vast wel, al kan ik me wel voorstellen dat het spannend blijftquote:Op woensdag 17 december 2008 08:52 schreef leonieke het volgende:
Dat heb ik al gezienHeel goed idd
Ik weet dat het ontwerp van de keuken mij beviel, maar er zit nog altijd een groot verschil tussen ontwerp en de eigenlijke keuken. Maar tot nu toe valt het wel mee, het graniet zal het volgens mij enkel mooier maken (hoop ik)
ik zal voor jullie duimen!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:36 schreef leonieke het volgende:
Het is vooral ook spannend wanneer ze het graniet zullen brengen. De plaatser kon niet garanderen dat dit nog voor de kerstvakantie ging zijn. Als we het vrijdag niet hebben, zitten we met een groot probleem eigenlijk. Maar dat zijn zorgen voor vrijdag natuurlijk. Nu nog hopen dat het gewoon in orde komt
dat lijkt me dan idd wel moeilijkquote:Op woensdag 17 december 2008 09:41 schreef leonieke het volgende:
Ambetante situatie trouwens vandaag. Mijn pa is jarig en ik weet niet wat ik er moet mee doen
Naar ons huwelijk is hij niet gekomen, voor mijn verjaardag heeft hij niets laten weten, naar ons huis heeft hij nog nooit gevraagd, maar het blijft natuurlijk mijn vader... Ik haat deze situatie eigenlijk
ik denk dat ik persoonlijk ook wel een link zou maken naar het feit van jullie nieuwe huis enzoquote:Op woensdag 17 december 2008 09:50 schreef leonieke het volgende:
Mja, probleem is dat ik zo lastig rondloop hé. In 2006 heeft hij mij 13 dagen na mijn verjaardag een sms gestuurd om mij gelukkige verjaardag te wensen, vorig jaar totaal nietsTot dan heb ik hem echter altijd een kaartje gestuurd voor zijn verjaardag, vaderdag, nieuwjaar, ...
Ons huwelijk ligt me nog altijd zwaar (hij wou niet komen omdat zijn vriendin niet mocht komen) en het feit dat hij wéét dat we gaan bouwen (hij heeft de plannen nog gezien) en er nog nooit naar gevraagd heeft, vind ik niet kunnen. Zeker niet omdat hij wel geld geeft voor zijn twee kleinzonen. Ik verwacht geen geld, gewoon een beetje gezonde interesse. De dochter van zijn vriendin heeft gebouwd (in de gemeente waar ik afkomstig van ben) en via via heb ik gehoord dat hij daar zelfs geholpen heeft in de bouw. En bij ons doet hij alsof er niets aan de hand is.
En toch wil ik wel iets sturen, anders had ik er niet een hele nacht van wakker gelegen![]()
Maar wat zet ik dan in godsnaam in een sms of mail? Gelukkige verjaardag en btw, we zullen bijna in ons huis trekken?
goede morgenquote:Op woensdag 17 december 2008 10:12 schreef qu63 het volgende:
Ik heb vakantie nodig
Heb me verslapen vanmorgen
hoi troel!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Troel het volgende:
Leonieke:
Nieuw huis, nieuwe start?
Zoek een leuk kaartje uit en nodig hem uit om straks het huis te komen bekijken?
he shit johquote:Op woensdag 17 december 2008 11:09 schreef Troel het volgende:
Oja, en hoi
Ik mag me straks waarschijnlijk in het ziekenhuis gaan melden, dus ook maar meteen weer doei
Hoiquote:Op woensdag 17 december 2008 11:08 schreef Ynske het volgende:
moggeh
Qu, mn gebrande cd's doen t wel in pc, en xbox maar niet in de auto
succes?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:09 schreef Troel het volgende:
Oja, en hoi
Ik mag me straks waarschijnlijk in het ziekenhuis gaan melden, dus ook maar meteen weer doei
Hmz... dat niet neequote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Troel het volgende:
Leonieke:
Nieuw huis, nieuwe start?
Zoek een leuk kaartje uit en nodig hem uit om straks het huis te komen bekijken?
stuur dit topic (en vorige topics waar het hier ook over ging) mee als bijlage bij je mail/brief.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:26 schreef leonieke het volgende:
Mja, zie, ik weet niet wat ik wilHet is gewoon zo'n moeilijke situatie. Ik heb zoveel gedaan om het contact te kunnen behouden na de echtscheiding (tot liegen tegen mijn ma, in het geheim afspreken met hem, ...) en dan zit ik nu in deze situatie. Terwijl mijn zus niets heeft gedaan (behalve gezegd dat ze hem nooit meer wil zien/horen) en hij gaat haar bezoeken in de kraamkliniek.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet jaloers op mijn zus. Misschien wel op de kinderen van zijn nieuwe vlam waar hij blijkbaar wel nog zoveel voor doet terwijl hij naar mij niet omkijkt.
"Proost. Kom eens langs. Je dochter. Ja, je hebt een dochter. Denk maar eens goed na."quote:Op woensdag 17 december 2008 09:50 schreef leonieke het volgende:
Maar wat zet ik dan in godsnaam in een sms of mail? Gelukkige verjaardag en btw, we zullen bijna in ons huis trekken?
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Knufje van ome Fles misschien? [ afbeelding ]
quote:
Tot hier dacht ik dat je een nachtelijk buitensex-avontuurtje met RenRen tegemoet gingquote:Op woensdag 17 december 2008 18:51 schreef mcDavid het volgende:
Twee zaklampen, twee flessen wijn, de nodige toastjes + beleg,
Heb je je audiocd wel afgesloten? (dwz: er kunnen geen liedjes meer bij?)quote:Op woensdag 17 december 2008 11:08 schreef Ynske het volgende:
moggeh
Qu, mn gebrande cd's doen t wel in pc, en xbox maar niet in de auto
Ik hoop hetquote:Op donderdag 18 december 2008 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie.
Dan ben je in januari dus ook nog voorbereid.
Aanstaand weekend druk of afgelopen weekend?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:56 schreef Sjowhan het volgende:
Snel ff een broodje eten, daarna boodschappen doen. Leuk zo'n weekend druk, maar 't is wel kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |