quote:
Hangt van je stage af. Bij één ervan moest ik om kwart voor zes mijn bed uit.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:13 schreef Etcetera het volgende:
nou toen ik stage liep (40u p/w) heb ik school absoluut niet gemist hoor
![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Etc zat dan ook te kutten achter ene bureau en wyccie jij doet medicijnen toch dus dat is al zwaardere stage
Zéér zelden, ik vind het niet echt iets aan. En als ik wel ga, vind ik het niet noemenswaardig.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Ga jij eigenlijk wel eens uit wyccie? van iedereen hoor hier hoor je wel eens kroeg hier cafe daar disco dit enz. maar heb jou er nog booit over gehoord volgens mij
Kan ook als jij dat leuk vind vooral doenquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zéér zelden, ik vind het niet echt iets aan. En als ik wel ga, vind ik het niet noemenswaardig.
Als je het echt wilt weten: ik ben drie weken geleden uitgeweest, maar dat was het vrijgezellenfeestje van een vriendin.
Ik ga liever naar de film, uit eten of naar een voorstelling. Gebeurt ook niet veel, hoor. Ik vind het fijner om gewoon thuis te zijn. Volgens mij ben ik een beetje vastgegroeid hier.
En nu ga ik écht douchen.
Zo had ik het ook niet opgevat.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Dit is geen verkapte wil je daten vraag![]()
Wat had je dan gedaan?quote:Op zondag 14 december 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
Ik begin ziek te worden. Heb het over mezelf afgeroepen vrijdagochtend.
quote:Op zondag 14 december 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
Ik begin ziek te worden. Heb het over mezelf afgeroepen vrijdagochtend.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:37 schreef Soempie het volgende:
Ik deed vanmorgen m'n open ogen, lag stil en dacht: ben ik ziek,toeeee, ben ik ziek?![]()
Nee.![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:37 schreef Soempie het volgende:
Ik moet weer werken en vandaag heb ik echt helemaaaaaal geen zin.Ik deed vanmorgen m'n open ogen, lag stil en dacht: ben ik ziek,toeeee, ben ik ziek?
![]()
Nee.![]()
Wou meer andere mensen voorblijven met hun opmerkingenquote:
Ben ook al geen maand uitgeweest, maakt mij niet zoveel uit of ik thuis blijf of niet meestal vermaakt ik me welquote:Volgens mij komen vooral WG en TM het melden als ze naar de kroeg zijn geweest.
Ik vertel sowieso niet veel over wat ik doe, hè.
En jij dan? Van jou hoor ik ook nooit dat je hebt gezopen.
Hij is er sowieso niet zo vaak maar ik denk dat ie druk is ofzoquote:Op zondag 14 december 2008 00:23 schreef wyccie het volgende:
Hehe. Sorry, had je zelf moeten doen natuurlijk.
Ik wilde gewoon even Sheeps rol overnemen. Waarom is hij er nog maar zo zelden?
Hebben we dat ooit gedaan danquote:Op zondag 14 december 2008 00:35 schreef Etcetera het volgende:
wanneer gaan we weer eens gezellig gezamelijk tv kijken
Op tijd om van het weekend te kunnen genieten.quote:Op zondag 14 december 2008 00:30 schreef Soempie het volgende:
Je zult net zien dat ik vrijdag weer beter ben.
Dat was leukquote:Op zondag 14 december 2008 00:35 schreef Etcetera het volgende:
wanneer gaan we weer eens gezellig gezamelijk tv kijken
Ik heb die film in de bios gezien en heb me prima vermaakt. In tegenstelling tot de groep die verwachtte iets anders te zien dan extreme pulp... al vond ik sommige momenten in de film toch wel erg stom.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dragon emperor ofzo, schijnt slecht te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Fijne aan het werk dat ik eerder heb gehad (en waar ik de meeste uren in stak): op het moment dat je de deur uit bent ben je klaar en hoef je niet meer al te veel er aan te denken tot je weer naar je werk moet. Maar dat was niet echt ingewikkeld werk, misschien dat het voor MM heel anders is.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:10 schreef wyccie het volgende:
Tijdens een stage (40+ uur, elke dag vroeg op) verlang je naar studie, maar tijdens studie (huiswerk, tentamens) verlang je weer naar stage/werk.
En leuk werk wil ik ook, vind het nu echt niks meer.
Daarnet bedacht ik dat het wel een oplossing zou zijn om maar gewoon non te worden. Gewoon even helemaal niks moeten doen. Heerlijk.
echt jeugdsentimentquote:Op zondag 14 december 2008 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens is Boney M stiekem best leuk
Ik moet binnenkort kijken of deze op de kaart staat.quote:Op zondag 14 december 2008 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor mij nietquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 01:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb die film in de bios gezien en heb me prima vermaakt. In tegenstelling tot de groep die verwachtte iets anders te zien dan extreme pulp... al vond ik sommige momenten in de film toch wel erg stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehe @ eerste spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien een foute grap van de regisseur ofzo
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Zeer fout maar dat maakt het inderdaad best wel leukquote:Op zondag 14 december 2008 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soms pak ik een stukje studiosport mee, of zie ik stuk van een quiz maar zet er niet de wekker voorquote:Op zondag 14 december 2008 01:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kijk je wel naar sport, of op zijn minst een quiz?
Schijn ik toch een van de weinigen te zijn die zowel in AKQ- als AKQ-topics post en ook dagelijks quizzen bekijkt.quote:Op zondag 14 december 2008 01:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Soms pak ik een stukje studiosport mee, of zie ik stuk van een quiz maar zet er niet de wekker voor
Wat is er aan de hand?quote:
Dat ken ik.quote:Op zondag 14 december 2008 15:52 schreef Etcetera het volgende:
vrij weinigmaar gewoon zo'n ontzettend blegh-het-is-zondag-en-ik-heb-nergens-zin-in-gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |