ja de TT is hoe BE zichzelf omschrijftquote:
Geen idee, maar ik las iets over vrouwen die minstens 44 waren en magere scharminkels en ik kwam even op niks anders dan dit. En ik moest opschieten van Rocka anders zou zij het doen.quote:
Heb je alle beugels uit je BH's nog?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, ja joh![]()
Hmmm, even een vraagje...
mn wasmachine doet raar![]()
Hij maakt een gek geluid bij het centrifugeren, de trommel rammelt ofzo? Zo klinkt het nog het meest. Hij maakt echt onwijs veel herrie. Kan het kwaad als ik hem gewoon nog gebruik of is het een gevalletje niet-meer-aankomen-en-monteur-bellen? Is dat duur? Er zit nog garantie op, hij s nog geen jaar oud dat ding.
We gaan natuurlijk ook nog verhuizen enzo dus als het even kan wacht ik liever met bellen en dergelijke tot we daar wonen.
trommel goed geladen? niet overbeladen? staat waterpas??quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, ja joh![]()
Hij maakt een gek geluid bij het centrifugeren, de trommel rammelt ofzo? Zo klinkt het nog het meest. Hij maakt echt onwijs veel herrie. Kan het kwaad als ik hem gewoon nog gebruik of is het een gevalletje niet-meer-aankomen-en-monteur-bellen? Is dat duur? Er zit nog garantie op, hij s nog geen jaar oud dat ding.
We gaan natuurlijk ook nog verhuizen enzo dus als het even kan wacht ik liever met bellen en dergelijke tot we daar wonen.
kan zijn dat er iets met de ophanging losgegaan isquote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, ja joh![]()
Klussen en wonen?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, ja joh![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
Zo. En nu ben ik er echt klaar mee.
En om nog even op Ynske terug te komen... ik heb idd een knalrode neus.
Mmmm van apart slapen word je nou niet bepaald "schraal" BEquote:Op donderdag 11 december 2008 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga mijn bedje ook opzoeken. Op mijn tenen sluipend om er zeker van te zijn dat Sasha niet wakker word, dan de dekens voor F. naar beneden gooien (hij slaapt nog een nachtje op de bank, en dan heerlijk in mijn eentje in het grote bed met een 2-persoons dekbed!Heerlijk!
Tot morgen!
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:31 schreef marlieske het volgende:
[..]
Mmmm van apart slapen word je nou niet bepaald "schraal" BE
Tenzij een Tarzan natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2008 23:31 schreef marlieske het volgende:
[..]
Mmmm van apart slapen word je nou niet bepaald "schraal" BE
Ik ben ook geen 44, hoe moet ik dàt nu weer opvatten?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:39 schreef Jelief het volgende:
Ik wel een kilo of wat geleden![]()
viel reuze mee hoor, toen leek je écht geen 44
ik heb ivan helemaal moeten zoeken om te zien waar die nou van wasquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:41 schreef Belana het volgende:
wij waren naar bed voor de uitslag bekend was, maar Ivan heeft dus gewonnenwoeiiiii
ow man wat gun ik die jongen dat zeg
Oeh getsie, dat klinkt wel heel akeligquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:52 schreef Belana het volgende:
buuf, kind 2 ook al ziek geworden dus
Hier is Ezra ook nog steeds niet de oude. Ik was even bang voor RS. Dat zal het ook wel zijn denk ik, maar nu drinkt ie gelukkig weer. Vanmorgen, na een nacht van gehuil, gehoest, gespuug van het hoesten en weigeren te drinken, zag ik mezelf al naar de 1e hulp gaan, maar gelukkig wilde hij wel wat pap drinken... ik zag hem ervan bijtrekken.
het is naar, dit jaargetijde
Dat vind dat blonde jongetje héél leuk!quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:14 schreef Belana het volgende:
ah, een playstationgriepjenou, hij zal zich gerust niet top voelen denk ik als ie nu slaapt.
lekker ja dat Bram nu goed hersteld!
Liam wil trouwens graag weer naar dat blonde jongetje toe![]()
Pff, dat gaat een lange zit voor m worden idd. Maar misschien dat het idee van een feestje m dusdanig oppept dat ie het wel volhoudt. Dan is het morgen even wat minder gezellig verwacht ik.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:15 schreef bixister het volgende:
hier ook de halve nacht wakker geweest van een heel erg hoestende Piet. zielig is 't! hij wilde vandaag toch per se naar school want z'n allerbeste vriend is jarig. vanmiddag dus nog een feestje ook. zal mij benieuwen of hij dat allemaal een beetje volhoudt. hij heeft echt vrijwel niet meer geslapen na 3.00u. (en ik evenmin.)
Hij heeft anders wel een ehm, ontwapenende glimlachquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:31 schreef bixister het volgende:
ach ja mensen, deze is pas schraal! daarbij vergeleken zijn wij nog zo smeuïg als wat!
Ja joh, ik heb de randen van de pot nog in m'n kont staanquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:09 schreef huuphuup het volgende:
Ja je bent drie-en-halve maand jonger dan ik zo te zien![]()
Benjamin
Als in: je hebt een spugend kind of als in: je spuugt zelf?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:22 schreef PM-girl het volgende:
Zo. Ik ben toegetreden tot de wereld der spugende kinderen...
Ik ookquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:59 schreef Jelief het volgende:
Ik weiger te geloven dat hij al 4 wordt Tex,
Joh, hij hoeft er niet om thuisblijven hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:23 schreef bixister het volgende:
freecell, tegen sommige mannen (en zo te lezen zeker die van jou) moet je iets duidelijker zijn hoor. "Ik ben ziek dus wil jij vandaag thuisblijven om voor Leander en mij (en het oppaskindje) te zorgen?"
maar wat wilde je 'm dan zeggen met je 'ik neem vrij'-hint??quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Joh, hij hoeft er niet om thuisblijven hoor![]()
Ik kan ziek ook wel functioneren
Ik winquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:05 schreef freecell het volgende:
Smileypost
En ik gok dat ik één van de jongsten ben hier, dus ik voel me niet aangesproken door de TT
Het was geen hintquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:57 schreef bixister het volgende:
[..]
maar wat wilde je 'm dan zeggen met je 'ik neem vrij'-hint??
misschien ben ik toch een man, after all.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:28 schreef bixister het volgende:
een bobbel? is me nooit opgevallen op foto's troel. waar dan? (ja op z'n neuheus, maar waar op z'n neus).
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:35 schreef freecell het volgende:
[..]oppast
Het was geen hint
Het was meer even een opmerking omdat hij er niet bij nadenkt dat ik gewoon door moet gaan als ik ziek ben. Hij denkt soms een beetje zo van: 'ja, jij bent relaxed thuis, dus wat is het probleem?'
Al trekt dat wel behoorlijk bij sinds hij soms een avond in zijn uppie oppast thuis is met op Leander
goed puntquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, stokpaardje.
Of ben jij ook de hele dag op je eigen kind aan het opassen?
heb tot net weer in bed gelegenquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:49 schreef bixister het volgende:
ik wel hoor, ik pas altijd heel goed op!
en oja troel, nu zie ik het een klein beetje. is dat niet z'n wiskundeknobbel?ik ben benieuwd of de echo jullie iets wijzer maakt.
ynske, ik neem aan dat het wel gaat, hij zit nog op school. en met jou?
Ja dat kan, graag juist!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, zeg eens. Een kind wat snotverkouden is, waterige oogjes en water uit zijn neus, pieperig en alles, kan ik die, stevig ingepakt met bivakmuts en sjaal en dikke jas gewoon wel meenemen voor een ommetje? Ik wil zo graag even naar buiten strakjes. Kan dat?
Hij heeft geen koorts.
kloptquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:35 schreef Rewimo het volgende:
Ynske, jij blijft ook maar sukkelen met je longen hè?hand geeft
Alsof je wel oud bentquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:48 schreef Paradijsvogeltje het volgende:die TT ....
Ik ben snipverkouden. Maar schraal....? Neuh...
Hoe is het met jullie?
Je bent 6 dagen ouder dan ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:05 schreef freecell het volgende:
Smileypost
En ik gok dat ik één van de jongsten ben hier, dus ik voel me niet aangesproken door de TT
blauw kan best tof zijn! in mijn boom zou het geweldig staan! Ruilen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:54 schreef snoopy het volgende:
Schraalwie of wat is er hier schraal?
We hebben vanmorgen een kerstboom gekocht en nu pakte ik de gisteren gekochte lichtjes (100 stuks) zijn ze BLAUW
Kan ik weer naar Intratuin om ze te ruilen...
Er zat echt een miniscuul stikkertje op het doosje om de kleur aan te geven. Stom vind ik het!
Ik denk dat Intratuin dichter bij isquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:01 schreef freecell het volgende:
[..]
blauw kan best tof zijn! in mijn boom zou het geweldig staan! Ruilen?
Wijzig je nou net verjaardag in jaardag?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je bent 6 dagen ouder dan ik
Op mijn jaardag mag de vlag uit!
De intratuin is hier anders érg ver weg hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik denk dat Intratuin dichter bij is
So, das balen....quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
weet je wat schraal is? De waterleiding is hier net doorgebroken dus nu zitten we zonder water tot het gerepareerd is. En de meterstand? Die klopte wel, dus dat wordt 4200 euro afrekenen
Er is een keer iets fout gegaan blijkbaar, maar waar dat weet ik niet.
We zitten hier niet in Friesland potverdriequote:Op vrijdag 12 december 2008 13:15 schreef bixister het volgende:
in 't fries is 't jidje (jaardag) freecell.
nee jullie zitten in een andere uithoek potverfree!quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:18 schreef freecell het volgende:
[..]
We zitten hier niet in Friesland potverdrie
Dat dus, want het is wel heel veelquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef Ynske het volgende:
das een aardige rekening. voor hoeveel water is dat dan maneki?
Ik zit heul niet ver wegquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef bixister het volgende:
[..]
nee jullie zitten in een andere uithoek potverfree!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Wijzig je nou net verjaardag in jaardag?
2800 kuubquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef Ynske het volgende:
das een aardige rekening. voor hoeveel water is dat dan maneki?
Dat is 10 keer het water wat wij verbruikenquote:
quote:
als je het over de duivel hebtquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:50 schreef Ynske het volgende:
jeetje wat heb ik er een hekel aan als er een bedrijf langs zou komen tussen 13 en 13.30 uur, en ze komen niet.
Nouja, we moeten gewoon zeker weten of het kraakbeen is en niet wat andersquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:54 schreef Vivi het volgende:
Wat is Ruben toch een leuk ventje om te zien. Wat zeiden ze over die bobbel dan, Troel?
de watermeter zit in een put. Die staat altijd wel blank maar die ligt ook naast een sloot dus dat was niet eens zo raar. Ik zit net te denken..misschien is dat oorspronkelijk wel helemaal geen slootquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:08 schreef E.T. het volgende:
Jemig maneki..![]()
MAar als er 2800 kuub water weglekt, moet je dat toch merken? Dan moet er toch ergens heel erg veel water liggen?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb gekleurde lampjes in de boom, lekker fout
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
de watermeter zit in een put. Die staat altijd wel blank maar die ligt ook naast een sloot dus dat was niet eens zo raar. Ik zit net te denken..misschien is dat oorspronkelijk wel helemaal geen sloot
iddquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:21 schreef Troel het volgende:
He Yns
Nouja, misschien maar beter ook? Dan weet je waar je aan toe bent
Okequote:Op vrijdag 12 december 2008 14:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, we moeten gewoon zeker weten of het kraakbeen is en niet wat andersHet voelt echter gewoon als kraakbeen
Gewoon wat eerder naar het ziekenhuis gaan en een nieuwe laten makenquote:
2800 kuub krijg je niet weggedouched hoor!quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke. Maar better to be sure idd
.
Ik heb ook een hoerige kerstboom, met kleurige lichtjes en alles zo fout als maar kan.
Dean zegt 's ochtends bij het opstaan als eerste: "Boom, aan!".
Wat heb ik gemist Ynske, heb je longklachten?
Maneki,wat k*t van je waterrekening zeg! Ik douche ook altijd heel lang, nu heb je me bang gemaakt
.
Als je het kunt vinden en het kost minder dan 8,80, dan weet ik wat ik nog toevoeg aan mijn secret santa lijstjequote:Op vrijdag 12 december 2008 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh, ken je die al van die lichtjes die op je autoradio werken? geen idee hoe het precies in elkaar steekt, maar als je langs dat huis rijdt hoor je de muziek en gaan de lampen op de maat mee.
ff zoeken.
8,80 wordt denk ik lastig....quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Als je het kunt vinden en het kost minder dan 8,80, dan weet ik wat ik nog toevoeg aan mijn secret santa lijstje
Die zijn zo gaaf!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
8,80 wordt denk ik lastig....
Had ik toch jou lootje...quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:19 schreef PM-girl het volgende:
Dat filmpje is mijn favoriete youtube filmpje! Ik heb het muziekje wel eens als ringtone gehad
Ben je op Hyves te vinden?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Had ik toch jou lootje...![]()
We delen een passie voor kitsch geloof ik.Zo'n coca-cola reklame boom.
Maneki, ik zag een tijdje terug een dergelijk geval in een Engels consumenten programma. Iemand met een vrijstaande cottage die ook voor drie zwembaden aan water verbruikt zou hebben. Bij hem bleek na grondig onderzoek iets mis te zitten in de waterleiding voordat deze zijn erf op kwam waardoor op zijn erf veel water in de grond verdween. De kosten waren dus niet voor zijn rekening maar voor die van het waterleidingbedrijf dat verantwoordelijk was voor het deel van de leiding waar het probleem onstond en dat beter onderhoud had moeten plegen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
weet je wat schraal is? De waterleiding is hier net doorgebroken dus nu zitten we zonder water tot het gerepareerd is. En de meterstand? Die klopte wel, dus dat wordt 4200 euro afrekenen
Er is een keer iets fout gegaan blijkbaar, maar waar dat weet ik niet.
Micha is zwaar onder de indruk hiervan en ging meteen rekenen. Bij gemiddeld gebruik van water voor een gezin met 3 kinderen zou je 12 jaar lang kunnen doen met 2800 kuubquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:27 schreef Vivi het volgende:
Maneki,wat k*t van je waterrekening zeg! Ik douche ook altijd heel lang, nu heb je me bang gemaakt
.
ik moest ook meteen aan zoiets denken. sjees maneki, wat erg!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:31 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Maneki, ik zag een tijdje terug een dergelijk geval in een Engels consumenten programma. Iemand met een vrijstaande cottage die ook voor drie zwembaden aan water verbruikt zou hebben. Bij hem bleek na grondig onderzoek iets mis te zitten in de waterleiding voordat deze zijn erf op kwam waardoor op zijn erf veel water in de grond verdween. De kosten waren dus niet voor zijn rekening maar voor die van het waterleidingbedrijf dat verantwoordelijk was voor het deel van de leiding waar het probleem onstond en dat beter onderhoud had moeten plegen.
Dus zoek niet alleen uit waar precies de fout begint maar ook wie verantwoordelijk is voor dat stuk en het onderhoud. Misschien hoeven jullie helemaal niet te betalen.
Sterkte met de zooi![]()
Ooooh, echt wat een drama...quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:00 schreef bixister het volgende:
hebben de buren de politie nog niet ingeschakeld, rocka?
ponsplaatje van t ziekenhuisquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:03 schreef chacama het volgende:
waterlek... hier misschien wel een gaslek... verdubbeling t.o.v. vorig jaar. Nu alle afrekeningen zoeken vanaf 2000 en dan verglijken en kijken wat er is gebeurd. Daarna de maatschappij bellen en uitzoeken wat er nu echt fout zit. Want je gaat mij niet vertellen dat we opeens 2x zoveel zijn gaan verbruiken....
Brent ben benieuwd hoe je kapsel wordt.
Ynske, ponsplaatje ziekenhuis of van je verzekering? En uiteraard succes, gaat er iemand met je mee?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Bix, ik had de politie serieus al ingelicht dat Brent vanmiddag geknipt zou wordenMijn naam en adres kennen ze daar wel
BE: tuulk heb ik een mutsZie onder!
Vlindur![]()
Voor
[ afbeelding ]
Ook voor
[ afbeelding ]
Na
Gestylede hooligan:
[ afbeelding ]
Dit hoort natuurlijk hier en niet daar!quote:En dat brengt me gelijk op het volgende.. Wie doen er hier (ook) aan kerst?
Wij deden het vroeger samen. Veel met sinterklaas en een aardigheidje met kerst.
Toen we allemaal oud genoeg waren hebben sint afgeschaft en alleen uitgebreid kerst gevierd.
Vonden we allemaal ook veel gezelliger, lekker bij de boom met allemaal lichtjes en lampjes.
Mag ik vragen waarom?quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:45 schreef Oxymoron het volgende:
Ik vier ook, al jaren geen Sinterklaas meer thuis, alleen wel, op de groep. Dit jaar hadden we een diner gekookt door de bewoners, en samen met de begeleiding opgegeten.![]()
Van mijn ouders krijg ik met Kerst, altijd een boek om te lezen in de dagen tussen Kerst en Oudjaar. Omdat, dat best, moeilijke dagen voor mij zijn.![]()
Dit jaar krijg ik een boek, over slangen. (Ik ben, laatst met mijn ouders, naar, de Vogelkelder in Den Haag geweest. Echt heel gaaf; vooral de Groene Leguanen!!)Ze hebben daar, ook goedkope stenen en Geodes!
Nog 4 dagen werken en dan heb ik 2 weken, Kerstvakantie!
heel gaaf rocka!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Even terugkomend op die versierde verlampte huizen:
Mijn favo, en de muziek, echt kippenvel. Het heet 'Carol of the Bells' door Monique Danielle
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, ik wijzigde 'jonger' in 'ouder' Ik ben van 17 mei, dus dan ben jij 6 dagen ouderEn niet 6 dagen jonger
diesquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:00 schreef Belana het volgende:
Dit is de ultieme uitvoering van het ultieme kerstlied
haha ik heb je wel naar beneden zien wijzen ergens, maar had echt geen idee waar je 't over had.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:55 schreef RockabeIIa het volgende:
ja die past nou net niet Bix!Had ik gister al gedaan en ik kwam het zelfs hier showen. Niemand zag het
Ik geef toch echt de voorkeur aan de zoon van Nicolas.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:21 schreef E.T. het volgende:
Ik zit nu naar Nicolas Cage te kijken en die zie ik idd stukken liever dan Chris Zeegers.. Die laatste is echt definately niet mijn smaak
emotioneel incontinent ..quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:00 schreef Belana het volgende:
Dit is de ultieme uitvoering van het ultieme kerstlied
Ja... daarom geloof ik er dus ook niet inquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:45 schreef texelonia het volgende:
Nicholas Cage vind ik echt zooooooo niksWel goed acteur trouwens, maar echt totaal niet aantrekkelijk
Volgens mij vallen vrouwen veel meer op uitstraling en mannen op cupmaten
En huuphuup wat jij zegt over het evolutionair bekijken, kan wel kloppen. Aan de andere kant, van ruige mannen v erwacht je sneller dat ze niet bij je blijven om je gezinnetje te beschermen. Dus zouden vrouwen evolutionair gezien net zo goed op de wat softere mannen kunnen vallen... toch?
gruwelquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik geef toch echt de voorkeur aan de zoon van Nicolas.
(ik moest echt lachen om een foto van hun 2 samen met de dames samen. Effe zoeken!)
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef huuphuup het volgende:
Goed hè dat studie-ontwijkend-gedrag van mij![]()
it gets me a baby!!![]()
![]()
mja, vroeger hing ik tot kotsens aan toe boven de plee van de tentamenstress, dit jaar ga ik het es helemaal anders aanpakken! maar ik betwijfel of ik het kotsen kan schrappen![]()
maagzuur, en af en toe borrelt er een flinke vlaag misselijkheid op.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:58 schreef Rabsadani het volgende:
[..]
Ik doe met je meedat studieontwijkend gedrag dan, het kotsen heb ik tot nu toe weten te vermijden
![]()
Wat voor studie doe je?
Je zou bijna denken dat de OUDers een leven hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef huuphuup het volgende:
Ik vroeg het me ook al af, maar daar is het ook al wel rustig, heel OUD is rustig vanavond!
Aha! Dus dát is de manier! Ik ga eens een studie-gids openenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef huuphuup het volgende:
Goed hÚ dat studie-ontwijkend-gedrag van mij![]()
it gets me a baby!!![]()
![]()
mja, vroeger hing ik tot kotsens aan toe boven de plee van de tentamenstress, dit jaar ga ik het es helemaal anders aanpakken! maar ik betwijfel of ik het kotsen kan schrappen![]()
maagzuur, en af en toe borrelt er een flinke vlaag misselijkheid op.
Ohja, dat heb ik wel es ergens gelezen, dat je sinologie doet, leuk! ik doe een master in de richting van cultuurbeleid en -geschiedenis. (Hou het bewust een beetje vaag, is een beetje kleine opleiding en niemand weet het daar nogquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef huuphuup het volgende:
Ik voel nu echt steeds gevaarlijker zo'n golf opkomen maar ik zit het hier op de bank hard te negerenik vind het nog te vroeg heur...
![]()
Ik studeer Sinologie, ook wel talen & culturen van China. Jij?
Heerlijk kerstigquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef marlieske het volgende:
Mijn echt kerstgevoel liedje is toch wel dit.... en echt kerst is het dan niet eens
Volgens mij ben jij 11 jaar ouder!quote:
Ja die kende ik ook, geweldige kat!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:10 schreef Rabsadani het volgende:
Sja, als je het over kattenfilmpjes hebt, moet deze er natuurlijk tussen staan:
Kouwelijkheid hoort bij de zwangerschap he huupquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:00 schreef huuphuup het volgende:
Hier ook de kachel net een tik hoger gezet, vet koud hier
Huh? Ik was altijd een verschrikkelijke kou-kleumquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:15 schreef Rabsadani het volgende:
[..]
Kouwelijkheid hoort bij de zwangerschap he huupIk heb het al koud als het hier 22 graden is binnen
Ik heb ook geen vlag... vind het iets too much om nou zelf de vlag uit te hangen met mijn verjaardagquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij 11 jaar ouder!
Maar wel leuk dat op onze dag de vlag uit mag he!![]()
(niet dat ik het doeheb niet eens een vlag
Moeten we nog steeds aanschaffen en we wonen hier al 2 jaar!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |