quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:45 schreef texelonia het volgende:Nicholas Cage vind ik echt zooooooo niks

Wel goed acteur trouwens, maar echt totaal niet aantrekkelijk

Volgens mij vallen vrouwen veel meer op uitstraling en mannen op cupmaten

En huuphuup wat jij zegt over het evolutionair bekijken, kan wel kloppen. Aan de andere kant, van ruige mannen v erwacht je sneller dat ze niet bij je blijven om je gezinnetje te beschermen. Dus zouden vrouwen evolutionair gezien net zo goed op de wat softere mannen kunnen vallen... toch?
Ja... daarom geloof ik er dus ook niet in
haha, ik ben heel eerlijk, ik val écht op innerlijk. Natuurlijk moet er wel iets van uiterlijke aantrekkingskracht zijn, je moet je immers niet het apelazerus schrikken als je wakker wordt
Maar ik vind het echt zó belangrijk dat een man me kan laten lachen, en lief is, en dan bedoel ik echt lief, niet dat ie af en toe een bosje bloemen bij de benzinepomp meeneemt... en dat hij met me kan kletsen en me aanvoelt enzo en dat ie vriendelijk en attent, ook naar vrienden en familie toe. Ohja, en ik ben echt heel kieskeurig qua intelligentie niveau

Ik ben daar echt een zeikerd in maar iemand die het nieuws wegzapt voor "pimp my ride" ofzo daar kan ik echt op afknappen. Erg eigenlijk haha. Wat een waslijst

Gelukkig voldoet mijn lief aan al mijn eisen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回