quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je hebt ook al een een kamer verbouwd?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk dat ze alles weer aan het terugzetten is
Inclusief de twee verstopte computers die ze niet had mogen vinden omdat ie beloofd had geen computerspullen meer mee naar huis te slepen....
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:26 schreef Etcetera het volgende:
snel Soemp, gooi die pc's weg waar hij nog dingen uit wil hebben, hij boos, jij boos, hij schelden, jij schelden, elkaar lief aankijken en dan hop erop
Bulletje en ik hebben onlangs ook nog goedmaakseks gehad.quote:
ik zou het niet wetenquote:
Ik ben Account Manager, maar probeer sinds een half jaar de transitie te maken naar Pre-Sales consultant, een functie die in ons bedrijf nog niet bestond maar die ik probeer te creëeren omdat ik van mening ben dat er meer uit ons klantenbestand te halen valt. Ik zit dus juist extreem goed (crisis-wijs dan) en op onbepaalde tijd-contract, maar het is een extreem zware klus.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zeer politiek correct
(het heeft hopelijk toch niets met de economische crisis te maken? )
ik ben het echt nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik verdenk eigenlijk gewoon nog steeds Etc zelf...of Tim
Ik ontken alles!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik verdenk eigenlijk gewoon nog steeds Etc zelf...of Tim
Don't mind if I doquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben het echt nietvan mijn part check je dat bij Laffer of Cynix
Nee, hij gaat lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |