Ik doe met je meequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef huuphuup het volgende:
Goed hè dat studie-ontwijkend-gedrag van mij![]()
it gets me a baby!!![]()
![]()
mja, vroeger hing ik tot kotsens aan toe boven de plee van de tentamenstress, dit jaar ga ik het es helemaal anders aanpakken! maar ik betwijfel of ik het kotsen kan schrappen![]()
maagzuur, en af en toe borrelt er een flinke vlaag misselijkheid op.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:58 schreef Rabsadani het volgende:
[..]
Ik doe met je meedat studieontwijkend gedrag dan, het kotsen heb ik tot nu toe weten te vermijden
![]()
Wat voor studie doe je?
Je zou bijna denken dat de OUDers een leven hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef huuphuup het volgende:
Ik vroeg het me ook al af, maar daar is het ook al wel rustig, heel OUD is rustig vanavond!
Aha! Dus dát is de manier! Ik ga eens een studie-gids openenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef huuphuup het volgende:
Goed hÚ dat studie-ontwijkend-gedrag van mij![]()
it gets me a baby!!![]()
![]()
mja, vroeger hing ik tot kotsens aan toe boven de plee van de tentamenstress, dit jaar ga ik het es helemaal anders aanpakken! maar ik betwijfel of ik het kotsen kan schrappen![]()
maagzuur, en af en toe borrelt er een flinke vlaag misselijkheid op.
Ohja, dat heb ik wel es ergens gelezen, dat je sinologie doet, leuk! ik doe een master in de richting van cultuurbeleid en -geschiedenis. (Hou het bewust een beetje vaag, is een beetje kleine opleiding en niemand weet het daar nogquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef huuphuup het volgende:
Ik voel nu echt steeds gevaarlijker zo'n golf opkomen maar ik zit het hier op de bank hard te negerenik vind het nog te vroeg heur...
![]()
Ik studeer Sinologie, ook wel talen & culturen van China. Jij?
Heerlijk kerstigquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef marlieske het volgende:
Mijn echt kerstgevoel liedje is toch wel dit.... en echt kerst is het dan niet eens
Volgens mij ben jij 11 jaar ouder!quote:
Ja die kende ik ook, geweldige kat!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:10 schreef Rabsadani het volgende:
Sja, als je het over kattenfilmpjes hebt, moet deze er natuurlijk tussen staan:
Kouwelijkheid hoort bij de zwangerschap he huupquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:00 schreef huuphuup het volgende:
Hier ook de kachel net een tik hoger gezet, vet koud hier
Huh? Ik was altijd een verschrikkelijke kou-kleumquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:15 schreef Rabsadani het volgende:
[..]
Kouwelijkheid hoort bij de zwangerschap he huupIk heb het al koud als het hier 22 graden is binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |