Is idd lastigquote:Op donderdag 11 december 2008 16:32 schreef Murmeli het volgende:
ja, herkenbaar, ook heel lang last van gehad! Was ik 21 wilden ze me bijna geen biertje meegeven. ben nu 33 en vind het niet meer zo erg als ze me 28 ofzo schatten. EN dan de beleefdheidsonderschatting meetellen en dan valt het dus wel mee. En nu is het inderdaad wel vleiend als mensen zeggen: WAT?! ben jij al 33?!?! zou je niet zeggen...
Maar wordt misschien nu wel weer lastig nu ik single ben, zal wel weer gastjes van 30- achter me aan krijgen en daar zit ik niet echt op te wachten... Maar dat zien we dan wel weer. Kan altijd met mn nette kleren gaan stappen
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Is idd lastigben ook 30+ en heb eigenlijk altijd -30 achter me aan.. alhoewel dat natuurlijk ook best lekker kan zijn
![]()
Wat?! ben jij 30+?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Is idd lastigben ook 30+ en heb eigenlijk altijd -30 achter me aan.. alhoewel dat natuurlijk ook best lekker kan zijn
![]()
Ik ben 28, het is al zo erg, dat mensen van 50 opstaan in de bus voor me zodat ik kan zittenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben ook 30+ , kan me wel herrineren dat ik 5 jaar geleden moest legitimeren dat ik 18 was ....
die gast werdt wel even uitgelachen door de kroeg en mn vrienden.
nog even en ze vragen of je hun looprek wil lenen.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben 28, het is al zo erg, dat mensen van 50 opstaan in de bus voor me zodat ik kan zitten
ja voor even leuk, maar daarna zijn ze toch te jong denk ik (vaak)quote:Op donderdag 11 december 2008 16:53 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
Gast, ik heb een hele voorraad inmiddelsquote:Op donderdag 11 december 2008 17:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog even en ze vragen of je hun looprek wil lenen.
Waat? Ben jij al 30?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:53 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |