Na Mamma Mia weet ik niet meer hoe leuk ik Colin vind......maar teveel van het goede is ook niet goed, dan zit er altijd wel iets achterquote:Op donderdag 11 december 2008 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof me, het was VEEL TE VEEL van het goede
Geef me dan dan Colin Firth maar
Good luck, ik zou er niet echt aan moeten denken (mijn vriend volgens mij ook nietquote:Op donderdag 11 december 2008 09:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
House
En ik ga de sponsjes tip denk ik wel uitproberen. Of anders misschien een sof cup of is dat echt verschrikkelijk? Ik denk namelijk niet dat ik mijn baarmoederhals kan vinden
* Isabeau noteert: Mama Mia niet kijken.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:49 schreef Miss_S het volgende:
Na Mamma Mia weet ik niet meer hoe leuk ik Colin vind......maar teveel van het goede is ook niet goed, dan zit er altijd wel iets achter
Nou ja, er komt alleen maar wat bloed uit.. En bij hem komt er sperma uit.. Dat is ook vies.. Het maakt alleen minder erge vlekken.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Good luck, ik zou er niet echt aan moeten denken (mijn vriend volgens mij ook niet)
Maar goed je kan ook de pil doorslikken dan ben je niet zo vaak ongesteld
McMeanyquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja, er komt alleen maar wat bloed uit.. En bij hem komt er sperma uit.. Dat is ook vies.. Het maakt alleen minder erge vlekken.
Denk ik.
Ik wist het!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
als we het dan toch over oudere mannen hebben, dan vind ik Tom Barman van dEUS ook wel erg charmant![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik wist het!
Plaatje:
[ afbeelding ]
Let ook even op het perfect passende overhemd.
Mijn afspraak is te laat.Eerste minpunten zijn binnen! Ownee, die had ze al omdat ze een beetje onduidelijk communiceerde!
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
En hoi De_Kardinaal.
Volgens mij ben je over het hoofd gezien tussen al die mannen.Maar jij wil dus juist aankomen?
Vertel.
Nee,hoezo? Het zou alleen niet in een lowcarbdieet passen. Volg je een lowcarbdieet?quote:Eetlijstje:
O: brinta
T: restje roergebakken rijst met groente
L: yoghurt met muesli
T: restje roergebakken rijst met groente
T: tomaat
D: nasi
Wel veel rijst, kan dat kwaad?
quote:En de yoghurt is al een paar dagen over de datum. Ga ik daar dood aan of kan dat gewoon?
Hij is ook maar weer afgedropen:quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zitten hier alleen afvallers of ook mensen die moeten aankomen?
quote:Op donderdag 11 december 2008 01:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
kutonderwerp, lulverhaal, seks als je ongesteld bent? Volgens mij moet deze topic verhuisd worden!
Nee. Ik dacht dat het misschien wat te eenzijdig zou zijn.quote:Nee,hoezo? Het zou alleen niet in een lowcarbdieet passen. Volg je een lowcarbdieet?
Neuh, dat valt allemaal nog wel mee.quote:Als er geen schimmel opzit/het niet raar ruikt/ niet geel verkorstet is kan je het gewoon eten
Let me guess?quote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]ik ga maar niet zeggen wat ik eerst dacht
Vergeet het droomhuwelijk niet tussen het witte hemd en het meerquote:Op donderdag 11 december 2008 10:04 schreef Muis006 het volgende:
Ik stop even met teruglezen want ik kan het niet aan!
McArmy, RDJ, Colin Firth![]()
Colin Firth was zó lekker arrogant in Pride & Prejudice.. en toen ie zo boos was en die brief naar Elizabeth schreef, wou je gewoon dat hij zijn ganzenveer in jouw inktpotje doopte
Ohhhh helemaal vergeten!quote:Op donderdag 11 december 2008 10:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vergeet het droomhuwelijk niet tussen het witte hemd en het meer.
De heaumeau met de dooie Tsunami-bf?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah dat is toch die binnenhuis architect die zijn centjes verdiend bij Oprah?
Ik moest laatst denken aan jouw kledingstijl en wat je vertelde over hoe je er vroeger uitzag. Hoe ging dat eigenlijk? Ging je van de één op de andere dag pumps en übervrouwelijke kleding dragen? Of sloop het er zo langzaam in? Als ik aan mezelf denk op jouw leeftijd, dan zou het niet in mijn hoofd zijn opgekomen om pumps te gaan dragen, alhoewel ik dol was op rokjes en jurkjes ed.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja co ik ga al slapen![]()
Want ik heb een outfit voor morgen Een heel groot mannenoverhemd voor vrouwen. Een witte afzak muts. Stiletto's.
Nighty night
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhhh helemaal vergeten!
Ik weet nog dat ik net het boek had gelezen en mijn mamma de verlossende woorden sprak: we hebben de serie op dvd!
Ik ben op mijn kamer gaan zitten en heb in 1 zit de hele serie afgekeken
Ja. Voor hem zou ik man worden.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
De heaumeau met de dooie Tsunami-bf?
Die is heus niet bejaard of zo hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
als we het dan toch over oudere mannen hebben, dan vind ik Tom Barman van dEUS ook wel erg charmant![]()
Stelletje metrosexuele rockers.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Naast ruige net-uit-bed-kerels hou ik ook wel van androgyne mannen.
Zo vind ik Brian Molko (Placebo) en Brett Anderson (Suede) ook wel wat hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En verder vind ik vuige rockmuzikanten vaak ook erg sexy, durf het bijna niet te zeggen haha.
photobucket? Hyves?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:14 schreef Muis006 het volgende:
Viev ik wil jou een supersexy plaatje van RDJ laten zien maar xs.to doet het niet bij mij
Waar kan ik nog meer oploaden?
Wie? wie? wie?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:17 schreef Isegrim het volgende:
Oeh en Brett Anderson.Suede sowieso.
Animal Nitrate.
Ik weet het niet precies, ik was altijd een half jongetje met kort haar, skate schoenen, wijde broeken en ik haatte roze. In de eerste/tweede maakte het heel veel uit wat je aanhad en op alles werd gelet kwam ik achterquote:Op donderdag 11 december 2008 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik moest laatst denken aan jouw kledingstijl en wat je vertelde over hoe je er vroeger uitzag. Hoe ging dat eigenlijk? Ging je van de één op de andere dag pumps en übervrouwelijke kleding dragen? Of sloop het er zo langzaam in? Als ik aan mezelf denk op jouw leeftijd, dan zou het niet in mijn hoofd zijn opgekomen om pumps te gaan dragen, alhoewel ik dol was op rokjes en jurkjes ed.
Is er een thema?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een verkleedfeest vanavond, iemand een idee hoe ik moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |