quote:
Hoi W:quote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn ventje heeft mn lapotp sneller gemaaktmerk het meteen
Yepsquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Ladylike het volgende:
Truste Jort
[..]
Yeps![]()
Ik ben off trouwens
ff meisjesdingen doen
Geen badhokjesquote:Op maandag 15 december 2008 21:10 schreef DaMart het volgende:
Veel plezier met in de badhokjes gluren.
Ja, ga jij ff je meisjesding doenquote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben off trouwens
ff meisjesdingen doen
Toch wel overal bejaarden?quote:Op maandag 15 december 2008 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen badhokjesOpen afdelingen.
Maar het was druk vanavond zegTering. Eigenlijk niet leuk meer gewoon..
Nee. Hardzwemmers die lopen te patsen hoe goed ze wel kunnen borstcrawlen en dus nergens naar kijkenquote:
Stomquote:Op maandag 15 december 2008 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Hardzwemmers die lopen te patsen hoe goed ze wel kunnen borstcrawlen en dus nergens naar kijken
Arme flesquote:Op maandag 15 december 2008 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
behoorlijk ja.
Maar gelukkig waren er ook 50+ wijvenclubjes die al ouwehoerend drie banen breed tegelijk wisten te blokkerenBliksemse kuthoeren
Ja maaaan.. ik ging zo rennen jeweet.. en toen keek ik weer.. en ik dacht wh000t 7 minuten en ik krijg nu pas het gevoel dat ik zometeen dood neer valquote:
Nog een hoop werk te doen dusquote:Op maandag 15 december 2008 23:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maaaan.. ik ging zo rennen jeweet.. en toen keek ik weer.. en ik dacht wh000t 7 minuten en ik krijg nu pas het gevoel dat ik zometeen dood neer val![]()
Mjah behoorlijk hahahaquote:
Waar doel je op?quote:Op maandag 15 december 2008 23:40 schreef Aarti het volgende:
ken je dat, zo een voorgevoel dat er iets niet zo leuks staat te gebeuren?
Nou, hoop t nietquote:Op maandag 15 december 2008 23:43 schreef Aarti het volgende:
Wist ik dat maar
ik heb gewoon een vreemd voorgevoel, er komt slecht nieuws aan voor me.
kartels ja.. nou hier is het vrij makkelijk. Er is 1 staats-benzinepomp-merk in het land. Alleen in Jakarta heb je maximaal 10 stations van Shell en Petronas (Maleisie)..quote:Op dinsdag 16 december 2008 06:42 schreef Klonk het volgende:
niet slecht, maar idd tanken is bijna weer leuk, ik tank altijd bij de oosterburen en daar was het gisteren 1.08, nog snel even tanken voordat daar (zoals altijd rond dagen dat er veel gereden word) zomaar de benzineprijzen stijgen, en nee er is in Duitsland echt geen kartelvorming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |