Zetten wel, opstaan niet. Als ik hem zet heb ik het in ieder geval geprobeerd.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat lukt je toch niet
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:54 schreef Vivi het volgende:
Waars kwak, ik wil ook nog iets over een koor horen
Jezus, ik was om 5:51 uur net wakker.quote:Op donderdag 11 december 2008 05:51 schreef kwakveense het volgende:
net thuis overigens, van de wilde naborrel van zo'n suf koor
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef Vivi het volgende:
Als ik sexuele fantasieen heb is dat eiks altijd over een man met een prachtig lichaam en zonder gezicht. Of wel een hoofd maar dan met een soort lei als gezicht waarop ik mijn to-do listje kan schrijven.
Daar ben ik geboren!! Wat moet jij daar doen?quote:Op donderdag 11 december 2008 06:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jezus, ik was om 5:51 uur net wakker.![]()
Ik heb bijzonder slecht geslapen, en ik moet naar Veenendaal (of all places!), dus iedereen moet uit mijn buurt blijven vandaag.![]()
Dat is een schaap in de groei, PF, geen geitje.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
voor SHE! think happyyyy
In de zomer heb ik er geen moeite mee, maar in de winter...quote:Op donderdag 11 december 2008 08:04 schreef SHE het volgende:
Ik zou er bijna vrolijk van worden, plankie
Wat een zeldzaam slecht humeur heb ik. Vroeg wakker worden is zoooo niks voor mij. Het doet zeer
Ramptoeristje.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP. Net een ongeluk gebeurd hier voor het raam, best spannend..
Yes, 2 hele weken!quote:Op donderdag 11 december 2008 08:37 schreef Isabeau het volgende:
Kom je met de kerst nog naar Nederland? Nynke dus
Ik ook! Vroeg wakker dan. Niet bijzonder slecht geslapen, wel moe en veel files, dus het is maar goed dat ik nu alleen zit.quote:Op donderdag 11 december 2008 06:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jezus, ik was om 5:51 uur net wakker.![]()
Ik heb bijzonder slecht geslapen, en ik moet naar Veenendaal (of all places!), dus iedereen moet uit mijn buurt blijven vandaag.![]()
Er werd één iemand met de ambulance afgevoerd. Echt raar om dat van bovenaf te kunnen bekijken van zo dichtbij. Brr.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 05:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
![]()
praat ik er echt zo veel over? en is t zo saai?
t is gewoon echt een huge onderdeel van mn leven...
net thuis overigens, van de wilde naborrel van zo'n suf koor
slapies doen. 8 uur wekker. ai....
quote:Op donderdag 11 december 2008 08:49 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben om kwart voor 8 opgstaan!! WOW zo vroeg, en ik hoef pas om half 10 de deur uit. Ik ben trots op mezelf![]()
Enne lekkere plaatjes, ik wil hier wel een keer naast wakker worden:
[ afbeelding ]
Ik val wel voor zijn engelse charmes
Of dees:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jummie!
Is een faaaaaaaaase...quote:Op donderdag 11 december 2008 09:32 schreef Vivi het volgende:
En in de categorie non-boeiende informatie voor anderen in dit topic;
Mijn kind is zo netjes, hij is nog geen 2 en brengt zelf zijn lege bordjes en bekertjes naar de keuken. Zonder dat ik hem dat ooit heb geleerd. Dat heeft ie niet van mij.
Ik heb er over nagedacht en mijn antwoord is jaquote:Op donderdag 11 december 2008 09:27 schreef Vivi het volgende:
[..]Ah nee hoor, ik zat gewoon een beetje flauw te doen, en het is wel het eerste waar ik jou mee associeer zeg maar. Maar ik bedoelde het als plagerijtje, niet op een rotmanier hoor
.
Wurmenlippen zijn erg, maar nog erger is de sleufmond (lees; alleen een opening en geen lippen).quote:Op donderdag 11 december 2008 09:29 schreef Tinkepink het volgende:
Mooi is datIk moet werken en nu fantaseer ik alleen maar over lekkere mannen.
Ik val overigens op types met scheve lachjes en pretoogjes. Het mogen mooiboy's zijn maar ook de wat meer afgeleefdere types. Als ze maar géén wurmenlippen hebben (van die dikke lippen waar teveel spanning op staat). En bij voorkeur niet beneden de 30, al was de jonge Bratt natuurlijk erg prettig om naar te kijken. Nu niet meer, hij is zijn charme een beetje kwijt.
Eens. Bah.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wurmenlippen zijn erg, maar nog erger is de sleufmond (lees; alleen een opening en geen lippen).
Hoe kon ik díe nu vergeten!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:25 schreef Liejannuh het volgende:
Nog een lekkere man en dan ga ik maar aan het werk (of nog meer koffie drinken!)
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb niet echt een foto bij de hand, maar waar ik wel jaloers op ben zijn de lippen van mijn broertje. Die zijn zo vol dat is bijna een hartje.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wurmenlippen zijn erg, maar nog erger is de sleufmond (lees; alleen een opening en geen lippen).
Dan zal ik je in ruil een goede tip geven voor ongestelde sex, bij de sexshop verkopen ze een soort sponsjes die je in je doos kan proppen, en dan kan je dus gewoon doorwerken, als je een hoer zou zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht en mijn antwoord is ja
Acteur. En van de foto's waarop hij aan het sporten is.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die is leuk! En die lijkt een beetje op een vriend van mij (en op zijn broer..)
[ afbeelding ]
Maar waar moet ik hem van kennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |