Zo, ik dacht het welquote:
Koffiequote:
quote:Ik moet weer werken en vandaag heb ik echt helemaaaaaal geen zin.Ik deed vanmorgen m'n open ogen, lag stil en dacht: ben ik ziek,toeeee, ben ik ziek?
![]()
Nee.![]()
Vanavond of morgen. Ik heb er al meer gemaakt maar wil er nog maken van het verfwerk.quote:Wanneer post je weer foto's?
Ik heb nu weekend, tot en met dinsdag.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:07 schreef lubje25 het volgende:
Nog 2 daagjes werken en dan heb ik weekend
lub is lichtelijk jaloersquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb nu weekend, tot en met dinsdag.
Lekker ff uitwaaien op een franse berg, tot dinsdag/woensdag
Herkénbaaaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:37 schreef Soempie het volgende:
Hoezo je dacht het wel?![]()
Ik moet weer werken en vandaag heb ik echt helemaaaaaal geen zin.Ik deed vanmorgen m'n open ogen, lag stil en dacht: ben ik ziek,toeeee, ben ik ziek?
![]()
Nee.![]()
Wanneer post je weer foto's?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:34 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik zet net 3 computerkasten in de hal en vond dat al erg.
Trek ik een tas weg staan er nog 2 computerkasten.![]()
Komende twee uur wordt een hel.
Klinkt goed!!! Wel een foto als je klaar bent hequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:38 schreef Soempie het volgende:
Heb een tafelkleed gekocht, zwart met zilver. En kaarsen voor in een kandelaar. Bloemding in potje voor op tafel. Heel gave takken van zilver/goud voor in een grote vaas.![]()
Alleen ik heb geen idee waar ik met die computerzooi heen moet.
Wat een nerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:39 schreef Soempie het volgende:
Er stonden ook twee enorme beeldschermen op de grond in de kamer. Sven had beloofd geen computerzooi meer in huis te halen, maargoed, ik let even niet op....
De kast in de gang zit propvol en onder het bed staat ons bureau met goede computerspullen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klinkt goed!!! Wel een foto als je klaar bent he
Computerzooi..... is er een bezemkast?of onder het bed / achter de bank.....?
Je kunt de stort bellen voor dat kastje en heel achteloos die oude computers erbij zettenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
De kast in de gang zit propvol en onder het bed staat ons bureau met goede computerspullen.![]()
Ik heb ook nog een afschuwelijk bruin kastje over.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:46 schreef wyccie het volgende:
Geweldig. Sven is net zo'n koopzieke vrouw die de nieuwste laarzen voor haar man verbergt.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:46 schreef wyccie het volgende:
Geweldig. Sven is net zo'n koopzieke vrouw die de nieuwste laarzen voor haar man verbergt.
banner?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
Wat staat dat mens eigenlijk dom aan die kerstbal te likken in de banner:{w
Ja dat wist ik welquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:13 schreef MaJo het volgende:
Wisten jullie trouwens dat richard wagner een antisemiet was die opriep om joden uit te roeien? En die man wordt gewoon gevierd als een geweldige componist
Ja, helaas. Dat wist ik. En zijn muziek is ook superb. Helaas was het een enorme antisemiet. Wat doe je eraan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:13 schreef MaJo het volgende:
Wisten jullie trouwens dat richard wagner een antisemiet was die opriep om joden uit te roeien? En die man wordt gewoon gevierd als een geweldige componist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb jij de antisemitisme scheurkalender of zo elke dag een nieuwe antisemitismequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:13 schreef MaJo het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:15 schreef MaJo het volgende:
Oh en red, ik ga toch jewish cultures doen als master in plaats van islam
islam heeft namelijk veel strengere toegangseisen, 30 ECTS tegenover 10 bij jodendom. En ik vind 4 vakken volgend semester al meer dan genoeg
De Carmina Buranaquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ja dat wist ik welZijn muziek wordt als vrij dubieus beschouwd.... dus het kleeft behoorlijk aan zijn naam. Zo zijn er ook koren die de Carmina Burana van Carl Orff niet uit willen voeren omdat Orff voor de nazi's werkte. Maar iemand kan natuurlijk nog steeds wel een briljant componist zijn.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, helaas. Dat wist ik. En zijn muziek is ook superb. Helaas was het een enorme antisemiet. Wat doe je eraan?Dat zal hem lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ga ik in maart 2x zingenquote:
Dat zal wel zo wezen maar ik heb geen behoefte om naar muziek te luisteren van zo'n verdorven geestquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat wist ik welZijn muziek wordt als vrij dubieus beschouwd.... dus het kleeft behoorlijk aan zijn naam. Zo zijn er ook koren die de Carmina Burana van Carl Orff niet uit willen voeren omdat Orff voor de nazi's werkte. Maar iemand kan natuurlijk nog steeds wel een briljant componist zijn.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb jij de antisemitisme scheurkalender of zo elke dag een nieuwe antisemitisme
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:38 schreef Soempie het volgende:
Heb een tafelkleed gekocht, zwart met zilver. En kaarsen voor in een kandelaar. Bloemding in potje voor op tafel. Heel gave takken van zilver/goud voor in een grote vaas.![]()
Alleen ik heb geen idee waar ik met die computerzooi heen moet.
god, ik heb ineens scary toekomstflitsenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:39 schreef Soempie het volgende:
Er stonden ook twee enorme beeldschermen op de grond in de kamer. Sven had beloofd geen computerzooi meer in huis te halen, maargoed, ik let even niet op....
ik geloof dat ik dat al wistquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:13 schreef MaJo het volgende:
Nouja, ik vind dat wat overdreven. Sowieso wordt zijn muziek vooral met antisemitisme verbonden doordat Hitler er een fan van was en omdat de nazi's zijn opera's interpreteerden op een manier die hun ideeën steunde. Wagner zelf leefde veel eerder.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zal wel zo wezen maar ik heb geen behoefte om naar muziek te luisteren van zo'n verdorven geestik vind het net zo iets als naar een tentoonstelling van hitler gaan
nou ja echt tof vond hij die Joden niet geloof ik.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, ik vind dat wat overdreven. Sowieso wordt zijn muziek vooral met antisemitisme verbonden doordat Hitler er een fan van was en omdat de nazi's zijn opera's interpreteerden op een manier die hun ideeën steunde. Wagner zelf leefde veel eerder.
maar dat Hitler Wagner geweldig vond (blijkbaar) kun je imo Wagner toch echt niet aanrekenenquote:Wagner beperkte zich niet tot componeren, hij was ook politiek actief en had een scherp oog voor zijn eigenbelang; hij was jaloers op zijn collega-componisten die het allemaal (en naar zijn mening onterecht) makkelijker voor elkaar kregen. Hij ageerde sterk tegen Joden en heeft een lang antisemitisch artikel Das Judenthum in der Musik (1850) geschreven. Anders dan zijn operateksten zijn zijn politieke geschriften nauwelijks leesbaar. Wagner had grote invloed op koning Lodewijk II van Beieren, die hem in de loop der jaren (tot zorg van zijn ministers) veel geld ter beschikking heeft gesteld om zijn idealen te verwezenlijken. Dat ook Adolf Hitler een groot fan van hem was die bij zijn nazaten in de eerste helft van de 20e eeuw kind aan huis was ('Oom Wolf' voor Wieland en Wolfgang), kan de meester echter niet worden aangerekend. Zijn kleinzonen hebben overigens hun eigen moeder, Winifred, uit hun huis verbannen, omdat die tot ver na WO II lovend over de Führer bleef spreken.
Maar ik ben wel benieuwd naar MaJo's literatuur eigenlijk.quote:Under a pseudonym in the Neue Zeitschrift für Musik, he published "Das Judenthum in der Musik" in 1850 (originally translated as "Judaism in Music", by which name it is still known, but better rendered as "Jewishness in Music.") The essay attacks Jewish contemporaries (and rivals) Felix Mendelssohn and Giacomo Meyerbeer, and accused Jews of being a harmful and alien element in German culture. Wagner stated the German people were repelled by their alien appearance and behavior: "with all our speaking and writing in favour of the Jews' emancipation, we always felt instinctively repelled by any actual, operative contact with them." He argued that because Jews had no connection to the German spirit, Jewish musicians were only capable of producing shallow and artificial music. They therefore composed music to achieve popularity and, thereby, financial success, as opposed to creating genuine works of art.
The initial publication of the article attracted little attention, but Wagner wrote a self-justifying letter about it to Liszt in 1851, claiming that his "long-suppressed resentment against this Jewish business" was "as necessary to me as gall is to the blood".[8] As a pamphlet under his own name in 1869, Wagner republished a greatly expanded version of Das Judenthum, leading to several public protests at performances of Die Meistersinger von Nürnberg. Wagner repeated similar views in several later articles, such as "What is German?" (1878), and his subsequent memoirs often recorded his comments about Jews. Although many have argued he suggested only Jews should suppress their Jewishness, others have interpreted sections of his writing more aggressively, to mean wiping out or burying the Jewish people.
Some biographers[9] have suggested that antisemitic stereotypes are also represented in Wagner's operas. The characters of Mime in the Ring, Sixtus Beckmesser in Die Meistersinger, and Klingsor in Parsifal are sometimes claimed as Jewish representations, though they are not explicitly identified as such in the libretto. Moreover, in all of Wagner's many writings about his works, there is no mention of an intention to caricature Jews in his operas; nor does any such notion appear in the diaries written by Cosima Wagner, which record his views on a daily basis over a period of eight years.
Despite his very public views on Jews, throughout his life Wagner had Jewish friends, colleagues and supporters.[10]
Tja het christendom en de islam zijn/waren ook antisemitisch dus die ook maar in de ban doen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zal wel zo wezen maar ik heb geen behoefte om naar muziek te luisteren van zo'n verdorven geestik vind het net zo iets als naar een tentoonstelling van hitler gaan
Mag ik zeggen dat ik dat heel apart vind? Je vindt de muziek mooi of je vindt de muziek niet mooi.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:04 schreef MaJo het volgende:ik heb weekend
wat heb ik
Weekend
hoef dit weekend niet te werken voor het eerst in tijden
moet wel wat studiewerk doen maar dat kan ik lekker zelf plannen
ik ga nu onderweg naar huis nog wat lezen voor mijn opdracht en dan vanavond helemaal NIETS doen
op de planning: een stuk of 5 afleveringen desperate housewives
![]()
nem, ik bedacht net dat ik vanavond perfect die film zou kunnen kijken. Bedenk ik net dat de dvd in utrecht ligt en ik ga naar wijk![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze een tentoonstelling samengesteld door Hitler bedoelt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
En een tentoonstelling over Hitler kan heel interessant zijn. Juist vanwege de gewaarwording. Het is ook niet zo dat we alles weten wat hij geflikt heeft. En dat kun je daar toch mooi leren.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, even kijken hoeveel mensen dit effect herkennen:
Ik heb gisteren een paar uur geplamuurd en vandaag de hele dag. Fietste ik net naar huis, zaten er allemaal putjes in de weg(je weet, een paar klinkertjes liggen wat lager). Kwam ik opeens een echt diep stukje tegen en dacht ik: "dat moet nodig dichtgesmeerd worden"![]()
Je mag het toepassen op ieder secuur werkje waar je concentratie voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik plamuur nooit, dus ik herken het effect niet.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:19 schreef Soempie het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen. Sven belde net dat hij niet om 6 uur thuis komt maar rond 9 uur. Hij was in een enorme rotbui, omdat hij dus tot zo laat door moet werken.
En juist nu heb ik besloten de hele kamer overhoop te halen.![]()
Ik hoop dat hij het straks goed opvat.
Uit het boek Christianity van Chidester:quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:00 schreef LadyBlack het volgende:
De Engelse wiki is iets nauwkeuriger:
[..]
Maar ik ben wel benieuwd naar MaJo's literatuur eigenlijk.
Ik zeg alleen dat ik er niet naar hoef te luisteren. Ben geen moslim of christen dus voel me daardoor niet aangesprokenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tja het christendom en de islam zijn/waren ook antisemitisch dus die ook maar in de ban doen?
Tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik dat heel apart vind? Je vindt de muziek mooi of je vindt de muziek niet mooi.
En als ik even een oud stokpaardje van de spreekwoordelijke stal mag halen: je religiestudies vindt je reuze-interessant. Maar als er íets in deze wereld voor ellende gezorgd heeft, dan is het religie. Maar daar heb je geen afkeer van.
En een tentoonstelling over Hitler kan heel interessant zijn. Juist vanwege de gewaarwording. Het is ook niet zo dat we alles weten wat hij geflikt heeft. En dat kun je daar toch mooi leren.
Misschien heb ik iets gemist, maar was er nog lekkage?quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, even kijken hoeveel mensen dit effect herkennen:
Ik heb gisteren een paar uur geplamuurd en vandaag de hele dag. Fietste ik net naar huis, zaten er allemaal putjes in de weg(je weet, een paar klinkertjes liggen wat lager). Kwam ik opeens een echt diep stukje tegen en dacht ik: "dat moet nodig dichtgesmeerd worden"![]()
Oeps. Zet maar alvast een krat bier en pizza klaar. En trek je latex pakje ook maar uit de kast.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:19 schreef Soempie het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen. Sven belde net dat hij niet om 6 uur thuis komt maar rond 9 uur. Hij was in een enorme rotbui, omdat hij dus tot zo laat door moet werken.
En juist nu heb ik besloten de hele kamer overhoop te halen.![]()
Ik hoop dat hij het straks goed opvat.
* Visualiseert soempie in een catwomen achtig pakjequote:Op vrijdag 12 december 2008 18:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeps. Zet maar alvast een krat bier en pizza klaar. En trek je latex pakje ook maar uit de kast.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeps. Zet maar alvast een krat bier en pizza klaar. En trek je latex pakje ook maar uit de kast.
Mijn god, waar haalt iemand zulke achterlijke ideeën vandaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uit het boek Christianity van Chidester:
"Wagner had asserted the superiority of a white Aryan race, which he found in its purest form in Germany. The Christian religion, according to Wagner, had strengthened that race. Asserting that Jesus had been born of Aryan rather than Jewish parentage, Wagner claimed that christianity had inculcated heroic ideals of courage, self-sacrifice, willpower and commanding intellect in the German people. However, Wagner asserted that this nobility of the Germans had been damaged by racial intermixtures. n prophetic tones, Wagner declared that the pure Aryan blood of Jesus would cleanse Germany of all defilement so that the nation could 'rediscover itself as a race of divine heroes living in a sanctified world'. Once purified, he promised, the 'superior' German race would master and exploit all 'lower' races."
Je kunt dus moeilijk stellen dat Hitler hem meningen toebedacht heeft maar eerder dat hij door hem geïnspireerd was...
Ik kan alleen maar duits en frans nagesynchroniseerde afleveringen vindenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]lekker op dreef vanavond wyccie
en Yuri & MaJo: Veronica Mars is leuk en vaag en ik ben er gisteren te laat door gaan slapen![]()
![]()
![]()
Ja straks. En morgen de rest want er is een hoop gedaan sinds de laatste fotosquote:
Ohja, was ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist, maar was er nog lekkage?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat je het goede van Wagner links laten liggen vanwege het slechte maar bij religie doe je dat niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk mag datIk hoef gewoon geen muziek te horen van zo iemand
En dat ik religie interessant vind betekent toch niet dat ik de foute aspecten goedkeur? Religie heet absoluut voor de meeste ellende gezorgd in de wereld. En als we het dan over intollerante geloven hebben dan staat het christendom wel op één. De rooms-katholieke kerk moordde ook christenen uit die nét iets anders dachten
En wat betreft mezelf, ik geloof, maar ik geloof niet in het instituut kerk. Dat is een intollerant instituut dat andersdenkenden afkeurd. Geloof is voor mij dat je iedereen in zijn waarde laat.
Oh zo. Tja...ieder zijn meug. Mijn ding zou het ook niet zijn.quote:En een tentoonstelling óver hitler is zeker interessant, maar ik bedoel een tentoonstelling met werken ván Hitler.
De grapjassen die hiervoor verantwoordelijk moeten zijn, moeten permanent afgeknepen worden van het Internet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar duits en frans nagesynchroniseerde afleveringen vinden![]()
Voor de hoeveelste keer maak ik deze déjà-vu mee?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:12 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo in bad en ik kan niet kiezen welke bruisbal ik erin zal gooien
dus de keuze is aan jullie: wordt het twinkle of mister butterbal?meeste stemmen gelden
Die kerstman is gaafquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:14 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je maakt een kromme vergelijking. Zoals jij het stelt zou ik helemaal geen muziek moeten luisteren omdat er een paar verdorven muzikanten tussen zittenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat je het goede van Wagner links laten liggen vanwege het slechte maar bij religie doe je dat niet.
Je luistert niet naar zijn muziek vanwege zijn erge ideeen maar je leest wel het werk van een paar intollerante bijbelschrijvers die net zulke erge ideeen hebben.
Overigens is dit geen Whiteguy betoog.
[..]
Oh zo. Tja...ieder zijn meug. Mijn ding zou het ook niet zijn.
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De grapjassen die hiervoor verantwoordelijk moeten zijn, moeten permanent afgeknepen worden van het Internet.
Ja he. Ik zag hem staan en vond hem echt leukquote:
Ik kan me niet heugen dat ik ooit heb gezegd dat ik niet wist welke bruisbal ik zou gebruikenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voor de hoeveelste keer maak ik deze déjà -vu mee?
Maar dat zeg je toch zelf?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je maakt een kromme vergelijking. Zoals jij het stelt zou ik helemaal geen muziek moeten luisteren omdat er een paar verdorven muzikanten tussen zitten
Jij leest nooit de bijbel, verzen/psalmen?quote:met mijn studie bestudeer ik de verschillende religies en het ontstaan daarvan. Ik lees geen boeken geschreven door verdorven geesten, ik lees erover
Vroeger had je daar kleine kikkertjes voor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja he. Ik zag hem staan en vond hem echt leukVervolgens wist ik niet wat ik er mee moest. Toen maar in dat plantje gedrukt.
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vroeger had je daar kleine kikkertjes voor.
O pennendoos, o pennendoos...quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:14 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je begrijpt me goedquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat zeg je toch zelf?
"Wagner is een dwaas DUS luister ik er niet naar"
Dus iedere muzikant die er gekke ideeen op nahouden luister je niet naar?
Althans, zo zou je het kunnen zeggen als je het ver doortrekt.
[..]
Jij leest nooit de bijbel, verzen/psalmen?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan nu wachten tot Wiebel thuis komt...
Na mijn weekendje Texel raadde je me een biertje aan, welke was dat ook al weer?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik doe het nooit maar ik denk dat ik vandaag een bier opentrek. Heb er zat gehad met Sinterklaas
(Tripel) Karmeliet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na mijn weekendje Texel raadde je me een biertje aan, welke was dat ook al weer?
Ben het papiertje kwijt geraakt...
misschien morgenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand trouwens nog iets over die Voedselbank-actie gehoord vandaag?
Ik heb me gisteren aangemeld als donateur, moest mijn telefoonnummer achterlaten en zou vandaag terug gebeld worden om mijn gegevens op te laten nemen.
Tot op heden: Noppes!
Of volgende week of nooit.quote:
http://www.watbenjedan.comquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb me gisteren aangemeld als donateur, moest mijn telefoonnummer achterlaten en zou vandaag terug gebeld worden om mijn gegevens op te laten nemen.
doe eens gek, gooi je haar losquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik doe het nooit maar ik denk dat ik vandaag een bier opentrek. Heb er zat gehad met Sinterklaas
je bent hier goed bezig Ofquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
http://www.watbenjedan.com
Sorry, ik kon het echt niet laten.
Heb je het tegen mij?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
http://www.watbenjedan.com
Sorry, ik kon het echt niet laten.
Nee, ik denk dat ik mijn broer los ga schoppen. Die eikel heeft het al opgezopen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
doe eens gek, gooi je haar los
Nee, de Frogers zijn goed bezig.quote:
oh dat zou ik ook niet waarderenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik mijn broer los ga schoppen. Die eikel heeft het al opgezopen.
Het waren cadeautjes
"Ik koop wel nieuwe morgen".
Die snapt het concept niet helemaal geloof ik
Welkom onweerswolken
Door een paar miljoen binnen te halen voor de voedselbank maken ze de minder gefortuneerden belachelijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, de Frogers zijn goed bezig.
Het programma 'Effe geen cent te makken' is een regelrechte farce. Je kunt wel iets betekenen voor de Voedselbank, maar ga dan niet de minder gefortuneerden belachelijk maken.
Benny and Joonquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:05 schreef Etcetera het volgende:
Van welke film zitten hier beelden in
Ik doelde op het programma zelf. Heb er spijt van dat ik seconden aan verspeeld heb.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door een paar miljoen binnen te halen voor de voedselbank maken ze de minder gefortuneerden belachelijk
Ik heb de film zelf nooit gezien maar het plaatje van Depp met zijn bolhoed in de boom is gewoon enorm herkenbaar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:09 schreef Etcetera het volgende:
oknooit van gehoord
maar het liedje is tof en de film lijkt me wel leuk (nadat ik op imdb wat info las
)
Kom maar een keertje bij me langsquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:13 schreef Etcetera het volgende:
ik ga douchen
zonder Lushproducten
omdat er nog steeds geen Lush in Groningen zit
Ga dat eens fiksen MaJo
Post ze hier niet meer dan? omdat ze onenigheid had met MM?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kom maar een keertje bij me langs
Zou puntenslijpsel ooit weer terugkomen denken jullie? Vind het jammer dat ze niet meer post...
je zult zien dat als ik ooit een keer in A'dam ga shoppen jij niet aan het werk bentquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kom maar een keertje bij me langs
Zou puntenslijpsel ooit weer terugkomen denken jullie? Vind het jammer dat ze niet meer post...
film ken ik niet, maar briljant nummerquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:05 schreef Etcetera het volgende:
Van welke film zitten hier beelden in
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Post ze hier niet meer dan? omdat ze onenigheid had met MM?
Goed idee. Ik stink een uur in de wind en ik zit onder de verf.quote:
Geen idee wat de reden is maar ze heeft al een week niet gepost. Maar misschien is ze druk inderdaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet ik niet? Nem, je quote maar zet er niets bij?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Klopt, zo doe je dat hier op Fok als iemand iets zegt dat je ook wil zeggenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Weet ik niet? Nem, je quote maar zet er niets bij?
Waarschijnlijk wou hij hetzelfde vragen als ik deedquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Weet ik niet? Nem, je quote maar zet er niets bij?
Fok is te traag om het op te zoeken maar ik zei pas nog dat het een week duurt voordat je hier vermist wordtquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen idee wat de reden is maar ze heeft al een week niet gepost.
Zo zie je maar weer, nooit te oud om te lerenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt, zo doe je dat hier op Fok als iemand iets zegt dat je ook wil zeggen
Henry Ford was ook een antisemiet, BMW en Mercedes-Benz maakten gebruik van dwangarbeid in WO2, Renault en Fiat hebben tanks gemaakt, Mitsubishi oorlogsvliegtuigen... neemt niet weg dat ik best een auto zou willen hebben. Ook ben ik best blij met snelwegen en zo...quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk mag datIk hoef gewoon geen muziek te horen van zo iemand
.
QFT!quote:
Misschien zijn er zoveel aanmeldingen dat ze er nog niet aan toegekomen zijn om jou te bellen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:47 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:22 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het echt een lief liedjeI would walk 500 miles and I would walk 500 more
Nee. Ik was wel vroeg trouwens.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft een van de lokale Icesavers het geld al terug? Ik nog niet, maar ik heb die papieren ook pas half november opgestuurd.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor de kerst zou iedereen het terughebben toch
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je hebt ook al een een kamer verbouwd?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk dat ze alles weer aan het terugzetten is
Inclusief de twee verstopte computers die ze niet had mogen vinden omdat ie beloofd had geen computerspullen meer mee naar huis te slepen....
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:26 schreef Etcetera het volgende:
snel Soemp, gooi die pc's weg waar hij nog dingen uit wil hebben, hij boos, jij boos, hij schelden, jij schelden, elkaar lief aankijken en dan hop erop
Bulletje en ik hebben onlangs ook nog goedmaakseks gehad.quote:
ik zou het niet wetenquote:
Ik ben Account Manager, maar probeer sinds een half jaar de transitie te maken naar Pre-Sales consultant, een functie die in ons bedrijf nog niet bestond maar die ik probeer te creëeren omdat ik van mening ben dat er meer uit ons klantenbestand te halen valt. Ik zit dus juist extreem goed (crisis-wijs dan) en op onbepaalde tijd-contract, maar het is een extreem zware klus.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zeer politiek correct
(het heeft hopelijk toch niets met de economische crisis te maken? )
ik ben het echt nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik verdenk eigenlijk gewoon nog steeds Etc zelf...of Tim
Ik ontken alles!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik verdenk eigenlijk gewoon nog steeds Etc zelf...of Tim
Don't mind if I doquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben het echt nietvan mijn part check je dat bij Laffer of Cynix
Nee, hij gaat lekkerquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:01 schreef Soempie het volgende:
Hij lust geen bier, maar ik ga nu wel een pizza voor hem halen.
Trouwens, wat is dat met mannen die (thuis) geen bier drinken? Mijn hele wereldbeeld valt in duigen! Wat doen jullie me aan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik doe het nooit maar ik denk dat ik vandaag een bier opentrek. Heb er zat gehad met Sinterklaas.
Ik zal je gerust stellen: bijna iedereen die ik ken drinkt wel gewoon thuis bier. Ze krabben ook aan hun zak en ze ruften bij ieder kans die ze krijgen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Trouwens, wat is dat met mannen die (thuis) geen bier drinken? Mijn hele wereldbeeld valt in duigen! Wat doen jullie me aan?
Is 'ie niet gewoon keihard busted?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben er nu 99% van overtuigd dat Tim het is
Ik drink wel es thuis bier, maar soms is dat omdat ik weinig anders in huis heb (sterkere drank, water en limonade). Ik heb nu nog drie flesjes Hertog Jan liggen, maar die heb ik al minstens anderhalve maand denk ik...quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Trouwens, wat is dat met mannen die (thuis) geen bier drinken? Mijn hele wereldbeeld valt in duigen! Wat doen jullie me aan?
Nietes! Het is hooguit Plausiblequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is 'ie niet gewoon keihard busted?
nee jammer genoeg nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is 'ie niet gewoon keihard busted?
Kameroen valt toch mee? Zolang ze uit de buurt van Zimbabwe en Congo blijft is het goed. Alhoewel het best gaaf zou zijn om met een briefje van 200 miljoen dollar rond te lopen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net dat een vriendin van me waarschijnlijk op stage gaat in Kameroen. Dat lijkt me echt gek.
Aha, dus jij bent het!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee jammer genoeg niethet kan ook een afleidingsmanouvre zijn
ik speel te vaak maffia
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee jammer genoeg niethet kan ook een afleidingsmanouvre zijn
ik speel te vaak maffia
![]()
Tja, het beeld dat hier geldt is: Afrika > negers > honger > kindjes met vliegen op hun ogenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kameroen valt toch mee? Zolang ze uit de buurt van Zimbabwe en Congo blijft is het goed. Alhoewel het best gaaf zou zijn om met een briefje van 200 miljoen dollar rond te lopen.
ik nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:47 schreef wyccie het volgende:
Wie wilde er nou een Tea for One theekopkan?
In de folder van De Tuinen staan ze voor tien euro.
Ah, nu ben ik gerustgesteld.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zal je gerust stellen: bijna iedereen die ik ken drinkt wel gewoon thuis bier. Ze krabben ook aan hun zak en ze ruften bij ieder kans die ze krijgen.
Ja, die vliegen krijg je er gratis bij. Dat beeld klopt ook.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
Tja, het beeld dat hier geldt is: Afrika > negers > honger > kindjes met vliegen op hun ogen
Dat soort troep. Kan er niets aan doen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik niet
Krab eens even aan je zak?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wyccie, ik open nu een biertje en ik ben alleen thuis
Ik vergeet trouwens dat er geboerd moet worden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik had het beter moeten doen: was het Soempie of LB?
[..]
Krab eens even aan je zak?
hey Yuriquote:
jaquote:
valt me nog meequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
Geniet maar drink niet met maten:
[ afbeelding ]
weet ik veel was een gokjequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met ene kloon danik was de hond uitlaten
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat het Tim is.
En ook voor Tim staat er iets leuks in de folder (de Blokker): kerstropdas met muziek voor slechts 1 euro.
Ach, dat kunnen we toch niet lezenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef wyccie het volgende:
Ik heb kerststropdas verkeerd geschreven.
Als ik dan toch een stropdas om moet, dan maar een verschrikkelijkequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]dat klinkt inderdaad als een echt Tim-speeltje
De series geven de mogelijkheden van multiple choice aan. Nu heb ik de antwoorden er bij, maar ik snap de logica alsnog nietquote:Three of the four words are given in code. The codes are not arranged in the same order as the words and one code is missing. When you have cracked the code, use it to answer the next two questions.
TEAM MALE MAST LEST
6245 5326 1345
7. STEEL
62551 54223 13551 45331
8. TASTE
25625 53652 52453 56251
TEAM MALE MAST LESTquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan iemand helpen met deze opgave?
[..]
De series geven de mogelijkheden van multiple choice aan. Nu heb ik de antwoorden er bij, maar ik snap de logica alsnog niet
Ik dus ook. Daarom was ik al aan het reduceren. De vraagstelling was ook slecht.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dank, ik had het verkeerd begrepen. Ik dacht dat de letters in de codes niet per se op de goede volgorde stonden, maar het ging om de code als geheel.
Deze had ik ook fout. Op de streep moet de volgende in de rij komen te staan, maar naar de uitleg snap ik deze welquote:15. 16, 17, 18, 18, 20, 19, ____
21 23 22 20
Ja, zo wilde ik aangeven dat het vraag 15 was en dat getal niet bij de serie hoorde. Ik had em beter weg kunnen latenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:44 schreef wyccie het volgende:
Waarom is die 15 bold, hoort dat zo?
relluh!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
Mensen die niet te vertrouwen zijn.
Die Elixabyte toch
Nee het is wel een beetje de kat op het spek bindenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
relluh!!
god wat stupidwie geeft nou z'n inloggegevens aan iemand anders
zelfs als je wilt verkopen moet je dat niet doen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:02 schreef Elixabete het volgende:
Wat jij wilt.
Dit is FOK maar, FOK is nederlands/belgisch.
vergeleken met europa is het niks.
oftewel, wat jullie hier babbelen over mij, i don't really care.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Alleen jammer dat niemand de ballen heeft die communist voorgoed te blokkeren. Zo blijf je draaideurcriminelen genereren.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ik kom ook niet uit die reeks, Tim.
Die Elixatrut laat ook geen enkele mogelijkheid onbenut om Nederland zwart te maken, hè.![]()
[..]
Ik drink geen bier thuis, helemaal niet trouwensquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Beter toch?quote:Op zaterdag 13 december 2008 04:27 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik drink geen bier thuis, helemaal niet trouwens. Kom net terug uit mijn werk en schenk een heerlijk jenevertje-sinas in. Nog ff een uurtje Fokken en dan slapen.
Mail terug dat je het vervelend vindt dat het zo over komt en dat het niet je bedoeling is. Geef ook aan dat je best meer wilt doen, maar dat je niet altijd weet wat en dat je daar hulp bij nodig hebt. Vraag ook of ze het de volgende keer eerder aan willen geven dat een stuk beter en wat voor aanvulling er dan nodig is.quote:
Nog iemand die koffie zwart drinkt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat vind ik lief, zwart graag
dat ga ik ook mailenquote:
misschien nog ten overvloede, maar een direct gesprek met de groep is sterker en heeft meer impact dan mailen (voordeel van mailen is dat je soms beter kunt formuleren wat je over wilt brengen).quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat ga ik ook mailenmaar ik ga eerst een deel van m'n werk overdoen waarvan ze zeggen dat ik er te weinig aan had gedaan en dat ga ik meemailen
ik heb het idee dat dat niet goed zal zijn voor m'n cijfersquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Go psycho en schiet ze allemaal dooddat zal ze leren
Dan ben je beroemd dus hoef je niet meer naar schoolquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb het idee dat dat niet goed zal zijn voor m'n cijfers
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan ben je beroemd dus hoef je niet meer naar school
@Etc: Of probeer jezelf iets bij te leren.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
@Etc: Of probeer jezelf iets bij te leren.
ja, en over 3 maanden gaan we trouwen en jullie zijn allemaal uitgenodigdquote:
Je hebt te lang plat gelegen, al het bloed is uit je hersenen gestroomd.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:00 schreef MaJo het volgende:ik werd om 16u wakker
![]()
en ben nu helemaal kapotheb het gevoel dat ik ieder moment flauw kan vallen
volgens mij was het iets met voedsel, scheikunde en laboratorium gedoe?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:49 schreef wyccie het volgende:
Het was toch iets met computers/ICT? Technischmoeilijk gedoe?
Ik wil ook wel naar Indonesië, maar het liefst blijf ik nu gewoon een paar weken thuis. Blegh, ik hoop dat ik het volhoud. Nog eventjes mijn best doen en dan kan ik weer luieren.
Was er niet ook iets van een ongeplande zwangerschap?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, en over 3 maanden gaan we trouwen en jullie zijn allemaal uitgenodigd![]()
oja, da's waar, het zou een verrassingsfeestje worden. Stom van me.
dragon emperor ofzo, schijnt slecht te zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:24 schreef iamredleader het volgende:
Stil hier
Vanavond op DVD: The Mummy - Tomb of the nogwattus uit China of zo![]()
Note to self: nooit een krenkende opmerking richting Yuri makenquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik leuk werk had maar volgens mij heb jij het ook niet slecht.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:39 schreef Soempie het volgende:
Voor een paar dagen naar Indonesie.![]()
![]()
Hopelijk zie je ook nog wat van de omgeving dan.Werkze in elk geval!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Note to self: nooit een krenkende opmerking richting Yuri maken
ja geloof dat hij wel zo'n beetje af isquote:
mijn ervaring is dat ik mezelf beter dingen kan leren dan docenten op school - al dan niet met boeken/tutorials van internetquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Autodidactie bedoelde ik.
Ik kan een nieuw programma beginnen: 'Versteh den Ofyles2'.
Joh weet je, het is een kutverhaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:49 schreef Etcetera het volgende:
net gemaild
ben benieuwd![]()
heb in elk geval nu al geen zin in school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ja die instelling had ik ook. En ik weet ook nog precies waarom. En toen ik ging werken had ik het echt super naar mijn zin. Maar na 6 maanden had ik ook wel eens de gedachte: school was eigenlijk zo slecht nog niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:53 schreef Etcetera het volgende:
da's waar, en dat weet ik welmaar neemt niet weg dat ik aan het begin van dit jaar al iets had van 'geef mij m'n diploma dan kan ik aan de slag' ben gewoon klaar met school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |