Mogguh Smokez!quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh Sgele![]()
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
He da's ook niet lekkerquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je mond spoelen met zeep
Bewaar dat dan maar voor als je weer terug bentquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
He da's ook niet lekkerDe zeep in Nederland smaakt veel beter
Heel goed Smokez!quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bewaar dat dan maar voor als je weer terug bent5 weken gestopt met roken trouwens
Thnxquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heel goed Smokez!![]()
![]()
![]()
![]()
Relaxed dat je het gewoon volhoud
Gewoon zorgen dat je altijd iets hebt liggenquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thnx
Ben alleen benieuwd of ik al kan stoppen met die pleisters. Eigenlijk zou je een kuur van 9 weken moeten doen (3 weken 21mg, 3x 14mg, 3x7mg), maar ik denk zomaar dat dat niet echt hard meer nodig is op dit moment.
Ben nu nog met 14mg bezig welke ik nog een week zou moeten doen. Vanmiddag haal ik nog maar ff 7mg voor 2 weken, en daarna lijkt het me wel weer ffies genoeg geweest
Godver, ik probeer juist te stoppen, idiootquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je altijd iets hebt liggen
Wil je stoppen met die pleisters, en je hebt het idee dat het niet werkt, kan je altijd nog gewoon lekker een peuk opsteken
quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, ik probeer juist te stoppen, idioot
Ja net was er nog niks aan de hand, tot ik hier de balkondeur open gooide..quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
![]()
![]()
En? Hebben we er allemaal een beetje zin in
* Sm0keZ ontvreemdt en veilt Bellerophon's nierenquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
![]()
![]()
En? Hebben we er allemaal een beetje zin in
Hoor ik daar 200 Euro? Eenmaal? Andermaal?quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ ontvreemdt en veilt Bellerophon's nieren
Whehehe, wodka drinkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja net was er nog niks aan de hand, tot ik hier de balkondeur open gooide..De tyfus wat is het koud hier
Mogguh Beller!![]()
Succes kerelquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:55 schreef Sgele het volgende:
Ik ga de metro opzoeken
Werk ze vandaag!
Geeneens m'n moeder erbij?quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ ontvreemdt en veilt Bellerophon's nieren
Zo is datquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe, wodka drinkenBlijf je warm
Zou wel een goed idee zijn met dit weerquote:
Sorry, hoe kon ik dat vergetenquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuh, ik ga toch geen spullen van de hand doen die ik zelf regelmatig gebruik
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, hoe kon ik dat vergeten
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is je vergeven![]()
Het is nog vroeg namelijk
quote:
Jeweetsch, mogguh Fubarquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeweetsch, mogguh FubarHoe is alles?
Woehoeh!!! Ik vandaag mijn iPhone 3Gquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zer gut jah !
* _F.U.B.A.R_ Krijgt zo zn LG Renoir![]()
![]()
![]()
Godsamme Smokezquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gecondoleerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Woehoeh!!! Ik vandaag mijn iPhone 3G![]()
Woehoeh!! Ik a.s. dinsdag mijn Sony Ericsson XPeriaquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
jij gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Woehoeh!! Ik a.s. dinsdag mijn Sony Ericsson XPeria![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms heb ik best een aardige baas enzo
Me vriendin heeft em in et grijs..quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke telefoon alleen ik wilde geen windows mobile telefoon meerquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Kan ik me ook wel voorstellen jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leuke telefoon alleen ik wilde geen windows mobile telefoon meerVandaar
Ben ook niet echt te spreken over Windows Mobile maarjaquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen ja
Heb nog nooit zo'n iPhone in m'n handen gehad ofzo, dus k zou niet eens weten wat voor OS daarop staat
quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |