ik heb ivan helemaal moeten zoeken om te zien waar die nou van wasquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:41 schreef Belana het volgende:
wij waren naar bed voor de uitslag bekend was, maar Ivan heeft dus gewonnenwoeiiiii
ow man wat gun ik die jongen dat zeg
Oeh getsie, dat klinkt wel heel akeligquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:52 schreef Belana het volgende:
buuf, kind 2 ook al ziek geworden dus
Hier is Ezra ook nog steeds niet de oude. Ik was even bang voor RS. Dat zal het ook wel zijn denk ik, maar nu drinkt ie gelukkig weer. Vanmorgen, na een nacht van gehuil, gehoest, gespuug van het hoesten en weigeren te drinken, zag ik mezelf al naar de 1e hulp gaan, maar gelukkig wilde hij wel wat pap drinken... ik zag hem ervan bijtrekken.
het is naar, dit jaargetijde
Dat vind dat blonde jongetje héél leuk!quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:14 schreef Belana het volgende:
ah, een playstationgriepjenou, hij zal zich gerust niet top voelen denk ik als ie nu slaapt.
lekker ja dat Bram nu goed hersteld!
Liam wil trouwens graag weer naar dat blonde jongetje toe![]()
Pff, dat gaat een lange zit voor m worden idd. Maar misschien dat het idee van een feestje m dusdanig oppept dat ie het wel volhoudt. Dan is het morgen even wat minder gezellig verwacht ik.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:15 schreef bixister het volgende:
hier ook de halve nacht wakker geweest van een heel erg hoestende Piet. zielig is 't! hij wilde vandaag toch per se naar school want z'n allerbeste vriend is jarig. vanmiddag dus nog een feestje ook. zal mij benieuwen of hij dat allemaal een beetje volhoudt. hij heeft echt vrijwel niet meer geslapen na 3.00u. (en ik evenmin.)
Hij heeft anders wel een ehm, ontwapenende glimlachquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:31 schreef bixister het volgende:
ach ja mensen, deze is pas schraal! daarbij vergeleken zijn wij nog zo smeuïg als wat!
Ja joh, ik heb de randen van de pot nog in m'n kont staanquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:09 schreef huuphuup het volgende:
Ja je bent drie-en-halve maand jonger dan ik zo te zien![]()
Benjamin
Als in: je hebt een spugend kind of als in: je spuugt zelf?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:22 schreef PM-girl het volgende:
Zo. Ik ben toegetreden tot de wereld der spugende kinderen...
Ik ookquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:59 schreef Jelief het volgende:
Ik weiger te geloven dat hij al 4 wordt Tex,
Joh, hij hoeft er niet om thuisblijven hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:23 schreef bixister het volgende:
freecell, tegen sommige mannen (en zo te lezen zeker die van jou) moet je iets duidelijker zijn hoor. "Ik ben ziek dus wil jij vandaag thuisblijven om voor Leander en mij (en het oppaskindje) te zorgen?"
maar wat wilde je 'm dan zeggen met je 'ik neem vrij'-hint??quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Joh, hij hoeft er niet om thuisblijven hoor![]()
Ik kan ziek ook wel functioneren
Ik winquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:05 schreef freecell het volgende:
Smileypost
En ik gok dat ik één van de jongsten ben hier, dus ik voel me niet aangesproken door de TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |