abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 december 2008 @ 13:51:31 #1
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63984468
Elk seizoen zijn er weer bepaalde verwachtingen van grote aankopen of van spelers die vorig jaar geweldig speelde. Niet elke speler maakt die verwachtingen ook echt waar. Bij mijn eigen club ben ik tot nu toe echt teleurgesteld in Oleguer. Speler van Barcelona,Ervaren. Ik had verwacht dat hij echt een killer zou zijn. Maar dit blijkt dus absoluut niet zo. Verder heb ik ook weinig van Sulejmani gezien. Mede door blessures maar ook omdat hij zijn vorm nog niet echt heeft. Verder vind ik het opvallend hoe slecht Salcido het doet bij PSV aangezien Salcido geweldig kan verdedigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DuvelDuvel op 13-12-2008 18:05:47 ]
#FreeHat
pi_63984530
Henk Vos
gr gr
pi_63984603
Gomes!
Noot noot.
pi_63984651
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Feyenoord.
Wijnaldum is wel de verrassing van Feyenoord
Noot noot.
pi_63984662
Oleguer, Pieters, Brechet en Hofland.

Veel verdedigers, opvallend genoeg.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63984664
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:59 schreef Jojoortje het volgende:
Gomes!
Dacht ik ook meteen aan ja. Laatste wedstrijden is het wel wat beter overigens.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zaterdag 13 december 2008 @ 14:04:09 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63984677
Van Persie, Cziommer, Drogba.
  zaterdag 13 december 2008 @ 14:06:44 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63984723
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:03 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Dacht ik ook meteen aan ja. Laatste wedstrijden is het wel wat beter overigens.
Gomes kon zijn verdediging niet meer vertrouwen na de eerste wedstrijden, dus dan wordt zo'n keeper onzeker en komt op iedere bal uit om het dan maar in zijn eentje op te knappen. Nu heeft ie dat weer afgeleerd gelukkig
Ik had ook wel medelijden met hem, want hij kreeg teveel onnodige goals tegen, door pech, en door slecht verdedigen van zijn verdediging. Je zag die onzekerheid er toen gewoon insluipen bij hem.
pi_63984772
Van Bronckhorst.
pi_63984802
Ik mis Gomes wel in de Nederlandse competitie
Noot noot.
  zaterdag 13 december 2008 @ 14:11:54 #12
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_63984831
Ik had wel wat meer van Afellay verwacht.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_63984833
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:03 schreef koningdavid het volgende:
Oleguer, Pieters, Brechet en Hofland.

Veel verdedigers, opvallend genoeg.
Daar valt het gewoon eerder op als hij het slecht doet.
Maakt ie een fout dan is het een goal.

Een spits kan 100 kansen verprutsen en 1 scoren en dan is hij nog de held.

Verdedigers
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63984877
Tim de Cler, vorig seizoen toch een van de betere, zo niet de beste, linksbacks.
pi_63984889
De verwachtingen bij Oleguer lagen ook wel wat te hoog denk ik. Het is niet zomaar dat hij Ajax accepteert als nieuwe club en Barcelona hem laat gaan.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_63984898
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ik mis Gomes wel in de Nederlandse competitie
Gelukkig wil hij terug naar PSV
Brutal. Fucking. Metal.
pi_63984912
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:06 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Gomes kon zijn verdediging niet meer vertrouwen na de eerste wedstrijden, dus dan wordt zo'n keeper onzeker en komt op iedere bal uit om het dan maar in zijn eentje op te knappen. Nu heeft ie dat weer afgeleerd gelukkig
Ik had ook wel medelijden met hem, want hij kreeg teveel onnodige goals tegen, door pech, en door slecht verdedigen van zijn verdediging. Je zag die onzekerheid er toen gewoon insluipen bij hem.
Dat werkt andersom natuurlijk net zo, die verdediging krijgt ook niet echt vertrouwen van een keeper die staat te grabbelen. Sowieso had ik hem wel wat beter verwacht, dat hij moet wennen aan de fysiekere PL oke, maar als je bijvoorbeeld de blunder tegen Fulham zag leek het gewoon een heel andere keeper.

Of hij het al heeft afgeleerd weet ik niet, laatste paar wedstrijden had ie gewoon weinig te doen, wie weet wat hij vanavond weer uithaalt. Denk wel dat het helpt dat Ledley King weer behoorlijk fit lijkt te zijn en meestal mee doet, die haalt wel veel weg achterin.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_63985017
Salcido valt mij dit seizoen het meeste tegen omdat hij eerder heeft laten zien dat hij wel kan voetballen.
Oleguer en Brechet vallen qua verwachtingen voor mij tegen maar ik had nog niet echt een goed beeld van ze.

Voor de rest laat Pieters ook nog niet zien waarom veel mensen in hem de nieuwe linksback van Oranje zagen.
Tot nu toe een gevalletje Bosschaart.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 december 2008 @ 14:24:51 #19
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_63985062
Keane bij LFC
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_63985122
Abidal (Barcelona)
Goran Lovre (FC Groningen)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63985214
Ballack bij Chelsea. Vorig seizoen zowat de verpersoonlijking van de wederopstanding van Chelsea na de winterstop. Het ontbreekt hem nog wat aan ritme, maar veel invloed op het middenveld heeft hij nog niet.

Ook Fabregas vind ik dit seizoen maar tegenvallen. Hij is niet slecht, maar vorig seizoen rond deze tijd was hij veel beter.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 13 december 2008 @ 14:39:10 #22
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_63985288
Rommedahl
  zaterdag 13 december 2008 @ 14:43:57 #23
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63985364
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:16 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Dat werkt andersom natuurlijk net zo, die verdediging krijgt ook niet echt vertrouwen van een keeper die staat te grabbelen. Sowieso had ik hem wel wat beter verwacht, dat hij moet wennen aan de fysiekere PL oke, maar als je bijvoorbeeld de blunder tegen Fulham zag leek het gewoon een heel andere keeper.

Of hij het al heeft afgeleerd weet ik niet, laatste paar wedstrijden had ie gewoon weinig te doen, wie weet wat hij vanavond weer uithaalt. Denk wel dat het helpt dat Ledley King weer behoorlijk fit lijkt te zijn en meestal mee doet, die haalt wel veel weg achterin.
Maar de eerste wedstrijden bij Tottenham speelde Gomes gewoon goed, pakte veel, en was het de verdediging die hem steeds in de steek liet, waardoor de tegentreffers vielen. Ik vond dat hij nog vrij veel goed deed en veel reddingen pakte.

En tja, wanneer je 30 ballen in een wedstrijd op je afkrijgt, ipv 2-3 bij een topclub, dan zul je ook eerder eens een foutje maken.
  zaterdag 13 december 2008 @ 14:53:40 #24
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_63985528
Elyounoussi van Heerenveen. Daar had ik veel van verwacht.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_63985623
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:11 schreef TC03 het volgende:
Ik had wel wat meer van Afellay verwacht.
Scoort meer dan ooit toch?

Alleen hij is, zoals gewoonlijk, weer vaak geblesseerd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')