quote:Op maandag 15 december 2008 09:46 schreef Soempie het volgende:
En ik klink dus als een overreden eekhoorn.
Ik dacht dat ik het erg had vanmorgen.quote:Op maandag 15 december 2008 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Soempie je bent een engel
Ik zit met een bad hairday in een huis vol troep, een berg afwas van een feestje gisteren, een kat die heeft gekotst, een scriptie die nog af moet en allerlei andere regeldingetjes
Daarbij heb ik het hele weekend gezongen en vanavond repetitie, en toch heb ik me opgegeven dat ik wel mee wil doen aan een opname voor een kerstnummer van een jongen op het conservatorium
Schor gepiep. Sven verstond er in elk geval helemaal niks van.quote:
Wanneer zie je ze weer?quote:Op maandag 15 december 2008 11:15 schreef Etcetera het volgende:
goedemorgen
ik was bang om m'n mail te openen maar dat schijnt nergens voor nodig te zijn geweesthad op mijn mail geen reactie en had wel een mail over of iedereen even een updateje kon rondsturen
nou ja zal dus wel weer goed zijn enzo
en nu eens ontbijten
woensdag waarschijnlijkquote:
ik ga er vanuit dat er niks meer over wordt gezegdquote:Op maandag 15 december 2008 12:03 schreef Soempie het volgende:
Niet te zenuwachtig over maken hoor.Gewoon volhouden wat je in het mailtje al zei.
En gelukkig is het bijna vakantie. Ben je na de vakantie van die groep af?
Boom omgezaagd ?quote:Op maandag 15 december 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de kat een time out gegeven.Hing de hele tijd in de kerstboom.
quote:Op maandag 15 december 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
Helpt peper op de takjes niet? Dat leek me eigenlijk best wel een goeie tipquote:Op maandag 15 december 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
Ik zou veel liever zien dat mijn kat helemaal niet kotst eigenlijk.... hij eet waarschijnlijk van die plant omdat hij niet lekker is. Ik had wel nieuw voer gekocht, maar netjes eerst gemixt met het oude enzo... misschien toch niet subtiel genoeg?quote:Op maandag 15 december 2008 13:11 schreef Soempie het volgende:
Misschien helpt het als je van dat speciale gras neerzet? Ik zie dat wel vaker staan bij mensen met katten.![]()
Oh men, wat een monster danquote:Op maandag 15 december 2008 13:15 schreef Soempie het volgende:
maargoed, ze bokst ook tegen kerstballen. Denk dat het begonnen is met die slinger en nu is gewoon de hele boom interessant.
En tadaaaa het gewenste effectquote:Op maandag 15 december 2008 13:27 schreef Soempie het volgende:
Wij hebben ook een plantenspuit, maar het helpt niet echt.Ze heeft door dat wij degene zijn die dat ding hanteren, dus zodra we opstaan is ze weg bij de kerstboom.
www.av.com -> babel fish translation ?quote:Op maandag 15 december 2008 13:42 schreef Soempie het volgende:
Weten jullie een goed online engels-nl woordenboek? Die ik gebruik kent de woorden die ik zoek niet.
quote:Op maandag 15 december 2008 13:37 schreef Soempie het volgende:
Jajaja, ik studeer pedagogiek en heb niet eens gezag over m'n katten.
Ohnee, geen babelfish...... die geeft zulke achterlijke vertalingen!!!quote:Op maandag 15 december 2008 13:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
www.av.com -> babel fish translation ?
Foei ! mag niet he !quote:Op maandag 15 december 2008 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben The Nightmare Before Christmas aan het laden, het gaat met 257 kb per seconde!!![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 14:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Foei ! mag niet he !
Maareeh.. deel jij een internetverbinding met huisgenootjes ofzo? In 2008 is 250 kb/s nou niet echt spectaculair te noemen....
Ah ziggo..quote:Op maandag 15 december 2008 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee ik heb een eigen huis, maar ik heb wel het goedkoopste abo van @sloom...... dus dit soort snelheden haal ik niet vaak
Nouja, de verbinding is dan ook regelmatig even weg.... als mn vriend zijn computer aanzet bijvoorbeeld, of gewoon zomaarquote:Op maandag 15 december 2008 14:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah ziggo..
dan mag je je al rijk rekenen dat het uberhaupt werkt
Goed!!quote:Op maandag 15 december 2008 14:27 schreef Soempie het volgende:
Hoe gaat het met samenwonen eigenlijk?
quote:Op maandag 15 december 2008 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Goed!!![]()
We hebben de laatste tijd vrij weinig avondjes samen, maar al wel veel gehad en mij bevalt het wel
En alle feestjes die we hier hebben zijn ook erg leuk om samen te organiseren
wat was er zo verschrikkelijk aan?quote:Op maandag 15 december 2008 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren voor de eerste keer (op uitnodiging) mee geweest naar 'Holiday On Ice'.
Volgende keer sla ik zo'n uitnodiging af...
oh dat lijkt mij wel mooi om een keer te zienquote:Op maandag 15 december 2008 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren voor de eerste keer (op uitnodiging) mee geweest naar 'Holiday On Ice'.
Volgende keer sla ik zo'n uitnodiging af...
ja zou niet best zijn als ik het niet zagquote:Op maandag 15 december 2008 15:26 schreef Soempie het volgende:
In elk geval heb je het zelf door.![]()
Op Fok! zie ik zo vaak mensen die tikken: zei heeft dat gedaan of ja dat zij hij.
Nog erger als je het in een verslag ofzo typt niet door hebt, en als je het terug krijgt met verbetering dat je denk wtf heb ik dat getyptquote:Op maandag 15 december 2008 15:26 schreef Soempie het volgende:
In elk geval heb je het zelf door.![]()
Op Fok! zie ik zo vaak mensen die tikken: zei heeft dat gedaan of ja dat zij hij.
ik heb niet eens een FBquote:Op maandag 15 december 2008 15:59 schreef Soempie het volgende:
Echt verschrikkelijk irritant om 'anonieme fokker' in je FB te zien staan.
Mja aard van het beestjequote:Op maandag 15 december 2008 16:10 schreef Soempie het volgende:
Mens, krijg toch eens rust in je kont!
Ik merk ook wel dat ik weer tegen mijn grenzen aanloopquote:Op maandag 15 december 2008 16:14 schreef Etcetera het volgende:
soms denk ik dat ik best een saai leventje heb. Maar ik denk dat als ik MaJo's schema zou hebben ik binnen een maand zwaar overspannen wasmijn god wat een drukte
hoe hou je het vol
Poppers? nou ken ik wel poppers maar ik weet niet of jij die ook bedoelt? is het iets met geloof?quote:Op maandag 15 december 2008 16:07 schreef MaJo het volgende:ik kom maar weer eens buurten
ben echt zo schandalig druk op het moment
een kleine impressie;
vanochtend had ik een presentatie over popper.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:59 schreef Soempie het volgende:
Echt verschrikkelijk irritant om 'anonieme fokker' in je FB te zien staan.
quote:
Die bedoel ik inderdaadquote:
uhuhquote:Op maandag 15 december 2008 17:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vond het anders al zo'n vreemd onderwerp maar het is dus een persoon
Zou je denken?quote:Op maandag 15 december 2008 16:26 schreef MaJo het volgende:
maar het wordt na deze week een stuk rustiger
Ik ookquote:
Echt waarquote:
ik heb van beide geen last maar Ik doe helemaal niet aan drugs dusquote:Op maandag 15 december 2008 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
Poppers zou ik overigens afraden als je een zwak hart hebt of een hoge bloeddruk
Niet dat ik weetquote:Op maandag 15 december 2008 17:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ookdus zat al te denken betekend poppers nog iets anders, dus aangezien je religie studeert dacht ik misschien is het naast drugs ook iets religieus
quote:Op maandag 15 december 2008 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
wel weet ik dat het in de homowereld door sommigen religieus gebruikt wordt
Chillybillyquote:Op maandag 15 december 2008 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt waar![]()
kunnen we eindelijk een chilldate plannen
Goed ideequote:misschien kan je ook weer een keer naar wijk komen, kun je willow gelijk feliciteren
Mag ik even de disclaimer plaatsen dat ik het slechts recreatief op Lowlands heb gebruiktquote:Op maandag 15 december 2008 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
wel weet ik dat het in de homowereld door sommigen religieus gebruikt wordt
Mijn vriend gaat er wel heen als het goed isquote:
* geeft LB een warme knuffel en een kop theequote:Op maandag 15 december 2008 18:23 schreef LadyBlack het volgende:ben ik weer.
God wat ben ik beroerd geweest vanmiddagHeb op de bank liggen slapen totdat mn vriend thuiskwam en een bordje eten voor me maakte. Ben nu niet meer zo misselijk maar heb het wel steenkoud, dus ik pak de laptop maar mee naar de bank en kruip denk ik lekker onder een dekentje...
Moet 'ie wel eerst kaarten zien te krijgen. Vrijdag in de voorverkoopquote:Op maandag 15 december 2008 18:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend gaat er wel heen als het goed is![]()
Hayseed Dixies? Die stonden ook op Metropolis een paar jaar geleden.quote:Ik heb alleen een tribute-bandje gezien op Sziget, maar daar op afgaande zal een AC/DC concert best gaaf zijn
Leuk. maar wat is ani-monopoly?quote:Op maandag 15 december 2008 18:24 schreef iamredleader het volgende:kerstpakket van de werkgever besteld
2 bordspellen: monopoly en anti-monopoly
En vandaag van een trouwe klant ook een kerstpakket ontvangen! Een doos vol met bijzondere cadeautjes voor thuis, ook wat voor m'n vrouw (hij weet dat ze zwanger is) en een persoonlijke bedankbrief voor de werkzaamheden van het afgelopen jaar
google is your friendquote:Op maandag 15 december 2008 18:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Leuk. maar wat is ani-monopoly?
Net zo rustig als Tappertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |