Die ligt nog op me werkquote:Op zondag 7 september 2008 16:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
neem er dan ook gewoon een muis bij
Dat dus!quote:Op zondag 7 september 2008 16:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
neem er dan ook gewoon een muis bij
Bek houwe.quote:Op zondag 7 september 2008 16:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zeg TS, je moet niet op iedereen gaan reageren.
omfg zo herkenbaarquote:Op zondag 7 september 2008 16:57 schreef reetveter het volgende:
Ik vind ze ook fucking irritant, maar dan vooral met typen omdat ik dan met mijn handpalm het aanraak en hele lappen tekst verwijderd worden
Helemaal mee eensquote:Op zondag 7 september 2008 17:00 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind mensen die een laptop hebben om mobiel te zijn en er dan nog een muis aan hangen altijd debiel. Áltijd.
Je kan er gewoon niet mee omgaan.....quote:Op zondag 7 september 2008 16:45 schreef JortK het volgende:
Wat werkt dat klote zeg zon ding op een laptop
Maar ik heb hem niet om mobiel te zijn, mag het dan wel?quote:Op zondag 7 september 2008 17:00 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind mensen die een laptop hebben om mobiel te zijn en er dan nog een muis aan hangen altijd debiel. Áltijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |