Wijnaldum is wel de verrassing van Feyenoordquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Feyenoord.
Dacht ik ook meteen aan ja. Laatste wedstrijden is het wel wat beter overigens.quote:
Gomes kon zijn verdediging niet meer vertrouwen na de eerste wedstrijden, dus dan wordt zo'n keeper onzeker en komt op iedere bal uit om het dan maar in zijn eentje op te knappen. Nu heeft ie dat weer afgeleerd gelukkigquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:03 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen aan ja. Laatste wedstrijden is het wel wat beter overigens.
Daar valt het gewoon eerder op als hij het slecht doet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:03 schreef koningdavid het volgende:
Oleguer, Pieters, Brechet en Hofland.
Veel verdedigers, opvallend genoeg.
Gelukkig wil hij terug naar PSVquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ik mis Gomes wel in de Nederlandse competitie
Dat werkt andersom natuurlijk net zo, die verdediging krijgt ook niet echt vertrouwen van een keeper die staat te grabbelen. Sowieso had ik hem wel wat beter verwacht, dat hij moet wennen aan de fysiekere PL oke, maar als je bijvoorbeeld de blunder tegen Fulham zag leek het gewoon een heel andere keeper.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gomes kon zijn verdediging niet meer vertrouwen na de eerste wedstrijden, dus dan wordt zo'n keeper onzeker en komt op iedere bal uit om het dan maar in zijn eentje op te knappen. Nu heeft ie dat weer afgeleerd gelukkig
Ik had ook wel medelijden met hem, want hij kreeg teveel onnodige goals tegen, door pech, en door slecht verdedigen van zijn verdediging. Je zag die onzekerheid er toen gewoon insluipen bij hem.
Maar de eerste wedstrijden bij Tottenham speelde Gomes gewoon goed, pakte veel, en was het de verdediging die hem steeds in de steek liet, waardoor de tegentreffers vielen. Ik vond dat hij nog vrij veel goed deed en veel reddingen pakte.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:16 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat werkt andersom natuurlijk net zo, die verdediging krijgt ook niet echt vertrouwen van een keeper die staat te grabbelen. Sowieso had ik hem wel wat beter verwacht, dat hij moet wennen aan de fysiekere PL oke, maar als je bijvoorbeeld de blunder tegen Fulham zag leek het gewoon een heel andere keeper.
Of hij het al heeft afgeleerd weet ik niet, laatste paar wedstrijden had ie gewoon weinig te doen, wie weet wat hij vanavond weer uithaalt. Denk wel dat het helpt dat Ledley King weer behoorlijk fit lijkt te zijn en meestal mee doet, die haalt wel veel weg achterin.
Scoort meer dan ooit toch?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:11 schreef TC03 het volgende:
Ik had wel wat meer van Afellay verwacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |