Heb ik gezien, toen was het een wandelende vierkante geo.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je moet hem in een filmpje zien
Chuck
Niks, behalve dat het hoerig veel werk is, ik er 1 grote terinbende van maak en ik over 5 jaar nog van duizenden mensen en overheden geld terug moet vragen.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:34 schreef Vivi het volgende:
Maar wat is er mis met je administratie SHE?
Je moet hem ook bewegend zien eigenlijk. Ik vind hem fascinerendquote:Op woensdag 10 december 2008 23:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
En 3 min. op full speed opgewarmd in de magnetron zo te zien.
Te oud voor hem? Hij is te lelijk voor mij bedoel jequote:Op woensdag 10 december 2008 23:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je te oud voor hem bent
nou aan de andere kant, hij valt wel op 30+ in de serie
Who cares, als ie in onze klauwen valt heeft ie toch geen tijd meer om te eten.quote:
Dat is nu een heterosexuele man PF. Kijk er maar eens goed naar.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij ziet er uit als kaas...
Dan moet je wel smaak hebben to begin with natuurlijk, dat komt niet ineens op je 30e verjaardag heur!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Lieve god, ik hoop dat als ik de 30 ben gepasseerd ik nog wel smaak heb. Meer hoef ik niet.
Groetjes, PF
Oooo jullie waren altijd al zo!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan moet je wel smaak hebben to begin with natuurlijk, dat komt niet ineens op je 30e verjaardag heur!
Hmzz, ik ben er nog niet helemaal uit...quote:Op woensdag 10 december 2008 23:44 schreef conleche het volgende:
In de categorie gayisch, jong maar toch doable:
[ afbeelding ]
Ik heb ze liever iets bruterquote:Op woensdag 10 december 2008 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Dit is de enige goede Nate.
[ afbeelding ]
En een pak met anjerquote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ze liever iets bruter
Deze heeft droopy oogjes
Ik val niet zo heel erg op donkere meneren.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef conleche het volgende:
Deze zou ik ook niet erg vinden als pizzabezorger:
[ afbeelding ]
Luguber, een foto tijdens de uitvaartquote:Op woensdag 10 december 2008 23:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En een pak met anjer.
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht het opgebaarde lijk, zat ik toch in de richtingquote:Op woensdag 10 december 2008 23:49 schreef k_i_m het volgende:
Je zou bijna denken dat hij begrafenisondernemer is. Ow wacht.
Dat is ie ook.
Dat merk je niet, want dit is precies zo'n gevalletje wopquote:Op woensdag 10 december 2008 23:48 schreef Greys het volgende:
Co, ik ben d'r uit. Zelfs zonder er een nachtje over te slapen.
Hij is best cute, maar ik moet geen man die langer met zijn haar bezig is dan ik
Dan heb ik in de categorie slightly truttig toch liever Colin Firth!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En een pak met anjer.
[ afbeelding ]
Dat lijf!!! En die neus!!! You've gotta love it!!!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik val niet zo heel erg op donkere meneren.
Ja I know, dat klinkt uit mijn mond vast heel ongeloofwaardig![]()
Inderdaad!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks eiksquote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat lijf!!! En die neus!!! You've gotta love it!!!
JAAAA, schoolverhalenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh mên, ik denk dat ik met mijn opleiding ga stoppen maar ik doe het niet omdat ik niet weet wat ik wel wil doenKlinkt echt zwak maar ik heb er iedere dag minder zin in..
Me neither, vaag eigenlijk..quote:Op woensdag 10 december 2008 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef Vivi het volgende:
Als ik sexuele fantasieen heb is dat eiks altijd over ene man met een prachtig lichaam en zonder gezicht. Of wel een hoofd maar dan met een soort lei als gezicht waarop ik mijn to-do listje kan schrijven.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb ik in de categorie slightly truttig toch liever Colin Firth!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent echt evolquote:Op woensdag 10 december 2008 23:54 schreef Vivi het volgende:
Waars kwak, ik wil ook nog iets over een koor horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |