Step away from the peroxide!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een witte linnenrok. En een witte tanktop maar die heb ik nu aan. En een witte muts maar die heb ik ergens gevonden.
Ik ben aan het SOGenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:04 schreef neen het volgende:hoerenkotsverslag lukt niet
![]()
Hiephoiiiiiiiii dacht het ff wel wederom een nieuw topic in de Slank Reeks![]()
Ik hier ook... moet nog zuviel machen maar ik snap er niks van... mijn excuses:quote:Op woensdag 10 december 2008 23:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben aan het SOGen
en ik heb woedeaanvallen al twee dagen![]()
Ik zei toch dat wij gedoemd waren om te falen
Ik moet twee Engelse artikelen lezen en 2 abstracts over dikke vegetariërs. Vegetariërs zijn kut.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:09 schreef neen het volgende:
[..]
Ik hier ook... moet nog zuviel machen maar ik snap er niks van... mijn excuses:
- verslagpartner die er zelden is
- 3e leraar in korte tijd dus 0,0 uitleg over de opdracht
- later instromen dus het begin sowieso missen
Zo, mijn SOG al weer gedeeltelijk goed gepraat.
Ah, klinkt bekend, maar sinds ik er een kind uit heb gewurmd ben ik McOrganised, al mijn administratie zit in mapjes met plastic hoesjes en zulks. Zó fijn, dat toen ik laatst een of ander overzicht voor de kinderopvangtoeslag moest opsturen ik niet in paniek vuilniszakken moest gaan omkieperen like usual maar ik het zo tevoorschijn kon halenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:25 schreef Greys het volgende:
Ik ben mijn administratie al twee maanden voor me uit aan het schuiven
Ik háát acceptgiro's en belangrijke papieren die niet zoek mogen raken
En 3 min. op full speed opgewarmd in de magnetron zo te zien.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vooral als ze net opgegraven zijn
Foeiquote:Op woensdag 10 december 2008 23:29 schreef conleche het volgende:
Toevoeging aan mijn lijstje:
6 kaascupjes uit de oven à 38 cal.
Zeg btw, nu heb je nog steeds geen foto van je wederhelft laten zienquote:
Hij valt op jongere vrouwen hoorde ik. 1 jaar jonger.quote:
Kom op hey, die heeft een hoofd als het zwakzinnige achterneefje van een mislukte geodriehoek die per ongeluk een vierkant werd.quote:
In your dreams!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij valt op jongere vrouwen hoorde ik. 1 jaar jonger.
Nee hoor, al was het de laatste man op een verlaten eiland dan zou ik nog een zee vol haaien overzwemmen in de hoop de J.P Balkenende aan de andere kant op me stond te wachtenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:35 schreef conleche het volgende:
Nee, dat vind ik niks. (och jee, ik ben wel kieskeurig merk ik)
Je bent gewoon jaloers omdat je te oud voor hem bentquote:Op woensdag 10 december 2008 23:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kom op hey, die heeft een hoofd als het zwakzinnige achterneefje van een mislukte geodriehoek die per ongeluk een vierkant werd.
Heb ik gezien, toen was het een wandelende vierkante geo.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je moet hem in een filmpje zien
Chuck
Niks, behalve dat het hoerig veel werk is, ik er 1 grote terinbende van maak en ik over 5 jaar nog van duizenden mensen en overheden geld terug moet vragen.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:34 schreef Vivi het volgende:
Maar wat is er mis met je administratie SHE?
Je moet hem ook bewegend zien eigenlijk. Ik vind hem fascinerendquote:Op woensdag 10 december 2008 23:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
En 3 min. op full speed opgewarmd in de magnetron zo te zien.
Te oud voor hem? Hij is te lelijk voor mij bedoel jequote:Op woensdag 10 december 2008 23:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je te oud voor hem bent
nou aan de andere kant, hij valt wel op 30+ in de serie
Who cares, als ie in onze klauwen valt heeft ie toch geen tijd meer om te eten.quote:
Dat is nu een heterosexuele man PF. Kijk er maar eens goed naar.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij ziet er uit als kaas...
Dan moet je wel smaak hebben to begin with natuurlijk, dat komt niet ineens op je 30e verjaardag heur!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Lieve god, ik hoop dat als ik de 30 ben gepasseerd ik nog wel smaak heb. Meer hoef ik niet.
Groetjes, PF
Oooo jullie waren altijd al zo!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan moet je wel smaak hebben to begin with natuurlijk, dat komt niet ineens op je 30e verjaardag heur!
Hmzz, ik ben er nog niet helemaal uit...quote:Op woensdag 10 december 2008 23:44 schreef conleche het volgende:
In de categorie gayisch, jong maar toch doable:
[ afbeelding ]
Ik heb ze liever iets bruterquote:Op woensdag 10 december 2008 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Dit is de enige goede Nate.
[ afbeelding ]
En een pak met anjerquote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ze liever iets bruter
Deze heeft droopy oogjes
Ik val niet zo heel erg op donkere meneren.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef conleche het volgende:
Deze zou ik ook niet erg vinden als pizzabezorger:
[ afbeelding ]
Luguber, een foto tijdens de uitvaartquote:Op woensdag 10 december 2008 23:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En een pak met anjer.
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht het opgebaarde lijk, zat ik toch in de richtingquote:Op woensdag 10 december 2008 23:49 schreef k_i_m het volgende:
Je zou bijna denken dat hij begrafenisondernemer is. Ow wacht.
Dat is ie ook.
Dat merk je niet, want dit is precies zo'n gevalletje wopquote:Op woensdag 10 december 2008 23:48 schreef Greys het volgende:
Co, ik ben d'r uit. Zelfs zonder er een nachtje over te slapen.
Hij is best cute, maar ik moet geen man die langer met zijn haar bezig is dan ik
Dan heb ik in de categorie slightly truttig toch liever Colin Firth!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En een pak met anjer.
[ afbeelding ]
Dat lijf!!! En die neus!!! You've gotta love it!!!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik val niet zo heel erg op donkere meneren.
Ja I know, dat klinkt uit mijn mond vast heel ongeloofwaardig![]()
Inderdaad!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks eiksquote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat lijf!!! En die neus!!! You've gotta love it!!!
JAAAA, schoolverhalenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh mên, ik denk dat ik met mijn opleiding ga stoppen maar ik doe het niet omdat ik niet weet wat ik wel wil doenKlinkt echt zwak maar ik heb er iedere dag minder zin in..
Me neither, vaag eigenlijk..quote:Op woensdag 10 december 2008 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef Vivi het volgende:
Als ik sexuele fantasieen heb is dat eiks altijd over ene man met een prachtig lichaam en zonder gezicht. Of wel een hoofd maar dan met een soort lei als gezicht waarop ik mijn to-do listje kan schrijven.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb ik in de categorie slightly truttig toch liever Colin Firth!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent echt evolquote:Op woensdag 10 december 2008 23:54 schreef Vivi het volgende:
Waars kwak, ik wil ook nog iets over een koor horen
Hij heeft wel de kutste GF éver!!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij is niet slightly truttig! Hij rookt marihuana~!
Oke, maar dan mag je minstens 3 weken geen Woah Gertje meer zeggen.quote:
En dat bewaart ie in zijn anjer?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij is niet slightly truttig! Hij rookt marihuana~!
Hmm...........quote:Op woensdag 10 december 2008 23:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, maar dan mag je minstens 3 weken geen Woah Gertje meer zeggen.
WIE? WIE? WIE?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij heeft wel de kutste GF éver!!
Die begrafenisanjer, heeft in de serie zo'n irritant wijf als GF, daar kan ik gewoon niet naar kijken!!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
WIE? WIE? WIE?
Hebben we het nu over die crackrokende anjer of over Colin F?
Ja!!! Graag!!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
compromis
Chuckquote:
Vrouwenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:03 schreef Greys het volgende:
Dat leren bandje om zijn nek
Dán nog liever een anjer!
Hoe kendanuweer?? Nou ja, you get the picture: hij is daar z'n saaie zelf zeg maar....quote:Op donderdag 11 december 2008 00:04 schreef Greys het volgende:
Co, die foto van 'hoe Colin er meestal uitziet' van jou is bij mij een kruis!
Denk leren bandje weg, rul eens lekker door z'n haar en voilà: hubba, hubba!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:05 schreef Greys het volgende:
Viev en Co, dat kunnen jullie niet menen, die gast met dat bandje!
Hij heeft ARNIE-haar!
Ik vind het ook niets, maar ik deed een poging tot sociaal acceptabel gedragquote:Op donderdag 11 december 2008 00:05 schreef Greys het volgende:
Hij heeft ARNIE-haar!
Er bestaan kappersquote:Op donderdag 11 december 2008 00:05 schreef Greys het volgende:
Hij heeft ARNIE-haar!
Deze is echt meer gayer dan fonduequote:Op donderdag 11 december 2008 00:08 schreef Vivi het volgende:
Mijn crush van het moment:
[ afbeelding ]
Niet alleen om het uiterlijk, maar om het hele pakketje, zeg maar.
Ik heb ook een mega softspot voor House(Hugh Laurie).
I won'tquote:Op donderdag 11 december 2008 00:08 schreef conleche het volgende:
PF: laat je niet gek maken hoor: dit was een goed exemplaar!
Ja, daar ben ik ook al jaren verliefd op! hij heeft dat ..kwetsbare maar toch stoerequote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef conleche het volgende:
Nou waar ik echt verliefdig op was was deze:
[ afbeelding ]
En dat is toch niet een hele mooie man, maar tijdens Ally Debiel smolt ik helemaal weg
Ja ik denk hetquote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef Vivi het volgende:
PF en Co, jullie vallen op de pretty boys en Greys en ik meer op de wat doorleefde koppen volgens mij.
Doe morgen een passessie, met foto's en dan gaan we cijfers geven en dan wint de outfit met het hoogste cijfer!!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik denk het![]()
Het is geen school, het is geen koor
Maarrrrrrrrrr wat doe ik aan naar een net diner? Alle "heren" in smoking volgens mij.. Het is pas zaterdag dus ik heb nog even de tijd. En zwart halterjurkje?
Als iedereen niet gek wordt van mijn gespamquote:Op donderdag 11 december 2008 00:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe morgen een passessie, met foto's en dan gaan we cijfers geven en dan wint de outfit met het hoogste cijfer!!
Truste, puppeltjes!!
Brrrrr!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef Vivi het volgende:
Oh en mijn all-time favourite
[ afbeelding ]
Ik vind vadsig en zweterig soms wel sexyquote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef conleche het volgende:
O viev, dan moet je niet gaan googelen op recente foto's, want hij zou niet in dit topic passen, maar regelrecht doormoeten naar de dieetclub!!!
Wie??quote:Op donderdag 11 december 2008 00:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Brrrrr!
Mijn all time favorite is nu denk ik wel half vergaan
quote:
Natequote:Op woensdag 10 december 2008 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Dit is de enige goede Nate.
[ afbeelding ]
Geen extra pijn, tis juist lekker 'gladder/natter'quote:Op donderdag 11 december 2008 01:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O een stomme vraag (denk ik)
Hoe kan je/kan je seks hebben als je ongesteld bent zonder dat het een knoeiboel wordt. En doet het dan extra pijn of zo
Ik heb de intentie om morgen vroeg op te staan... moet nog 2 dingen, een kan wel in de trein gok ik. En an die andere morgenochtend.... kan geen goed onderwerp vindenquote:Op donderdag 11 december 2008 01:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Woah.. Ik doe het morgen maar en raffel het af! Of zo.
O een stomme vraag (denk ik)
Hoe kan je/kan je seks hebben als je ongesteld bent zonder dat het een knoeiboel wordt. En doet het dan extra pijn of zo
quote:Op donderdag 11 december 2008 01:07 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb de intentie om morgen vroeg op te staan... moet nog 2 dingen, een kan wel in de trein gok ik. En an die andere morgenochtend.... kan geen goed onderwerp vindendus prbly wordt het het kutonderwerp van nu met een lulverhaal.
Zetten wel, opstaan niet. Als ik hem zet heb ik het in ieder geval geprobeerd.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat lukt je toch niet
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:54 schreef Vivi het volgende:
Waars kwak, ik wil ook nog iets over een koor horen
Jezus, ik was om 5:51 uur net wakker.quote:Op donderdag 11 december 2008 05:51 schreef kwakveense het volgende:
net thuis overigens, van de wilde naborrel van zo'n suf koor
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef Vivi het volgende:
Als ik sexuele fantasieen heb is dat eiks altijd over een man met een prachtig lichaam en zonder gezicht. Of wel een hoofd maar dan met een soort lei als gezicht waarop ik mijn to-do listje kan schrijven.
Daar ben ik geboren!! Wat moet jij daar doen?quote:Op donderdag 11 december 2008 06:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jezus, ik was om 5:51 uur net wakker.![]()
Ik heb bijzonder slecht geslapen, en ik moet naar Veenendaal (of all places!), dus iedereen moet uit mijn buurt blijven vandaag.![]()
Dat is een schaap in de groei, PF, geen geitje.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
voor SHE! think happyyyy
In de zomer heb ik er geen moeite mee, maar in de winter...quote:Op donderdag 11 december 2008 08:04 schreef SHE het volgende:
Ik zou er bijna vrolijk van worden, plankie
Wat een zeldzaam slecht humeur heb ik. Vroeg wakker worden is zoooo niks voor mij. Het doet zeer
Ramptoeristje.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP. Net een ongeluk gebeurd hier voor het raam, best spannend..
Yes, 2 hele weken!quote:Op donderdag 11 december 2008 08:37 schreef Isabeau het volgende:
Kom je met de kerst nog naar Nederland? Nynke dus
Ik ook! Vroeg wakker dan. Niet bijzonder slecht geslapen, wel moe en veel files, dus het is maar goed dat ik nu alleen zit.quote:Op donderdag 11 december 2008 06:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jezus, ik was om 5:51 uur net wakker.![]()
Ik heb bijzonder slecht geslapen, en ik moet naar Veenendaal (of all places!), dus iedereen moet uit mijn buurt blijven vandaag.![]()
Er werd één iemand met de ambulance afgevoerd. Echt raar om dat van bovenaf te kunnen bekijken van zo dichtbij. Brr.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 05:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
![]()
praat ik er echt zo veel over? en is t zo saai?
t is gewoon echt een huge onderdeel van mn leven...
net thuis overigens, van de wilde naborrel van zo'n suf koor
slapies doen. 8 uur wekker. ai....
quote:Op donderdag 11 december 2008 08:49 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben om kwart voor 8 opgstaan!! WOW zo vroeg, en ik hoef pas om half 10 de deur uit. Ik ben trots op mezelf![]()
Enne lekkere plaatjes, ik wil hier wel een keer naast wakker worden:
[ afbeelding ]
Ik val wel voor zijn engelse charmes
Of dees:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jummie!
Is een faaaaaaaaase...quote:Op donderdag 11 december 2008 09:32 schreef Vivi het volgende:
En in de categorie non-boeiende informatie voor anderen in dit topic;
Mijn kind is zo netjes, hij is nog geen 2 en brengt zelf zijn lege bordjes en bekertjes naar de keuken. Zonder dat ik hem dat ooit heb geleerd. Dat heeft ie niet van mij.
Ik heb er over nagedacht en mijn antwoord is jaquote:Op donderdag 11 december 2008 09:27 schreef Vivi het volgende:
[..]Ah nee hoor, ik zat gewoon een beetje flauw te doen, en het is wel het eerste waar ik jou mee associeer zeg maar. Maar ik bedoelde het als plagerijtje, niet op een rotmanier hoor
.
Wurmenlippen zijn erg, maar nog erger is de sleufmond (lees; alleen een opening en geen lippen).quote:Op donderdag 11 december 2008 09:29 schreef Tinkepink het volgende:
Mooi is datIk moet werken en nu fantaseer ik alleen maar over lekkere mannen.
Ik val overigens op types met scheve lachjes en pretoogjes. Het mogen mooiboy's zijn maar ook de wat meer afgeleefdere types. Als ze maar géén wurmenlippen hebben (van die dikke lippen waar teveel spanning op staat). En bij voorkeur niet beneden de 30, al was de jonge Bratt natuurlijk erg prettig om naar te kijken. Nu niet meer, hij is zijn charme een beetje kwijt.
Eens. Bah.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wurmenlippen zijn erg, maar nog erger is de sleufmond (lees; alleen een opening en geen lippen).
Hoe kon ik díe nu vergeten!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:25 schreef Liejannuh het volgende:
Nog een lekkere man en dan ga ik maar aan het werk (of nog meer koffie drinken!)
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb niet echt een foto bij de hand, maar waar ik wel jaloers op ben zijn de lippen van mijn broertje. Die zijn zo vol dat is bijna een hartje.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wurmenlippen zijn erg, maar nog erger is de sleufmond (lees; alleen een opening en geen lippen).
Dan zal ik je in ruil een goede tip geven voor ongestelde sex, bij de sexshop verkopen ze een soort sponsjes die je in je doos kan proppen, en dan kan je dus gewoon doorwerken, als je een hoer zou zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht en mijn antwoord is ja
Acteur. En van de foto's waarop hij aan het sporten is.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die is leuk! En die lijkt een beetje op een vriend van mij (en op zijn broer..)
[ afbeelding ]
Maar waar moet ik hem van kennen?
Is dat niet alles wat een man moet hebben? of is het juist niet goed als ie dat allemaal is ?quote:Op donderdag 11 december 2008 09:43 schreef Isabeau het volgende:
Matthew Mcconnaughey vind ik trouwens echtHeb hem een keer bij Oprah gezien en hij was zo....zacht en lief en begrijpend en mooi en *ril*
Ik kreeg er spontaan jeuk van!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Matthew_McConaugheyquote:Op donderdag 11 december 2008 09:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die is leuk! En die lijkt een beetje op een vriend van mij (en op zijn broer..)
[ afbeelding ]
Maar waar moet ik hem van kennen?
Kijk je nooit House? je moet hem in actie zien denk ik, op een plaatje is het een beetje een deceptiequote:Op donderdag 11 december 2008 09:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Is dat niet alles wat een man moet hebben? of is het juist niet goed als ie dat allemaal is ?
En ik las wel Hugh Laurie maar niemand die even een foto plaatst![]()
Geloof me, het was VEEL TE VEEL van het goedequote:Op donderdag 11 december 2008 09:45 schreef Miss_S het volgende:
Is dat niet alles wat een man moet hebben? of is het juist niet goed als ie dat allemaal is ?
Ik moet het echt weer gaan kijken en ging nu naar foto's zoeken maar inderdaad dat is iets minderquote:Op donderdag 11 december 2008 09:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kijk je nooit House? je moet hem in actie zien denk ik, op een plaatje is het een beetje een deceptie.
Na Mamma Mia weet ik niet meer hoe leuk ik Colin vind......maar teveel van het goede is ook niet goed, dan zit er altijd wel iets achterquote:Op donderdag 11 december 2008 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof me, het was VEEL TE VEEL van het goede
Geef me dan dan Colin Firth maar
Good luck, ik zou er niet echt aan moeten denken (mijn vriend volgens mij ook nietquote:Op donderdag 11 december 2008 09:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
House
En ik ga de sponsjes tip denk ik wel uitproberen. Of anders misschien een sof cup of is dat echt verschrikkelijk? Ik denk namelijk niet dat ik mijn baarmoederhals kan vinden
* Isabeau noteert: Mama Mia niet kijken.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:49 schreef Miss_S het volgende:
Na Mamma Mia weet ik niet meer hoe leuk ik Colin vind......maar teveel van het goede is ook niet goed, dan zit er altijd wel iets achter
Nou ja, er komt alleen maar wat bloed uit.. En bij hem komt er sperma uit.. Dat is ook vies.. Het maakt alleen minder erge vlekken.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Good luck, ik zou er niet echt aan moeten denken (mijn vriend volgens mij ook niet)
Maar goed je kan ook de pil doorslikken dan ben je niet zo vaak ongesteld
McMeanyquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja, er komt alleen maar wat bloed uit.. En bij hem komt er sperma uit.. Dat is ook vies.. Het maakt alleen minder erge vlekken.
Denk ik.
Ik wist het!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
als we het dan toch over oudere mannen hebben, dan vind ik Tom Barman van dEUS ook wel erg charmant![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik wist het!
Plaatje:
[ afbeelding ]
Let ook even op het perfect passende overhemd.
Mijn afspraak is te laat.Eerste minpunten zijn binnen! Ownee, die had ze al omdat ze een beetje onduidelijk communiceerde!
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
En hoi De_Kardinaal.
Volgens mij ben je over het hoofd gezien tussen al die mannen.Maar jij wil dus juist aankomen?
Vertel.
Nee,hoezo? Het zou alleen niet in een lowcarbdieet passen. Volg je een lowcarbdieet?quote:Eetlijstje:
O: brinta
T: restje roergebakken rijst met groente
L: yoghurt met muesli
T: restje roergebakken rijst met groente
T: tomaat
D: nasi
Wel veel rijst, kan dat kwaad?
quote:En de yoghurt is al een paar dagen over de datum. Ga ik daar dood aan of kan dat gewoon?
Hij is ook maar weer afgedropen:quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zitten hier alleen afvallers of ook mensen die moeten aankomen?
quote:Op donderdag 11 december 2008 01:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
kutonderwerp, lulverhaal, seks als je ongesteld bent? Volgens mij moet deze topic verhuisd worden!
Nee. Ik dacht dat het misschien wat te eenzijdig zou zijn.quote:Nee,hoezo? Het zou alleen niet in een lowcarbdieet passen. Volg je een lowcarbdieet?
Neuh, dat valt allemaal nog wel mee.quote:Als er geen schimmel opzit/het niet raar ruikt/ niet geel verkorstet is kan je het gewoon eten
Let me guess?quote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]ik ga maar niet zeggen wat ik eerst dacht
Vergeet het droomhuwelijk niet tussen het witte hemd en het meerquote:Op donderdag 11 december 2008 10:04 schreef Muis006 het volgende:
Ik stop even met teruglezen want ik kan het niet aan!
McArmy, RDJ, Colin Firth![]()
Colin Firth was zó lekker arrogant in Pride & Prejudice.. en toen ie zo boos was en die brief naar Elizabeth schreef, wou je gewoon dat hij zijn ganzenveer in jouw inktpotje doopte
Ohhhh helemaal vergeten!quote:Op donderdag 11 december 2008 10:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vergeet het droomhuwelijk niet tussen het witte hemd en het meer.
De heaumeau met de dooie Tsunami-bf?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah dat is toch die binnenhuis architect die zijn centjes verdiend bij Oprah?
Ik moest laatst denken aan jouw kledingstijl en wat je vertelde over hoe je er vroeger uitzag. Hoe ging dat eigenlijk? Ging je van de één op de andere dag pumps en übervrouwelijke kleding dragen? Of sloop het er zo langzaam in? Als ik aan mezelf denk op jouw leeftijd, dan zou het niet in mijn hoofd zijn opgekomen om pumps te gaan dragen, alhoewel ik dol was op rokjes en jurkjes ed.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja co ik ga al slapen![]()
Want ik heb een outfit voor morgen Een heel groot mannenoverhemd voor vrouwen. Een witte afzak muts. Stiletto's.
Nighty night
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhhh helemaal vergeten!
Ik weet nog dat ik net het boek had gelezen en mijn mamma de verlossende woorden sprak: we hebben de serie op dvd!
Ik ben op mijn kamer gaan zitten en heb in 1 zit de hele serie afgekeken
Ja. Voor hem zou ik man worden.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
De heaumeau met de dooie Tsunami-bf?
Die is heus niet bejaard of zo hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
als we het dan toch over oudere mannen hebben, dan vind ik Tom Barman van dEUS ook wel erg charmant![]()
Stelletje metrosexuele rockers.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Naast ruige net-uit-bed-kerels hou ik ook wel van androgyne mannen.
Zo vind ik Brian Molko (Placebo) en Brett Anderson (Suede) ook wel wat hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En verder vind ik vuige rockmuzikanten vaak ook erg sexy, durf het bijna niet te zeggen haha.
photobucket? Hyves?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:14 schreef Muis006 het volgende:
Viev ik wil jou een supersexy plaatje van RDJ laten zien maar xs.to doet het niet bij mij
Waar kan ik nog meer oploaden?
Wie? wie? wie?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:17 schreef Isegrim het volgende:
Oeh en Brett Anderson.Suede sowieso.
Animal Nitrate.
Ik weet het niet precies, ik was altijd een half jongetje met kort haar, skate schoenen, wijde broeken en ik haatte roze. In de eerste/tweede maakte het heel veel uit wat je aanhad en op alles werd gelet kwam ik achterquote:Op donderdag 11 december 2008 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik moest laatst denken aan jouw kledingstijl en wat je vertelde over hoe je er vroeger uitzag. Hoe ging dat eigenlijk? Ging je van de één op de andere dag pumps en übervrouwelijke kleding dragen? Of sloop het er zo langzaam in? Als ik aan mezelf denk op jouw leeftijd, dan zou het niet in mijn hoofd zijn opgekomen om pumps te gaan dragen, alhoewel ik dol was op rokjes en jurkjes ed.
Is er een thema?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een verkleedfeest vanavond, iemand een idee hoe ik moet?
Die bovenste vind ik niks, maar die onderste is wel prettig. Maar dan moet ie in bed wel de man zijn en niet ook daar androgyn. Zeg maar.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En verder vind ik vuige rockmuzikanten vaak ook erg sexy, durf het bijna niet te zeggen haha.
Als McArmy?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhm..... In je zwembroek met een hawai ketting en slippersquote:
Als zwarte piet die achter is gebleven. Of als dronken kerstman ofzo.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhh. Het is winter.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uhm..... In je zwembroek met een hawai ketting en slippers?
In je badjas met zonnebril en pyjamabroek als pimp?
Doe een overall aan, doe een stofzuiger op je rug en ga als Ghostbusterquote:Op donderdag 11 december 2008 10:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhh. Het is winter.Moet nog de stad in daarna.
Ga als wakslachtoffer. Je haren flink in de gel. Veel poeder van mevrouw Boem op je hoofdje, beetje blauw op je lipjes en een sjaal die met behulp van ijzerdraad recht naar achteren wijst. Ohja, vergeet niet schaatsen om te doen anders kom je niet geloofwaardig over.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
De kleren die ik net gepost heb passen wel goed bij een verkleedfeestquote:Op donderdag 11 december 2008 10:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Robert Downey Jr. en ik heb hierboven een plaatje van hem gepostquote:Op donderdag 11 december 2008 10:26 schreef Greys het volgende:
Nou Boem, je valt met je neus in de boter he, in dit topic!
Hebbie mijn Adoreer McArmy topic gezien in B&H? Was je er blij mee?![]()
Jon Bon Jovi in AllyMcBeal was![]()
![]()
En die andere uit Ally, die Co noemde, hoe heettie ook alweer?Die was in Ally ook supercute:Y
Ga als duiker in een koudwaterpak? Lekker warmquote:Op donderdag 11 december 2008 10:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Legedarische Britpopband uit begin jaren 90. Krijg altijd kippenvel van dit nummer.
Saaiquote:Op donderdag 11 december 2008 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik neem wel gewoon een tree halve liters mee, ga ik als alcoholist.
Als je je daarbij een week niet wast, kan je als zwerver!quote:Op donderdag 11 december 2008 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik neem wel gewoon een tree halve liters mee, ga ik als alcoholist.
Moet ie ook nog even een paar keer in zijn broek pissen en niet verschonen om het zo geloofwaardig te krijgen.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als je je daarbij een week niet wast, kan je als zwerver!
Aha, eindelijk ook mooie mannen in dit topic.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Weet ik, anders had ik het ook allang uitgemaakt.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:31 schreef Greys het volgende:
Oh en SHE, Ol is way leuker (om te zien dan in elk geval) dan Gwynnie-HE!
Eerst laat je me lachen (en ik heb al die filmpjes op youtube van dat programma zitten bekijken, dus ik heb veel gelachen!) en now you gimme a reason to dreamquote:
Ik denk dat jij als geen ander een ban kan gebruiken, bolletje.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ieuw mijn time tracker zegt dat ik vandaag 2 uur actief op internet ben geweest en gister >6 uur
Daarom heb ik nooit tijdWoah! Ik spreek jullie later, like volgende week...
Doeg! En als je iets wil vragen over de lootjes kan je vragen of chico mij wil smsen of zo
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eerst laat je me lachen (en ik heb al die filmpjes op youtube van dat programma zitten bekijken, dus ik heb veel gelachen!) en now you gimme a reason to dream
Wat heb je hem gevoederd, sinds D-Day?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Weet ik, anders had ik het ook allang uitgemaakt.
Ja ik weet het, maar het is hier zo gezellig en ik weet niet tegen wie ik anders moet praten dan behalve tegen m'n vriendje. Ik ken veel mensen maar die vind ik niet zo leuk als jullie. Stom hequote:Op donderdag 11 december 2008 10:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk dat jij als geen ander een ban kan gebruiken, bolletje.
Ik moest hardop lachen bij de desperate housewives versiequote:
WE eten zo godvergeten lean dat ik er eng van word; en erger nog de kilo's vliegen er vanafquote:Op donderdag 11 december 2008 10:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat heb je hem gevoederd, sinds D-Day?
Aaah arme boem! Ik denk dat ik wel genoeg foto's van mij heb geplaatst.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Willen jullie nu alsjeblieft foto's van jezelf plaatsen, heb ik ook wat om naar te kijken.
McSCdames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |