heel gaaf rocka!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Even terugkomend op die versierde verlampte huizen:
Mijn favo, en de muziek, echt kippenvel. Het heet 'Carol of the Bells' door Monique Danielle
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, ik wijzigde 'jonger' in 'ouder' Ik ben van 17 mei, dus dan ben jij 6 dagen ouderEn niet 6 dagen jonger
diesquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:00 schreef Belana het volgende:
Dit is de ultieme uitvoering van het ultieme kerstlied
haha ik heb je wel naar beneden zien wijzen ergens, maar had echt geen idee waar je 't over had.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:55 schreef RockabeIIa het volgende:
ja die past nou net niet Bix!Had ik gister al gedaan en ik kwam het zelfs hier showen. Niemand zag het
Ik geef toch echt de voorkeur aan de zoon van Nicolas.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:21 schreef E.T. het volgende:
Ik zit nu naar Nicolas Cage te kijken en die zie ik idd stukken liever dan Chris Zeegers.. Die laatste is echt definately niet mijn smaak
emotioneel incontinent ..quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:00 schreef Belana het volgende:
Dit is de ultieme uitvoering van het ultieme kerstlied
Ja... daarom geloof ik er dus ook niet inquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:45 schreef texelonia het volgende:
Nicholas Cage vind ik echt zooooooo niksWel goed acteur trouwens, maar echt totaal niet aantrekkelijk
Volgens mij vallen vrouwen veel meer op uitstraling en mannen op cupmaten
En huuphuup wat jij zegt over het evolutionair bekijken, kan wel kloppen. Aan de andere kant, van ruige mannen v erwacht je sneller dat ze niet bij je blijven om je gezinnetje te beschermen. Dus zouden vrouwen evolutionair gezien net zo goed op de wat softere mannen kunnen vallen... toch?
gruwelquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik geef toch echt de voorkeur aan de zoon van Nicolas.
(ik moest echt lachen om een foto van hun 2 samen met de dames samen. Effe zoeken!)
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef huuphuup het volgende:
Goed hè dat studie-ontwijkend-gedrag van mij![]()
it gets me a baby!!![]()
![]()
mja, vroeger hing ik tot kotsens aan toe boven de plee van de tentamenstress, dit jaar ga ik het es helemaal anders aanpakken! maar ik betwijfel of ik het kotsen kan schrappen![]()
maagzuur, en af en toe borrelt er een flinke vlaag misselijkheid op.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:58 schreef Rabsadani het volgende:
[..]
Ik doe met je meedat studieontwijkend gedrag dan, het kotsen heb ik tot nu toe weten te vermijden
![]()
Wat voor studie doe je?
Je zou bijna denken dat de OUDers een leven hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef huuphuup het volgende:
Ik vroeg het me ook al af, maar daar is het ook al wel rustig, heel OUD is rustig vanavond!
Aha! Dus dát is de manier! Ik ga eens een studie-gids openenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef huuphuup het volgende:
Goed hÚ dat studie-ontwijkend-gedrag van mij![]()
it gets me a baby!!![]()
![]()
mja, vroeger hing ik tot kotsens aan toe boven de plee van de tentamenstress, dit jaar ga ik het es helemaal anders aanpakken! maar ik betwijfel of ik het kotsen kan schrappen![]()
maagzuur, en af en toe borrelt er een flinke vlaag misselijkheid op.
Ohja, dat heb ik wel es ergens gelezen, dat je sinologie doet, leuk! ik doe een master in de richting van cultuurbeleid en -geschiedenis. (Hou het bewust een beetje vaag, is een beetje kleine opleiding en niemand weet het daar nogquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef huuphuup het volgende:
Ik voel nu echt steeds gevaarlijker zo'n golf opkomen maar ik zit het hier op de bank hard te negerenik vind het nog te vroeg heur...
![]()
Ik studeer Sinologie, ook wel talen & culturen van China. Jij?
Heerlijk kerstigquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef marlieske het volgende:
Mijn echt kerstgevoel liedje is toch wel dit.... en echt kerst is het dan niet eens
Volgens mij ben jij 11 jaar ouder!quote:
Ja die kende ik ook, geweldige kat!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:10 schreef Rabsadani het volgende:
Sja, als je het over kattenfilmpjes hebt, moet deze er natuurlijk tussen staan:
Kouwelijkheid hoort bij de zwangerschap he huupquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:00 schreef huuphuup het volgende:
Hier ook de kachel net een tik hoger gezet, vet koud hier
Huh? Ik was altijd een verschrikkelijke kou-kleumquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:15 schreef Rabsadani het volgende:
[..]
Kouwelijkheid hoort bij de zwangerschap he huupIk heb het al koud als het hier 22 graden is binnen
Ik heb ook geen vlag... vind het iets too much om nou zelf de vlag uit te hangen met mijn verjaardagquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij 11 jaar ouder!
Maar wel leuk dat op onze dag de vlag uit mag he!![]()
(niet dat ik het doeheb niet eens een vlag
Moeten we nog steeds aanschaffen en we wonen hier al 2 jaar!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |