Het is een faaaase. Gaat wel weer overquote:Op woensdag 10 december 2008 20:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh weet ik nietMaar het is hier tegenwoordig army voor
army na
Toen woog ik 7 kilo minder dan nu misschien daaromquote:Op woensdag 10 december 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je lijkt echt niet op KK hoor.
En zij is idd eng dun. Ik verwacht soms dat haar hoofd elk moment van haar frêle schoudertjes af kan tuimelen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:50 schreef Greys het volgende:
Over de tv: Heer G is een of andere film met Keanu Reeves aan het kijken (Johnny Mnemonic) maar ik vind Secret Millionaire altijd wel leuk, komt dat ook niet vanavond?
En Viking, met je geschop, dan moet je EERST langs mij![]()
En speciaal voor jou:
EDIT: he kut, hotlinken mag niet
Pfuuu... jou zet ik zo aan de kantquote:Op woensdag 10 december 2008 20:50 schreef Greys het volgende:
En Viking, met je geschop, dan moet je EERST langs mij![]()
Wat had je gepost dan?quote:En speciaal voor jou:
EDIT: he kut, hotlinken mag niet
Srsly. Wat een creep.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
MUIS! MUIS! Kijk dan wat een verschil, met of zonder baardje!
Foto's zijn in hetzelfde jaar gemaakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En is 'ie dan lekkerder mét of juist zónder baardje?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de bios heb ik ook een keer gesolliciteerd, maar niet aangenomen.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben mijn loopbaan begonnen als medewerker bij de Bakker Bart (echte slavendrijvers, 10 minuten pauze met 10 uur werken en dan nog verwachten dat ik schortjes ga vouwen). Daarna bij de super gewerkt als kassiere/vakkenvulster. Was ook echt beroerd werk met oervervelende collega's. Daarna terecht gekomen bij de
bios
. Echt ontzettend leuk en gevarieerd werk (vooral als operateur
). Nu werk ik bij een geheime locatie en ben ik ook nog eens student-assistent! Dus op de eerste 2 baantjes na allemaal leuk en prima
.
Goddamn die bovenste fotoquote:Op woensdag 10 december 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik praat gezellig tegen Muis aan op MSN, krijg ik alles terug. En ik kan niet eerder dan om 23:00 uur gaan slapen
.
Een geheime locatiequote:Op woensdag 10 december 2008 20:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben mijn loopbaan begonnen als medewerker bij de Bakker Bart (echte slavendrijvers, 10 minuten pauze met 10 uur werken en dan nog verwachten dat ik schortjes ga vouwen). Daarna bij de super gewerkt als kassiere/vakkenvulster. Was ook echt beroerd werk met oervervelende collega's. Daarna terecht gekomen bij de
bios
. Echt ontzettend leuk en gevarieerd werk (vooral als operateur
). Nu werk ik bij een geheime locatie en ben ik ook nog eens student-assistent! Dus op de eerste 2 baantjes na allemaal leuk en prima
.
Met!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En is 'ie dan lekkerder mét of juist zónder baardje?
Welke bios(maatschappij), als ik vragen mag?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij de bios heb ik ook een keer gesolliciteerd, maar niet aangenomen.
Oh dat lijkt me wel relaxed. Ik heb juist erg veel slaap nodig...quote:Op woensdag 10 december 2008 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik voel me pas echt miserabel als ik vroeg op bed ga.
Dat kon niet anders, hotlinken mocht niet, god dammitquote:Op woensdag 10 december 2008 20:59 schreef Viking84 het volgende:
McArmy heeft zelfs een plekje in Greys' Photobucket gekregen.
Bij Tivoli in Leeuwarden.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Welke bios(maatschappij), als ik vragen mag?
Je moet het ook maar net treffen hoor. Ik zat bij een kleine knusse bioscoop met ontzettend leuke en gemotiveerde collega's en een harde kern filmliefhebbers als bezoekers. Heb daar ook m'n vriend ontmoet.
Zeg het maarquote:Op woensdag 10 december 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Met!
Denk ik.....
Muis, onze obsessie en gesop wordt hier niet zo gewaardeerd heb ik het vage vermoeden.
Zullen we een Adoreer hier McArmy met Muis en Greys-topic openen?
En zo ja, waar moet dat dan? In TV of in B&H?
Of gaat dat te ver?![]()
Hey hallo, jullie steken me net aan! Niet ophouden nuquote:Op woensdag 10 december 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Met!
Denk ik.....
Muis, onze obsessie en gesop wordt hier niet zo gewaardeerd heb ik het vage vermoeden.
Zullen we een Adoreer hier McArmy met Muis en Greys-topic openen?
En zo ja, waar moet dat dan? In TV of in B&H?
Of gaat dat te ver?![]()
Dat waren die foto's van McArmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit nog steeds op die hotlink van Greys te wachten.
I rest my casequote:Op woensdag 10 december 2008 21:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Echt. Dat mcarmy gedoe is bijna nog naarder dan mijn eigen gezeur!
Dat Bond-broertje is volgens mij ook verwant aan Putin.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Met baardje is hij net een gremlin en zonder baardje het broertje van James Bond
Ik moet welquote:Op woensdag 10 december 2008 21:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Schoenen met bandjesNiet doen!!
Maar wáár dan?quote:
quote:
Perfect!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
Jahaaaaaaaaaaaa, nu weten we het wel
Muis, ik ben bezig met een topic, maar ik moet er even een juweeltje van maken!
Ik zag dat BoemSlankie mod is in B&H, dus die splits ik het topic in zijn maag!
Dank je welquote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Phaidra! Leuke jurk zo te zien! Dat soort vinnik ook mooiMooi figuur ook zo te zien!
Uniekhoorn: ik kan nie helemaal wijs uit je fotoHoe zit je in godesnaam! En je been lijkt idd best dun, maar weet niet hoe dun je verders bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |