de watermeter zit in een put. Die staat altijd wel blank maar die ligt ook naast een sloot dus dat was niet eens zo raar. Ik zit net te denken..misschien is dat oorspronkelijk wel helemaal geen slootquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:08 schreef E.T. het volgende:
Jemig maneki..![]()
MAar als er 2800 kuub water weglekt, moet je dat toch merken? Dan moet er toch ergens heel erg veel water liggen?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb gekleurde lampjes in de boom, lekker fout
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
de watermeter zit in een put. Die staat altijd wel blank maar die ligt ook naast een sloot dus dat was niet eens zo raar. Ik zit net te denken..misschien is dat oorspronkelijk wel helemaal geen sloot
iddquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:21 schreef Troel het volgende:
He Yns
Nouja, misschien maar beter ook? Dan weet je waar je aan toe bent
Okequote:Op vrijdag 12 december 2008 14:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, we moeten gewoon zeker weten of het kraakbeen is en niet wat andersHet voelt echter gewoon als kraakbeen
Gewoon wat eerder naar het ziekenhuis gaan en een nieuwe laten makenquote:
2800 kuub krijg je niet weggedouched hoor!quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke. Maar better to be sure idd
.
Ik heb ook een hoerige kerstboom, met kleurige lichtjes en alles zo fout als maar kan.
Dean zegt 's ochtends bij het opstaan als eerste: "Boom, aan!".
Wat heb ik gemist Ynske, heb je longklachten?
Maneki,wat k*t van je waterrekening zeg! Ik douche ook altijd heel lang, nu heb je me bang gemaakt
.
Als je het kunt vinden en het kost minder dan 8,80, dan weet ik wat ik nog toevoeg aan mijn secret santa lijstjequote:Op vrijdag 12 december 2008 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh, ken je die al van die lichtjes die op je autoradio werken? geen idee hoe het precies in elkaar steekt, maar als je langs dat huis rijdt hoor je de muziek en gaan de lampen op de maat mee.
ff zoeken.
8,80 wordt denk ik lastig....quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Als je het kunt vinden en het kost minder dan 8,80, dan weet ik wat ik nog toevoeg aan mijn secret santa lijstje
Die zijn zo gaaf!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
8,80 wordt denk ik lastig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |