Failed you hasquote:
dat script werkt blijkbaar niet meerquote:
Misschien ging het topic zo traag dat je scrippie dacht: jah dag, dit ken je zelf ook nog wel bijhoudenquote:Op donderdag 11 december 2008 15:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat script werkt blijkbaar niet meer
dat lijkt het meest waarschijnlijkequote:Op donderdag 11 december 2008 15:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien ging het topic zo traag dat je scrippie dacht: jah dag, dit ken je zelf ook nog wel bijhouden
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat lijkt het meest waarschijnlijke
Betekent dit dat je dus ook ons ontbijt voor morgenochtend heb gehaald? of moet ik dat straks ff doen?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:39 schreef Logician het volgende:
* Logician gaat eens appie opzoeken, tot later!!!![]()
Het is nu wel heul rustigquote:Op donderdag 11 december 2008 16:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Betekent dit dat je dus ook ons ontbijt voor morgenochtend heb gehaald? of moet ik dat straks ff doen?
Je mist me hè?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Het is nu wel heul rustig
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Het is nu wel heul rustig
quote:
Ja we zijn druk aan het fappen, je stoort ons een beetjequote:Op donderdag 11 december 2008 16:11 schreef MaleDuck het volgende:
ah, ik snap het al, foto's van logi...
maar ik ga afsluiten, dag mensen
hahaquote:Op donderdag 11 december 2008 16:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja we zijn druk aan het fappen, je stoort ons een beetje
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Betekent dit dat je dus ook ons ontbijt voor morgenochtend heb gehaald? of moet ik dat straks ff doen?
Lol wtfquote:Op donderdag 11 december 2008 16:19 schreef Crazy-p het volgende:
is er ook ff zeg maar
vanaf thuis dus..
lol belde werk op vanochtend.. ja heb blaasontsteking.. oh das niet goed..
ja duh..
Bye byequote:Op donderdag 11 december 2008 16:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Lieve mensen, ik ga naar huis, heb het wel gezien
laturrs
Glquote:Op donderdag 11 december 2008 16:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Vanavond nog wedstrijd
hopen dat mijn hamstring het vol houdt
Alsof je dat voor het zeggen hebtquote:Op donderdag 11 december 2008 16:21 schreef Crazy-p het volgende:
oh ja.. en een wanneer verwacht je weer beter te zijn..
lmao.. nou ik hoop op morgen!
Hehequote:Op donderdag 11 december 2008 16:23 schreef Rossdale het volgende:
Ik probeer het nog wel 10 hele minuten vol te houden, en dan is mijn laatste echte werkdag voorbijjjjjjjjjjj. Morgen alleen nog even mijn zooi ophalen, met collega's lullen en trakteren enzo
ja idd!.. en toch vragen ze het hier altijd..quote:Op donderdag 11 december 2008 16:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alsof je dat voor het zeggen hebt
Goed bezig meidquote:
I just didquote:Op donderdag 11 december 2008 16:27 schreef Crazy-p het volgende:
dus wij mogen echt vanaf werk niet meer posten hier?
Liefquote:Op donderdag 11 december 2008 16:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Goed bezig meid![]()
Ik ben trots op je
gelukkig..quote:
Als jij morgen rond 8:00 in Enschede bent, mag je best een broodje mee-eten hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg , en ik dan ? krijg ik geen ontbijt ?![]()
Dat wordt heel vroeg opstaanquote:Op donderdag 11 december 2008 16:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als jij morgen rond 8:00 in Enschede bent, mag je best een broodje mee-eten hoor
ja dat wordt moeilijk, moet wel weer om 9 uur beginnen hier.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als jij morgen rond 8:00 in Enschede bent, mag je best een broodje mee-eten hoor
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:46 schreef Crazy-p het volgende:
das nog best heet volgens mij... lol.. tong verbrand
Je moeder...quote:
je kan toch ook gaan fietsen voor de stroom ?quote:
Fietsen? die heb ik hier maar heul heul weinig gezienquote:Op donderdag 11 december 2008 16:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan toch ook gaan fietsen voor de stroom ?
Gaan we hier nu slijmen?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:55 schreef Logician het volgende:
Als je oud bent is het leuk maar nu vind ik het vreselijkkomt u maar!
Donequote:Op donderdag 11 december 2008 16:55 schreef Logician het volgende:
nou ik heb in sommige landen van die scootertjes gezien, das nog veel gevaarlijker. en tja waarom zou je stoplichten neerzetten, als je ook gewoon door kan rijdenquote:Op donderdag 11 december 2008 16:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fietsen? die heb ik hier maar heul heul weinig gezien
Da's ook echt levensgevaarlijk hier
Wtfquote:Op donderdag 11 december 2008 16:58 schreef Crazy-p het volgende:
ik mag dan 26 zijn.. maar lol.. laatst dacht er iemand dat ik nog 13 was..
wat toch wel ronduit belachelijk is.. maar ja..
Hier is niet eens plek voor al die auto's die hier rondrijdenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik heb in sommige landen van die scootertjes gezien, das nog veel gevaarlijker. en tja waarom zou je stoplichten neerzetten, als je ook gewoon door kan rijden
ja dat moet je hier eens proberen hahaquote:Op donderdag 11 december 2008 17:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier is niet eens plek voor al die auto's die hier rondrijden
"Geen parkeerplaats? dan laat ik 'm toch ergens midden op straat staan"
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben 28, het is al zo erg, dat mensen van 50 opstaan in de bus voor me zodat ik kan zitten
Tegenover het gebouw waar ik inzit, staan gewoon rijen met auto's geparkeerd die nooit meer opgehaald wordenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat moet je hier eens proberen haha
Ik bedoelde of we in dat topic even je fans moesten uithangenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:06 schreef Logician het volgende:
Slijmen?? *Roggelt even*
Lekker geregeld weerquote:Op donderdag 11 december 2008 17:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tegenover het gebouw waar ik inzit, staan gewoon rijen met auto's geparkeerd die nooit meer opgehaald worden![]()
Waar we in NL ze aan een sloop kunnen verkopen, moeten ze, die oude barrels hier weg laten slepen. Mensen moeten er dus geld op toeleggen
Oh nee hoor, die tijd dat ik daar op uit was heb ik wel gehadquote:Op donderdag 11 december 2008 17:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik bedoelde of we in dat topic even je fans moesten uithangen
Spuug eens uit? is ie groen?quote:
zijn ze daar nog steeds zo arm dan ? ik weet dat in polen dat nl sterk aan het veranderen is.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tegenover het gebouw waar ik inzit, staan gewoon rijen met auto's geparkeerd die nooit meer opgehaald worden![]()
Waar we in NL ze aan een sloop kunnen verkopen, moeten ze, die oude barrels hier weg laten slepen. Mensen moeten er dus geld op toeleggen
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Oh nee hoor, die tijd dat ik daar op uit was heb ik wel gehad
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:12 schreef WhiteLightning het volgende:
Werelds, zo lekker Hutspot bij mn moeder eten. ze belt net
eet vanavond boerenkool met worstquote:Op donderdag 11 december 2008 17:12 schreef WhiteLightning het volgende:
Werelds, zo lekker Hutspot bij mn moeder eten. ze belt net
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zijn ze daar nog steeds zo arm dan ? ik weet dat in polen dat nl sterk aan het veranderen is.
Nou maar hopen dat ik geen ban krijg ofzoquote:
Eet ze zometeen he jongen!quote:Op donderdag 11 december 2008 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga afsluiten ook! fijne avond !!
ps. sgele, ik verw8 2 lege flessen bij je
Was jij dat?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ik geen ban krijg ofzo
Nee ik zit te TS gewoon een beetje uit te scheldenquote:
vast nietquote:Op donderdag 11 december 2008 17:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ik geen ban krijg ofzo
Doei doei Logiquote:Op donderdag 11 december 2008 17:20 schreef Logician het volgende:
LOL
Maaruh ik gaat eens braaf huisvrouw spelen en mezelf opsluiten in de keuken![]()
Olep! Onze huis tuin en keuken baggeraar!quote:
Fixtquote:Op donderdag 11 december 2008 17:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Olep! Onze huis tuin en keuken kwaliteitsusert!![]()
![]()
Boeie kan gebeuren toch... kan je niks aan doenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:35 schreef Crazy-p het volgende:
gewoon in 7 dagen tijd.. al 4 keer ziek gemeld.. gaat lekker!
ja neej.. misschien niet.. maar toch wel stomquote:Op donderdag 11 december 2008 17:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Boeie kan gebeuren toch... kan je niks aan doen
Fuck itquote:Op donderdag 11 december 2008 17:41 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja neej.. misschien niet.. maar toch wel stom
Gastquote:
Respectquote:Op donderdag 11 december 2008 17:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast![]()
My Way is een briljant nummer trouwens
leg eens uitquote:
quote:
Nou kijk wat ik bedoel is dat als het donderdag is en dus bijna vrijdag dat dus betekend dat het week van het jaar bijna om is en dat je ziekjes bent omdat je lichaam dat graag wilt en je baas dat niet snapt aangezien hij homo is en niks van het vrouwelijke lichaam afweet. Vind ik niet dat je kan vragen hoelang het duurt voordat je beter wordt. Had de baas maar moeten opletten toen hij vroeger op school zat (als hij dat uberhuapt deed) verders vind ik dat je met dit weer zolang ziek mag blijven als je wilt. Mits je maar niet meer dagen ziekmeld dan dat je moet werken want dat is overbodig. Verders is blauw me lievelings kleur en daarna komt groen. 8 vind ik een mooi getal maar 3 is ook wel leuk.quote:
Sgelequote:
I iz doin' fine littel grasshoppah!quote:
Oooh...zeg dat danquote:Op donderdag 11 december 2008 17:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou kijk wat ik bedoel is dat als het donderdag is en dus bijna vrijdag dat dus betekend dat het week van het jaar bijna om is en dat je ziekjes bent omdat je lichaam dat graag wilt en je baas dat niet snapt aangezien hij homo is en niks van het vrouwelijke lichaam afweet. Vind ik niet dat je kan vragen hoelang het duurt voordat je beter wordt. Had de baas maar moeten opletten toen hij vroeger op school zat (als hij dat uberhuapt deed) verders vind ik dat je met dit weer zolang ziek mag blijven als je wilt. Mits je maar niet meer dagen ziekmeld dan dat je moet werken want dat is overbodig. Verders is blauw me lievelings kleur en daarna komt groen. 8 vind ik een mooi getal maar 3 is ook wel leuk.
Ohw en als dat blijkt dat je geen zin hebt om je baan te neuken dan geef ik je gelijk.
Juistem!quote:
fine.... volgende week al mijn eerste solliquote:Op donderdag 11 december 2008 17:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
I iz doin' fine littel grasshoppah!![]()
Hoeist daar?
Cyaquote:Op donderdag 11 december 2008 18:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Juistem!
Hey het is tijd
Mensen, fijne avond!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Juistem!
Hey het is tijd
Mensen, fijne avond!![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op donderdag 11 december 2008 18:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
fine.... volgende week al mijn eerste solli
Cyaquote:Op donderdag 11 december 2008 18:04 schreef Crazy-p het volgende:
anywegs.. ik ga ff wat anders doen.. fijne avond mensen!
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oh
Weten ze wel dat je pas over 3 maanden wilt gaan werken?
Moet je daarmee niet oppassen dat je dan niet meer belasting over je geld gaat betalen? Hogere schaal etc. En mag je 2 banen met 40 uur per week op je naam hebben staan?quote:Op donderdag 11 december 2008 18:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee nog niet.. maar anders wel lekker dubbel salaris
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:55 schreef Logician het volgende:
hehe .. zodra ik ontslag neem krijg ik de rest van mijn maanden salaris meequote:Op donderdag 11 december 2008 18:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moet je daarmee niet oppassen dat je dan niet meer belasting over je geld gaat betalen? Hogere schaal etc. En mag je 2 banen met 40 uur per week op je naam hebben staan?
Ik weet het niet hoor daarom vraag ik het je nu
Maar de belasting naait je altijd vandaar
mmm okej ^^quote:Op donderdag 11 december 2008 18:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe .. zodra ik ontslag neem krijg ik de rest van mijn maanden salaris mee
.quote:Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen
Mogguh Smokez!quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh Sgele![]()
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
He da's ook niet lekkerquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je mond spoelen met zeep
Bewaar dat dan maar voor als je weer terug bentquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
He da's ook niet lekkerDe zeep in Nederland smaakt veel beter
Heel goed Smokez!quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bewaar dat dan maar voor als je weer terug bent5 weken gestopt met roken trouwens
Thnxquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heel goed Smokez!![]()
![]()
![]()
![]()
Relaxed dat je het gewoon volhoud
Gewoon zorgen dat je altijd iets hebt liggenquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thnx
Ben alleen benieuwd of ik al kan stoppen met die pleisters. Eigenlijk zou je een kuur van 9 weken moeten doen (3 weken 21mg, 3x 14mg, 3x7mg), maar ik denk zomaar dat dat niet echt hard meer nodig is op dit moment.
Ben nu nog met 14mg bezig welke ik nog een week zou moeten doen. Vanmiddag haal ik nog maar ff 7mg voor 2 weken, en daarna lijkt het me wel weer ffies genoeg geweest
Godver, ik probeer juist te stoppen, idiootquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je altijd iets hebt liggen
Wil je stoppen met die pleisters, en je hebt het idee dat het niet werkt, kan je altijd nog gewoon lekker een peuk opsteken
quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, ik probeer juist te stoppen, idioot
Ja net was er nog niks aan de hand, tot ik hier de balkondeur open gooide..quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
![]()
![]()
En? Hebben we er allemaal een beetje zin in
* Sm0keZ ontvreemdt en veilt Bellerophon's nierenquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
![]()
![]()
En? Hebben we er allemaal een beetje zin in
Hoor ik daar 200 Euro? Eenmaal? Andermaal?quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ ontvreemdt en veilt Bellerophon's nieren
Whehehe, wodka drinkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja net was er nog niks aan de hand, tot ik hier de balkondeur open gooide..De tyfus wat is het koud hier
Mogguh Beller!![]()
Succes kerelquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:55 schreef Sgele het volgende:
Ik ga de metro opzoeken
Werk ze vandaag!
Geeneens m'n moeder erbij?quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ ontvreemdt en veilt Bellerophon's nieren
Zo is datquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe, wodka drinkenBlijf je warm
Zou wel een goed idee zijn met dit weerquote:
Sorry, hoe kon ik dat vergetenquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuh, ik ga toch geen spullen van de hand doen die ik zelf regelmatig gebruik
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, hoe kon ik dat vergeten
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is je vergeven![]()
Het is nog vroeg namelijk
quote:
Jeweetsch, mogguh Fubarquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeweetsch, mogguh FubarHoe is alles?
Woehoeh!!! Ik vandaag mijn iPhone 3Gquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zer gut jah !
* _F.U.B.A.R_ Krijgt zo zn LG Renoir![]()
![]()
![]()
Godsamme Smokezquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gecondoleerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Woehoeh!!! Ik vandaag mijn iPhone 3G![]()
Woehoeh!! Ik a.s. dinsdag mijn Sony Ericsson XPeriaquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
jij gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Woehoeh!! Ik a.s. dinsdag mijn Sony Ericsson XPeria![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms heb ik best een aardige baas enzo
Me vriendin heeft em in et grijs..quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke telefoon alleen ik wilde geen windows mobile telefoon meerquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Kan ik me ook wel voorstellen jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leuke telefoon alleen ik wilde geen windows mobile telefoon meerVandaar
Ben ook niet echt te spreken over Windows Mobile maarjaquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen ja
Heb nog nooit zo'n iPhone in m'n handen gehad ofzo, dus k zou niet eens weten wat voor OS daarop staat
quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |