De intratuin is hier anders érg ver weg hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik denk dat Intratuin dichter bij is
So, das balen....quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
weet je wat schraal is? De waterleiding is hier net doorgebroken dus nu zitten we zonder water tot het gerepareerd is. En de meterstand? Die klopte wel, dus dat wordt 4200 euro afrekenen
Er is een keer iets fout gegaan blijkbaar, maar waar dat weet ik niet.
We zitten hier niet in Friesland potverdriequote:Op vrijdag 12 december 2008 13:15 schreef bixister het volgende:
in 't fries is 't jidje (jaardag) freecell.
nee jullie zitten in een andere uithoek potverfree!quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:18 schreef freecell het volgende:
[..]
We zitten hier niet in Friesland potverdrie
Dat dus, want het is wel heel veelquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef Ynske het volgende:
das een aardige rekening. voor hoeveel water is dat dan maneki?
Ik zit heul niet ver wegquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef bixister het volgende:
[..]
nee jullie zitten in een andere uithoek potverfree!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Wijzig je nou net verjaardag in jaardag?
2800 kuubquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef Ynske het volgende:
das een aardige rekening. voor hoeveel water is dat dan maneki?
Dat is 10 keer het water wat wij verbruikenquote:
quote:
als je het over de duivel hebtquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:50 schreef Ynske het volgende:
jeetje wat heb ik er een hekel aan als er een bedrijf langs zou komen tussen 13 en 13.30 uur, en ze komen niet.
Nouja, we moeten gewoon zeker weten of het kraakbeen is en niet wat andersquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:54 schreef Vivi het volgende:
Wat is Ruben toch een leuk ventje om te zien. Wat zeiden ze over die bobbel dan, Troel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |