Heb je al je foto's ook getagged?quote:
666 heb je ookquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Sommige dingen weet ik gewoon
Hoogste nummer?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar deze wordt voorlopig niet meer overtroffen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:24 schreef qu63 het volgende:
Meest aantal keer hetzelfde cijfer achter elkaar?
Probeer dat dan eensquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:33 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, klere rot ding is het. Kan net zogoed een plank aan mijn rug vastmaken.
quote:Het is zo'n ding he. klere ding
Die kan je toch ook kopen?quote:Geen sexy ding.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:39 schreef Bengeltje het volgende:
Misschien ga ik dat wel eens doen.
nog steedsquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:44 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zou ik meer voor het zoete gaan. Maar ligt ook aan mijn mood.
Jajaquote:
Loopzequote:Nu even met de hond uit en mijn warme bedje in.![]()
Trusten alvast.
Zeg maar wanneerquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:15 schreef Bengeltje het volgende:
Gezellig gaan we een stukje treinen?
Komt deze toch nog goed van pas: Touchpadquote:Op maandag 15 december 2008 08:45 schreef qu63 het volgende:
In alle haast vanmorgen vergeten mn muis in te pakken
Nu moet ik met dat stomme touchpad werken
Ik vind het vervelendquote:Op maandag 15 december 2008 08:46 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Qutie.
Daar wen je snel genoeg aan hoor.
Blij toequote:Op maandag 15 december 2008 08:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Komt deze toch nog goed van pas: Touchpad
Niet douchen dan de komende dagen om het te compenserenquote:Op maandag 15 december 2008 10:24 schreef leonieke het volgende:
En er is hier blijkbaar een watertekort![]()
En ik maar mijn haar wassen
Vergeet dat maarquote:Op maandag 15 december 2008 10:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet douchen dan de komende dagen om het te compenseren![]()
Ja iddquote:Op maandag 15 december 2008 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
Dat zou wel super zijn.Bedoel niet het watertekort maar dat Leo misschien met kerst in haar huis zit.
Gewoon wat van die TL-bakken aan de muur hangen. Is nog zuinig in de stroom ookquote:Op maandag 15 december 2008 10:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Maar nu ga ik maar eens op zoek achter lampen. Kwestie dat we toch wat licht hebben
Nokia 6500 Classic. Gratizzle bij aboverlengingquote:
Netjesquote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nokia 6500 Classic. Gratizzle bij aboverlenging
Hebben we al gedaan, maar niet in de livingquote:Op maandag 15 december 2008 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon wat van die TL-bakken aan de muur hangen. Is nog zuinig in de stroom ook
Gewoon doen, slechter zul je er niet van wordenquote:Op maandag 15 december 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
allemaal
![]()
Ik zit er hard over te denken om vanavond toch nog even een half uurtje te gaan zwemmen
Precies. Ik ben er vandoorquote:Op maandag 15 december 2008 20:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Gewoon doen, slechter zul je er niet van worden
zijn dat dan de laatste dozen? Of heb je er nog meer verstoptquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
Heb alle dozen uit de woonkamer leeg. Nu nog iets van 8 dozen oid in het opslaghok nog
kloptquote:
Ik moest nu eigenlijk al aan de meubelwinkel staan om de keukenstoelen op te halen en zit hier nog in mijn pyjamaquote:
Dat zal al een stuk huiselijker uitzien.quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
Heb alle dozen uit de woonkamer leeg. Nu nog iets van 8 dozen oid in het opslaghok nog
Dat zouden alle dozen moeten zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
zijn dat dan de laatste dozen? Of heb je er nog meer verstopt
Nouuu ik heb de zondag voordat ik ging verhuizen niet alles zelf gedaanquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:56 schreef leonieke het volgende:
Sjowhan, ik zie dat jij een man met ervaring bent. Kom je hier anders ook even inpakken?
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 16 december 2008 09:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zouden alle dozen moeten zijn
Die heb ik ookquote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nokia 6500 Classic. Gratizzle bij aboverlenging
Nee, gelukkig(?) nooit verhuisdquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.
Bij jullie staan nog dozen die uitgepakt moeten worden op zolder van jaren terug?
Wel lekker rustigquote:
Oeh, dan zullen de vonken er af vliegen tussen onsquote:
Hier iedereen ook wel hoor, kusje van zoon, pats.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oeh, dan zullen de vonken er af vliegen tussen ons
Ik ben al een paar weken best wel statisch. Krijg opdonders van mn laptop, tafel, stoel en deur
Hier op het 'werk' komt het vooral door de vloerbedekking denk ik..quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier iedereen ook wel hoor, kusje van zoon, pats.
Kat komt kroelen, knetterknetterknetter. Zucht, lekker zo'n statisch weertje.
k ken tquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:10 schreef qu63 het volgende:
Dit was trouwens mijn uitzicht vanmorgen om half 9 in Amersfoort:
[ link | afbeelding ]
Het is nu nog niet veel beter
Ik moest ook best wel krabben jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ken t
was te laat
moest krabben, geen parkeerplek te vinden
ben goed bezig
tot ergens volgend jaar
ja dat welquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik moest ook best wel krabben ja
Wel het gesprek gehad?
Dat valt hier gelukkig wel mee, buiten ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
ik vind het koud zowel buiten als in huis
en toch de verwarming aan en dekentje om
ook lekker even vakantie houdenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dat wel
was goed bezig, zo doorgaan
met de kerst niets doen, gewoon vakantie hiouden
en genieten, volgend jaar doorgaan
Goed adviesquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dat wel
was goed bezig, zo doorgaan
met de kerst niets doen, gewoon vakantie hiouden
en genieten, volgend jaar doorgaan
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Al heeft deze natuurlijk ook wel wat![]()
[ afbeelding ]
Doet de dok dat zelf? Ik moest helemaal naar een speciale prikpost toequote:Op dinsdag 16 december 2008 11:51 schreef Ynske het volgende:
morgen naar de dok
longfoto's zagen er goed uit, moet nu morgen bloed gaan laten prikken om te testen op kinkhoest
nee moet naar dok om labform bij ass op te halen, naar beneden, daar is de prikpost, maar die is nu al dichtquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Doet de dok dat zelf? Ik moest helemaal naar een speciale prikpost toe
Niet grappig, en niet dom.quote:
wel België en opmerkelijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet grappig, en niet dom.
Gewoon fucking ziek.
Veel vlotter gaat het toch al niet hierquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:36 schreef Troel het volgende:
Als jullie nou eens gewoon elke dag 1 berichtje doen, dan raak ik jullie niet zo vaak kwijt
Dat is nog altijd bijna 99.000 euro jongemanquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:58 schreef qu63 het volgende:
Alleen dit is het waard
[ link | afbeelding ]
hmz, dan keek ik ff verkeerdquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is nog altijd bijna 99.000 euro jongeman
Deze versie klopt beter:quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt, hele lieve mensen gaan gewoon dood als ze 20, 30, 40 zijn, aan eoa walgelijke ziekte. En zo'nMugabe
onmens mag gewoon 84 worden
![]()
Als er echt een God bestond gebeurde dit niet
je kan er zelf ff meespelen: http://www.zimbabweanequities.com/quote:
k weet niet waar jij last van hebtquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
kut tyfus hoere tering graf neuk sterf dood fok
ik geloof dat ie last heeft van fokquote:
En van zn telefoonquote:
Wel goedquote:
Mooie keukenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:16 schreef leonieke het volgende:
Er brand nog geen licht, maar we hebben dit toch al.
vergaderingen, ben blij dat ik die praktisch niet heb!quote:Op woensdag 17 december 2008 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Al 2 avonden niet thuis geweest, leuk al die vergaderingen
Thxquote:Op woensdag 17 december 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
ziet er al goed uit hoor leonieke! wordt vast een hele mooi keuken (en huis natuurlijk!)
Nja, @ werk heb ik afdelingsoverleg, daarnaast zit ik in het bestuur/commissie van de kantine van de vereniging waardoor ik ook daar vergadering heb.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vergaderingen, ben blij dat ik die praktisch niet heb!
Bij mij was de keuken helemaal meegevallenquote:Op woensdag 17 december 2008 08:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thx![]()
Het blijft toch spannend of het geheel zal meevallen. Maar binnenkort zal dat wel duidelijker worden
vast wel, al kan ik me wel voorstellen dat het spannend blijftquote:Op woensdag 17 december 2008 08:52 schreef leonieke het volgende:
Dat heb ik al gezienHeel goed idd
Ik weet dat het ontwerp van de keuken mij beviel, maar er zit nog altijd een groot verschil tussen ontwerp en de eigenlijke keuken. Maar tot nu toe valt het wel mee, het graniet zal het volgens mij enkel mooier maken (hoop ik)
ik zal voor jullie duimen!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:36 schreef leonieke het volgende:
Het is vooral ook spannend wanneer ze het graniet zullen brengen. De plaatser kon niet garanderen dat dit nog voor de kerstvakantie ging zijn. Als we het vrijdag niet hebben, zitten we met een groot probleem eigenlijk. Maar dat zijn zorgen voor vrijdag natuurlijk. Nu nog hopen dat het gewoon in orde komt
dat lijkt me dan idd wel moeilijkquote:Op woensdag 17 december 2008 09:41 schreef leonieke het volgende:
Ambetante situatie trouwens vandaag. Mijn pa is jarig en ik weet niet wat ik er moet mee doen
Naar ons huwelijk is hij niet gekomen, voor mijn verjaardag heeft hij niets laten weten, naar ons huis heeft hij nog nooit gevraagd, maar het blijft natuurlijk mijn vader... Ik haat deze situatie eigenlijk
ik denk dat ik persoonlijk ook wel een link zou maken naar het feit van jullie nieuwe huis enzoquote:Op woensdag 17 december 2008 09:50 schreef leonieke het volgende:
Mja, probleem is dat ik zo lastig rondloop hé. In 2006 heeft hij mij 13 dagen na mijn verjaardag een sms gestuurd om mij gelukkige verjaardag te wensen, vorig jaar totaal nietsTot dan heb ik hem echter altijd een kaartje gestuurd voor zijn verjaardag, vaderdag, nieuwjaar, ...
Ons huwelijk ligt me nog altijd zwaar (hij wou niet komen omdat zijn vriendin niet mocht komen) en het feit dat hij wéét dat we gaan bouwen (hij heeft de plannen nog gezien) en er nog nooit naar gevraagd heeft, vind ik niet kunnen. Zeker niet omdat hij wel geld geeft voor zijn twee kleinzonen. Ik verwacht geen geld, gewoon een beetje gezonde interesse. De dochter van zijn vriendin heeft gebouwd (in de gemeente waar ik afkomstig van ben) en via via heb ik gehoord dat hij daar zelfs geholpen heeft in de bouw. En bij ons doet hij alsof er niets aan de hand is.
En toch wil ik wel iets sturen, anders had ik er niet een hele nacht van wakker gelegen![]()
Maar wat zet ik dan in godsnaam in een sms of mail? Gelukkige verjaardag en btw, we zullen bijna in ons huis trekken?
goede morgenquote:Op woensdag 17 december 2008 10:12 schreef qu63 het volgende:
Ik heb vakantie nodig
Heb me verslapen vanmorgen
hoi troel!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Troel het volgende:
Leonieke:
Nieuw huis, nieuwe start?
Zoek een leuk kaartje uit en nodig hem uit om straks het huis te komen bekijken?
he shit johquote:Op woensdag 17 december 2008 11:09 schreef Troel het volgende:
Oja, en hoi
Ik mag me straks waarschijnlijk in het ziekenhuis gaan melden, dus ook maar meteen weer doei
Hoiquote:Op woensdag 17 december 2008 11:08 schreef Ynske het volgende:
moggeh
Qu, mn gebrande cd's doen t wel in pc, en xbox maar niet in de auto
succes?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:09 schreef Troel het volgende:
Oja, en hoi
Ik mag me straks waarschijnlijk in het ziekenhuis gaan melden, dus ook maar meteen weer doei
Hmz... dat niet neequote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Troel het volgende:
Leonieke:
Nieuw huis, nieuwe start?
Zoek een leuk kaartje uit en nodig hem uit om straks het huis te komen bekijken?
stuur dit topic (en vorige topics waar het hier ook over ging) mee als bijlage bij je mail/brief.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:26 schreef leonieke het volgende:
Mja, zie, ik weet niet wat ik wilHet is gewoon zo'n moeilijke situatie. Ik heb zoveel gedaan om het contact te kunnen behouden na de echtscheiding (tot liegen tegen mijn ma, in het geheim afspreken met hem, ...) en dan zit ik nu in deze situatie. Terwijl mijn zus niets heeft gedaan (behalve gezegd dat ze hem nooit meer wil zien/horen) en hij gaat haar bezoeken in de kraamkliniek.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet jaloers op mijn zus. Misschien wel op de kinderen van zijn nieuwe vlam waar hij blijkbaar wel nog zoveel voor doet terwijl hij naar mij niet omkijkt.
"Proost. Kom eens langs. Je dochter. Ja, je hebt een dochter. Denk maar eens goed na."quote:Op woensdag 17 december 2008 09:50 schreef leonieke het volgende:
Maar wat zet ik dan in godsnaam in een sms of mail? Gelukkige verjaardag en btw, we zullen bijna in ons huis trekken?
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Knufje van ome Fles misschien? [ afbeelding ]
quote:
Tot hier dacht ik dat je een nachtelijk buitensex-avontuurtje met RenRen tegemoet gingquote:Op woensdag 17 december 2008 18:51 schreef mcDavid het volgende:
Twee zaklampen, twee flessen wijn, de nodige toastjes + beleg,
Heb je je audiocd wel afgesloten? (dwz: er kunnen geen liedjes meer bij?)quote:Op woensdag 17 december 2008 11:08 schreef Ynske het volgende:
moggeh
Qu, mn gebrande cd's doen t wel in pc, en xbox maar niet in de auto
Ik hoop hetquote:Op donderdag 18 december 2008 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie.
Dan ben je in januari dus ook nog voorbereid.
Aanstaand weekend druk of afgelopen weekend?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:56 schreef Sjowhan het volgende:
Snel ff een broodje eten, daarna boodschappen doen. Leuk zo'n weekend druk, maar 't is wel kut
Zou die weer stuk zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
Waar is Pheno eigenlijk, die post normaal ook bijna dagelijks.
Dit was zn laatste post idd..quote:Op donderdag 18 december 2008 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
Waar is Pheno eigenlijk, die post normaal ook bijna dagelijks.
fijn! nu nog een beetje bijslapenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:19 schreef Troel het volgende:
Hoi
Mijn HB is weer wat hoger, dus het gaat weer wat beter met me
Ben nog wel moeMaarja, een gemiste nacht haal je niet in 1 nacht in helaas.
ja ik heb ook zin in kerst!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi, bijna weekend, bijna kerst. Ik heb er zin in.
Dat blijf je volhouden hequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi, bijna weekend, bijna kerst. Ik heb er zin in.
goede reden om nieuwe te kopen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:29 schreef Ynske het volgende:
handig een verhuizing, kan de ballen voor in de boom niet meer vinden
fijn dat t wat beter gaat troel
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ik heb ook zin in kerst!
Iemand moet positief blijven he.quote:
nee echt niet, mijn ballen zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede reden om nieuwe te kopen!
ow neequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee echt niet, mijn ballen zijnen net n jaar oud, roze, paars en zwart
![]()
ja kerstboom staat wel maar eigenlijk vind ik hem nie mooiquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Heb je de kerstboom al staan, helemaal mooi met balletjes, slingers en lampjes?
Ik niet.
[..]
Iemand moet positief blijven he.![]()
Even goed zoeken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee echt niet, mijn ballen zijnen net n jaar oud, roze, paars en zwart
![]()
nehquote:
ha ha dat kan!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
neh
zal paps straks wel ff vragen, die weet ze vast zo te vinden
Ik ben heel positief dat ze dat sc***** "feest" gewoon afschaffenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Heb je de kerstboom al staan, helemaal mooi met balletjes, slingers en lampjes?
Ik niet.
[..]
Iemand moet positief blijven he.![]()
Ik gun andere mensen tenminste nog wat, niet iedereen hoeft mijn mening te delen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben heel positief dat ze dat sc***** "feest" gewoon afschaffen
Het is zo schijterig als je het zelf maakt hoor. Zelfs van een "feest" waar je niet van houdt kun je altijd zelf nog wat leuks maken hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben heel positief dat ze dat sc***** "feest" gewoon afschaffen
Ik gun bijna iedereen allesquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik gun andere mensen tenminste nog wat, niet iedereen hoeft mijn mening te delen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:31 schreef mcDavid het volgende:
Mensen hoeven mijn mening niet te delen. Maar dat zou wel dom zijn van ze.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
Niemand hoeft mijn mening ook te delen, dat neemt niet weg dat ik mijn mening wel uit mag![]()
paps jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je hebt ze weer gevonden!
dank voor jou ook
is die wel gesneuveld tijdens de verhuizing?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
paps ja
maar de haakjes waren niet te vinden, dus maar nieuwe gehaald, en t zijn er te weinig dus de boom is nu voor 3/4 gesierd
er mist alleen een piek, waar die gebleven is
k weet t niet, kan me ook niet herinneren of er vorig jaar er wel een inzat, toen heb ik m nl niet opgetuigd aangezien ik met de feestdagen moest werkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is die wel gesneuveld tijdens de verhuizing?
Jij op zaterdag werkenquote:
Ahquote:
Ik ook, als ik in de winkel zou moeten staan. Ik zal nu dinsdag aanwezig zijnquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ah
Ik zou morgen ook kunnen werken, als ze me gevraagd hadden
Dat doe ik ook. Maar op het HK zit ook de levering naar de winkels. En die karren kunnen wel eens stuk gaan..quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:16 schreef JortK het volgende:
Ik dacht dat je op hoofdkantoor werkte Sjow?
Wordt dan niet meer dit jaar? En is water wel zo nodig? Las van de week dat er daar in buurt toch al geen water was omdat de leiding kapot wasquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:36 schreef leonieke het volgende:
Nog niet verhuisd![]()
De loodgieter heeft zich weer van zijn beste kant laten zien. Er is nog geen enkel wc en er komt nog nergens water uit de kranen (what the hell, er zijn zelfs nog geen kranen geīnstalleerd). Hij komt maandag verder doen. Hopelijk voor hem betekent dit ook afwerken...
En tjah... je kan je ouders niet zelf kiezen hé![]()
Hoe gaat het met jou trouwens?
Dus toch nogquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:43 schreef leonieke het volgende:
Het moet dit jaar nog worden. We krijgen bezoek op 31 december. Een ex-collega die oudejaar bij ons viert en ook bij ons blijft slapen. Na nieuwjaar is geen optie![]()
Wij hebben heel de tijd water gehad, hoor ondanks de gesprongen buis![]()
Fijn om te horen dat alles vlot gaat. Jammer dat we jou hier zo weinig zien.
Eerst die mentale rust maar eens goed krijgenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:51 schreef leonieke het volgende:
Rust die ik effectief wel nodig heb. Maar het zit er aan te komen, hé![]()
Hopelijk helpt die mentale rust ook om ons andere wachtproces (vlugger) door te komen.
Heel soms toch maar
Nieuw/jouw vliegtuig?quote:
cool!quote:
Middag Sjowquote:
Yns!quote:Op zondag 21 december 2008 12:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
cool!
toevallig laatst weer contact gekregen met mn eerste vriendjedie doet ook aan zweefvliegen, maar dan op haamstede
quote:
ik ook nietquote:Ik heb echt al heel lang geen contact meer gehad met mijn exen
de rest hoef ik ook niet echt neequote:Hoeft ook niet zo eigenlijk
Ben net mijn bed uitquote:Op zondag 21 december 2008 13:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Middag Sjow
En het is nu officeel 4 minuten winter!
En dan noem je het al een 'ex'?quote:Op zondag 21 december 2008 @ 13:12 schreef Ynske het volgende:
[..]hoi
[..]
ik ook niet
maar dit is een vriend van mijn nicht, en hij vroeg steeds hoe het met mij was
nooit veel gebeurd trouwens, 2x n weekend gezien, en voor de rest alleen brieven schrijven. ik woonde toen in eindhoven en was in het weekend in wijlre en hij woonde in rotterdam
[..]
de rest hoef ik ook niet echt nee
Hollandse winters zijn kut jaquote:
nou goed, dan een vriendje van vroeger waar ik voor t eerst mee gezoend heb, wat jij wiltquote:
Ik denk dat iedere fotograaf daar wel eens mee te maken krijgt inderdaadquote:Op zondag 21 december 2008 13:43 schreef Ynske het volgende:
ow ik kots op mensen die je foto's jatten, en dan met de eer gaan strijken
zeker, maar ik ken deze persoon, en die heeft t dus op youtube gezet, en doet alsof t van hem isquote:Op zondag 21 december 2008 13:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere fotograaf daar wel eens mee te maken krijgt inderdaad
dat zekerquote:Maar kut blijft het wel
Je kan op youtube aangeven dat iets ongewenst is en dat jij de rechten hebt van die fotoquote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Ynske het volgende:
zeker, maar ik ken deze persoon, en die heeft t dus op youtube gezet, en doet alsof t van hem is
Dat inderdaadquote:Op zondag 21 december 2008 13:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je kan op youtube aangeven dat iets ongewenst is en dat jij de rechten hebt van die foto
thnx daar ga ik straks even voor zitten, en morgen die gast iig aansprekenquote:Op zondag 21 december 2008 14:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat inderdaad
http://www.youtube.com/t/dmca_policy
Lijkt me een strak plan.quote:Op zondag 21 december 2008 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx daar ga ik straks even voor zitten, en morgen die gast iig aanspreken
Geen idee, er is wel een keer een klacht tegen mij ingediend, maar hoe lang dat geduurd heeft weet ik nietquote:Op zondag 21 december 2008 14:41 schreef Ynske het volgende:
nah heb de klacht ingediend, heeft een van jullie enig idee hoelang het duurt voordat daar wat mee gedaan word?
quote:Op zondag 21 december 2008 14:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee, er is wel een keer een klacht tegen mij ingediend, maar hoe lang dat geduurd heeft weet ik niet
Nee, er zijn dan namelijk verschillende opties. In mijn geval staat er nu reclame bij mn filmpje, en gaan de opbrengsten daarvan naar de eigenaarquote:Op zondag 21 december 2008 14:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
werd je filmpje dan ook uiteindelijk offline gehaald?
hmmquote:Op zondag 21 december 2008 14:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, er zijn dan namelijk verschillende opties. In mijn geval staat er nu reclame bij mn filmpje, en gaan de opbrengsten daarvan naar de eigenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |