(Tripel) Karmeliet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na mijn weekendje Texel raadde je me een biertje aan, welke was dat ook al weer?
Ben het papiertje kwijt geraakt...
misschien morgenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand trouwens nog iets over die Voedselbank-actie gehoord vandaag?
Ik heb me gisteren aangemeld als donateur, moest mijn telefoonnummer achterlaten en zou vandaag terug gebeld worden om mijn gegevens op te laten nemen.
Tot op heden: Noppes!
Of volgende week of nooit.quote:
http://www.watbenjedan.comquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb me gisteren aangemeld als donateur, moest mijn telefoonnummer achterlaten en zou vandaag terug gebeld worden om mijn gegevens op te laten nemen.
doe eens gek, gooi je haar losquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik doe het nooit maar ik denk dat ik vandaag een bier opentrek. Heb er zat gehad met Sinterklaas
je bent hier goed bezig Ofquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
http://www.watbenjedan.com
Sorry, ik kon het echt niet laten.
Heb je het tegen mij?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
http://www.watbenjedan.com
Sorry, ik kon het echt niet laten.
Nee, ik denk dat ik mijn broer los ga schoppen. Die eikel heeft het al opgezopen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
doe eens gek, gooi je haar los
Nee, de Frogers zijn goed bezig.quote:
oh dat zou ik ook niet waarderenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik mijn broer los ga schoppen. Die eikel heeft het al opgezopen.
Het waren cadeautjes
"Ik koop wel nieuwe morgen".
Die snapt het concept niet helemaal geloof ik
Welkom onweerswolken
Door een paar miljoen binnen te halen voor de voedselbank maken ze de minder gefortuneerden belachelijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, de Frogers zijn goed bezig.
Het programma 'Effe geen cent te makken' is een regelrechte farce. Je kunt wel iets betekenen voor de Voedselbank, maar ga dan niet de minder gefortuneerden belachelijk maken.
Benny and Joonquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:05 schreef Etcetera het volgende:
Van welke film zitten hier beelden in
Ik doelde op het programma zelf. Heb er spijt van dat ik seconden aan verspeeld heb.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door een paar miljoen binnen te halen voor de voedselbank maken ze de minder gefortuneerden belachelijk
Ik heb de film zelf nooit gezien maar het plaatje van Depp met zijn bolhoed in de boom is gewoon enorm herkenbaar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:09 schreef Etcetera het volgende:
oknooit van gehoord
maar het liedje is tof en de film lijkt me wel leuk (nadat ik op imdb wat info las
)
Kom maar een keertje bij me langsquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:13 schreef Etcetera het volgende:
ik ga douchen
zonder Lushproducten
omdat er nog steeds geen Lush in Groningen zit
Ga dat eens fiksen MaJo
Post ze hier niet meer dan? omdat ze onenigheid had met MM?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kom maar een keertje bij me langs
Zou puntenslijpsel ooit weer terugkomen denken jullie? Vind het jammer dat ze niet meer post...
je zult zien dat als ik ooit een keer in A'dam ga shoppen jij niet aan het werk bentquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kom maar een keertje bij me langs
Zou puntenslijpsel ooit weer terugkomen denken jullie? Vind het jammer dat ze niet meer post...
film ken ik niet, maar briljant nummerquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:05 schreef Etcetera het volgende:
Van welke film zitten hier beelden in
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Post ze hier niet meer dan? omdat ze onenigheid had met MM?
Goed idee. Ik stink een uur in de wind en ik zit onder de verf.quote:
Geen idee wat de reden is maar ze heeft al een week niet gepost. Maar misschien is ze druk inderdaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet ik niet? Nem, je quote maar zet er niets bij?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Klopt, zo doe je dat hier op Fok als iemand iets zegt dat je ook wil zeggenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Weet ik niet? Nem, je quote maar zet er niets bij?
Waarschijnlijk wou hij hetzelfde vragen als ik deedquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Weet ik niet? Nem, je quote maar zet er niets bij?
Fok is te traag om het op te zoeken maar ik zei pas nog dat het een week duurt voordat je hier vermist wordtquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen idee wat de reden is maar ze heeft al een week niet gepost.
Zo zie je maar weer, nooit te oud om te lerenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt, zo doe je dat hier op Fok als iemand iets zegt dat je ook wil zeggen
Henry Ford was ook een antisemiet, BMW en Mercedes-Benz maakten gebruik van dwangarbeid in WO2, Renault en Fiat hebben tanks gemaakt, Mitsubishi oorlogsvliegtuigen... neemt niet weg dat ik best een auto zou willen hebben. Ook ben ik best blij met snelwegen en zo...quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk mag datIk hoef gewoon geen muziek te horen van zo iemand
.
QFT!quote:
Misschien zijn er zoveel aanmeldingen dat ze er nog niet aan toegekomen zijn om jou te bellen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:47 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:22 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het echt een lief liedjeI would walk 500 miles and I would walk 500 more
Nee. Ik was wel vroeg trouwens.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft een van de lokale Icesavers het geld al terug? Ik nog niet, maar ik heb die papieren ook pas half november opgestuurd.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor de kerst zou iedereen het terughebben toch
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je hebt ook al een een kamer verbouwd?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk dat ze alles weer aan het terugzetten is
Inclusief de twee verstopte computers die ze niet had mogen vinden omdat ie beloofd had geen computerspullen meer mee naar huis te slepen....
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:26 schreef Etcetera het volgende:
snel Soemp, gooi die pc's weg waar hij nog dingen uit wil hebben, hij boos, jij boos, hij schelden, jij schelden, elkaar lief aankijken en dan hop erop
Bulletje en ik hebben onlangs ook nog goedmaakseks gehad.quote:
ik zou het niet wetenquote:
Ik ben Account Manager, maar probeer sinds een half jaar de transitie te maken naar Pre-Sales consultant, een functie die in ons bedrijf nog niet bestond maar die ik probeer te creėeren omdat ik van mening ben dat er meer uit ons klantenbestand te halen valt. Ik zit dus juist extreem goed (crisis-wijs dan) en op onbepaalde tijd-contract, maar het is een extreem zware klus.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zeer politiek correct
(het heeft hopelijk toch niets met de economische crisis te maken? )
ik ben het echt nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik verdenk eigenlijk gewoon nog steeds Etc zelf...of Tim
Ik ontken alles!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik verdenk eigenlijk gewoon nog steeds Etc zelf...of Tim
Don't mind if I doquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben het echt nietvan mijn part check je dat bij Laffer of Cynix
Nee, hij gaat lekkerquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:01 schreef Soempie het volgende:
Hij lust geen bier, maar ik ga nu wel een pizza voor hem halen.
Trouwens, wat is dat met mannen die (thuis) geen bier drinken? Mijn hele wereldbeeld valt in duigen! Wat doen jullie me aan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik doe het nooit maar ik denk dat ik vandaag een bier opentrek. Heb er zat gehad met Sinterklaas.
Ik zal je gerust stellen: bijna iedereen die ik ken drinkt wel gewoon thuis bier. Ze krabben ook aan hun zak en ze ruften bij ieder kans die ze krijgen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Trouwens, wat is dat met mannen die (thuis) geen bier drinken? Mijn hele wereldbeeld valt in duigen! Wat doen jullie me aan?
Is 'ie niet gewoon keihard busted?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben er nu 99% van overtuigd dat Tim het is
Ik drink wel es thuis bier, maar soms is dat omdat ik weinig anders in huis heb (sterkere drank, water en limonade). Ik heb nu nog drie flesjes Hertog Jan liggen, maar die heb ik al minstens anderhalve maand denk ik...quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Trouwens, wat is dat met mannen die (thuis) geen bier drinken? Mijn hele wereldbeeld valt in duigen! Wat doen jullie me aan?
Nietes! Het is hooguit Plausiblequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is 'ie niet gewoon keihard busted?
nee jammer genoeg nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is 'ie niet gewoon keihard busted?
Kameroen valt toch mee? Zolang ze uit de buurt van Zimbabwe en Congo blijft is het goed. Alhoewel het best gaaf zou zijn om met een briefje van 200 miljoen dollar rond te lopen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net dat een vriendin van me waarschijnlijk op stage gaat in Kameroen. Dat lijkt me echt gek.
Aha, dus jij bent het!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee jammer genoeg niethet kan ook een afleidingsmanouvre zijn
ik speel te vaak maffia
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee jammer genoeg niethet kan ook een afleidingsmanouvre zijn
ik speel te vaak maffia
![]()
Tja, het beeld dat hier geldt is: Afrika > negers > honger > kindjes met vliegen op hun ogenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kameroen valt toch mee? Zolang ze uit de buurt van Zimbabwe en Congo blijft is het goed. Alhoewel het best gaaf zou zijn om met een briefje van 200 miljoen dollar rond te lopen.
ik nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:47 schreef wyccie het volgende:
Wie wilde er nou een Tea for One theekopkan?
In de folder van De Tuinen staan ze voor tien euro.
Ah, nu ben ik gerustgesteld.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zal je gerust stellen: bijna iedereen die ik ken drinkt wel gewoon thuis bier. Ze krabben ook aan hun zak en ze ruften bij ieder kans die ze krijgen.
Ja, die vliegen krijg je er gratis bij. Dat beeld klopt ook.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
Tja, het beeld dat hier geldt is: Afrika > negers > honger > kindjes met vliegen op hun ogen
Dat soort troep. Kan er niets aan doen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik niet
Krab eens even aan je zak?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wyccie, ik open nu een biertje en ik ben alleen thuis
Ik vergeet trouwens dat er geboerd moet worden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik had het beter moeten doen: was het Soempie of LB?
[..]
Krab eens even aan je zak?
hey Yuriquote:
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |