ja dat welquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik moest ook best wel krabben ja
Wel het gesprek gehad?
Dat valt hier gelukkig wel mee, buiten ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
ik vind het koud zowel buiten als in huis
en toch de verwarming aan en dekentje om
ook lekker even vakantie houdenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dat wel
was goed bezig, zo doorgaan
met de kerst niets doen, gewoon vakantie hiouden
en genieten, volgend jaar doorgaan
Goed adviesquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dat wel
was goed bezig, zo doorgaan
met de kerst niets doen, gewoon vakantie hiouden
en genieten, volgend jaar doorgaan
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Al heeft deze natuurlijk ook wel wat![]()
[ afbeelding ]
Doet de dok dat zelf? Ik moest helemaal naar een speciale prikpost toequote:Op dinsdag 16 december 2008 11:51 schreef Ynske het volgende:
morgen naar de dok
longfoto's zagen er goed uit, moet nu morgen bloed gaan laten prikken om te testen op kinkhoest
nee moet naar dok om labform bij ass op te halen, naar beneden, daar is de prikpost, maar die is nu al dichtquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Doet de dok dat zelf? Ik moest helemaal naar een speciale prikpost toe
Niet grappig, en niet dom.quote:
wel België en opmerkelijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet grappig, en niet dom.
Gewoon fucking ziek.
Veel vlotter gaat het toch al niet hierquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:36 schreef Troel het volgende:
Als jullie nou eens gewoon elke dag 1 berichtje doen, dan raak ik jullie niet zo vaak kwijt
Dat is nog altijd bijna 99.000 euro jongemanquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:58 schreef qu63 het volgende:
Alleen dit is het waard
[ link | afbeelding ]
hmz, dan keek ik ff verkeerdquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is nog altijd bijna 99.000 euro jongeman
Deze versie klopt beter:quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt, hele lieve mensen gaan gewoon dood als ze 20, 30, 40 zijn, aan eoa walgelijke ziekte. En zo'nMugabe
onmens mag gewoon 84 worden
![]()
Als er echt een God bestond gebeurde dit niet
je kan er zelf ff meespelen: http://www.zimbabweanequities.com/quote:
k weet niet waar jij last van hebtquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
kut tyfus hoere tering graf neuk sterf dood fok
ik geloof dat ie last heeft van fokquote:
En van zn telefoonquote:
Wel goedquote:
Mooie keukenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:16 schreef leonieke het volgende:
Er brand nog geen licht, maar we hebben dit toch al.
vergaderingen, ben blij dat ik die praktisch niet heb!quote:Op woensdag 17 december 2008 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Al 2 avonden niet thuis geweest, leuk al die vergaderingen
Thxquote:Op woensdag 17 december 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
ziet er al goed uit hoor leonieke! wordt vast een hele mooi keuken (en huis natuurlijk!)
Nja, @ werk heb ik afdelingsoverleg, daarnaast zit ik in het bestuur/commissie van de kantine van de vereniging waardoor ik ook daar vergadering heb.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vergaderingen, ben blij dat ik die praktisch niet heb!
Bij mij was de keuken helemaal meegevallenquote:Op woensdag 17 december 2008 08:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thx![]()
Het blijft toch spannend of het geheel zal meevallen. Maar binnenkort zal dat wel duidelijker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |