Heb je al je foto's ook getagged?quote:
666 heb je ookquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Sommige dingen weet ik gewoon
Hoogste nummer?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar deze wordt voorlopig niet meer overtroffen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:24 schreef qu63 het volgende:
Meest aantal keer hetzelfde cijfer achter elkaar?
Probeer dat dan eensquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:33 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, klere rot ding is het. Kan net zogoed een plank aan mijn rug vastmaken.
quote:Het is zo'n ding he. klere ding
Die kan je toch ook kopen?quote:Geen sexy ding.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:39 schreef Bengeltje het volgende:
Misschien ga ik dat wel eens doen.
nog steedsquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:44 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zou ik meer voor het zoete gaan. Maar ligt ook aan mijn mood.
Jajaquote:
Loopzequote:Nu even met de hond uit en mijn warme bedje in.![]()
Trusten alvast.
Zeg maar wanneerquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:15 schreef Bengeltje het volgende:
Gezellig gaan we een stukje treinen?
Komt deze toch nog goed van pas: Touchpadquote:Op maandag 15 december 2008 08:45 schreef qu63 het volgende:
In alle haast vanmorgen vergeten mn muis in te pakken
Nu moet ik met dat stomme touchpad werken
Ik vind het vervelendquote:Op maandag 15 december 2008 08:46 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Qutie.
Daar wen je snel genoeg aan hoor.
Blij toequote:Op maandag 15 december 2008 08:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Komt deze toch nog goed van pas: Touchpad
Niet douchen dan de komende dagen om het te compenserenquote:Op maandag 15 december 2008 10:24 schreef leonieke het volgende:
En er is hier blijkbaar een watertekort![]()
En ik maar mijn haar wassen
Vergeet dat maarquote:Op maandag 15 december 2008 10:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet douchen dan de komende dagen om het te compenseren![]()
Ja iddquote:Op maandag 15 december 2008 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
Dat zou wel super zijn.Bedoel niet het watertekort maar dat Leo misschien met kerst in haar huis zit.
Gewoon wat van die TL-bakken aan de muur hangen. Is nog zuinig in de stroom ookquote:Op maandag 15 december 2008 10:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Maar nu ga ik maar eens op zoek achter lampen. Kwestie dat we toch wat licht hebben
Nokia 6500 Classic. Gratizzle bij aboverlengingquote:
Netjesquote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nokia 6500 Classic. Gratizzle bij aboverlenging
Hebben we al gedaan, maar niet in de livingquote:Op maandag 15 december 2008 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon wat van die TL-bakken aan de muur hangen. Is nog zuinig in de stroom ook
Gewoon doen, slechter zul je er niet van wordenquote:Op maandag 15 december 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
allemaal
![]()
Ik zit er hard over te denken om vanavond toch nog even een half uurtje te gaan zwemmen
Precies. Ik ben er vandoorquote:Op maandag 15 december 2008 20:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Gewoon doen, slechter zul je er niet van worden
zijn dat dan de laatste dozen? Of heb je er nog meer verstoptquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
Heb alle dozen uit de woonkamer leeg. Nu nog iets van 8 dozen oid in het opslaghok nog
kloptquote:
Ik moest nu eigenlijk al aan de meubelwinkel staan om de keukenstoelen op te halen en zit hier nog in mijn pyjamaquote:
Dat zal al een stuk huiselijker uitzien.quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
Heb alle dozen uit de woonkamer leeg. Nu nog iets van 8 dozen oid in het opslaghok nog
Dat zouden alle dozen moeten zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
zijn dat dan de laatste dozen? Of heb je er nog meer verstopt
Nouuu ik heb de zondag voordat ik ging verhuizen niet alles zelf gedaanquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:56 schreef leonieke het volgende:
Sjowhan, ik zie dat jij een man met ervaring bent. Kom je hier anders ook even inpakken?
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 16 december 2008 09:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zouden alle dozen moeten zijn
Die heb ik ookquote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nokia 6500 Classic. Gratizzle bij aboverlenging
Nee, gelukkig(?) nooit verhuisdquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.
Bij jullie staan nog dozen die uitgepakt moeten worden op zolder van jaren terug?
Wel lekker rustigquote:
Oeh, dan zullen de vonken er af vliegen tussen onsquote:
Hier iedereen ook wel hoor, kusje van zoon, pats.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oeh, dan zullen de vonken er af vliegen tussen ons
Ik ben al een paar weken best wel statisch. Krijg opdonders van mn laptop, tafel, stoel en deur
Hier op het 'werk' komt het vooral door de vloerbedekking denk ik..quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier iedereen ook wel hoor, kusje van zoon, pats.
Kat komt kroelen, knetterknetterknetter. Zucht, lekker zo'n statisch weertje.
k ken tquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:10 schreef qu63 het volgende:
Dit was trouwens mijn uitzicht vanmorgen om half 9 in Amersfoort:
[ link | afbeelding ]
Het is nu nog niet veel beter
Ik moest ook best wel krabben jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ken t
was te laat
moest krabben, geen parkeerplek te vinden
ben goed bezig
tot ergens volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |