Zou die weer stuk zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
Waar is Pheno eigenlijk, die post normaal ook bijna dagelijks.
Dit was zn laatste post idd..quote:Op donderdag 18 december 2008 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
Waar is Pheno eigenlijk, die post normaal ook bijna dagelijks.
fijn! nu nog een beetje bijslapenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:19 schreef Troel het volgende:
Hoi
Mijn HB is weer wat hoger, dus het gaat weer wat beter met me
Ben nog wel moeMaarja, een gemiste nacht haal je niet in 1 nacht in helaas.
ja ik heb ook zin in kerst!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi, bijna weekend, bijna kerst. Ik heb er zin in.
Dat blijf je volhouden hequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi, bijna weekend, bijna kerst. Ik heb er zin in.
goede reden om nieuwe te kopen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:29 schreef Ynske het volgende:
handig een verhuizing, kan de ballen voor in de boom niet meer vinden
fijn dat t wat beter gaat troel
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ik heb ook zin in kerst!
Iemand moet positief blijven he.quote:
nee echt niet, mijn ballen zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede reden om nieuwe te kopen!
ow neequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee echt niet, mijn ballen zijnen net n jaar oud, roze, paars en zwart
![]()
ja kerstboom staat wel maar eigenlijk vind ik hem nie mooiquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Heb je de kerstboom al staan, helemaal mooi met balletjes, slingers en lampjes?
Ik niet.
[..]
Iemand moet positief blijven he.![]()
Even goed zoeken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee echt niet, mijn ballen zijnen net n jaar oud, roze, paars en zwart
![]()
nehquote:
ha ha dat kan!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
neh
zal paps straks wel ff vragen, die weet ze vast zo te vinden
Ik ben heel positief dat ze dat sc***** "feest" gewoon afschaffenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Heb je de kerstboom al staan, helemaal mooi met balletjes, slingers en lampjes?
Ik niet.
[..]
Iemand moet positief blijven he.![]()
Ik gun andere mensen tenminste nog wat, niet iedereen hoeft mijn mening te delen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben heel positief dat ze dat sc***** "feest" gewoon afschaffen
Het is zo schijterig als je het zelf maakt hoor. Zelfs van een "feest" waar je niet van houdt kun je altijd zelf nog wat leuks maken hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben heel positief dat ze dat sc***** "feest" gewoon afschaffen
Ik gun bijna iedereen allesquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik gun andere mensen tenminste nog wat, niet iedereen hoeft mijn mening te delen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:31 schreef mcDavid het volgende:
Mensen hoeven mijn mening niet te delen. Maar dat zou wel dom zijn van ze.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
Niemand hoeft mijn mening ook te delen, dat neemt niet weg dat ik mijn mening wel uit mag![]()
paps jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je hebt ze weer gevonden!
dank voor jou ook
is die wel gesneuveld tijdens de verhuizing?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
paps ja
maar de haakjes waren niet te vinden, dus maar nieuwe gehaald, en t zijn er te weinig dus de boom is nu voor 3/4 gesierd
er mist alleen een piek, waar die gebleven is
k weet t niet, kan me ook niet herinneren of er vorig jaar er wel een inzat, toen heb ik m nl niet opgetuigd aangezien ik met de feestdagen moest werkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is die wel gesneuveld tijdens de verhuizing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |