, dat wanneer iemand gefrustreerd is, dat het oplucht om het op Fok! er uit te gooien? Dat is enkel een excuus zoeken om je internet hooligan gedrag goed te praten
Live Erevisieverslagen is al tijden een plek geworden waarin de 'we staan voor-supporters' JAAAAAAAAAA kunnen roepen en de 'we staan achter-supporters' KUTTTTTTTTTT. Inclusief fans van andere clubs.quote:Op zondag 14 december 2008 14:01 schreef denthemen het volgende:
Ik snap uberhaupt niet, dat wanneer iemand gefrustreerd is, dat het oplucht om het op Fok! er uit te gooien? Dat is enkel een excuus zoeken om je internet hooligan gedrag goed te praten
Wat is nou het probleem? Moeten we maar clubs gaan verdelen zodat iedereen evenveel support heeft?quote:Op zondag 14 december 2008 14:02 schreef Crane het volgende:
[..]
Kom op zeg.Als ajax scoort, is 99 % van de reacties hier: JAAAAAA!!!. Als een concurrent van Ajax een tegengoal krijgt ook.
Sinds wanneer is PSV een concurrent van Ajax dit seizoen?quote:Op zondag 14 december 2008 14:02 schreef Crane het volgende:
[..]
Kom op zeg.Als ajax scoort, is 99 % van de reacties hier: JAAAAAA!!!. Als een concurrent van Ajax een tegengoal krijgt ook.
quote:Op zondag 14 december 2008 14:02 schreef Crane het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2008 13:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Enige wat helpt is deze reeks sluiten, tja.
Dan heb ik het niet eens over dat soort dingen, maar dat mensen elkaar dood wensen en zo, en elkaar uitschelden, dan ben je toch triestquote:Op zondag 14 december 2008 14:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Live Erevisieverslagen is al tijden een plek geworden waarin de 'we staan voor-supporters' JAAAAAAAAAA kunnen roepen en de 'we staan achter-supporters' KUTTTTTTTTTT. Inclusief fans van andere clubs.
Niet echt kwaliteit, maar dat is niet iets van de laatste tijd toch?
quote:Op zondag 14 december 2008 14:01 schreef Spougle het volgende:
Zullen we het nu weer over het voetbal hebben?
Dat is hijquote:Op zondag 14 december 2008 14:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt die erg veel op een user die altijd in het PSV topic post.
Nee, maar op Fok is het wel extreem. Zoals ik al eerder zei: dit is geen voetbal-forum maar een Ajax-forum. Dat is niet leuk voor mensen die niet voor Ajax zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 14:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat is nou het probleem? Moeten we maar clubs gaan verdelen zodat iedereen evenveel support heeft?
Sinds ze momenteel slechts 4 verliespunten achter staan, en het seizoen nog 19 wedstrijden duurtquote:Op zondag 14 december 2008 14:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer is PSV een concurrent van Ajax dit seizoen?
Yakubu is de naam.quote:Op zondag 14 december 2008 14:04 schreef Chadi het volgende:
Yakubo voor het sloopwerk erin
En wat is nou het probleem?? Niemand verplicht je toch om hier te komen?quote:Op zondag 14 december 2008 14:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, maar op Fok is het wel extreem. Zoals ik al eerder zei: dit is geen voetbal-forum maar een Ajax-forum.
Je bent niet verplicht om hier te blijven heaur.quote:Op zondag 14 december 2008 14:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, maar op Fok is het wel extreem. Zoals ik al eerder zei: dit is geen voetbal-forum maar een Ajax-forum. Dat is niet leuk voor mensen die niet voor Ajax zijn.
Wij voetballen de sterren van de hemelquote:Op zondag 14 december 2008 14:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer is PSV een concurrent van Ajax dit seizoen?
Dit is een openbaar forum dat 'voetbal' als naam heeft. Iedereen moet hier kunnen komen.quote:Op zondag 14 december 2008 14:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
En wat is nou het probleem?? Niemand verplicht je toch om hier te komen?
Ik vond het er één.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Wij zijn nu de PSV van vorig seizoen.quote:Op zondag 14 december 2008 14:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wij voetballen de sterren van de hemelkuch ..
Maar we winnen wel altijd PSV-stijlquote:Op zondag 14 december 2008 14:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wij voetballen de sterren van de hemelkuch ..
er zitten anders ook wel een paar pareltjes tussen, toen met verbeek enzoquote:Op zondag 14 december 2008 13:57 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2008 14:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vond het er één.Ik vond het wel meevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb geen scheidsrechters diploma![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 14:07 schreef Crane het volgende:
[..]
Dit is een openbaar forum dat 'voetbal' als naam heeft. Iedereen moet hier kunnen komen.
Precies, een openbare forum. Dus iedereen heeft ook het recht om zijn ontlading te uiten.quote:Op zondag 14 december 2008 14:07 schreef Crane het volgende:
[..]
Dit is een openbaar forum dat 'voetbal' als naam heeft. Iedereen moet hier kunnen komen.
Wat wil je dan? Dat wij niet meer blij zijn als een concurrent punten gaat verspelen? Dat we voortaan voetballiefhebbers zijn ipv Ajax fans? Ik snap je punt niet, het is een feit ja dat er hier meer Ajax supporters zitten dan Feyenoord, dat heb je nou eenmaal als je de grootste club van Nederland bent, maar wat wil jij dan? Gewoon een serieuze vraagquote:Op zondag 14 december 2008 14:07 schreef Crane het volgende:
[..]
Als je het niet leuk vindt, moet je maar niet meer komen dan. Niemand kan er wat aan doen dat hier toevallig meer Ajacieden posten dan supporters van andere clubs. En elke keer zeiken daarop helpt ook niet.quote:Op zondag 14 december 2008 14:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, maar op Fok is het wel extreem. Zoals ik al eerder zei: dit is geen voetbal-forum maar een Ajax-forum. Dat is niet leuk voor mensen die niet voor Ajax zijn.
Dat is AZ al.quote:Op zondag 14 december 2008 14:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wij zijn nu de PSV van vorig seizoen.
Idd, soms is het wel lachenquote:Op zondag 14 december 2008 14:07 schreef ASroma het volgende:
[..]
er zitten anders ook wel een paar pareltjes tussen, toen met verbeek enzo![]()
tegen heerenveen
Was ook een overtreding waar hij beide kanten mee op kon. Bosschen is niet de moedigste imo.quote:Op zondag 14 december 2008 14:08 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen.
En ik heb geen scheidsrechters diploma
Ja, ik zie het ook somber in voor Vitesse. Dit houden ze niet vol en anders mogen ze god bedanken op hun blote knietjes...quote:
Is nog een jong menneke, je kunt niet verwachten dat hij even PSV op sleeptouw neemt.quote:Op zondag 14 december 2008 13:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Dzjoedzjak valt echt tegen dit seizoen
Iddquote:Op zondag 14 december 2008 14:14 schreef denthemen het volgende:
Ongelovelijk wat een slecht voetbal
Helpt een trainerswissel wel dan?quote:Op zondag 14 december 2008 14:14 schreef Espabilado het volgende:
Ik weet niet of ik blij ben met 1-1... Zo heb je meer kans dat Westerhof blijft.... en zo'n 1-1 verhelpt verder het probleem niet...
Is ook zo... en ze kunnen soms ook heel leuk combineren.... maar verder ?quote:Op zondag 14 december 2008 14:14 schreef _Mike_ het volgende:
Toch is het positiespel van Vitesse op sommige momenten echt niet verkeerd.
Noem dit forum dan anders.quote:Op zondag 14 december 2008 14:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je het niet leuk vindt, moet je maar niet meer komen dan.
Vaak niet, in dit geval wel denk ik. Deze man valt niet meer serieus te nemen en wordt dat denk ik ook niet door z'n spelersgroep.quote:Op zondag 14 december 2008 14:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Helpt een trainerswissel wel dan?
Eensquote:Op zondag 14 december 2008 14:17 schreef Prik0 het volgende:
De zakdoekjes zijn ook meteen weer opgeborgen.![]()
Wat heeft Vitesse een kutpubliek zeg.
Er zit echt 0 logica in je beklag... de verhouding van fans wordt bepaald door de users zelf... loop je ook een cafe uit als er toevallig meer ajax fans zitten?quote:
Wat wil je nou?? Dat niemand hier meer een voorkeur heeft voor een club??quote:
Ajacieden mogen hier niet posten als een andere club speelt en al helemaal niet laten blijken dat ze het leuk vinden als een concurrent punten verspeelt.quote:Op zondag 14 december 2008 14:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat wil je nou?? Dat niemand hier meer een voorkeur heeft voor een club??
Beide trainers gaan er echt niet voortijdig de brui aan geven.quote:Op zondag 14 december 2008 14:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
Huub--> Schalke
Rutten---> psv
zal binnenkort wel gebeuren
Tering wat is dat voor zonnebank boy dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |