Het was geen hintquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:57 schreef bixister het volgende:
[..]
maar wat wilde je 'm dan zeggen met je 'ik neem vrij'-hint??
misschien ben ik toch een man, after all.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:28 schreef bixister het volgende:
een bobbel? is me nooit opgevallen op foto's troel. waar dan? (ja op z'n neuheus, maar waar op z'n neus).
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:35 schreef freecell het volgende:
[..]oppast
Het was geen hint
Het was meer even een opmerking omdat hij er niet bij nadenkt dat ik gewoon door moet gaan als ik ziek ben. Hij denkt soms een beetje zo van: 'ja, jij bent relaxed thuis, dus wat is het probleem?'
Al trekt dat wel behoorlijk bij sinds hij soms een avond in zijn uppie oppast thuis is met op Leander
goed puntquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, stokpaardje.
Of ben jij ook de hele dag op je eigen kind aan het opassen?
heb tot net weer in bed gelegenquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:49 schreef bixister het volgende:
ik wel hoor, ik pas altijd heel goed op!
en oja troel, nu zie ik het een klein beetje. is dat niet z'n wiskundeknobbel?ik ben benieuwd of de echo jullie iets wijzer maakt.
ynske, ik neem aan dat het wel gaat, hij zit nog op school. en met jou?
Ja dat kan, graag juist!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, zeg eens. Een kind wat snotverkouden is, waterige oogjes en water uit zijn neus, pieperig en alles, kan ik die, stevig ingepakt met bivakmuts en sjaal en dikke jas gewoon wel meenemen voor een ommetje? Ik wil zo graag even naar buiten strakjes. Kan dat?
Hij heeft geen koorts.
kloptquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:35 schreef Rewimo het volgende:
Ynske, jij blijft ook maar sukkelen met je longen hè?hand geeft
Alsof je wel oud bentquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:48 schreef Paradijsvogeltje het volgende:die TT ....
Ik ben snipverkouden. Maar schraal....? Neuh...
Hoe is het met jullie?
Je bent 6 dagen ouder dan ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:05 schreef freecell het volgende:
Smileypost
En ik gok dat ik één van de jongsten ben hier, dus ik voel me niet aangesproken door de TT
blauw kan best tof zijn! in mijn boom zou het geweldig staan! Ruilen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:54 schreef snoopy het volgende:
Schraalwie of wat is er hier schraal?
We hebben vanmorgen een kerstboom gekocht en nu pakte ik de gisteren gekochte lichtjes (100 stuks) zijn ze BLAUW
Kan ik weer naar Intratuin om ze te ruilen...
Er zat echt een miniscuul stikkertje op het doosje om de kleur aan te geven. Stom vind ik het!
Ik denk dat Intratuin dichter bij isquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:01 schreef freecell het volgende:
[..]
blauw kan best tof zijn! in mijn boom zou het geweldig staan! Ruilen?
Wijzig je nou net verjaardag in jaardag?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je bent 6 dagen ouder dan ik
Op mijn jaardag mag de vlag uit!
De intratuin is hier anders érg ver weg hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik denk dat Intratuin dichter bij is
So, das balen....quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
weet je wat schraal is? De waterleiding is hier net doorgebroken dus nu zitten we zonder water tot het gerepareerd is. En de meterstand? Die klopte wel, dus dat wordt 4200 euro afrekenen
Er is een keer iets fout gegaan blijkbaar, maar waar dat weet ik niet.
We zitten hier niet in Friesland potverdriequote:Op vrijdag 12 december 2008 13:15 schreef bixister het volgende:
in 't fries is 't jidje (jaardag) freecell.
nee jullie zitten in een andere uithoek potverfree!quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:18 schreef freecell het volgende:
[..]
We zitten hier niet in Friesland potverdrie
Dat dus, want het is wel heel veelquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef Ynske het volgende:
das een aardige rekening. voor hoeveel water is dat dan maneki?
Ik zit heul niet ver wegquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef bixister het volgende:
[..]
nee jullie zitten in een andere uithoek potverfree!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Wijzig je nou net verjaardag in jaardag?
2800 kuubquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef Ynske het volgende:
das een aardige rekening. voor hoeveel water is dat dan maneki?
Dat is 10 keer het water wat wij verbruikenquote:
quote:
als je het over de duivel hebtquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:50 schreef Ynske het volgende:
jeetje wat heb ik er een hekel aan als er een bedrijf langs zou komen tussen 13 en 13.30 uur, en ze komen niet.
Nouja, we moeten gewoon zeker weten of het kraakbeen is en niet wat andersquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:54 schreef Vivi het volgende:
Wat is Ruben toch een leuk ventje om te zien. Wat zeiden ze over die bobbel dan, Troel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |