quote:
Hangt van je stage af. Bij één ervan moest ik om kwart voor zes mijn bed uit.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:13 schreef Etcetera het volgende:
nou toen ik stage liep (40u p/w) heb ik school absoluut niet gemist hoor
![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Etc zat dan ook te kutten achter ene bureau en wyccie jij doet medicijnen toch dus dat is al zwaardere stage
Zéér zelden, ik vind het niet echt iets aan. En als ik wel ga, vind ik het niet noemenswaardig.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Ga jij eigenlijk wel eens uit wyccie? van iedereen hoor hier hoor je wel eens kroeg hier cafe daar disco dit enz. maar heb jou er nog booit over gehoord volgens mij
Kan ook als jij dat leuk vind vooral doenquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zéér zelden, ik vind het niet echt iets aan. En als ik wel ga, vind ik het niet noemenswaardig.
Als je het echt wilt weten: ik ben drie weken geleden uitgeweest, maar dat was het vrijgezellenfeestje van een vriendin.
Ik ga liever naar de film, uit eten of naar een voorstelling. Gebeurt ook niet veel, hoor. Ik vind het fijner om gewoon thuis te zijn. Volgens mij ben ik een beetje vastgegroeid hier.
En nu ga ik écht douchen.
Zo had ik het ook niet opgevat.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Dit is geen verkapte wil je daten vraag![]()
Wat had je dan gedaan?quote:Op zondag 14 december 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
Ik begin ziek te worden. Heb het over mezelf afgeroepen vrijdagochtend.
quote:Op zondag 14 december 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
Ik begin ziek te worden. Heb het over mezelf afgeroepen vrijdagochtend.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:37 schreef Soempie het volgende:
Ik deed vanmorgen m'n open ogen, lag stil en dacht: ben ik ziek,toeeee, ben ik ziek?![]()
Nee.![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:37 schreef Soempie het volgende:
Ik moet weer werken en vandaag heb ik echt helemaaaaaal geen zin.Ik deed vanmorgen m'n open ogen, lag stil en dacht: ben ik ziek,toeeee, ben ik ziek?
![]()
Nee.![]()
Wou meer andere mensen voorblijven met hun opmerkingenquote:
Ben ook al geen maand uitgeweest, maakt mij niet zoveel uit of ik thuis blijf of niet meestal vermaakt ik me welquote:Volgens mij komen vooral WG en TM het melden als ze naar de kroeg zijn geweest.
Ik vertel sowieso niet veel over wat ik doe, hè.
En jij dan? Van jou hoor ik ook nooit dat je hebt gezopen.
Hij is er sowieso niet zo vaak maar ik denk dat ie druk is ofzoquote:Op zondag 14 december 2008 00:23 schreef wyccie het volgende:
Hehe. Sorry, had je zelf moeten doen natuurlijk.
Ik wilde gewoon even Sheeps rol overnemen. Waarom is hij er nog maar zo zelden?
Hebben we dat ooit gedaan danquote:Op zondag 14 december 2008 00:35 schreef Etcetera het volgende:
wanneer gaan we weer eens gezellig gezamelijk tv kijken
Op tijd om van het weekend te kunnen genieten.quote:Op zondag 14 december 2008 00:30 schreef Soempie het volgende:
Je zult net zien dat ik vrijdag weer beter ben.
Dat was leukquote:Op zondag 14 december 2008 00:35 schreef Etcetera het volgende:
wanneer gaan we weer eens gezellig gezamelijk tv kijken
Ik heb die film in de bios gezien en heb me prima vermaakt. In tegenstelling tot de groep die verwachtte iets anders te zien dan extreme pulp... al vond ik sommige momenten in de film toch wel erg stom.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dragon emperor ofzo, schijnt slecht te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Fijne aan het werk dat ik eerder heb gehad (en waar ik de meeste uren in stak): op het moment dat je de deur uit bent ben je klaar en hoef je niet meer al te veel er aan te denken tot je weer naar je werk moet. Maar dat was niet echt ingewikkeld werk, misschien dat het voor MM heel anders is.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:10 schreef wyccie het volgende:
Tijdens een stage (40+ uur, elke dag vroeg op) verlang je naar studie, maar tijdens studie (huiswerk, tentamens) verlang je weer naar stage/werk.
En leuk werk wil ik ook, vind het nu echt niks meer.
Daarnet bedacht ik dat het wel een oplossing zou zijn om maar gewoon non te worden. Gewoon even helemaal niks moeten doen. Heerlijk.
echt jeugdsentimentquote:Op zondag 14 december 2008 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens is Boney M stiekem best leuk
Ik moet binnenkort kijken of deze op de kaart staat.quote:Op zondag 14 december 2008 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor mij nietquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 01:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb die film in de bios gezien en heb me prima vermaakt. In tegenstelling tot de groep die verwachtte iets anders te zien dan extreme pulp... al vond ik sommige momenten in de film toch wel erg stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehe @ eerste spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien een foute grap van de regisseur ofzo
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Zeer fout maar dat maakt het inderdaad best wel leukquote:Op zondag 14 december 2008 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soms pak ik een stukje studiosport mee, of zie ik stuk van een quiz maar zet er niet de wekker voorquote:Op zondag 14 december 2008 01:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kijk je wel naar sport, of op zijn minst een quiz?
Schijn ik toch een van de weinigen te zijn die zowel in AKQ- als AKQ-topics post en ook dagelijks quizzen bekijkt.quote:Op zondag 14 december 2008 01:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Soms pak ik een stukje studiosport mee, of zie ik stuk van een quiz maar zet er niet de wekker voor
Wat is er aan de hand?quote:
Dat ken ik.quote:Op zondag 14 december 2008 15:52 schreef Etcetera het volgende:
vrij weinigmaar gewoon zo'n ontzettend blegh-het-is-zondag-en-ik-heb-nergens-zin-in-gevoel
Ik zou het veel gekker vinden als het een zeesterretje wasquote:Op zondag 14 december 2008 19:25 schreef wyccie het volgende:
Goeie vraag. En met muntblaadje denk ik.
Gekke combi?
quote:This IP address has been banned for violating
our Terms of Use
quote:
Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op zondag 14 december 2008 22:27 schreef Nesle het volgende:
Heyy
Weekendje niet geweest, vrijdag had ik selectie in leeuwarden voor de hotelschool.. ging volgens mij wel redelijk maar ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Vond het wel moeilijk allemaal!
En verder had ik dit weekend gala van school, was helemaal super! Toch je laatste gala met je klasgenoten... was erg leuk
Hoe bedoel je? Zou je er graag heenwillen en is het nu te laat?quote:Op zondag 14 december 2008 22:43 schreef wyccie het volgende:
![]()
Waarom ben ik toch altijd zo traag met dit soort dingen?
Over drie weken, dus week van 5 januari denk ik.quote:Op zondag 14 december 2008 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Waarom ben ik toch altijd zo traag met dit soort dingen?
[..]
Wanneer krijg je de uitslag?
Hoop dat je het redtquote:Op zondag 14 december 2008 22:53 schreef Nesle het volgende:
[..]
Over drie weken, dus week van 5 januari denk ik.
Was dat maar ook zo bij mij. Ik denk nooit meer terug aan mijn klasgenoten op de middelbare school, nooit meer terug aan mijn middelbare school zelf.quote:Op zondag 14 december 2008 22:27 schreef Nesle het volgende:
Heyy
Weekendje niet geweest, vrijdag had ik selectie in leeuwarden voor de hotelschool.. ging volgens mij wel redelijk maar ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Vond het wel moeilijk allemaal!
En verder had ik dit weekend gala van school, was helemaal super! Toch je laatste gala met je klasgenoten... was erg leuk
Laat vooral weten of je wordt aangenomen of niet! Ik ben benieuwdquote:Op zondag 14 december 2008 22:53 schreef Nesle het volgende:
[..]
Over drie weken, dus week van 5 januari denk ik.
"Kostelijk"quote:Op maandag 15 december 2008 01:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zijn er woorden die jullie tof vinden maar toch te weinig gebruiken? Ik had er eerder vanavond een discussie over en ik vind dat ik de woorden deftig en santenkraam te weinig gebruik. Degene met wie ik een discussie had gebruikte een ander woord, maar ik weet niet meer welke.
Geen 'wees lief voor je billen' zadelhoes van page?quote:
Die heb ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat het Tim is.
En ook voor Tim staat er iets leuks in de folder (de Blokker): kerstropdas met muziek voor slechts 1 euro.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
Whahaha kijk naar Webisode 1 van Battlestar Galactica en je ziet iets waarvan ik al vanaf dag 1 een vermoeden hebIk snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 09:46 schreef Soempie het volgende:
En ik klink dus als een overreden eekhoorn.
Ik dacht dat ik het erg had vanmorgen.quote:Op maandag 15 december 2008 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Soempie je bent een engel
Ik zit met een bad hairday in een huis vol troep, een berg afwas van een feestje gisteren, een kat die heeft gekotst, een scriptie die nog af moet en allerlei andere regeldingetjes
Daarbij heb ik het hele weekend gezongen en vanavond repetitie, en toch heb ik me opgegeven dat ik wel mee wil doen aan een opname voor een kerstnummer van een jongen op het conservatorium
Schor gepiep. Sven verstond er in elk geval helemaal niks van.quote:
Wanneer zie je ze weer?quote:Op maandag 15 december 2008 11:15 schreef Etcetera het volgende:
goedemorgen
ik was bang om m'n mail te openen maar dat schijnt nergens voor nodig te zijn geweesthad op mijn mail geen reactie en had wel een mail over of iedereen even een updateje kon rondsturen
nou ja zal dus wel weer goed zijn enzo
en nu eens ontbijten
woensdag waarschijnlijkquote:
ik ga er vanuit dat er niks meer over wordt gezegdquote:Op maandag 15 december 2008 12:03 schreef Soempie het volgende:
Niet te zenuwachtig over maken hoor.Gewoon volhouden wat je in het mailtje al zei.
En gelukkig is het bijna vakantie. Ben je na de vakantie van die groep af?
Boom omgezaagd ?quote:Op maandag 15 december 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de kat een time out gegeven.Hing de hele tijd in de kerstboom.
quote:Op maandag 15 december 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
Helpt peper op de takjes niet? Dat leek me eigenlijk best wel een goeie tipquote:Op maandag 15 december 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
Ik zou veel liever zien dat mijn kat helemaal niet kotst eigenlijk.... hij eet waarschijnlijk van die plant omdat hij niet lekker is. Ik had wel nieuw voer gekocht, maar netjes eerst gemixt met het oude enzo... misschien toch niet subtiel genoeg?quote:Op maandag 15 december 2008 13:11 schreef Soempie het volgende:
Misschien helpt het als je van dat speciale gras neerzet? Ik zie dat wel vaker staan bij mensen met katten.![]()
Oh men, wat een monster danquote:Op maandag 15 december 2008 13:15 schreef Soempie het volgende:
maargoed, ze bokst ook tegen kerstballen. Denk dat het begonnen is met die slinger en nu is gewoon de hele boom interessant.
En tadaaaa het gewenste effectquote:Op maandag 15 december 2008 13:27 schreef Soempie het volgende:
Wij hebben ook een plantenspuit, maar het helpt niet echt.Ze heeft door dat wij degene zijn die dat ding hanteren, dus zodra we opstaan is ze weg bij de kerstboom.
www.av.com -> babel fish translation ?quote:Op maandag 15 december 2008 13:42 schreef Soempie het volgende:
Weten jullie een goed online engels-nl woordenboek? Die ik gebruik kent de woorden die ik zoek niet.
quote:Op maandag 15 december 2008 13:37 schreef Soempie het volgende:
Jajaja, ik studeer pedagogiek en heb niet eens gezag over m'n katten.
Ohnee, geen babelfish...... die geeft zulke achterlijke vertalingen!!!quote:Op maandag 15 december 2008 13:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
www.av.com -> babel fish translation ?
Foei ! mag niet he !quote:Op maandag 15 december 2008 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben The Nightmare Before Christmas aan het laden, het gaat met 257 kb per seconde!!![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 14:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Foei ! mag niet he !
Maareeh.. deel jij een internetverbinding met huisgenootjes ofzo? In 2008 is 250 kb/s nou niet echt spectaculair te noemen....
Ah ziggo..quote:Op maandag 15 december 2008 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee ik heb een eigen huis, maar ik heb wel het goedkoopste abo van @sloom...... dus dit soort snelheden haal ik niet vaak
Nouja, de verbinding is dan ook regelmatig even weg.... als mn vriend zijn computer aanzet bijvoorbeeld, of gewoon zomaarquote:Op maandag 15 december 2008 14:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah ziggo..
dan mag je je al rijk rekenen dat het uberhaupt werkt
Goed!!quote:Op maandag 15 december 2008 14:27 schreef Soempie het volgende:
Hoe gaat het met samenwonen eigenlijk?
quote:Op maandag 15 december 2008 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Goed!!![]()
We hebben de laatste tijd vrij weinig avondjes samen, maar al wel veel gehad en mij bevalt het wel
En alle feestjes die we hier hebben zijn ook erg leuk om samen te organiseren
wat was er zo verschrikkelijk aan?quote:Op maandag 15 december 2008 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren voor de eerste keer (op uitnodiging) mee geweest naar 'Holiday On Ice'.
Volgende keer sla ik zo'n uitnodiging af...
oh dat lijkt mij wel mooi om een keer te zienquote:Op maandag 15 december 2008 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren voor de eerste keer (op uitnodiging) mee geweest naar 'Holiday On Ice'.
Volgende keer sla ik zo'n uitnodiging af...
ja zou niet best zijn als ik het niet zagquote:Op maandag 15 december 2008 15:26 schreef Soempie het volgende:
In elk geval heb je het zelf door.![]()
Op Fok! zie ik zo vaak mensen die tikken: zei heeft dat gedaan of ja dat zij hij.
Nog erger als je het in een verslag ofzo typt niet door hebt, en als je het terug krijgt met verbetering dat je denk wtf heb ik dat getyptquote:Op maandag 15 december 2008 15:26 schreef Soempie het volgende:
In elk geval heb je het zelf door.![]()
Op Fok! zie ik zo vaak mensen die tikken: zei heeft dat gedaan of ja dat zij hij.
ik heb niet eens een FBquote:Op maandag 15 december 2008 15:59 schreef Soempie het volgende:
Echt verschrikkelijk irritant om 'anonieme fokker' in je FB te zien staan.
Mja aard van het beestjequote:Op maandag 15 december 2008 16:10 schreef Soempie het volgende:
Mens, krijg toch eens rust in je kont!
Ik merk ook wel dat ik weer tegen mijn grenzen aanloopquote:Op maandag 15 december 2008 16:14 schreef Etcetera het volgende:
soms denk ik dat ik best een saai leventje heb. Maar ik denk dat als ik MaJo's schema zou hebben ik binnen een maand zwaar overspannen wasmijn god wat een drukte
hoe hou je het vol
Poppers? nou ken ik wel poppers maar ik weet niet of jij die ook bedoelt? is het iets met geloof?quote:Op maandag 15 december 2008 16:07 schreef MaJo het volgende:ik kom maar weer eens buurten
ben echt zo schandalig druk op het moment
een kleine impressie;
vanochtend had ik een presentatie over popper.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:59 schreef Soempie het volgende:
Echt verschrikkelijk irritant om 'anonieme fokker' in je FB te zien staan.
quote:
Die bedoel ik inderdaadquote:
uhuhquote:Op maandag 15 december 2008 17:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vond het anders al zo'n vreemd onderwerp maar het is dus een persoon
Zou je denken?quote:Op maandag 15 december 2008 16:26 schreef MaJo het volgende:
maar het wordt na deze week een stuk rustiger
Ik ookquote:
Echt waarquote:
ik heb van beide geen last maar Ik doe helemaal niet aan drugs dusquote:Op maandag 15 december 2008 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
Poppers zou ik overigens afraden als je een zwak hart hebt of een hoge bloeddruk
Niet dat ik weetquote:Op maandag 15 december 2008 17:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ookdus zat al te denken betekend poppers nog iets anders, dus aangezien je religie studeert dacht ik misschien is het naast drugs ook iets religieus
quote:Op maandag 15 december 2008 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
wel weet ik dat het in de homowereld door sommigen religieus gebruikt wordt
Chillybillyquote:Op maandag 15 december 2008 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt waar![]()
kunnen we eindelijk een chilldate plannen
Goed ideequote:misschien kan je ook weer een keer naar wijk komen, kun je willow gelijk feliciteren
Mag ik even de disclaimer plaatsen dat ik het slechts recreatief op Lowlands heb gebruiktquote:Op maandag 15 december 2008 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
wel weet ik dat het in de homowereld door sommigen religieus gebruikt wordt
Mijn vriend gaat er wel heen als het goed isquote:
* geeft LB een warme knuffel en een kop theequote:Op maandag 15 december 2008 18:23 schreef LadyBlack het volgende:ben ik weer.
God wat ben ik beroerd geweest vanmiddagHeb op de bank liggen slapen totdat mn vriend thuiskwam en een bordje eten voor me maakte. Ben nu niet meer zo misselijk maar heb het wel steenkoud, dus ik pak de laptop maar mee naar de bank en kruip denk ik lekker onder een dekentje...
Moet 'ie wel eerst kaarten zien te krijgen. Vrijdag in de voorverkoopquote:Op maandag 15 december 2008 18:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend gaat er wel heen als het goed is![]()
Hayseed Dixies? Die stonden ook op Metropolis een paar jaar geleden.quote:Ik heb alleen een tribute-bandje gezien op Sziget, maar daar op afgaande zal een AC/DC concert best gaaf zijn
Leuk. maar wat is ani-monopoly?quote:Op maandag 15 december 2008 18:24 schreef iamredleader het volgende:kerstpakket van de werkgever besteld
2 bordspellen: monopoly en anti-monopoly
En vandaag van een trouwe klant ook een kerstpakket ontvangen! Een doos vol met bijzondere cadeautjes voor thuis, ook wat voor m'n vrouw (hij weet dat ze zwanger is) en een persoonlijke bedankbrief voor de werkzaamheden van het afgelopen jaar
google is your friendquote:Op maandag 15 december 2008 18:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Leuk. maar wat is ani-monopoly?
Net zo rustig als Tappertquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Chillybilly
[..]
Goed idee
Ik wilde eigenlijk vanmiddag nog bellen om wat af te spreken deze week maar ik zie nu dat dat weinig zin heeft
"Anders kom je gewoon een keer spontaan langs"quote:Op maandag 15 december 2008 20:53 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
deze week is echt een rampweekwilde net met mijn huisgenoot een boerenkooldate plannen en de eerste avond dat we beiden kunnen is zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre, ik hoor wel waar/wanneerDat lijkt me wel handig ja. Ik weet de afgelopen tijd ook niet echt meer wat het speelt maar dat is voor mij niet zo ergquote:ik heb trouwens besloten om mijn koran opdracht even links te laten liggen en alle nieuwsprogramma's te gaan kijken vanavond. Heb al een paar weken het nieuws niet gevolgdbeetje lullig als ik op mijn eerste dag bij nu geen idee heb wat er speelt
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dankjequote:Op maandag 15 december 2008 18:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* geeft LB een warme knuffel en een kop thee
beterschap
Oh ik dacht eigenlijk dat ze al kaarten haddenquote:Op maandag 15 december 2008 18:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet 'ie wel eerst kaarten zien te krijgen. Vrijdag in de voorverkoop
[..]
Hayseed Dixies? Die stonden ook op Metropolis een paar jaar geleden.
Boerenkooldate?quote:Op maandag 15 december 2008 20:53 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
deze week is echt een rampweekwilde net met mijn huisgenoot een boerenkooldate plannen en de eerste avond dat we beiden kunnen is zondag
ik nietquote:Op maandag 15 december 2008 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
Eénderde van de vrouwen dumpt partner voor fout kerstcadeau
Nou dames, wie van jullie heeft er wel eens ééntje gedumpt wegens een schuursponscadeau?
Dat snap ik maar als je het uitmaakt vanwege een fout cadeau dan is er vast al meer aan de hand. Anders ben je zelf ook wel heel kleingeestig.quote:Op maandag 15 december 2008 22:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik niet
maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. als het je partner al niet lukt om een fatsoenlijk kerstcadeau te kopen (dus dat je een plakbandhouder cadeau krijgt) dan ga je toch denken hoe goed diegene je kent en of hij wel genoeg van je houdt.
Staat er nog ergens iets als Four Seasons of zo?quote:Op maandag 15 december 2008 20:40 schreef iamredleader het volgende:
Zo, wat een gaaf kerstpakket van die klant
Inhoud: douchegel, douchescrub, grote doucheborstel (lekker je rug krabben), een zakje pepermuntjes, een set badpantoffels en een megagrote, superzachte, badjasecht van een kwaliteit die je in supergoede hotels vindt
Ik ga lekker douchen, samen met Tinuviel, even genieten
Kijckt daer! Eenen Noorderlingck!quote:Op maandag 15 december 2008 22:25 schreef Neleos het volgende:
Hoi. Hoe is het hier?
Huh?quote:Op maandag 15 december 2008 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijckt daer! Eenen Noorderlingck!
Oh: Hoiquote:
Aber aber ik woon in het oosten...quote:Op maandag 15 december 2008 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh: Hoi
Hier wel z'n gangetje. En in het hoge noorden?
Hij zit in twente hoorquote:Op maandag 15 december 2008 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh: Hoi
Hier wel z'n gangetje. En in het hoge noorden?
Ah van alles he, maar niet zoveel.quote:Op maandag 15 december 2008 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik woon in het noorden Nem, Neleos in het oosten
Wat doe je tegenwoordig allemaal Neleos?
Voor mij is dat allemaal één pot nat héquote:
Maar hoe is het in Utrecht dan?quote:Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor mij is dat allemaal één pot nat hé
Werd wel tijd of nietquote:Op maandag 15 december 2008 22:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah van alles he, maar niet zoveel.
ben wel weg bij KPN![]()
Werd zeker tijd ja. Ben dr al een tijdje weg, maar nog steeds elke dag blij dat ik weg ben. Heb het helemaal gehad met callcenters, hoewel typen dan alwel beter is ja.quote:Op maandag 15 december 2008 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Werd wel tijd of niet? Ik heb vandaag weer training gehad in een callcenter... maar het verdient een stuk beter dan bij KPN en ik ga niet bellen, maar typen
Ja, dat ligt allemaal ergens bij Belgie ofzoquote:Op maandag 15 december 2008 22:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In Rotterdam ergens meen ik maar ja das allemaal 1 potnat
quote:Op maandag 15 december 2008 22:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Werd zeker tijd ja. Ben dr al een tijdje weg, maar nog steeds elke dag blij dat ik weg ben. Heb het helemaal gehad met callcenters, hoewel typen dan alwel beter is ja.
Kwam trouwens je ooglapje van de week tegen tijdens een grote schoonmaak![]()
En dat onderstreept maar weer eens het belang van HOOFDLETTERS (ETCIE!).quote:Op maandag 15 december 2008 17:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Vond het anders al zo'n vreemd onderwerp maar het is dus een persoon
Valt toch ook wel mee. Ik heb een date op 29 december, en een nognietgeplande in januari.quote:Op maandag 15 december 2008 20:53 schreef MaJo het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2008 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
Nou dames, wie van jullie heeft er wel eens ééntje gedumpt wegens een schuursponscadeau?
Ik heb liever een schuurspons of plakbandhouder (beide niet nodig, maar goed) dan een kaars. Daar zou ik nog om kunnen lachen.quote:Op maandag 15 december 2008 22:17 schreef Etcetera het volgende:
als het je partner al niet lukt om een fatsoenlijk kerstcadeau te kopen (dus dat je een plakbandhouder cadeau krijgt) dan ga je toch denken hoe goed diegene je kent en of hij wel genoeg van je houdt.
JA WAT NOUquote:Op maandag 15 december 2008 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat onderstreept maar weer eens het belang van HOOFDLETTERS (ETCIE!).![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 22:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In Rotterdam ergens meen ik maar ja das allemaal 1 potnat
Dus die schuurspons is het cadeautje dat jij heel graag wilt maar niemand geeft dat omdat ze denken dat jij dat niet nodig hebt?quote:Op maandag 15 december 2008 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Valt toch ook wel mee. Ik heb een date op 29 december, en een nognietgeplande in januari.
Niet dat ik tot die tijd alle avonden vol heb, maar gewoon omdat mijn studie en mijn gezondheid voorgaan.
Goh, ik klink wel heel verstandig zo.
[..]
[..]
Ik heb liever een schuurspons of plakbandhouder (beide niet nodig, maar goed) dan een kaars. Daar zou ik nog om kunnen lachen.
Oh, misschien is dat wel wat ze wilquote:Op maandag 15 december 2008 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik vraag daarom meestal gewoon geld en geef ook geld, ook geen gezeik van
Ik vergeet altijd kado's te halen. Mijn laatste twee zijn nog "in bestelling"quote:Op maandag 15 december 2008 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik vraag daarom meestal gewoon geld en geef ook geld, ook geen gezeik van
Je kan je vriendin moeilijk geld geven , dan is het vast iets van "je vond het zeker niet belangrijk genoeg om een cadeautje te gaan kopen hequote:Op maandag 15 december 2008 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, misschien is dat wel wat ze wil
Ik had het over Wycciequote:Op maandag 15 december 2008 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je kan je vriendin moeilijk geld geven , dan is het vast iets van "je vond het zeker niet belangrijk genoeg om een cadeautje te gaan kopen he![]()
"
En als je dat nou een week hebt volgehouden mag je dat vieren met een shopping spreequote:Op maandag 15 december 2008 23:33 schreef wyccie het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik trots ben op mezelf dat ik in de bieb heb zitten studeren. En ik word nog trotser als ik dat de hele week volhoud.
Valt ook wel mee, maar het gaat om mijn huisgenoot he. Dat betekent dus dat ik zondag weer voor het eerst tijd heb om fatsoenlijk te kokenquote:Op maandag 15 december 2008 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Valt toch ook wel mee. Ik heb een date op 29 december, en een nognietgeplande in januari.
Als ik geld had, zou ik inderdaad helemaal losgaan.quote:Op maandag 15 december 2008 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
En als je dat nou een week hebt volgehouden mag je dat vieren met een shopping spree
1 oudejaarslot kopen, 25 miljoen winnen, je helemaal ziek kopenquote:Op maandag 15 december 2008 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik geld had, zou ik inderdaad helemaal losgaan.
En kijk nou eens!quote:Op maandag 15 december 2008 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
- mijn werk uitbreiden met een mooie studio
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:08 schreef wyccie het volgende:
En ja, ik vind 'm best mooi.
Jij zou je miljoen uitgeven aan boxsets van James Bond?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is Bond-tijd!
Ik zou boven alles proberen het geheim te houden denk ik.quote:Op maandag 15 december 2008 23:54 schreef wyccie het volgende:
Haha, ik zou al reuzeblij zijn met 1 mijoen.
Wat zouden jullie doen met al dat geld?
Ik ga:
- studieschuld aflossen
- huis kopen
- rijbewijs halen
- auto kopen
- reizen
- vrienden en familie verwennen!
Hm, het standaardwerk dus.
Tip: Vertrouw IJslanders nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:04 schreef Neleos het volgende:
Ik zou ook niet weten wat ik met een miljoen moest. Studieschuld aflossen ja en verder zou ik het gewoon op de rekening zetten denk ik.
Nee, ik postte om 0:07quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij zou je miljoen uitgeven aan boxsets van James Bond?
Alleen voor de media bedoel je toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:11 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zou boven alles proberen het geheim te houden denk ik.
Nope, voor iedereen. Geen uitzonderingen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen voor de media bedoel je toch?
Voor de meeste vrienden ook want als je geld hebt moet iedereen wat van je en als je nee zegt ben je gierigquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen voor de media bedoel je toch?
Dat zijn dan geen vrienden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor de meeste vrienden ook want als je geld hebt moet iedereen wat van je en als je nee zegt ben je gierig
Zeg dat je bij de maffia zit of je hebt een suikeroomquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zijn dan geen vrienden.![]()
Echte vrienden krijgen sowieso wel iets.
Daarbij, hoe kan ik zoiets geheim houden als ik opeens een huis of auto kan kopen.
Dat krijg ik van mijn leven niet op. Dus hetzelfde, maar dan nog iets beter. En zorgen dat de rest daar terechtkomt waar het nodig is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:19 schreef Neleos het volgende:
Maar een miljoen is ook niet zoveel, daar kun je net de rest van je leven van leven.
Wat zouden jullie doen met een miljard?!!
Een miljard![]()
Je moet het natuurlijk wel iets taktischer aanpakken dan van de ene op de andere dag hele dure dingen te kopen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarbij, hoe kan ik zoiets geheim houden als ik opeens een huis of auto kan kopen.
Dit blijft gewoon een moeilijk verhaal.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het succes van jouw fotostudio zou natuurlijk een grote, geleidelijke vlucht kunnen nemen. Waarbij je veel moet reizen. Terwijl het grootste gedeelte van de inkomsten komt van de investeringsmaatschappij die er aan vast gezet gaat worden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit blijft gewoon een moeilijk verhaal.
Punten:
1. geld doet gekke dingen met mensen. Ook met goede vrienden. Of jezelf
2. als je vrienden het weten, dan weet binnen de korste keren de hele stad het
3. als de hele stad het weet, dan komen alle armoedzaaiers op je als als vliegen op een hongerkindje.
Tegenargument: als je het je vrienden niet kunt vertellen, wat stelt de vriendschap dan voor?
Tja...lastig dus.
Ik zou het denk ik wel zoveel mogelijk geheim houden als het kan. Het laatste wat je wilt is allemaal gold diggers om je heen.
Dat gaat niet lukken als arme student. Dan is zelfs brood van de Albert Heijn al een luxe.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:23 schreef Whiteguy het volgende:
Je moet het natuurlijk wel iets taktischer aanpakken dan van de ene op de andere dag hele dure dingen te kopen.
Ik was slechts aan het brainstormen. Ik denk dat je in je opwinding van het winnen sowieso de halve stad wel laat weten dat je gewonnen hebtquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het succes van jouw fotostudio zou natuurlijk een grote, geleidelijke vlucht kunnen nemen. Waarbij je veel moet reizen. Terwijl het grootste gedeelte van de inkomsten komt van de investeringsmaatschappij die er aan vast gezet gaat worden.
Bijvoorbeeld.
Geen probleem; ik heb een dodende blik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
3. als de hele stad het weet, dan komen alle armoedzaaiers op je als als vliegen op een hongerkindje.
Stiekem rijk zijn terwijl iedereen denkt dat je een schooier bent, dat heeft ook wel iets.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel iets taktischer aanpakken dan van de ene op de andere dag hele dure dingen te kopen.
Misschien dat ik de dvd box van secret millionaire eerst maar eens aanschaf.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Stiekem rijk zijn terwijl iedereen denkt dat je een schooier bent, dat heeft ook wel iets.
Maar ik zou toch wel die paar vrienden die ik heb en mijn favoriete familieleden willen laten delen in mijn rijkdom.
Ik heb ooit al eens een lijstje gemaakt met wie ik hoeveel geld zal geven als ik de loterij win.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:34 schreef Neleos het volgende:
Maar ik zou toch wel die paar vrienden die ik heb en mijn favoriete familieleden willen laten delen in mijn rijkdom.
En? En? En?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ooit al eens een lijstje gemaakt met wie ik hoeveel geld zal geven als ik de loterij win.
Bwah. Ik denk niet dat ik mijn geld ga weggeven zomaar. En ik heb ook geen zin om elke keer de rondjes te betalen in de kroeg. Hoe ik dat delen met mijn dierbaren ga invullen weet ik eigenlijk ook nog niet. Misschien dat ik ze meeneem op vakantie ofzo, de meeste van mijn vrienden hebben eigenlijk ook niks nodig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ooit al eens een lijstje gemaakt met wie ik hoeveel geld zal geven als ik de loterij win.
Materiële rijkdom of psychische rijkdom?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:48 schreef Neleos het volgende:
Eigenlijk zijn ik, mijn familie en mijn vrienden al rijk zat.
Eeh, materieel doelde ik op.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Materiële rijkdom of psychische rijkdom?
ik word ook al uitgescholden voor rijke stinkerdquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:48 schreef Neleos het volgende:
Eigenlijk zijn ik, mijn familie en mijn vrienden al rijk zat.
Jij krijgt helemaal niks, want jij weet niet dat ik miljardair ben.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:46 schreef Whiteguy het volgende:
En? En? En?
Hoeveel kan ik tegemoet zien ?
Het is ook niet zomaar. Mijn familie die het zelf niet zo breed heeft en ontzettend hard werkt, heeft veel voor ons betaald. Zij verdienen wat rust.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:47 schreef Neleos het volgende:
Bwah. Ik denk niet dat ik mijn geld ga weggeven zomaar. En ik heb ook geen zin om elke keer de rondjes te betalen in de kroeg.
Daarom doe je altijd zo geheimzinnigquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij krijgt helemaal niks, want jij weet niet dat ik miljardair ben.![]()
Stiekem ben ik Jort Kelder!quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Daarom doe je altijd zo geheimzinnig![]()
Die minipaardjes! Ooooohhhhhh, wat lief en schattig en nog meer van die vrouwenpraat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:56 schreef Painted_Horse het volgende:
ik word ook al uitgescholden voor rijke stinkerd
Eigen paard #8!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |