Inderdaad, die post kan je waarschijnlijk in elk live topic vindenquote:Op zondag 14 december 2008 13:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat elke week zeggen begint ook te vervelen. Kom eens met iets origineels.
quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 13:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
Net te voorbarig venomsake, dat Westerhof eruit vliegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Triest figuur ben jij zegquote:Op zondag 14 december 2008 13:52 schreef leolinedance het volgende:
-normaal doen-
en die witte zakdoekjes worden weer teruggedaan in de zak.quote:
Altijd maar naar de joden wijzenquote:Op zondag 14 december 2008 13:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha ajax huilies die altijd klagen maar nu stoer gaan lopen doen
Nee, en hoogstwaarschijnlijk ook nog buitenspel.quote:Op zondag 14 december 2008 13:55 schreef _Mike_ het volgende:
Was het trouwens een mooi doelpunt van Vitesse? Ik was even een broodje smeren
quote:Op zondag 14 december 2008 13:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ken je feiten voordat je gaat blaten.
Feyenoord staat in het linkerrijtjequote:Op zondag 14 december 2008 13:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En wéérquote:Op zondag 14 december 2008 13:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom? Nee, die Joden hier zijn van een hoog niveau zullen we zeggen...
Mooi, zo hoor je tegen PSV te scoren.quote:Op zondag 14 december 2008 13:56 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nee, en hoogstwaarschijnlijk ook nog buitenspel.
Welke speler valt echt tegen dit seizoen.quote:Op zondag 14 december 2008 13:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Dzjoedzjak valt echt tegen dit seizoen
Joden met een hoofdletterquote:Op zondag 14 december 2008 13:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen een psv supporter lieve schatquote:Op zondag 14 december 2008 13:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus omdat iemand niet voor PSV is, moet die maar onder een auto komen?quote:Op zondag 14 december 2008 13:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, even de ellende wegsmeren.quote:Op zondag 14 december 2008 13:55 schreef _Mike_ het volgende:
Was het trouwens een mooi doelpunt van Vitesse? Ik was even een broodje smeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |